H A3 EKANE MEGALO LATHOS POU POULISE TA ELIKOFORA.

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
alex":37yaourw said:
paidia, ehete apolita dikio me auto pou lete. omos i Aegean einai arketa hronia stin agora kai to kserei oti yparhoun kairi me "plirotites tis plakas" . kai pali omos apofasise oti einai kalytero na dosi ta ATR piso.

Και??? Και η ΟΑ είναι χρόνια στην αγορά και όμως δεν ξέρει μάλλον τι είναι το καλό για αυτή :!: Το ότι μια εταιρεία (όχι μόνο αεροπορική) είναι χρόνια στη αγορά, δεν αποκλείει αυτομάτος τα λάθη.

Δε γνωρίζω φυσικά αν η απόφαση είναι σωστή η όχι, αλλά όπως και να το κάνουμε τέτοιες πτήσεις χτυπάνε άγρια στο κόκκινο μια εταιρεία, μιας και μάλλον οι περισσότεροι από του επιβάτες θα είχαν κόψει εισιτήρια με τις τιμές προσφοράς των 29 € (27 € για online) οπότε δεν μένει και τίποτε στην εταιρεία. Ίσως κάποτε να το μετανιώσει η Α3 που επέστρεψε τα ΑΤR, μιας και μια regional εταιρεία, κατ΄ εμένα, πρέπει να διαθέτει και αεροσκάφη μικρότερα των 100 θέσεων, ιδίως στην ελληνική αγορά. Εκτός και αν θέλουν να αγοράσου τίποτε Embraer 170 ή κάτι παρόμοιο... Τότε αλλάζει το θέμα :shock:
 
Gia tin OA kalytera na min po tipota,. Apo prosopiki empiria kai apo auta pou eho diabasi (kai se auto to forum) pou kai pou pisteuo oti ton programatismo ton ptiseon ton bgazoun sta zaria.

I Aegean edose ta ATR 72 piso, alla gia auto pire Boeing 737-300/400, sostos? .
I elliniki agora dystihos einai mia sezonal agora, diladi stin sezon mporeis na steilis eina A300 gia AXD eno ektos sezon eheis diskolies na gemisis ena ATR sto idio dromologio. To idio metraei kai gia ta charter: pia charter erhonte ton noembrio gia ellada ??
I A3 diladi ehei tora enan stolo ton opio mporei na hrisismopii olo ton hrono: stin sezon bgazei polla lefta me ta dromologia kai me ta charter, ektos sezon einai eisos zimiogos. Alla toulahiston autos stolos einai ston aera.

Gia skepsou: mporei i A3 na esteile tora ena ena 737 SKG-RHO kai i plirotita na min eitan idietera kali.

Alla gia skepsou ti tha ginotan ama i A3 estelne ena ATR, i plirotita na eitan kalyteri ALLA na eihe ena 737 sto edafos to opio osi ora einai sto edafos kostizi mono lefta.

You know what i mean ???
 
Έτσι όπως τα γράφεις ρε Αλεξ είναι σαν τα ATR που είχε μέχρι πέρσι να τα είχε περίσσια.

Αν η Α3 δεν έδινε τα ATR, τότε αμφιβάλλω να έρχονταν τρία 733 επιπλέον στην Ελλάδα. Άντε το πολύ ένα να ερχόταν για το δρομολόγιο προς Λάρνακα. Γιατί το πρόγραμμα πτήσεων του 2004 δε διαφέρει και σε πολλά με αυτό του 2003. Οπότε δεν θα είχε και κανένα 733 "πεταμένο" στο Ελ. Βεν.

Κατάλαβες τι λέω :?: Αν δεν έφευγαν τα AT7 δεν θα βλέπαμε τρία 733 και έτσι αυτό που γράφεις:
Alla gia skepsou ti tha ginotan ama i A3 estelne ena ATR, i plirotita na eitan kalyteri ALLA na eihe ena 737 sto edafos to opio osi ora einai sto edafos kostizi mono lefta.

δεν θα γινόταν.
 
1) Η Α3 κάνει κανονικά charter και τον χειμώνα.........όχι μόνο για εισερχόμενο αλλά και για εξερχόμενο τουρισμό

2) Νομίζω ότι είναι λίγο κωμικό να αποκαλούμε την Α3 regional εταιρία ποια..Το μόνο regional πάνω της είναι το δικτυό της :lol:

3) Το ότι 1 μέρα η πληρότητα ήταν χάλια δεν σημαίνει οτι το δρομολόγιο πάει χάλια ή οτι χάνει λεφτά με 737 ή οτιδίποτε άλλο..Ήταν μια πτήση με κακή πληρότητα .-
 
kai ego den blepo tin Aegean san regional eteria, an kai prin 2-3 kerdise ena regional award.

