H A3 EKANE MEGALO LATHOS POU POULISE TA ELIKOFORA.

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αυξημένη κατά 27,7% η επιβατική κίνηση της Aegean Airlines

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Πέμπτη, 10 Ιουνίου 2004 18:27
Αυξημένη κατά 27,7% ήταν η επιβατική κίνηση της Aegean Airlines τον Μάιο. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία, τον Μάιο του 2004 μετέφερε συνολικά 309.406 επιβάτες έναντι 242.234 τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι.

Παράλληλα, σημείωσε αύξηση 12% στον αριθμό επιβατών ανά πτήση, ανεβάζοντας έτσι τον μέσο όρο στους 80 επιβάτες ανά πτήση έναντι 71 το αντίστοιχο διάστημα του 2003.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε η εταιρεία, στο πρώτο πεντάμηνο του 2004 μετέφερε συνολικά 1.284.154 επιβάτες σημειώνοντας αύξηση 31,9% έναντι του αντιστοίχου διαστήματος του 2003, ενώ αύξησε τον αριθμό των πτήσεών της κατά 19,6%.

Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία αποδίδει την αύξηση τόσο στους νέους προορισμούς που προσέθεσε στο δίκτυό της, όπως είναι το Μιλάνο, η Χίος και η Κως, και την αύξηση της συχνότητας πτήσεων στην Ρώμη και την Φρανκφούρτη, όσο και στην αύξηση των θέσεων που προσφέρει στην αγορά με την χρήση μεγαλύτερων αεροπλάνων.

Όπως επίσης επισημαίνει στην ανακοίνωσή της η Aegean Airlines, ο ναύλος εσωτερικού είναι κατά 10% χαμηλότερος από τον ναύλο που ίσχυε πέρυσι, ενώ οι ναύλοι εξωτερικού είναι 20% χαμηλότεροι σε σχέση με το 2003.
 
Όπως επίσης επισημαίνει στην ανακοίνωσή της η Aegean Airlines, ο ναύλος εσωτερικού είναι κατά 10% χαμηλότερος από τον ναύλο που ίσχυε πέρυσι, ενώ οι ναύλοι εξωτερικού είναι 20% χαμηλότεροι σε σχέση με το 2003.

Αυτό δεν αντικρούεται από την αύξηση τιμών που ανακοίνωσαν στις 18/5... Πηγή το airliners.gr 8) :roll:

Την αύξηση των τιμών των εισιτηρίων της κατά 3 ευρώ ανά πτήση εσωτερικού και κατά 4 ευρώ ανά πτήση εξωτερικού από την Πέμπτη 20 Μαΐου, ανακοινώσε σήμερα η αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines.

Στην απόφαση αυτή οδηγήθηκε η εταιρία, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της, εξαιτίας της υπερβολικής αύξησης της τιμής του πετρελαίου, που παρατηρείται τους τελευταίους μήνες.

Στην ανακοίνωση προστίθεται επίσης ότι η εταιρία δεσμεύεται να αναστείλει την επιβάρυνση αυτή στους ναύλους όταν η τιμή του πετρελαίου πέσει κάτω από τα 31 δολάρια το βαρέλι.
 
jerry":2204vp5k said:
Στην ανακοίνωση προστίθεται επίσης ότι η εταιρία δεσμεύεται να αναστείλει την επιβάρυνση αυτή στους ναύλους όταν η τιμή του πετρελαίου πέσει κάτω από τα 31 δολάρια το βαρέλι.
[/quote]

Και για να μου πει καποιος ποσες εταιρειες κανουνε τετοιες δεσμευσεις.. ΜΠΡΑΒΟ στην Α3 εαν κρατησουνε την υποσχεση...
 
john":2chovhke said:
Symphono apolyta,omos oso anafora ta kausima:

aeroskafos katanalosi taxidiou
BOEING 734/733 2.200 KILA/ORA
ATR-72 780 KILA/ORA
AVRO RJ100 2.000 KILA/ORA

Sygrine.

