Helios turns 2 AJet

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τερματίζει τις πτήσεις εντός τριμήνου η AJET!

Aπό τον σημερινό ΠΟΛΙΤΗ της Λευκωσίας:


Tερματίζει τις πτήσεις εντός τριμήνου η AJET

Η αεροπορική εταιρία ajet προτίθεται να διακόψει το πτητικό της πρόγραμμα εντός του επομένου τριμήνου. Αυτό αναφέρεται σε ανακοίνωση της διοίκησης της εταιρείας που στάληκε προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Στην ανακοίνωση ενημερώνει τους κατόχους εισιτηρίων της ajet ότι έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες έτσι ώστε, όλες οι προγραμματισμένες πτήσεις, προς όλους τους προορισμούς, να γίνονται κανονικά. Προσθέτει ότι καμία επιβεβαίωση κράτησης ή άλλη σχετική ενέργεια δεν απαιτείται από την πλευρά των ταξιδιωτών. Νέες κρατήσεις μπορούν να συνεχίσουν να γίνονται εφόσον όλες οι προγραμματισμένες πτήσεις θα εκπληρωθούν.



Ο εκ των δικηγόρων της ajet, Χρίστος Νεοκλέους, δήλωσε στο κρατικό ραδιόφωνο, ότι η απόφαση της εταιρείας δεν έχει οποιαδήποτε σχέση με τις έρευνες και ανακρίσεις που διεξάγονται στην Κύπρο και την Ελλάδα. Είπε επίσης ότι σε περίπτωση που καταλογισθούν ευθύνες στην εταιρεία, αυτές θα ληφθούν. Ο κ. Νεοκλέους ανέφερε ότι οι λόγοι για τη διακοπή του πτητικού προγράμματος, είναι καθαρά οικονομικοί, καθώς το πρόγραμμα αυτό κατέστη ασύμφορο. Διευκρίνισε δε, ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να είναι εγγεγραμμένη στο μητρώο του Εφόρου εταιρειών. Ο Χρίστος Νεοκλέους διέψευσε δημοσιεύματα σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία αποξενώνει περιουσιακά της στοιχεία και θα πωλήσει αεροπλάνα της. Ξεκαθάρισε μάλιστα, ότι η εταιρεία δεν μπορεί να πωλήσει αεροπλάνα που δεν είναι δικά της, αφού τα ενοικιάζει. Για την απόφαση της ajet, ενημερώθηκε ήδη το Χρηματιστήριο Αξιών Κύπρου και η Κεφαλαιαγορά, καθώς και οι εργαζόμενοι στην εταιρεία. Ο κ. Νεοκλέους διαβεβαίωσε ότι καταβάλλονται προσπάθειες για εργοδότηση μελών του προσωπικού σε άλλες εταιρείες και πρόσθεσε ότι όλοι θα αποζημιωθούν σύμφωνα με τις συμβάσεις τους.


O υπουργός Συγκοινωνιών και έργων, Χάρης Θράσου, δήλωσε σήμερα ότι δεν έχει καμία επίσημη πληροφόρηση για αναστολή των εργασιών της εταιρείας Α Jet. Σύμφωνα με πληροφορίες η ΑJET σκέφτεται να αναστείλει τις εργασίες της στην Κύπρο και τη μεταφορά τους σε άλλη έδρα. Ο κ. Θράσου, σε δηλώσεις του στο κρατικό ραδιόφωνο, ανέφερε ότι τυχόν αναστολή δεν μπορεί να αποτρέψει τυχόν ευθύνες της εταιρείας. Σε περίπτωση τόνισε που η εταρεία αποφασίσει να τερματίσει τις εργασίες της, θα πρέπει να ενημερώσει τις αρμόδιες υπηρεσίες και να υλοποιήσει ολες τις νομικές της υποχρεώσεις. Πρόσθεσε επίσης, ότι είχε επικοινωνία με τον Διευθυντή του Τμήματος Πολιτικής Αεροπορίας, ο οποίος τον ενημέρωσε για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί και ταυτόχρονα θα ζητηθεί γνωμάτευση από τον Γενικό Εισαγγελέα, ώστε όλα να γίνουν νομότυπα.


Εν τω μεταξύ, ο εκ των δικηγόρων των συγγενών των θυμάτων της αεροπορικής τραγωδίας της "Ήλιος", Ανδρέας Παπαχαραλάμπους, δήλωσε ότι δεν υπάρχει ανησυχία από το ενδεχόμενο αναστολής των εργασιών της AJET στην Κύπρο. Είπε χαρακτηριστικά ότι όπου κι αν μεταφέρει την έδρα της η εταρεία ότι η απόδοση ποινικών ευθυνών αρχίζει να γίνεται δύσκολη. Ο κ. Παπαχαραλάμπους εξήγησε πως είτε ανασταλούν οι εργασίες της εταιρείας, είτε μεταφερθούν σε άλλη χώρα, οι αποζημιώσεις θα δοθούν, καθώς η εταιρεία καλύπτεται από ασφαλιστικό συμβόλαιο. Σε ό,τι αφορά την απόδοση ποινικών ευθυνών, παραδέχθηκε ότι εκείνο που τον προβληματίζει είναι το πέρασμα του χρόνου.