Έτσι όπως τα γράφεις ρε Αλεξ είναι σαν τα ATR που είχε μέχρι πέρσι να τα είχε περίσσια.

den to enoousa etsi, aploustata prospatho na katakabo ti skeftika kanan stin Aegean kai ta dosan piso. Pantos ta ATR oso kala aeroplana kai nane gia tin ellada kai gia regional eteria: den eitan epilogi tis Aegean

Αν η Α3 δεν έδινε τα ATR, τότε αμφιβάλλω να έρχονταν τρία 733 επιπλέον στην Ελλάδα. Άντε το πολύ ένα να ερχόταν για το δρομολόγιο προς Λάρνακα. Γιατί το πρόγραμμα πτήσεων του 2004 δε διαφέρει και σε πολλά με αυτό του 2003. Οπότε δεν θα είχε και κανένα 733 "πεταμένο" στο Ελ. Βεν.

Κατάλαβες τι λέω Αν δεν έφευγαν τα AT7 δεν θα βλέπαμε τρία 733 και έτσι αυτό που γράφεις:
Παράθεση:
Alla gia skepsou ti tha ginotan ama i A3 estelne ena ATR, i plirotita na eitan kalyteri ALLA na eihe ena 737 sto edafos to opio osi ora einai sto edafos kostizi mono lefta.


δεν θα γινόταν.


as ipothesoume pos etsi einai: ama den tha feugan ta ATR den tha erhontousan ta 737.

Tote i A3 tha eihe to ATR gia regional ptisis.

I A3 omos den theli na kanei mono ptisis regional. thelei esoterikou, eksoterikou kai charter. Kai olla auta ta taksidia ginonte me ena aeroplano: to 737. dini sout sta ATR ta opia mporei na hrisimopii mono regional kai pernei 737 me ta opia mporei na petaei opou goustarei/opou mporei na bgalei lefta me charter kai dromologia gia europi alla kai regional . Me pio aeroplano bgazeis perisotera lefta stin sezon re Aki me ena ATR i me ena 737?

Kai tous kerous me hamili plirotita kanei merikes zimies alla anyway..... ehei ena aeroplano "polaplon hriseon"
 
2) Νομίζω ότι είναι λίγο κωμικό να αποκαλούμε την Α3 regional εταιρία ποια..Το μόνο regional πάνω της είναι το δικτυό της

Από τι θα κρίνεις εσύ το αν μια εταιρεία είναι περιφερειακή ή όχι. Εγώ θα το κρίνω από το δίκτυο. Και στα μάτια μου το δίκτυο είναι regional. Επίσης και η ίδια η εταιρεία το γράφει σε σχεδόν κάθε δελτίο τύπου της: "Είναι η μόνη Ελληνική εταιρία που έχει βραβευτεί από τον ERA (Σύνδεσμος Ευρωπαϊκών Περιφερειακών Εταιριών) . "

3) Το ότι 1 μέρα η πληρότητα ήταν χάλια δεν σημαίνει οτι το δρομολόγιο πάει χάλια ή οτι χάνει λεφτά με 737 ή οτιδίποτε άλλο..Ήταν μια πτήση με κακή πληρότητα .-

Ναι μεν σωστό. Αλλά πιστεύω ότι εκτός της σεζόν οι περισσότερες πτήσεις της Aegean (και των ΟΑ, εκεί που πετούν με jet) έχουν εξαιρετικά χαμηλές πληρότητες. Ότι θα υπάρχουν χαμηλές πληρότητες πάντα, αυτό είναι δεδομένο. Αλλά το θέμα είναι ότι τελικά μήπως με τα ΑΤ7 θα ήταν καλλίτερα :?:

Και κάτι που θυμήθηκα. Η Aegean ανακοίνωσε ότι στο Α΄ Τρίμηνο 2004 μετέφερε κατά Μ.Ο. 76 επιβάτες ανά πτήση (εδώ θα με ενδιέφεραν τα στοιχεία ξεχωριστά για εξωτερικό - εσωτερικό).