Oi ptiseis pou ekanan ta ATR htan kata kyrio logo (apo ATH) ,JTR,JMK kai CHQ.To megalo meionektima tous htan h metaforikh ikanotita emporeumatos kai pistepste me ekei exei poli XRIMA.
Sinithis katanalosi enos ARJ gia JMK einai 800 kgr kai enos 737 1000 kgr otan ena ATR pigene me 400 eos 450 kgr .Synipologiste oti to ARJ mpori na fortosei sta holds tou gyro stous 4 tonous..... oso gia to 737 kymainete apo 5 eos 7 (734).
Prosopiki mou apopsi KALOS efygan ta ATR gia tous pio pano logous alla kai gia allous exisou simantikous:
Politipia ston stolo (me oti sinepagete se antallaktika,mihanikous,pliromata)
Auxisi stin metaforiki ikanotita tih etaireias (PAX and CGO).
Na anafero to logo oti oi epivates protimoun ta Jet apo Turboprop?Opos kai na to kanoume o Ellinas den thelei tin propela .... :D (An thimamai sthn MJT den egine xamos me thn OA otan stamatise ta B732?)

Xairetismous Greekphotog
 
Αν δεν κάνω λάθος η Α3 είχε 2-3 ATR 72.
Είναι ποτέ δυνατόν να υπάρχει σμήνος βιώσιμο με κερδοφορία με μόνο 2-3 κομμάτια; Το έχει σκεφθεί αυτό κανένας σας;

Ας μη μιλήσω για πολυτυπία, αποθήκες, ανταλλακτικά, πληρώματα, εκπαιδεύσεις, μηχανικούς, ελάχιστο flexibility στο να γίνουν αλλαγές στο δίκτυο πτήσεων και πολλά άλλα.

Για σκευτείτε και πέστε μου κι εμένα που θέλω να μάθω!

Avidriver 8)
 
avidriver":34i773vd said:
Αν δεν κάνω λάθος η Α3 είχε 2-3 ATR 72.
Είναι ποτέ δυνατόν να υπάρχει σμήνος βιώσιμο με κερδοφορία με μόνο 2-3 κομμάτια; Το έχει σκεφθεί αυτό κανένας σας;



Για σκευτείτε και πέστε μου κι εμένα που θέλω να μάθω!

Avidriver 8)


File Avidriver, ta ATR pou eixe n Aegean, ntave apo tnv Air Greece (SX-BAO, SX-BAP, SX-BFK) kai ta epestrepse molis eln3e to leasing! Ta eixe parei mazi me to proswpiko, avtallaktika klp, gevika tnv upodomn tns Air Greece... Ta pnre, ta dokimase, eide oti dev tns kavouve, kai va mnv plnrwsei prostimo ta peta3e mexpi pou eln3e to sumbolaio.. Kai n Germanwings pnre eva kai movadiko B717 apo tnv Spanair gia tests, kai to edwse pisw, meta pou teleiwse me ta tests. Ti va kavoume dld... Dev exouve oles oi etaireies kratikes epidotnseis va exouve pln8wra stolou kai polutupia...
 
john":2j5l7ycf said:
Symphono apolyta,omos oso anafora ta kausima:

aeroskafos katanalosi taxidiou
BOEING 734/733 2.200 KILA/ORA
ATR-72 780 KILA/ORA
AVRO RJ100 2.000 KILA/ORA

Sygrine.

Tα στοιχεία είναι σωστά, αλλά είναι μόνο η μία πλευρά από τις πολλές. Να αναφέρω ότι για ένα δρομολόγιο π.χ. SKG-RHO ένα ΑΤR θα κάνει σχεδόν δύο ώρες ενώ ένα AVRO κάπου το μισό; Άρα η κατανάλωση ανά ώρα δεν είναι καν καλό μέτρο σύγκρισης...
Επίσης, όλα τα ΑΦ έχουν δύο άτομα στο θάλαμο κυβέρνησης. Σίγουρα το πλήρωμα των 734 πληρώνεται περισσότερο από το πλήρωμα των ΑΤR, αλλά είναι δυνατό η διαφορά αυτή να είναι στο διπλάσιο;
Το πιο 'συγκεντρωτικό' κριτήριο θα ήταν
κόστος/(επιβάτη * απόσταση) - cost per seat per mileage, το οποίο περιλαμβάνει ασφαλώς και κόστος συντήρησης, λειτουργίας, προσωπικού, καυσίμων... Αυτό το κόστος επηρεάζεται από τον αριθμό των ΑΦ στο στόλο, την ηλικία τους, τη σχετική διαθεσιμότητα πληρωμάτων & ανταλλακτικών, την αξιοπιστία του στόλου κλπ κλπ..
 
Nomizo oti ean h A3 eixe mono tetoia aeroskafh tha htan eksisoy kerdofora ean epikentronotan mono stis esoterikes pthseis.
Apo th stigmh poy eixe jet kai petaei kai sto eksoteriko ekane poly kala.
 
Top