H iordaniki Air Universal sxediazei Hub stin Larnaca

  • Thread starter Thread starter Notis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
arhisan ta problimata


Air Universal 747 blocked from landing in Cyprus
By Leo Leonidou

THE FIRST Cyprus-registered Boeing 747 has been refused permission to land at Larnaca or Paphos Airports.

One of the biggest planes ever to land on the island, the Air Universal Cyprus Boeing 747-200B series, was expected on Monday but has been repeatedly refused a permit from Civil Aviation Cyprus.

A source close to the airline explained that the plane was ready to fly to Larnaca from Karachi, but a telex was sent by the Cypriot authorities to their Pakistani counterparts asking for the plane to be denied permission to land in Cyprus.

“They are saying that Air Universal Sierra Leone is on a European Commission blacklist of 92 airlines considered to be unsafe and are thus refused entry into European airspace.”

The source said that Air Universal Cyprus and Air Universal Sierra Leone are “two completely different companies with different aeroplanes, shareholders, management and staff.

“The only link they share is the Chairman.”

He added that the plane would not be carrying passengers but would be offloading some equipment and spares at the airport.

To complicate matters, the jumbo was cleared to land in Athens in the early hours of yesterday morning.

“This proves that the civil aviation authorities in Cyprus are wrong,” he said. “Why is the plane allowed to land in Greece, which is also an EU country?”

Airline industry expert Gerry Butt said this could possibly be a case of mistaken identity.
“If Air Universal Cyprus and Air Universal Sierra Leone are completely different, then I don’t understand what the problem is.”

But Makis Constantinides, the Permanent Secretary at the Communication and Works Ministry said there “is a link between Air Universal Cyprus and Air Universal Sierra Leone, and that link needs to be looked into. We have been liaising with the European Commission and expect their response any moment now.”

When asked to comment as to why the aircraft was given clearance to land in Athens, Constantinides declined.

The jumbo is currently still in Athens awaiting flight instructions.

Air Universal, first set up in Jordan 2002, was registered in Cyprus in 2004. The company is currently in the final stages of obtaining its air operator’s certificate, which will clear the airline to fly commercially from Cyprus.



Copyright © Cyprus Mail 2006

pigi:
http://www.cyprus-mail.com/news/main.ph ... 6&cat_id=1
 
"Τα τραγελαφικά συνεχίζονται στο Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας", σχετικά με την Air Universal, σύμφωνα με σημερινό
δημοσίευμα του Πολίτη:

"Η απαγόρευση που εκδόθηκε για το αεροσκάφος της Air Universal, το οποίο εγγράφηκε στο κυπριακό νηολόγιο ως ιδιωτικό, εξακολουθεί να ισχύει και φαίνεται ότι δεν θα αρθεί λίαν συντόμως, αναγκάζοντας την εταιρεία να προχωρήσει με νομικά μέτρα. Όπως δήλωσε στον "Π" ο Υπουργός Συγκοινωνιών, Χάρης Θράσου, οι Βρυξέλλες απάντησαν στο ερώτημα που έθεσε η Λευκωσία για το εάν μπορεί να έρθει στην Κύπρο το εν λόγω αεροσκάφος, ένα B747. "Πήραμε τη γνωμάτευση και μας είπαν ότι σωστά κάναμε. Σωστά αποφασίσαμε που δεν επιτρέψαμε αεροπλάνο εταιρείας που είναι στη μαύρη λίστα να έρθει στην Κύπρο". Ωστόσο, το αεροσκάφος αυτό είναι κυπριακό και βρίσκεται από την περασμένη βδομάδα σε ευρωπαϊκό έδαφος, σταθμευμένο στο Ελευθέριος Βενιζέλος! Στο ερώτημά μας πώς θα προχωρήσει το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας με την αίτηση της Air Universal για απόκτηση πιστοποιητικού αεροπλοϊμότητας ως εμπορικός αερομεταφορέας, ο κ. Θράσου μας ανέφερε ότι η ίδια η εταιρεία πρέπει να αποδείξει ότι έχει τα εχέγγυα να βγει από τη μαύρη λίστα. Ο διευθυντής της αεροπορικής εταιρείας, Γιάννης Κορναράκης, σε δηλώσεις του στον "Π", τόνισε ότι ουδεμία σχέση υπάρχει μεταξύ της κυπριακής εταιρείας και της συνονόματής της, Air Universal Σιέρα Λεόνε (η οποία βρίσκεται στη μαύρη λίστα). Σημείωσε ότι η Air Universal δεν έχει πρόθεση να κινηθεί νομικά, κάτι το οποίο όμως φημολογείται έντονα και τόνισε ότι γίνεται προσπάθεια να πειστεί η Πολιτική Αεροπορία να επιθεωρήσει το αεροσκάφος και αν βρει ότι υπάρχει πρόβλημα να της κάνει συστάσεις. Η εταιρεία είναι διατεθειμένη να συνεργαστεί πλήρως με την αρμόδια αρχή, ώστε να μην υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία ότι τίθεται σε κίνδυνο η ασφάλεια των πτήσεων."
 
