Hellenic Imperial Airways

Παρακαλούνται οι εκ των έσω της εταιρίας (ξέρω οτι υπάρχουν μερικοί...) αν γνωρίζουν να μας πουν που βρίσκονται τα αεροπλάνα τις εταιρίας ανά τον κόσμο..
Το TIE πηγαινοέρχεται Αθήνα και κάνει τα δρομολόγια, τα άλλα που κατοικοεδρεύουν;
Ευχαριστώ!

Υ.Γ. Και τα PM καλοδεχούμενα είναι... :)
 
COMPUTERISE":2b24aqrk said:
Τους πήρα τηλέφωνο... απάντησε μια ευγενέστατη κυρία και μου δήλωσε τα εξής...

1. Η πτήση δεν έχει ακυρωθεί αλλά είναι delay...
2. To πρόβλημα δεν είναι δικό τους, αλλά στο Γιοχάνεσμπουργκ... υπάρχουν λόγοι ασφαλείας(!!) στο αεροδρόμιο του Γιοχάνεσμπουργκ που απαγορεύουν την πτήση της HIA προς το παρών... σε ερώτηση μου ποιοί λόγοι ασφαλείας, μου επανέλαβε... λόγοι ασφαλείας και συμπλήρωσε ότι φροντίζουν για την επίλυση του προβλήματος...
3.Αν δεν προλάβει να φύγει σήμερα το αεροπλάνο οι επιβάτες θα κατέβουν στη Ν.Α με άλλη εταιρία...

Τα συμπεράσματα δικά σας λασπολόγοι του κερατά...

Τά δικά μου συμπεράσματα,σύντροφε γραμματεύ είναι:
1.Οτι η εταιρεία είναι γενικώς delay (δηλαδή καθυστερημένη).
2.Οτι τούς πήραν χαμπάρι και οι Νοτιοαφρικανοί.
3.Οτι δέν υπάρχουν χολάδικα 742.......
 
MerNion":1g89aix7 said:
Παρακαλούνται οι εκ των έσω της εταιρίας (ξέρω οτι υπάρχουν μερικοί...) αν γνωρίζουν να μας πουν που βρίσκονται τα αεροπλάνα τις εταιρίας ανά τον κόσμο..
Το TIE πηγαινοέρχεται Αθήνα και κάνει τα δρομολόγια, τα άλλα που κατοικοεδρεύουν;
Ευχαριστώ!
Υ.Γ. Και τα PM καλοδεχούμενα είναι... :)

Φαγωθηκες :p

SX-TIB:Τελευταια αναχωρηση απο LGAV 16/4/2010 ως ΗΤ321 για ΚΗΙ
SX-TIC: '' '' '' 20/10/2009 ως ΚΝΕ8304 για MED,και καπως κατεληξε στη Μοχαβε
SX-TID: '' '' '' 10/6/2010 ως ΗΤ101 για JNB
SX-TIE: '' '' '' 11/6/2010 ως ΗΤ102 για DKR

Απο κει και μετα, δεν μπορω να βρω ινφορμεϊσιον,μιας και δεν ειμαι εκ των εσω :cool:
 
Εδώ και μέρες διαβάζω τόσα πολλά για αυτή την εταιρεία , σας διαβεβαιώ ότι ο ιδιοκτήτης είναο ένας πολύ σοβαρός επιχειρηματίας και επειδή στην Κύπρο υπάρχουν ανέυθυνοι και πολλά συμφέροντα με τις αεροπορικές εταιρείες και κατάφερα να διώξουν ένα επιχειρηματία που στο πρόγραμμα του είχε 200 θεσεις εργασίας σε πρώτη φάση, και για ένα νησί οπως η Κύπρος που χρειάζεται τον τουρισμό τον ανάγκασαν να πάει στην Ελλάδα, θα με ρωτάτε τώρα που τα ξέρω όλα αυτά , τουλάχιστον εγώ πληρώνομε εδώ και 5 χρόνια ένα πολυόροφο ακίνητο έξω από το αεροδρόμιο με τέλειες εγκαταστάσεις συγχρονο σε ολα τα επίπεδα και εξοπλισμό που τράπεζες δεν διαθέτουν και να εργοδοτά 2 με 3 άτομα και να το έχει και να το πληρώνει. Νομίζω είναι άδικη η κριτική που του γίνετε και στο κάτω κάτω αυτοί που κόπτονται για αυτούς τους μακρινούς προορισμούς τι έκαναν .
ειναι καιρός να δούμε και τα θετικά των επενδυτών καλή ώρα σαν αυτό και να τον εμπιστευτούμε .
 
scanner3":xkbncup7 said:
εγώ πληρώνομε εδώ και 5 χρόνια ένα πολυόροφο ακίνητο έξω από το αεροδρόμιο με τέλειες εγκαταστάσεις συγχρονο σε ολα τα επίπεδα και εξοπλισμό που τράπεζες δεν διαθέτουν και να εργοδοτά 2 με 3 άτομα και να το έχει και να το πληρώνει.

Μια μεταφραση, πλιζ
 
scanner 3
1. Ασφαλώς θα έχεις ενημερωθεί για μια γλώσσα που λέγεται ελληνικά. Είναι η γλώσσα του φόρουμ. Προσπάθησε να γράφεις σε αυτή.
2. Προσπάθησα πραγματικά αλλά δεν κατάλαβα τι θές να μας πεις.
3. Από πού πετάει η Cheyenne Airways?
4. Πού είναι το hica?
 
Και όταν ξαναγράψεις στα Ελληνικά, σε παρακαλώ εξήγησε μας γιατί να μας ενδιαφέρει 'οτι μια αεροπορική έχει 5όροφες εγκαταστάσεις όταν κανείς δεν ξέρει πού πετά, πότε, πώς και κυρίως αν...

Και αφού έχει σύγχρονες εγκαταστάσεις ας σπρώξει κανένα φράγκο να νοικιάσει κανένα πιο καινούργιο αεροσκάφος, τώρα με την ύφεση τζάμπα τα δίνουν και μακροπρόσθεσμα (που μάλλον δεν τους ενδιαφέρει και τόσο αυτό) κέρδος θα έχουν..
 
Πάντως το σημερινό δρομολόγιο αναχώρησε με μικρή καθυστέρηση(STD 05.50) ΗΤ 107/SXTID 06.17 τοπική με περίπου 55 επιβάτες.
 
Ε ρέ χαρά που κάνανε αυτοί οι 55 που είχανε ένα ολόκληρο τζάμπο (έστω και 25ετίας) στη διάθεσή τους!

Ελπίζω μονάχα νά μήν πλακωθήκανε ποιός θά κάτση στο παράθυρο....

Ξέρουμε πού πήγαινε αυτό το...σκίαστρο;
 
Top