H Boeing anakoinwnei to 747-8

  • Thread starter Thread starter B747-400F
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
isos to B 747-8 na einai kalitero apo to A 380 alla den pauei na einai alli mia anabathmisi enos palioy aeroskafoys :oops:

to A380 einai entelos neo AC kai os ektoytoy to 8eoro kalitero apo oti ena eidi palio ac poy apla toy kanan anabathmisi.
to A380 eixe ekdosis F k comercial kai peire perisoteres paragelies apo oti htan to arxiko target kati poy to B 747-8 pros to paron den mporei na petyxei dioti simfona me thn anakoinosi 8a einai mono F.
 
Προσωπικά ευχαριστήθηκα απεριόριστα... :D
Δεν θα μπορούσα να διανοηθώ να μην υπάρξει απάντηση στην Αirbus αλλά και για συνέχιση ενός τόσου ιδιαίτερου (αισθητικά και λειτουργικα :wink: ) αεροπλάνου. Οι αγάπες δεν κρύβονται... 8)
 
Gia osous paraponiounte pws den tous deixnoun to pisw meros tou 747-8

http://747.newairplane.com/

H Cargolux exetase kai to A380F.

Den to agorasan telika, dioti:
Den exei nose-door
Tha zygizei adeio 90 me 100 t parapanw apo to 744f, alla dinei molis 30t epipleon cargo
Tha exei periorismous barous palettwn,logw domikwn periorismwn twn patwmatwn, kai oi palettes tha einai xamhloteres apo tou 747.
Den mporei na paei sta perissotera aerodromia.
Apaitei neo exoplismo.
Tha shmaine eisagwgh deyterou typou ston stolo, dioti to A380 den kanei gia ola ta routes, me to kostos pou ayto synepagete.
Ypshlo kostos allaghs/eisagwgwhs neou typou.

Eimai sigouros oti kai to A380F tha brei thn agora tou, aplws tha einai perissotero me tous megalous taxymetaforeis, pou mporoun na ekmetalleytoun ton megalo ogko xwris na tous periorizoun ta limitations barous kai fortwshs.
 
Αυτό το κόλλημα με το 8, μάλλον είναι κολπάκι του marketing. Ότι πρόκειται για κάτι νέο, προηγμένο, πολύ μπροστά από τις προηγούμενες εκδόσεις/τα υπόλοιπα μοντέλα κ.λ.π. Κάτι σαν..."φυγή προς τα εμπρός"! :lol: Το ξεκίνησε η μία εταιρία, το συνεχίζει και η άλλη για να υπάρχει και ένας άμεσος συσχετισμός των αντίστοιχων μοντέλων. Αφήστε δε που το 8 είναι και "τυχερός" αριθμός στην Κίνα... Καλά τα λέω κύριε captainjumbo?

seven4seven":36ufsug3 said:
Απο την άλλη, μου κάνει εντύπωση η ξαφνική αλλαγή γραμμής της Β, που άφησαν τα "οι τάσεις είναι για μικρότερα αεροσκάφη" και ανακοινώνουν νέο 747.
Εγώ πάλι πιστεύω ότι αυτή η διαφοροποίηση εξακολουθεί να υπάρχει. Η Β δίνει βάση σε αεροσκάφη όχι τεράστια, που καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις για point to point δρομολόγια, οπότε παρουσιάζει το σχεδιασμένο από λευκό χαρτί 787, δίνει βάση στο σχετικά πρόσφατα σχεδιασμένο 777 και απλώς βελτιώνει το 747 για να μην εξαφανιστεί από τη συγκεκριμένη αγορά. Η Α από την άλλη δίνει βάση στην κατηγορία των α/φών μεγάλης χωρητικότητας και κατάλληλης εμβέλειας για hub to hub πτήσεις. Γι'αυτό και το πιο σύγχρονο και προηγμένο τεχνολογικά αεροσκάφος της είναι το Α380, ενώ το Α350 είναι απλώς μια εξέλιξη του Α330. Η κάθε εταιρία σχεδιάζει εξαρχής μόνο τα αεροσκάφη στις κατηγορίες που δίνει έμφαση.

Και βέβαια ούτε θα μπορούσαν να παρουσιάζουν κάθε λίγο και λιγάκι νέες σχεδιάσεις, ούτε θα μπορούσαν να έχουν και οι δύο την ίδια στρατηγική και να εξελίσσουν αεροσκάφη μόνο σε συγκεκριμένες κατηγορίες της αγοράς. Πρέπει να διαφέρουν.

