Hellas Jet news !

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το D-AXLC επεστράφη και πλέον δεν έχει Hellas Jet titles. Υπολογίζω λοιπόν όπου να'ναι πρεπει να προχωρήσει στην απόκτηση νέων αεροσκαφών εν'οψιν της νεας τουριστικής περιόδου...
 
Κάτι πήρε το αφτί μου για νέους προορισμούς όπως Βαρκελώνη και Λυών.
 
Η Λυών αν δεν κάνω λάθος ήταν και στα αρχικά σχέδια!! Για να δούμε!!! Πάντως Βαρκελώνη είναι πολύ καλή επιλογή!
 
Αυριο Δευτέρα 5/3/2007 έρχεται επιτέλους 1 Α320 από την Λετονία (το μεσημεράκι θα είναι στο LGAV) αλλά δεν ξέρω κατα πόσον θα είναι ένα απο αυτά που είχε ήδη ειχε χρησιμοποιήσει η T4 όταν έκανε τα περσινά δρομολόγια από HER (Σποτερς θέλουμε φωτος....) Εάν όλα πάνε καλά, θα μπει στο AOC της Τ4, να δουμε μόνο τί registration θα πάρει....

Το ΑΟC της είναι απλά suspended, δεν έχασε μόνιμα την άδεια της από όσο ξέρω.

Το D-AXLC ναι έχει επεστρέψει στην FRA εαν δεν κάνω λάθος διότι το προέβλεπε το συμβόλαιο με την StarXL German Airlines, υπάρχει όμως ακόμα το option να επιστρέψει εάν χρειαστεί (και καλά έκαναν αφού δεν υπήρχε πτητικό έργο για 2 σχεδόν μήνες, χώρια τα πάγια έξοδα).

Δρομολόγια έχουν ακουστεί όντως για Βαρκελώνη, Λυων, Μπολόνια και Λιβύη (σίγουρα κάτι άλλο ξεχνάω αλλά δεν μπορώ να το θυμηθω τώρα).

Μέχρι τις 15 Μαρτίου θα μπορεί πλέον το ιπτάμενο προσωπικο (καμπίνα/πιλοτήριο) να "ξεκουράζεται" σπίτι του, κάθως από τις 15/3 και μετά φαίνεται ότι θα υπάρχει αρκετό πτητικό έργο ξεκινόντας με κάποια εσωτερικά δρομόλόγια (6legs πτήσεις), μέχρι και σχολεία και 5ήμερες έχουν ακουστεί ότι είναι στο πρόγραμμα.

Το recurrent training έχει σχεδόν ολοκληρωθεί για το ιπτάμενο προσωπικό και μένει μόνο το A/C visit, όταν και εφόσον έρθει το αεροπλάνο βέβαια.

Για αυτούς/ες που ενδιαφέρονται δημοσιεύτηκε και αγγελία για πρόσληψη cabin crews με βάση το HER όμως αλλά δεν γνωρίζω συγκεκριμένη εφημερίδα, ουτε ημερομηνία (μήπως κάποιος την πήρε γραμμή?). Πάντως μείνετε συντονισμένοι γιατί το ενδεχόμενο πρόσληψης ΚΑΙ με βάση την Αθήνα είναι μεγάλο και όχι απαραίτητα με συμβάσεις ορισμένου χρόνου ;-)

Τα γραφεία πάντως δέχονται καθημερινά emails και επισκέψεις ατόμων που ενδιαφέρονται να ενταχθούν στο ιπτάμενο προσωπικό της εταιρείας.

Επίσης υπάρχουν σκέψεις να υπάρχουν πλεόν πωλήσεις onboard αλλά δεν έχει διευκρινιστεί εαν θα είναι μόνο για duty free προιόντα Η θα βασίζεται στο πρότυπο EasyJet ή Eurocypria.

Για να δούμε, για να δούμε λοιπόν....

[Οι πήγες μου είναι από το εσωτερικό της HEJ, μακάρι να μπορούσα να τις αναφέρω]
 
Η αγγελία στην οποία αναφέρεσαι δημοσιεύθηκε στο ένθετο για την αγορά ερτγασίας της εφημερίδας "Έθνος" τη προηγούμενη Τρίτη και,μεταξύ άλλων,απαιτείται οι υποψήφιοι να είναι κάτοχοι σχετικής άδειας ιπτάμενου.
 
alex96":2i378oe4 said:
Η αγγελία στην οποία αναφέρεσαι δημοσιεύθηκε στο ένθετο για την αγορά ερτγασίας της εφημερίδας "Έθνος" τη προηγούμενη Τρίτη και,μεταξύ άλλων,απαιτείται οι υποψήφιοι να είναι κάτοχοι σχετικής άδειας ιπτάμενου.

Ευχαριστώ γιατί εφημερίδες σπάνια διαβάζω :) Να προσθέσω επίσης οτι δεν προβλέπονται Δ/Ν για τους εποχικούς με βάση το HER, oi δε με βάση την ΑΤΗ θα διανυκτερέυουν μόνο στην RHO. Η εταιρεία θέλει να κάνει δραστική μείωση του κόστους λειτουργίας και υπάρχει το ενδεχόμενο αναπροσαρμογής των εκτός έδρας. Σχεδόν σίγουρο όμως είναι οτι θα υπάρχει διαφορά στον μισθό ιπταμένων φροντιστών/συνοδών ανάλογα με την βάση ώστε να μην υπάρχει μεγάλη διαφορά στο σύνολο των αποδοχών (μισθός + εκτός έδρας). Είδομεν...
 
perp":18tshf17 said:
(...) από τις 15/3 και μετά φαίνεται ότι θα υπάρχει αρκετό πτητικό έργο ξεκινόντας με κάποια εσωτερικά δρομόλόγια (6legs πτήσεις), μέχρι και σχολεία και 5ήμερες έχουν ακουστεί ότι είναι στο πρόγραμμα.
Εννοείς ότι η Τ4 ετοιμάζεται να ανοίξει εσωτερικά δρομολόγια? :shock: :shock: :shock: 'Η ότι οι πτήσεις αυτές θα είναι π.χ. εκπαιδευτικές από 15/3?
 
Τα εσωτερικά δρομολόγια εξακολουθουν να είναι στα πλάνα της εταιρείας με άλλου τύπου αεροσκάφη (πάντα φλέρταρε με την ιδέα, το χρημα πλεόν που να βρει :) ), στο συγκεκριμένο όμως αναφέρομαι σε charter πτήσεις και μόνο... ουτε προγραμματισμένες, ουτε εκπαιδευτικές.

Να προσθέσω επίσης ότι θα παίξει και ενα τσάρτερ για Αφγανιστάν μέσα στον Μάρτιο με αξιωματούχους, όπως επίσης ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει εάν το διαβόητο ΙΡΑΝ θα γίνει πραγματικότητα ή οχι επιτελους.
 
Λέτε με την κατάσταση που επικρατεί εκεί ν'αρχίσει κάποια εταιρεία να επιχειρεί; :oops: Δεν θέλει και πολύ να αρχίσουν να πετάνε οι πύραυλοι και οι βόμβες :shock: Μακάρι όμως....Θα είναι ενδιαφέρον προορισμός από ATH.
 
Απόσο με ενημερώσαν από την εταιρεία οι προγραμματισμένες πτήσεις θα είναι προς Λυών, Βαρκελώνη και Μπολόνια. Σύντομα θα αρχίσει διάθεση εισιτηρίων online.
 
Top