H OA san ergodoths...

  • Thread starter Thread starter Phantom Phixer
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Phantom Phixer

First-Class-Member
Εγγραφή
21/01/2004
Μηνύματα
653
Likes
0
Περιοχή
Over and above.
Website
community.webshots.com
Ap'oti katalaba exoume anamesa mas melh pou h ergazontai h ergasthkan gia thn OA.

Tha ithela thn gnwmh tous. Pos krinetai thn OA (Airlines, Airways h Aviation) san ergodoth? Kai den ennow mono ton mistho. Prospathiste na kanetai mia sfairikh kalypsh kai oso to dynaton antikeimenikh krish...

Eyxaristw.

Kostas
 
ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΤΗΝ ΟΑ (ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΚΙ ΕΓΩ ΤΙΣ"ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ") 16 ΧΡΟΝΙΑ.
ΣΑΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΜΕ ΟΔΥΝΗ ΤΟΝ ΚΑΤΗΦΟΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ.
Ο "ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ'' ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ.
ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ (ΑΠΟ ΟΣΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΩ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΜΙKΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ SPEEDWING,ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑ ΝΟΥ))ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΟΥ
1.ΝΑ ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΕΤΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
2.ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΤΗ
3. ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
4. ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ
5. ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΗΣ
6.ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ
7. NA ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ TΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ,ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
8. ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ ΣΥΝΕΧΗ,ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ.
9. ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΑΓΟΡΑΣ
10. ΝΑ "ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ" ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ( Η ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ).

ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΚΑΛΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ (ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΤΟΜΕΙΣ) Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΠΕΤΑΕΙ.

ΠΡΙΝ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΚΑΛΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΜΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΑΣ .
ΕΓΙΝΑΝ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΞΥΠΝΕΣ,ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ IN-FLIGHT SERVICE,ΜΕΧΡΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΓΕΛΙΕΣ,ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ VIDEO,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΤΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΚΟΥΤΙΩΝ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΠΥΡΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ.
Φ Υ Σ Ι Κ Α ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΤΙΠΟΤΑ...
ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.
ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΆΚΟΥΣΕΙ.
ΑΣ ΒΑΛΕΙ Ο ΘΕΟΣ.... Η Ο ΙΔΙΩΤΗΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ.(ΠΡΙΝ ΝΑ'ΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ).
 
Eyxaristw gia to feedback. Osoi perissoteroi katathesete th gnwmh sas toso kalytera gia 'mas tous "ap'eksw".

Oi sxeseis tou proswpikou metaksy tou pws einai? Me ta swmatia tous? Metaksy kladwn/eidikothtwn?

Kostas
 
mmmm....poli endiaferonta ta osa grafontai...tha mporousame na mathoume se ti posto ergazetai o kathenas??kai allo plirwma kampinas kai allo pistadoros!!opoios agapaei afto pou kanei de klaigetai!!panta elega oti se afti tin etairia exoume anthrwpous poli ligous gia afto pou prepei na kanoun!!!
 
olympic_flyer":2vi0xl5u said:
...opoios agapaei afto pou kanei de klaigetai!!...

Hmmm kai nai kai oxi. Ki egw agapaw ayto pou kanw, hatn epilogh mou alla den tha to kano tzampa (allo "hobby" kai allo "epaggelma", swsta?) Opws episis den mou aresei na exw to kathe asxeto kareklakia-grabatakia o opoios plhrwnete apo to ergo pou paragw, na me blepei kai na mou feretai san se mayro thermasth epidh foraw forma!

Dysthxws ayto to peri agaphs to exoun katalabei oi "epanw". Kai etsi me to filotimo merikwn ligwn (h thn agaph tous ean protimas) synexizoun na leitourgoun megales etairies dhmosiou (bl. prwin DEKO) sthn Ellada. :(

Kostas
 
pistepse me file mou alla tous grafw tous gravatakides ekei pou kseroun......exeis dikio vevaia oti ekmetalevontai merikous ligous pou tous aresei afto pou kanoun alla stin ellada gia na kaneis afto pou theleis poli distixws exei timima!!!!
 
