H A3 EKANE MEGALO LATHOS POU POULISE TA ELIKOFORA.

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ta 737-300/400 exoun poli mikro kostos lease, sintirisis kai katanalonoun, sxetika, liga kausima. Analogous ta ypoloipa kostoi tis eterias (kai stin Aegean einai poli xamilo to sinoliko kostos) ta aeroskafoi auta mporoun na kaliptoun to kerdos tous kai me mikres plirotites. Sto SKG-RHO h Aegean petaei kathe mera me 737-400 kai apo ton Iounio alles 4 fores tin ebdomada (sinolo 11) me 737-300 eos teloi septembriou. Mallon kati kseroun, afou polloi Ellines pigainoun apo Thessaloniki gia diakopes sti Rodo! Tous opious oi OA den mporei na eksiperetisei me ta ATR42 pou petane 4 fores tin ebdomada nonstop kai alles 4 me 3 stop! Sto SKG-HER apo ton Iounio h A3 tha petaei dio fores ti mera me 737-400 kai RJ100.
SKG-HER h RHO xamiloteri timi einai 50e one way xoris forous kai gia to 10% ton theseon mono. 65e einai meso ATH!
Kai ego pisteuo pantos oti kai oi dio Ellinikes eteries xreiazontai regional jets 50/70/90 theseon gia sixnes ptiseis kai gia anoigma kai allon dromologion.
Pantos dromologia ano ton 500 milion den einai regional!
 
Symphono apolyta,omos oso anafora ta kausima:

aeroskafos katanalosi taxidiou
BOEING 734/733 2.200 KILA/ORA
ATR-72 780 KILA/ORA
AVRO RJ100 2.000 KILA/ORA

Sygrine.
 
alex":3qcoa42e said:
file john, apo pou eheis ta noumera sou ???

Aπό το περιοδικό της Αegean!

Και πάλι να πούμε ότι ο απόλυτος αυτός αριθμός δεν εκφράζει μονοσήμαντα τη χρησιμότητα ή όχι του αεροσκάφους.

Στα έξοδα συνυπολογίζονται έξοδα απόκτησης (και απόσβεσης, με βάση τη διατήρηση της αξίας του Α/Φ με το χρόνο και τη χρήση), ή έξοδα μίσθωσης αν είναι μισθωμένο, έξοδα διατήρησης (συντήρηση μηχανών, σκάφους...), έξοδα χρήσης (καύσιμα, μισθοί πληρωμάτων, χρεώσεις αεροδρομίων).

Στα έσοδα συνυπολογίζονται, μεταξύ άλλων η δυνατότητα μεταφοράς εμπορευμάτων, η δυνατότητα χρήσης παντός καιρού, η δυνατότητα γρήγορης εκτέλεσης άλλων δρομολογίων, και να μη ξεχνάμε ένα βασικό: το image της εταιρείας...
 
Ναι αλλα το 737-300 εχει 130-150 θεσεις, το 737-400 εχει 150-170 θεσεις, το RJ100 εχει 100-110 θεσεις και το ATR72 εχει 64-72 θεσεις=εισητιρια.
 
CaptainChris":2h1u4k32 said:
Ναι αλλα το 737-300 εχει 130-150 θεσεις, το 737-400 εχει 150-170 θεσεις, το RJ100 εχει 100-110 θεσεις και το ATR72 εχει 64-72 θεσεις=εισητιρια.

Aκριβώς γι' αυτό είπα 'συνυπολογίζονται'[/ι]. Εδώ επέτρεψέ μου να αρθρώσω τη μαγική λέξη yield management. Είναι κάτι που είμαι σίγουρος ότι δεν έχουν μάθει στην κρατικοδίαιτη ΟΑ μας, μεταξύ άλλων βασικών. Λοιπόν, η θεωρία λέει ότι το 747 έχει 400 θέσεις, το 340 300, άρα σε κάθε πτήση το 747 θα έχει 30% περισσότερο εισόδημα από τα εισητήρια. Λοιπόν, δεν είναι έτσι. Η πράξη λέει ότι μπορεί να έχει και ...λιγότερο εισόδημα.

