Hellas Airlines!

  • Thread starter Thread starter pilotathens
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
mimithem":2efx37ii said:
Ρε παιδιά ποιός θα πάει με αεροπλάνο Γιάννενα-Θεσσαλονίκη; Θα τρελαθούμε τελείως; 3 ώρες δρόμος, όλος Εγνατία με 12€ διόδια... Ούτως ή άλλως από τη Μίκρα μέχρι το κέντρο της Θεσσαλονίκης θες πάλι μεταφορικό οπότε ποιό το νόημα; Αντί να βάλουν μια εβδομαδιαία από Γιάννενα για Γερμανία το χειμώνα...
Να υπενθυμίσω ότι η Ολυμπιακή Αεροπλοϊα είχε (προ Εγνατίας βέβαια) δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Γιάννινα με καλές πληρότητες, αν κρίνω από τη σχολική χρονιά 95-96 που το πήρα κάμποσες φορές. Μάλιστα του Αγίου Πνεύματος δε βρήκα θέση για Γιάνννινα κι αναγκάστηκα να πάω Κέρκυρα (τελικός προορισμός Ηγουμενίτσα).
 
Aγαπητέ radioel έχεις δίκιο το είχα πάρει και εγώ πολλές φορές το αεροπλάνο από Θεσσαλονίκη για Ιωάννινα (προορισμός Ηγουμενίτσα) . Ήταν και σχετικά φτηνό. Τότε όμως από την Ηγουμενίτσα για Θεσσαλονίκη είχε δρομολόγιο με ΚΤΕΛ μια φορά την ημέρα και έπρεπε να "φας" την Κατάρα και μέχρι να πας στην Θεσσαλονίκη έκανες 8 ώρες. Τώρα όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει με την Εγνατία και το δρομολόγιο γίνεται πιο γρήγορα. Ίσως μια πτήση Θεσσαλονίκη -Κέρκυρα με στάση στα Ιωάννινα να ήταν πιο φυσιολογική επιλογή
 
Πράγματι οι συνδυασμένες πτήσεις έχουν περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας!
Πχ θα μπορούσε, σχετικά άνετα, να κρατηθεί ο Αραξος, ως συνέχεια της Καλαμάτας (Ηράκλειο - Καλαμάτα - Αραξος) ή ενταγμένος στα δρομολόγια του Ιονίου.
ΥΓ: Ελπίζω να μην είμαι οφ τόπικ, μιας και αναφέρομαι σε άλλη εταιρία, αλλά οι ομοιότητες είναι πάρα πολλές!!
 
Eίχα πάει και με ATR-72 στα Γιάννενα και ήταν πάντα γεμάτο. Το βρίσκω δύσκολο να κάνει εσωτερικά δρομολόγια με Αirbus 320 γιατί ούτε η περιοχή είναι τουριστικά αναπτυγμένη αλλά και αυτήν την περίοδο η χώρα δεν είναι και στα καλύτερα της. Ίσως είναι η καλύτερη χρονική περίοδο να κάτσουν όλοι οι τουριστικοί παράγοντες σε θέμα μεταφορών ( αεροπορικές - ακροπλοικές- ΚΤΕΛ- ΟΣΕ ) και να κάνουν μια συμμαχία.
 
Κύριοι, υπομονή. Το 2013 θα αρχίσουν τα δρομολόγια και όλοι θα δούμε τι θα μας ξημερωσει. Προς το παρόν, ας βάλει ένα ATH-SKG (μεσω VOL) στα 50€ r/t ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΙΜΗ (όπως διαφημιζει) και τι στον κόσμο (τόσο το είχε η συγχωρεμενη Athens όταν ξεκίνησε). Με 6 Airbus ας μην περιμενουμε να κανει το γυρο του κόσμου (αν κι εδω που τα λέμε η Astra με 2 BAe & 1 320 δικα της κι άλλα τόσα νοικιασμένα, πετάει όλο το 24ωρο εντός κι εκτός Ελλάδας).
 