Ο Τάσος έγραψε σε άλλο θέμα
IATA/TASOS":cp3jvdod said:
OPOIOS MPEI STO AERODROMIO H AEROPLANO KAI META DEN EINAI AUXARISTHMENOS DYSKOLA FEUGEI . EINAI POLOI AUTOI POU LENE POU THA FYGOUN KAI DEN FEUGOUN .
PES TO KAI MAZOXISMO AN THES .
και με αφορμή και όσα ειπώθηκαν παραπάνω, απλώς να πω ότι δεν αρκεί να αγαπάς αυτό που κάνεις. Πρέπει να υπάρχει και μια κάποια αναγνώριση. Αν δεν υπάρχει, πολλοί που ξεκίνησαν με όρεξη και αγάπη για το αντικείμενό τους, μπορεί να απογοητευτούν, να μη διοχετεύουν πλέον όλη την ενεργητικότητά τους στο αντικείμενο αυτό και, τελικά, να μην τους διαχωρίζει τίποτα από άλλους συναδέλφους τους που εξαρχής έβλεπαν τη δουλειά σα ρουτίνα. Ιδίως μετά από κάποια χρόνια δουλειάς χωρίς ανταπόδωση, αυτό δεν είναι και δύσκολο να συμβεί.

Από την άλλη, δεν είναι δυνατόν όλοι αυτοί που εργάζονται σε ένα χώρο να είναι "τρελαμένοι" και παθιασμένοι με τη δουλειά τους. Είναι θέμα διοίκησης να τους δώσει κίνητρα και να τους κάνει να αγαπήσουν τη δουλειά τους, ώστε να δίνουν όσο γίνεται τον καλύτερο εαυτό τους. Οι αερομεταφορές είναι τομέας παροχής υπηρεσιών και η εικόνα των εργαζομένων βγαίνει προς τα έξω άμεσα ως εικόνα της ίδιας της εταιρίας. Δεν είναι τυχαίο το ότι πετυχημένες εταιρίες του κλάδου μελετούν αρκετά τις ιδέες των εργαζομένων και προσπαθούν να τους κάνουν να αισθάνονται ότι ανήκουν σε μια εταιρία για την οποία πρέπει να χαίρονται και για το καλό της οποίας πρέπει και εκείνοι να συμμετέχουν στην καλή της πορεία αφενός με τις γνώμες και αφετέρου με τη δουλειά τους.

Το συμπέρασμά μου: μια απομακρυσμένη-"αποστειρωμένη" διοίκηση είναι δύσκολο να οδηγήσει μια αεροπορική εταιρία σε καλά αποτελέσματα στον τομέα της εξυπηρέτησης του επιβάτη.

Άλλωστε, όπως έχω ξαναπεί και στο παρελθόν, δε χρειάζεται να γίνουν και πολλά για να αισθανθεί κανείς ευχαριστημένος από μια πτήση. Ένα χαρούμενο πλήρωμα μπορεί στο κάτω κάτω να φτιάξει και τη μέρα σου...
 
Distixos edo stin Ellada den mathane akomi oti o euxaristimenos ypalilos apodidei kalutera apo ton disarestimeno h ton adiaforo. Ta 'afentika' edo exoun tin entiposi oti "tous plirono ti allo theloune", apetoun kiolas na douleueis oso ginetai poio poli me oso ginetai ligoteres amoibes, yperories? ston idiotiko tomea den yparxoun poia. Tis douleuoume fisika, alla den tis plironomaste... Ystera aporoun giati den pane kala oi douleies...
Stin Agglia kai stis USA idika, exoun meletisi poli kala to thema, kai prospathoun na exoun euxaristimenous tous ypallilous tous. Oxi mono stis Aeroporikes eteries alla se ollous tous kladous.
Simfona me to periodiko Fortune, H alisida super market Asda stin Agglia exei tous poio euxaristimenous ypallilous stin Europe akolouthi h IKEA kai h Siemens. eteries epityximenes pou exoun meletisi to thema. Gia rotiste ypallilo ellinikou super market na sas pei poso euxaristimenos einai? kai den milame mono giam mistho... sta Asda den pernoune polla, einai h filosofia tis eterias.. to klima... Gia to elliniko IKEA pou anoikei ston Fourli thelo na matho!
Apo aeroporikes eteries den yparxei kamia distixos sti lista.
Stis USA poio eyxaristimenoi einai oi ypalliloi tis Continental, Southwest kai jetBlue. Eno stin Asia autoi tis Singapore Airlines kai tis Cathay Pacific!
 
