Hellas Airlines!

Σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες από άνθρωπο μέσα από την ΥΠΑ, ο κ. Ραλλάκης Β. Μονοπρόσωπη ΕΠΕ, ΔΕΝ έχει καταθέσει φάκελο για πτήσεις, ... αλλά για να καταθέση φάκελο πτήσεων κλπ, κλπ, πρέπει ΠΡΩΤΑ να κάνει αίτηση και τα χαρτιά του στο Υπουργείο Μεταφορών.
Αυτό είναι σίγουρο, δεν ξέρουμε όμως αν κι εκεί δεν έχει καταθέσει τίποτε.

Τι στιγμή όμως που άνθρωποι δεν πληρώθηκαν για τις υπηρεσίες που προσέφεραν τότε τί να συζητάμε εδώ.

Και για 4 Μαρτίου μπορεί..., αλλά εδώ δεν έχει να πληρώσει τους 10 εργαζόμενους που έχει θα δώσει 140.000 ευρώ (όπως έχει πει ο ίδιος) για στάθμευση Αεροσκάφους για έναν μήνα στην Ν. Αγχίαλο ? :idea:
 
...μέσα από την ΥΠΑ...ΔΕΝ έχει καταθέσει φάκελο για πτήσεις, ... αλλά για να καταθέση φάκελο πτήσεων κλπ, κλπ, πρέπει πρώτα να κάνει αίτηση και τα χαρτιά του στο Υπουργείο Μεταφορών.
Μπορείς,σε παρακαλώ,να μου το πεις αυτό με άλλα λόγια γιατί δε κατάλαβα τίποτα;
 
Μάλλον δεν έχεις ιδέα για τι πράγμα μιλάς.Ο "φάκελος πτήσεων" είναι η "αίτηση για άδεια";Το υπουργείο μεταφορών,στο οποίο υπάγεται η ΥΠΑ,τι σχέση έχει;
 
ρε παιδια sorry κιολας, δεν εχετε βαρεθει να αναπαραγετε τα ιδια και τα ιδια? Για ποσο ακομα θα ''κλαιτε'' τους τελειωμενους?
 
Ακριβώς! Είναι δείγμα τί επιδέξιες δημόσιες σχέσεις έκανε η ανύπαρκτη αυτή εταιρεία...και θα μιλούμε(θα μιλάτε)ακόμα γι αυτό το θέμα επειδή ακριβώς δεν υπάρχουν άλλα πιό ενδιαφέροντα αυτή τή στιγμή.Άριστοι γνώστες τής ψυχολογίας τών επίδοξων νέων στελεχών! Τόσο καιρό απέφευγα να πάρω θέση,το είχα πεί με τρόπο όμως στο Flight Into History τον περασμένο Νοέμβριο όταν το νήμα τής Hellas είχε ήδη 55 χιλιάδες προβολές και τώρα έχουν διπλασιαστεί! Θα αναρωτιόταν όμως ένας λογικός άνθρωπος,τι μπορεί να αποκόμισαν από όλο αυτό τον θόρυβο.Τί έβγαλαν από αυτό,τι πρακτικό όφελος μπορεί να είχαν;μόνο τήν Plaka; Φαίνεται πώς ναι,και ορισμένοι τη συνεχίζουν.Φαντάζεστε τι θα είχε συμβεί άν είχαν καταφέρει να πετάξουν,πόσο κόσμο θα είχαν εκμεταλλευτεί;(βλέπε Venus)."Το μή χείρον,βέλτιστον".Τώρα μάλιστα πού θα έρθουν τα (δύο) αεροπλάνα τους στίς 4 Μαρτίου,πόσοι λέτε νά ξανακάνουν το ίδιο λάθος;
Μού θυμίζει μία φήμη πού είχε ακουστεί το καλοκαίρι τού 2008,όταν η Ολυμπιακή αντιμετώπιζε έλλειψη αεροπλάνων,γιά δύο Fokker 100 πού τάχα είχαν έρθει και βρίσκονταν στο υπόστεγο (και πού όσο τα είδατε εσείς,άλλο τόσο τα είδαμε και εμείς)...
 
Γιωργο το θεμα ειναι οτι εδω μεσα γινεται διαφωνισμος μπαρουφας. Τοσες και τοσες σελιδες (ακομα και μετα το οριστικο τετελεσται) χωρις ιχνος ουσιας..
Κοιτα που τωρα οι (ιδιοι) παντογνωστες θα μετακομισουν στο topic της Skygreece για νεα πορισματα.Εκει να δεις εμπειρογνωμονες...
 
Συμφωνώ, ότι το συγκεκριμένο topic έχει κουράσει και δεν προσφέρει τίποτα. Μήπως θα έπρεπε να μπει ένα λουκετάκι και να ξανανοίξει όταν και αν θα έχουμε νεώτερα από τη "The Different Airline"?

Νισάφι πια!
 
Το περίεργο είναι αυτή η ψυχολογική ανάγκη πού δημιούργησε για το "καινούργιο" πού υποσχέθηκε.Οι προβολές ανεβαίνουν αλματωδώς,ίσως γιατί υπάρχει ένα είδος "ενημέρωσης"(update).Τα άλλα θέματα δεν το έχουν αυτό.Έχει επικαιρότητα(ακόμα),υποσχόταν εξελίξεις,γι αυτό τούς αποκάλεσα δεινούς ψυχολόγους.Το "νέο" έχει,λένε,απήχηση στον κόσμο.Τέτοιο πετυχημένο θέμα δεν κλειδώνεται έτσι εύκολα.Το Flight Into History κλειδώθηκε γιατί ήταν εκ τών προτέρων ξοφλημένο.Τούτο εδώ έχει μέλλον ακόμα.Θα περάσει η 4η Μαρτίου και μετά.Είναι απίστευτο.....είναι απίστευτο το πόσο εύκολα μάς δουλεύουν!
 
Κρατάς στατιστικά επισκεψιμότητας των θεμάτων;
 
Top