Γιατρέ δεν τα βρίσκεις υπερβολικά τα 6 Airbus ;
Θα τα βγάλουν πέρα με τέτοιο στόλο ;
 
Μιας που ημουν κι εγω στην συν.τυπου την προηγουμενη βδομαδα να αναφερω 2πραγματακια... καταρχας ειδα ασχετο κοσμο με το αντικειμενο σε υπευθηνες θεσεις. Ο κ. Ραλακης(προεδρος) δεν ηξερε καν τα ονοματα τους και και παρολλα αυτα προανειγγελνε πραγματα και θαυματα για την εταιρια και για το VOL που κανενας ουτε στα πιο τρελα του ονειρα του δεν εχει δει!!! Τι εννοω? Το καινουριο τερμιναλ ειναι μικρο για το εγχειρημα αυτο και σε 5περ χρονια θα εχει κατασκευαστει νεο πολυ μεγαλυτερο(τρεμε Καστελλι που ακομη περιμενεις!!!) , με ξενοδοχεια γκολφ και δε συμμαζευεται!!! Υποστεγο φυσικα για τα αεροπλανα για χρηση ακομη και απο αλες εταιριες!! Επισης κ σχολη πιλοτων! Τωρα η εμεις ειμαστε "πολυ μικροι" για να το αντιληφθουμε ολο αυτο , η κατι αλλο γινεται! Αυτο που τονιζε συνεχεια ειναι οτι ειναι διαφορετικοι!!Για να δουμε! Και κατι τελευταιο , με τετοιες τιμες ελεγε , θελετε δεν θελετε θα πεταξετε!!! Αντε μπας και φυγουν οι νταβαδες απο την Ιρλανδια :twisted:
 
Aγαπητά μέλη, πέρα από την βαθειά εθνικοπατριωτική "φορεσία" των αεροσκαφών των Αερογραμμών Ελλάδας, θα ομολογήσω ότι τα όσα βγαίνουν στο φως μόνον ως τρελλή φαντασία θα αναμενόταν καλοκαιρίατικα. Ομολογώ επίσης ότι η εταιρεία -σοφά- ακόμα δηλώνει ηλεκτρονικά ότι αναζητεί να καλύψει θέσεις ακόμα και στα πιο βασικά της κενά, με αποτέλεσμα να μην περιμένουμε φυσικά άλλα επίσημες... εταιρικές τοποθετήσεις. Διαβάσαμε πολλά και ενδιαφέροντα που σε μεγάλο ποσοστό κρίνω ότι κινούνται στη σωστή κατεύθυνση. Τουλάχιστον ως προθέσεις. Παραμένουν φυσικά πολλά τα κενά στις ερωτήσεις που έμμεσα τέθηκαν αλλά η καλή μου διάθεση θα περιμένει να απαντηθούν όταν τα φέρει ο χρόνος. Σε αυτή την περίπτωση όμως θα γίνεται εναρμόνιση όσων ανακοινώθηκαν με τα χρονικά διαστήματα που αναφέρθησαν. Γιατί πολύ απλά βαρεθήκαμε γενικά τα μέχρι σήμερα τρανά ελληνικά αεροπορικά παραμύθια. Καλό είναι φυσικά να είναι και κείνοι προσεκτικοί σε όσα λένε και διαδίδουν γιατί τους ακούμε πολλοί που κουτσοκαταλαβαίνουμε 2-3 πραγματάκια αλλά πολλοί περισσότεροι που γεμίζουν ήδη τη φαντασία τους χωρίς να γνωρίζουν τίποτε. Όσο για τις στενές σχέσεις με την ΥΠΑ, καλό κάνουν, κακό δεν κάνουν. Αρκεί να αποδίδουν στο ελληνικό κοινό όσα χρειάζονται. Τώρα, αν θα μοιραστούν και νεόδμητα υπόστεγα, ε... ας αφήσουμε τον χρόνο να απαντήσει και γι' αυτό.
Με λίγα λόγια, παιδάκια καλως ήλθατε στο Γκρις, με χαρά να δούμε τα βήματά σας και με μεγαλύτερη χαρά να σας πετάξουμε και να μας πετάξετε... όταν... :wink:

δικός σας
 
Υπάρχει και απάντηση της εταιρίας στο θέμα αδειοδότησης που είχε αναφερθεί πιο πάνω:

http://tourismlobby.blogspot.gr/2012/09 ... ER5xZb5uF9

Εδω που τα λέμε με την ύφεση που υπάρχει η ΥΠΑ θα πρεπε να κάνει κολοτούμπες (όχι πολιτικές!) με κάθε τέτοια ευκαρία για ανάπτυξη περιφερειακών αεροδρομίων οπότε δε νομίζω να χρονοτριβήσει πολύ να τους δώσει την άδεια εφ'όσον η εταιρία πληροί τις προϋποθέσεις...
 
Top