Sumfwnw apoluta me ton captainchris. H ikanopoiisi erxetai prwta apo mesa kai meta apo eksw. H elliniki nootropia dinei vasi mono sto faines8ai. Am den pas kai polu makrua etsi.
 
Το θέμα είναι ότι τελικά δεν είναι και τόσο δύσκολο να έχεις ευχαριστημένους υπαλλήλους. Ο μισθός είναι ένας μόνο παράγοντας ικανοποίησης (καθόλου ασήμαντος, αλλά μιας και μιλάμε για αεροπορικές επιχειρήσεις, ίσως να είναι δύσκολο να υπάρξουν θεαματικές βελτιώσεις εκεί). Αυτό που δεν έχουν καταφέρει πολλές διοικήσεις, όμως, είναι η σωστή επαφή με το έμψυχο δυναμικό της επιχείρησής τους. Ίσως βέβαια να αποφεύγουν τη συζήτηση με τους εργαζόμενους, γιατί φοβούνται μήπως παρεξηγηθεί η...ιεραρχία (παράδειγμα κακώς εννοούμενης ιεραρχίας) και οι τελευταίοι προσπαθήσουν να κάνουν μια μορφή συνδιοίκησης (παράδειγμα κακώς εννοούμενου συνδικαλισμού). Αλλά αυτό είναι θέμα του τρόπου που η κάθε διοίκηση θα προσεγγίσει τους εργαζόμενους και, βέβαια, και θέμα ικανοτήτων!!!

Πιθανότατα δεν έχουν ποσοτικοποιήσει (σε πιθανά έσοδα) τα αναμενόμενα οφέλη από το να έχουν ευχαριστημένο προσωπικό. Πώς αλλιώς θα αισθανθεί ένα μέλος πληρώματος σαν οικοδεσπότης μέσα στο αεροπλάνο? Αλλά για να συμβεί αυτό, πρέπει να αισθάνεται το αεροπλάνο σαν το χώρο του, όπου έχει τη διάθεση -και όχι απλώς την υποχρέωση- να δουλέψει, γιατί αυτό θα έκανε και στο σπίτι του/της. Μπορεί να ακούγεται πολύ ιδανικό για να είναι αληθινό, αλλά αρκεί ένας τέτοιος υπάλληλος ανά πτήση για να κάνει τη διαφορά. Θα δανειστώ το παράδειγμα του captainjumbo σε άλλο θέμα:
captainjumbo":2wkd9vfb said:
Edw 8elw na pw mia prosfati ebeiria mou me mia proistameni plirwmatos tis A3. Tetoia proistameni den exw ksanadei. Nea se ilikia, me to xamogelo kai tin evgeneia na min xanondai pote, me tin sunexi prospa8eia na eksupiretisei tous pandes, me enan tropo pou edeixne alli klasi re paidi mou. Omorfi xwris perita stolidia, me matia pou paizane pandou sto aeroplano, me fovero parousiastiko ...ti na prwtopw. Kapoia stigmi tin eida na ksekourazetai stin porta tou brostinou galley kai na xazevei eksw apo to mikro para8uraki, kai molis me eide rixnei ena zesto xamogelo kai leei: " pername tis austriakes alpeis, min tis xasete pou ka8este kai se para8uro, exei polu ka8aro kairo". Oute gnwstos tis imouna, opute ergodotis tis. Eixe omws ti stofa mias pragmatikis oikodespoinas twn ai8erwn. Den 8a tin ksexasw pote. Fovero paradeigma...
Αυτό ακριβώς είχα στο μυαλό μου όταν έλεγα πριν ότι ένα καλό πλήρωμα μπορεί να σου φτιάξει τη μέρα. Το κακό είναι ότι τέτοια παραδείγματα επαγγελματιών είναι δυστυχώς σπάνια και μεμονομένα.
 
Top