Στις προηγμένες αεροπορικές εταιρίες, όπου υπάρχει και προγραμματισμός αλλά και επαγγελματισμός, αρχίζουν πάντα μέ ένα ποσοστό θέσεων 'κράχτες', όπου η πτήση Αθήνα-ΝΥ έχει 350 $. Πόσες; λίγες. Όσο πλησιάζει ο χρόνος, τόσο 'φεύγουν' οι φτηνές πτήσεις και εμφανίζονται οι τιμές των 500, 800, 1000, 1200 κλπ. Ε, η Delta με το 767 φτάνει στο μαγικό αυτό αριθμό πολύ πιο γρήγορα απ΄ ότι η ΟΑ με ένα 747. Έτσι, και πληρότητα έχει, αλλά και το εισόδημά της από τη συγκεκριμένη πτήση είναι μεγαλύτερο γιατί έχει μεγαλύτερο ποσοστό premium passengers, και μπορεί να το κάνει καθημερινά! Κι αν φτάσεις σε υψηλά επίπεδα πληρότητας, τότε συμφέρει να αυξήσεις τη συχνότητα παρά τη χωρητικότητα του αεροσκάφους σε χαμηλή συχνότητα! Και το ρίσκο ανα πτήση είναι μικρότερο (λιγότερη ανάγκη αριθμού επιβατών για να 'βγεί' η πτήση και το δυναμικό κέρδος είναι μεγαλύτερο.

Μ' αλλα λόγια, ένα ARJ χρειάζεται να 'σκοτώσει' λιγότερες θέσεις ώστε και η διαφήμηση της εταιρίας να γίνει με φτηνές τιμές, αλλά και να υπάρχουν ουσιαστικά έσοδα, απ' ότι, για παράδειγμα μ' ένα 734.
Αυτό ασφαλώς δεν είναι κανόνας. Μπορεί συγκεκριμένη πτήση να χρειάζεται ένα Α306 τρείς φορές την ημέρα. Τότε ναι, το Α306 είναι το κατάλληλο ΑΦ για τη συγκεκριμένη πτήση.

Πάρε για παράδειγμα πτήσεις JFK-LHR. Ξέρεις πόσα 777 πετάει κάθε μέρα η ΒΑ; Θα μπορούσε να έχει 4 747, έχει όμως 7 777. Αυτό κάτι λέει!
 
@ george_a

Symforno apolyta mazi sou ke epekteino to epixeirima me to gegonos oti oles oi etereies pou boroun na efarmosoun effective yield management (DL ktl), exoun kai ena Sales Department pou exei diapragmateftei symvolaia gia guaranteed ektposi me andalagma dedicated xrisi syngekrimenon ptiseon.
Etsi gemizoun ta aeroplana ke exoun kerdofora dromologia.
 
LondonAkis":atbphmnv said:
@ george_a

Symforno apolyta mazi sou ke epekteino to epixeirima me to gegonos oti oles oi etereies pou boroun na efarmosoun effective yield management (DL ktl), exoun kai ena Sales Department pou exei diapragmateftei symvolaia gia guaranteed ektposi me andalagma dedicated xrisi syngekrimenon ptiseon.
Etsi gemizoun ta aeroplana ke exoun kerdofora dromologia.


και κυρίως έχουν management, και όχι κρατικοεντολοδόχους διαχειριστές πολιτικού κόστους...

Εδώ %*&%#*&$*@ βλέπω την CSA να έχει μπεί στη SkyTeam...
 
Makari oi OA na emiazan stin CSA, pou mpike stin SkyTeam.
Pantos gia na epistrepsoume stin Aegean pisteuo oti kala ekane kai edose piso ta ATR, alla tha eprepe na epektathi san mia regional eteria me regional jets kai oxi na prospathi na ginei Olympiaki sti thesei tis Olympiakis kai antigrafontas tin kiolas! Bebaia me ton parakmo tis OA h Aegean brike patima kai kala ekane, alla to exoume pei polles fores edo, den prepei na minei monaxi prepei na mpei se simaxia kai sintoma.
 
A by the way, tin Kyriaki taksideuo Business Class me tin Aegean SKG-RHO-ATH-SKG, trip report apo ebdomada :)
 
Top