H Boeing anakoinwnei to 747-8

  • Thread starter Thread starter B747-400F
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
η boeing έχει ακολουθήσει αλλο χαρακτήρα γενικότερα.
η airbus λεει φτιαξαμε αεροπλάνο γιγαντα για να μειωθούν οι πτήσεις και να υπαρχει λιγοτερη κατανβαλωση καυσίμου=λιγότεροι ρύποι, ενω η boeing υποστηρίζει πως με το A380 που παιρνει τόσο κόσμο και το υποστηρίζουν μόνο μεγαλα αεροδρόμιο θα χριεάζονται πολύ περισσότερα αεροπλάνα για να μεταφέρουν όοοολον αυτον τον κόσμο στα hubs αυτα.
οποτε θα βελτιώσει το 747 στους τομείς της κατανάλωσης, και θα βαλει μερικές θεσεις παραπάνω.
αλλα εσύ τι περιμένεις να βγαλει η boeing? 797 double deck?
 
Yiannis":dan5961n said:
ΚΓια μένα,έπρεπε η Boeing να εισάγει αεροσκάφος-Διαστημόπλοιο! Να φεύγει εκτός ατμόσφαιρας! :wall: Ξέρουμε όλοι πως έχει την τεχνογνωσία και την τεχνολογία να το κάνει! :wink:

ας προσγειωθουμε......δεν ζουμε σε περιοδο ψυχρου πολεμου που οτι γινοταν γινοταν για να κερδιθουν οι εντυπωσεις....σημερα μιλαμε για επειχηρειν.....αν αξιζε τον κοπο να υπηρχε αεροσκαφος διαστημοπλοιο...τοτε σε διαβεβαιω πως θα ειχαμε ηδη στους ουρανους το αντικονκορντ......

οσο για την τεχνογνωσια...ολοι την εχουν...και η ευρωπη και η αμερικη
 
Το συγκεκριμένο παράδειγμα το ανέφερα για να τονίσω τις δυνατότητες της συγκεκριμένης εταιρίας,για εκείνους που δεν κατάλαβαν.Ασφαλώς και ζούμε στην εποχή του Επιχειρείν.Γι΄αυτόν ακριβώς τον λόγο,και η Boeing πρέπει να κάνει κάτι.Σίγουρα δεν είμαι εγώ αυτός που θα πει τι ακριβώς.Εκείνοι ξέρουν καλύτερα.Θα μπορούσαν κάλλιστα να επενδύσουν π.χ. στην Ταχύτητα,για ευνόητους λόγους. :wink:
 
Yiannis":2tssrjcl said:
Το συγκεκριμένο παράδειγμα το ανέφερα για να τονίσω τις δυνατότητες της συγκεκριμένης εταιρίας,για εκείνους που δεν κατάλαβαν.Ασφαλώς και ζούμε στην εποχή του Επιχειρείν.Γι΄αυτόν ακριβώς τον λόγο,και η Boeing πρέπει να κάνει κάτι.Σίγουρα δεν είμαι εγώ αυτός που θα πει τι ακριβώς.Εκείνοι ξέρουν καλύτερα.Θα μπορούσαν κάλλιστα να επενδύσουν π.χ. στην Ταχύτητα,για ευνόητους λόγους. :wink:
εννοείς SST? δεν νομίζω να παρει τόσο μεγαλο ρίσκο η boeing και εξάλλου κατα πάσα πιθανότητα δεν θα πετύχει.
το 747-8 ειναι η μόνη κίνηση που της είχε απομείνει, καθώς μαλλον θα έχει πολύ βελτιωμένη καταναλωση ανα επιβάτη απο το 747-400.
εχει επενδύσει επίσης παρα πολλά στο 787. παντως καλώς η κακώς το παιχνίδι του μεγέθους το εχει κερδίσει η airbus και καλα κανει η boeing που προσπαθεί να βελτιώσει αλλους τομείς
 
H Emirates ανακοίνωσε την παραγγελία για 10 B748 Freighters

http://yahoo.reuters.com/news/articlehy ... ews&rpc=44

Επίσης υπάρχει η φήμη οτι θα παραγγείλουν και 10 Β748 Passenger version.

Όλα αυτά σύμφωνα με το airliners.net Είναι λίγο σούργελο εκεί μέσα οπότε ας περιμένουμε επίσημη ανακοίνωση. :roll:
 
Γεγονός είναι πάντως πως και τα δύο είναι πανέμορφα αεροσκάφη και σου προκαλούν δεος. :thx:
 
Νέα για το 747-8:
http://www.flightglobal.com/articles/20 ... 747-8.html

Έχει ενδιαφέρον το κομμάτι προς το τέλος που αναφέρεται στις προσδοκίες πωλήσεων της Boeing για το 747-8, αλλά και λίγο πιο πάνω η περιγραφή του χαρακτήρα του νέου μοντέλου ("occupies a standalone niche in the ultra-long range widebody market"). Για τα μάτια της ΒΑ, σφάζονται παλικάρια...

Για την καθυστέρηση που θα χρειαστεί για να παραδοθεί το αεροπλάνο βάσει των αρχικών προδιαγραφών δε θα σχολιάσω κάτι. Είπαμε, η ιστορία κύκλους κάνει...
 
Top