Κι εγώ χάρηκα για το "νέο" 747, όσο χάρηκα και για το Α350. Δύο εταιρίες υπάρχουν όλες κι όλες. Αν αρχίσουν η καθεμιά να βγαίνει εκτός παιχνιδιού σε συγκεκριμένες κατηγορίες, το αεροπορικό σκηνικό θα χάσει λίγο από το ενδιαφέρον του... Ιδίως αν εξαφανιζόταν το 747, το σκηνικό θα έχανε και λίγο από το μεγαλείο του. Αλλά εδώ χάθηκε ολόκληρο Concorde...

Πάντως, έχω την εντύπωση ότι το 747 δεν κινδύνευε να εξαφανιστεί μόνο από το Α380. Και η ίδια η μαμά Boeing το είχε βάλει στην άκρη και έδινε στο 777 το χρίσμα του διαδόχου (όχι ότι μπορούσε να κάνει κι αλλιώς... οι αεροπορικές αυτό ζητούσαν).
 
@ george
Δεν θα μπορούσε η Boeing να παίξει σε κάτι κάτω από -8 -800 - 880 ή κάτι παρόμοιο. Είναι θέμα εντυπώσεων φυσικά και δεν μπορείς να παίξεις με αυτά, ειδικά όταν θες να εστιάσεις σε αγορές που προωθούν την ηγετική θέση. Άλλωστε και η μορφή που επιλέχτηκε για να διαφημίσει τις νέου τύπου καμπίνες/θέσεις του 748 ( :wink: έλα και οι νεωτερισμοί...) ήταν αυτή ενός Ιάπωνα...
 
to neo B 747-8 8a xorai ston AIA?
elpizo toylaxiston sto sintomo melon na doyme auto afoy malon 8a perasoyn polla xronia gia na doyme to A 380 se comercial sto AIA
 
captainjumbo":ezvs96yl said:
Δεν θα μπορούσε η Boeing να παίξει σε κάτι κάτω από -8 -800 - 880 ή κάτι παρόμοιο. Είναι θέμα εντυπώσεων φυσικά και δεν μπορείς να παίξεις με αυτά, ειδικά όταν θες να εστιάσεις σε αγορές που προωθούν την ηγετική θέση.
Ναι, εννοείται. Άλλωστε, τη λέξη "κολπάκι" δεν τη χρησιμοποίησα με υποτιμητικό περιεχόμενο.

captainjumbo":ezvs96yl said:
Άλλωστε και η μορφή που επιλέχτηκε για να διαφημίσει τις νέου τύπου καμπίνες/θέσεις του 748 ( έλα και οι νεωτερισμοί...) ήταν αυτή ενός Ιάπωνα...
Τελικά, το δίπολο Κίνα-Ιαπωνία θα φορεθεί πολύ στον αεροπορικό χώρο τα επόμενα χρόνια.
 
Μετά από δοκιμές αεροδυναμικού χαρακτήρα, η Boeing διεύρυνε την εμβέλεια του 747-8 από 8.000nm σε 8,300nm. Έτσι το αεροσκάφος αυτό γίνεται ελκυστικότερο και μάλιστα σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να ανταγωνιστεί και το 777-200LR, αφού μπορεί πχ. να πετάξει χωρίς στάση μεταξύ Σύδνεϋ και Νέας Υόρκης.
http://www.atwonline.com/news/other.htm ... F15%2F2006
 
GP707":7e0obygl said:
Βεβαια θα μου πεις και της Airbus πως της ηρθε το Α380!!! Αφησαν και οι 2 τα ενδιαμεσα (747-500/600/700 & Α360/Α370) και πηγαν και οι δυο στο 8!
Συμπτωση??? :roll:
The out of sequence A380 designation was chosen as the "8" represents the cross-section of the twin decks.
και η boeing φυσικά το εκανε 8 για να ξέρουμε ποιό airbus ανταγωνίζεται
 
Καλησπέρα παιδιά.Εγώ προσωπικά πιστεύω,παρόλο που είμαι από τους λάτρες της Boeing,πως το 747-8 είναι όντως ξαναζεσταμένο φαγητό.Σταθείτε,μην βαράτε,ξέρω πως είναι ένα αεροσκάφος βελτιωμένο σε πολλά πράγματα όμως θεωρώ αδιανόητο μια εταιρία σαν την Boeing με σχέδον ένα αιώνα ζωής σε επιβατικά αλλά και μαχητικά αεροσκάφη να μην μπορεί να εισάγει ένα εντελώς νέο αεροσκάφος,όπως έκανε η Airbus. :wall: Για μένα,έπρεπε η Boeing να εισάγει αεροσκάφος-Διαστημόπλοιο! Να φεύγει εκτός ατμόσφαιρας! :wall: Ξέρουμε όλοι πως έχει την τεχνογνωσία και την τεχνολογία να το κάνει! :wink:
 
Top