Θορυβημένοι από τη νέα εξέλιξη, είναι οι συγγενείς των θυμάτων της αεροπορικής τραγωδίας. Ο πρόεδρος της επιτροπής Συγγενών Θυμάτων, κ. Γιασουμή, κάλεσε το κράτος να αντιδράσει, ώστε εκείνοι οι οποίοι πραγματικά ευθύνονται για την τραγωδία να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη και όχι να βρουν άλλοθι, χρησιμοποιώντας νομικίστικα σημεία.




http://www.politis-news.com/cgibin/hweb ... latestnews

30/10/2006
 
Ανεστάλη η λειτουργία της κυπριακής αεροπορικής εταιρείας Ajet, πρώην Helios Airways, λόγω οικονομικών προβλημάτων. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας συμμετοχών Libra Lolidays, η Ajet θα υφίσταται νομικά ως εταιρεία για τους επόμενους τρεις μήνες, καθώς εκκρεμούν οικονομικές υποχρεώσεις προς τρίτους, ενώ παράλληλα θα πρέπει να διευθετηθεί και το θέμα των δύο αεροσκαφών που έχει στην κατοχή της με το καθεστώς της επινοικίασης.

Νομικοί κύκλοι, πάντως, υποστήριζαν ότι το κλείσιμο της εταιρείας δεν θα επηρεάσει στο ελάχιστο τις υποχρεώσεις της απέναντι στις οικογένειες των θυμάτων. Υπενθυμίζεται ότι η Ajet διαδέχθηκε την εταιρεία Helios λίγους μήνες μετά το αεροπορικό δυστύχημα που συνέβη στο Γραμματικό τον Αύγουστο του 2005.

http://www.travelforall.gr/newsinside.asp?NewID=1583
 
faapilot":3vcllue6 said:
Teleiose kai i ajet,tin efagan ta mme


Ναι τα καημένα τα παιδιά. Φίλε faapilot, είμαι από αυτούς που έχουν στόχο για βελάκια στο σπίτι με τα ΜΜΕ στο κέντρο!

ΑΛΛΑ, δεν φταίνε και για όλα.

Μία παλιά θεωρία έλεγε ότι όποια εταιρεία με λιγότερα από 10 αεροπλάνα, είχε πολύνεκρο ατύχημα, "απεβίωνε" και η εταιρεία μαζί. Δεν γινόταν να αντέξει.

Δεν πρόκειται να σωθεί η κατάσταση (διεθνώς) με το κλείσιμο της εταιρείας. Η μόδα απαιτεί ο κάθε αρπακόλλας (δεν μιλώ για το Ήλιο) να ανοίγει αεροπορική εταιρεία. Οι διεθνείς ελεγκτικοί οργανισμοί είναι "λάσκα", δίνοντας την ευκαιρεία σε εταιρείες-κομήτες να ανοίγουν, να αλλάζουν ονόματα, να κλείνουν κλπ κλπ.

Η αεροπορική εταιρεία (οι αερομεταφορές γενοκότερα) δεν είναι μανάβικο, που μπορείς να ανοίξεις ένα και να πάρεις το μερίδιο της αγοράς που νομίζεις ότι μπορείς. Έχει κανόνες. ΠΟΛΛΟΥΣ κανόνες. Ο λόγος που υπάρξαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν τέτοιες εταιρείες, είναι η ελαστικότητα των αρχών (που δεν υπήρχε πριν 20-30 χρόνια).

Τα μισά να πιστέψουμε από το πόρισμα Τσολάκη, το AOC της εταιρείας έπρεπε να έχει αφαιρεθεί 9 μήνες πρίν το ατύχημα. Γιατί δεν αφαιρέθηκε? Γιατί για να αφαιρέσουν το AOC της Ήλιος, θα έπρεπε να "μαζέψουν" τα AOC άλλων 25-30 εταιρειών στην Ευρώπη.

Τώρα έπεσε ο προβολέας των αρχών πάνω τους, λόγο ατυχήματος, με αποτέλεσμα ούτε μία "εξυπηρετησούλα" ή λίγο πίστωση χρόνου να μήν τους κάνουν/δίνουν οι αρχές για το παραμικρό.
 
Announcement


The Government of the Republic of Cyprus last week illegally detained Ajet’s Aircraft and froze the Company’s bank accounts, which was in direct contravention to the successful appeal lodged by Ajet in the District Court, causing substantial financial damage to the Company.