Σήμερα το πρωϊ, to 5B-ΑUD ήταν ανοιχτό. Δέν άντεξα και πέρασα μιά βόλτα. Οι μηχανικοί του μου είπαν λίγο-πολύ αυτά που λεέι και η παραπάνω παράθεση του SK. Μου είπαν όμως οτι άν η Κυπριακή ΥΠΑ συνεχίσει τα τσαλιμάκια, θα το γράψουν κ αυτό στο Ελληνικό νηολόγιο!!! (Η Ελληνική ΥΠΑ δέν θα κάνει τσαλιμάκια? :? ). Επίσης, μπήκα και μέσα (σόρυ, νό φότος, οι άνθρωποι μου ζήτησαν, σάν χάρη σχεδόν, να μήν τραβήξω κ το σεβάστηκα) και το εσωτερικό του είναι σε άψογη κατάσταση! Δέν δείχνει καθόλου τα χρόνια του. Και το μόνο που μαρτυράει τον προηγούμενο χρήστη του (ΑΝΑ) είναι μερικές επιγραφές στα Γιαπωνέζικα.
Μετά απο καμιά ώρα, έκαναν και run-up έναν έναν τους κινητήρες για να ξεμουδιάσει λίγο το θηρίο. :wink:

ΥΓ:Δέν είχε safetycards :cry:
 
5B-AUD people said to 7four7:
Μου είπαν όμως οτι άν η Κυπριακή ΥΠΑ συνεχίσει τα τσαλιμάκια, θα το γράψουν κ αυτό στο Ελληνικό νηολόγιο!!!

Μπα, οι τύποι δεν γουστάρουν τσαλιμάκια; Ε τότε να πάνε στην ελληνική ΥΠΑ που πάει με "everything"... :roll:
Μα καλά, έχουν την εντύπωση πως είναι σε κράτος μπανανία και έχουν τέτοια αυτοπεποίθηση :?: :? :hello?:
 
captainjumbo":3oczihzo said:
5B-AUD people said to 7four7:
Μου είπαν όμως οτι άν η Κυπριακή ΥΠΑ συνεχίσει τα τσαλιμάκια, θα το γράψουν κ αυτό στο Ελληνικό νηολόγιο!!!

Μπα, οι τύποι δεν γουστάρουν τσαλιμάκια; Ε τότε να πάνε στην ελληνική ΥΠΑ που πάει με "everything"... :roll:
Μα καλά, έχουν την εντύπωση πως είναι σε κράτος μπανανία και έχουν τέτοια αυτοπεποίθηση :?: :? :hello?:


Ισως να ελπιζουνε οτι η ελληνικη ΥΠΑ μπορει ναι διαχωρισει τις 2 Air Universal!!!!
 
Αυτό το "hub στη Λάρνακα" βλέπω τελικά να καταλήγει προς τη Μαδέιρα..
 
... και στη Marana μή σου πώ.... :?
 
Αφηνοντας απ'εξω το 5B-AUD, τα υπολοιπα 747 εχουν ως εξης:
:arrow: JY-AUA: μετα απο αρκετους μηνες stored σε Jeddah και Amsterdam, αγοραστηκε απο την Iran Air ως EP-AUA και εχει τιτλους Iran Air και μπλε ουρα (προς το παρον).

:arrow: JY-AUB: Stored στη Jeddah απο τον Ιανουαριο.

:arrow: 5B-AUC: Αυτο πηγε ακλαυτο αφου λιγο μετα που νηολογηθηκε με κυπριακο, επανανηολογηθηκε (ΑP-BIC) για παραδοση στην PIA αλλα για καποιο λογο (ποιον αραγε?) παρεμεινε στην AU. Stored στη Jeddah, στο Kharatsi και μετά παλι στη Jeddah απο περυσι το Δεκεμβριο. Παραλιγο να ειχαμε δυο 747 της Hellenic Imperial!!! :shock:

:arrow: 5B-AUD: Hellenic Imperial :D

:arrow: 5T-AUE: Stored στη Jeddah απο τον Ιανουαριο και το Σεπτεμβριο μεταφερθηκε στην Aqaba (χωρις τιτλους) για να συνεχισει το storage!!! :?

Ορισμενα απο αυτα κανανε και 1-2 πτησεις στο Hadji (οπως και οτι αλλη παλιατζαρια υπαρχει, κανει πτησεις εκεινη την περιοδο).
Μια χαρα, δηλαδη, παει η εταιρεια. :lol:
 
Top