Πάντως πρέπει να προσέχει κανείς τις επαγγελματικές του επιλογές.
Όλοι αρχίζουμε/αμε από κάπου χαμηλά και προσπαθούμε πάντα για το καλύτερο.
Δεν πιστεύω όμως οτι είναι σοφό να αφήνει κάποιος την υπάρχουσα δουλειά του & να ποντάρει σε τυχοδιώκτες.
Η Hellas πιστεύω οτι είναι φανερό πως επιβίωνε τα τελευταία χρόνια χάρις το wet lease των Α320 στην παλιά ΟΑ - όπως και πολλές άλλες εταιρίες.
Δεν αναρωτήθηκε κανείς τι θα γινόταν η εταιρία αυτή μετά το κλείσιμο της ΟΑ;
Το να μπαίνει ο οποιοσδήποτε εφοπλιστής - την τελευταία στιγμή - και να αγοράζει ή να ενοικιάζει turboprop αεροσκάφη, για να "ποντάρει" στις άγονες γραμμές δεν πονήρεψε κανέναν;
Ακόμα και να μην αποχωρούσε ο εφοπλιστής, το ρίσκο δεν είναι μεγάλο έστω κι αν δεν ακυρωνόταν ο διαγωνισμός για τις άγονες; {εννοώ οτι ποντάρουν μπας και πάρουν καμιά άγονη}
Δυστυχώς στην Ελλαδάρα μας θα πρέπει να είμαστε πολύ πονηρεμένοι, ιδιαίτερα στον αεροπορικό χώρο όπου φιδιάζουν πολλοί επιτήδειοι. Άνθρωποι που ανοίγουν με τυμπανοκρουσίες αεροπορικές εταιρίες, προσλαμβάνουν κόσμο και σε μία μέρα τις κλείνουν αφήνοντας στο δρόμο τους συναδέλφους μας.
Πρωτού στείλουμε το βιογραφικό μας οπουδήποτε, θα πρέπει να ψάχνουμε για το βιογραφικό αυτών που είναι να μας προσλάβουν