Πάντως 76 επιβάτες είναι ένα ΑΤ7 γεμάτο και με μερικούς που θα έπρεπε να πάνε με ΟΑ :lol:
 
Cross":2jraqt96 said:
Xalia dhladh... Egw to <40% to egrapsa gia na me kalyptei s'oles tis periptwseis. Pantws asxeta me to dromologio SKGRHO, yparxoyn dromologia ths A3, opws to ATHIOA, ta opoia epishs den phgainoyn kai toso kala.

Πάντως εγώ δεν θα ήθελα να ήμουν για δύο ώρες στο ATR RHO-SKG! Πιστεύω ότι για πτήσεις < 200 μιλίων δεν 'προλαβαίνεις' να νοιώσεις τη διαφορά, ως επιβάτης, ανάμεσα σ' ένα jet και σ' ένα ελικοφόρο. Τα πράγματα 'ζορίζουν' όταν η πραγματική διάρκεια της πτήσης περάσει την ώρα.

Δεν είναι μόνο όμως το τι νοιώθει ο επιβάτης. Είναι η χρήση, απόδοση, του αεροσκάφους. Φανταστείτε ότι αν πέσει η διάρκεια της πτήσης 40% (π.χ ATH-IST, που βλέπουμε τα περήφανα ΑTR των ΟΑ τα πρωϊνά), τότε το ίδιο αεροπλάνο μπορεί να βγάλει ένα-δυό δρομολόγια παραπάνω τη μέρα!

Άρα, καλώς υπάρχουν τα Regional Jets. To oυσιαστικό ερώτημα είναι αν τα ARJ της Aegean είναι τα καταλληλότερα. Αυτό όμως, είναι ...another priest's gospel. Αυτά αγόρασαν, αυτά θα δρομολογήσουν.
 
alex":2cujl873 said:
Me pio aeroplano bgazeis perisotera lefta stin sezon re Aki me ena ATR i me ena 737?

Γιατί κολλάτε τόσο στη σεζόν :?: Σίγουρα για τη σεζόν είναι μια χαρά τα 737. Αλλά στη σεζόν μπορείς και άνετα να γεμίσεις Α330 ή Α300 ή Β757. Να πάρουν και τέτοια αεροσκάφη :?: Το θέμα πιστεύω είναι, με ποιο αεροσκάφος μπορεί να ενεργήσει σωστά όλο το έτος. Διότι η σεζόν είναι μικρή. Είναι όλο κι όλο μερικοί μήνες του έτους, ενώ τους υπόλοιπους κάνει προσφορές επί προσφορών για να βρει επιβάτες και να έχει μια ικανοποιητική πληρότητα. Δίνει 20 ή 30 εισιτήρια στις τιμές των 27 € ανά πτήση... και με αυτό το ποσό δεν μπορεί να φέρει λεφτά.

Ίσως να κάνω και λάθος με αυτά που γράφω. Αλλά εγώ πιστεύω ότι τα ΑΤ7 ήταν μια χαρά αεροπλάνα για την ελληνική αγορά. Πέταξα κι εγώ με ΑΤ7, και ήταν μια πολύ όμορφη πτήση.

Υ.Γ. Welcome @ george_a :D
 
Isws na ekane kala loipon poy epestrepse ta ATRs. Mhpws omws eprepe na t'antikatasthsei me kapoio regional jet analogoy megethoys, to opoio tha boroyse na to steilei se dromologia poy den ta phgainei kai toso kala; Kserw oti ta ATRs tha Dash 8, ta CRJs kai ta ERJs den einai kai toso aneta aeroplana, alla gia'mena kalytera na yparxei ena dromologio kai na ekteleitai apo ena mikro aeroskafos, para na mhn yparxei katholoy h na petaei sth xash kai sth feksh epeidh den yparxei aeroplano katallhloy megethoys. Den eiai tyxaio oti oi OA sto ATHIOA gemizoyn ta ATRs xeimwna-kalokairi ki h A3 misogemizei to AR1. Ki egw protimhsa tis OA sto sygekrimeno dromologio ki as latreyw ta Avros. Einai sigoyro oti mia prwinh kai mia vradinh pthsh eksyphretoyn poly perissotero apo mia meshmvrinh. Epishs, einai poly kalytera twra poy to SKGIOA petaei 5x thn evdomada me AT4, para prin 15 xronia poy petoyse 3x thn evdomada me 732.
 
Top