As a result Ajet regrets to announce that all flights that were scheduled to be operated by other Carriers to all destinations, will no longer be operating as of Monday 06/11/2006. All passengers will therefore have to make their own arrangements.

The Company wishes to clarify the following:

* All passengers that booked via a travel agent should get in touch with their travel agent for further information.

* All passengers who have booked through the Ajet website and paid via credit card are advised to contact their credit card provider (who hold adequate reserves for such eventualities) and claim a refund for their ticket cost.

* All passengers traveling on Ajet as part of an organised package are requested to contact their tour operator for further information.

Ajet wishes to apologize sincerely to all passengers for the inconvenience, which is solely the result of the actions of the Ministry of Communications and Works as well as the Department of Civil Aviation in Cyprus.

For further information please contact us on 0870 750 2750 (UK) or 70003737 (Cyprus) during office hours.

Ajet Aviation Ltd




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

bolded comments mine
Πανε καλα? Αφου το "μαγαζι" θελανε να το κλεισουνε μεσα σε 3 μηνες! Τωρα τους φταιει η κυπριακη κυβερνηση?
209034.gif




Edited μετα απο παρακληση του faapilot ;)
 
Mpou... kai allou tetoiou eidous ekfraseis de xorane se auto to forum file makedona.Den mporoume na katigoroume ton opoiodipote an den exoume idea to ti symbainei stin etaireia.
 
Με άλλα λόγια η εταιρεία λέει στον κόσμο " παρτε και ζητήστε τα λεφτά σας από όπου θέλετε ....μόνο εμάς μην ενοχλέιτε."

Από την άλλη, έχουν ένα πάτημα. Αν ή εταιρεία έχει ανακοινώσει ότι κλέινει, μπορεί να κάνει τρία πράγματα για τις πτήσεις που έχουν πολλους επιβάτες booked για τούς επόμενους (πχ) 2 μήνες.

1 )Να κρατήσει τον στόλο και το προσωπικό μέχρι και την τελευταία πτήση

Ή

2) Να διώξει τον κόσμο όλο και να δώσει και τα αεροπλάνα (μην τρέχουνε οι 150άρες και οι 200άρες το μήνα για νοίκι) και απλά να κάνει subcharter για το υπόλοιπο διάστημα

Ή

3) Να επιστρέψεις στον κόσμο τα λεφτά του (πολύ πιό συμφερτικό και συνήθης πρακτική)


Άμα το κράτος σου έχει παγώσει τα χρήματά σου, πώς θα πληρώσεις τα subcharter?
Άμα το κράτος σου έχει παγώσει τα χρήματά σου, πώς θα δώσεις στους επιβάτες πίσω τα λεφτά τους?

Λέμε για το Ελληνικό κράτος ...αλλά είναι και το Κυπριακό !!! Oύνα φάτσα ούνα ράτσα. Με αυτό το ατύχημα έχει ξεβρακωθεί όλο το σύστημα και ...τρέχει στα χωράφια.

Πρέπει να φταίει ο ήλιος και η ζέστη, δεν εξηγείται αλλιώς.

Φοβούνται τώρα οι πονηροί του γκουβέρνου, ότι θα πάρει τα λεφτά ο κος Ήλιος και θα την κάνει και δεν θα έχει να δώσει αποζημιώσεις (άν προκύψουν) για το ατύχημα. ΣΑΝ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ. Τι νομίζουνε ακριβώς ότι έγινε ? Κανένα αυτοκινητιστικό?
 
Τελικα τι εχει γινει με την Ajet? Υπαρχει περιπτωση να ξανανοιξει? Παντως δεν καταλαβαινω την φραση: Επεσε ενα αεροπλανο πρεπει να κλεισει και η εταιρια.
 
Τα 2 738 τα πήραν η XL Airways και η Sun Express

Το 5B-DCE έγινε G-OXLC και το 5B-DBI πήρε νηολόγιο TC-SUV
 
SkyHawk":3vr9jpau said:
Τελικα τι εχει γινει με την Ajet? Υπαρχει περιπτωση να ξανανοιξει? Παντως δεν καταλαβαινω την φραση: Επεσε ενα αεροπλανο πρεπει να κλεισει και η εταιρια.
Δεν νομιζω ότι υπάρχει περίπτωση να ξανανοίξει. Η φράση που αναφέρεις, φυσικά και δεν ισχύει για μεγάλες εταιρείες που αντέχουν την απώλεια ενος αεροπλάνου, το οικονομικό βάρος της αντικατάστασής του, τις τεράστιες αποζημιώσεις, τη δυσφήμιση κλπ.
Για εταιρείες μικρού μεγέθους και low cost όπως η Helios-Ajet, συνήθως ειναι πολύ δύσκολο εως αδύνατο να επανακάμψουν.
Σε τέτοιες περιπτώσεις, η φράση "Επεσε ενα αεροπλανο πρεπει να κλεισει και η εταιρια", είναι, συνήθως, φυσικό επόμενο.
 
Top