Belavia
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 17/06/2009
- Μηνύματα
- 870
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LATI
Αυτή η εταιρεία κάνει τα πάντα να πείσει και τους υποστηρικτές της ότι είναι αναξιόπιστη. Από τα προηγούμενα γραφόμενά μου αποδεικνύεται ότι τους υποστήριζα και ευχόμουνα να πάνε καλά για το καλό και του Ελληνικού επιβατικού κοινού.
Μετά όμως την αποτυχημένη προσπάθεια στην γραμμή του Γιοχάνεσμπουργκ, την μεγάλη γκάφα της γραμμής του Λονδίνου, την παραπαίουσα προσπάθεια της Νέας Υόρκης (που από 4 φορές την εβδομάδα κάνουν μόνον 1 φορά) ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ και παίρνουν άδεια για τέσσερεις ακόμα προορισμούς.
Το Αθήνα – Μπανγκόγκ ν.ν. 2 φορές την εβδομάδα τους μάρανε. Το Αθήνα – Τασκένδη ν.ν. Το Αθήνα – Αγ. Πετρούπολη ν.ν. και το Αθήνα – Τζέντα ν.ν. με Β737 ή Α320 … αφού δεν έχουν αυτά τα α/φ. Θέλουν να πάθουν ότι έπαθαν στο Αθήνα – Κουβέιτ;
Καλά λύγο αξιοπρέπεια δεν έχουν;
Μα με αυτά που κάνουν και να ανοίξουν αυτά τα δρομολόγια ποιος θα τους εμπιστευθεί να δώσει τα λεφτά του και να παίζει κορώνα γράμματα το ταξίδι του;
Μετά όμως την αποτυχημένη προσπάθεια στην γραμμή του Γιοχάνεσμπουργκ, την μεγάλη γκάφα της γραμμής του Λονδίνου, την παραπαίουσα προσπάθεια της Νέας Υόρκης (που από 4 φορές την εβδομάδα κάνουν μόνον 1 φορά) ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ και παίρνουν άδεια για τέσσερεις ακόμα προορισμούς.
Το Αθήνα – Μπανγκόγκ ν.ν. 2 φορές την εβδομάδα τους μάρανε. Το Αθήνα – Τασκένδη ν.ν. Το Αθήνα – Αγ. Πετρούπολη ν.ν. και το Αθήνα – Τζέντα ν.ν. με Β737 ή Α320 … αφού δεν έχουν αυτά τα α/φ. Θέλουν να πάθουν ότι έπαθαν στο Αθήνα – Κουβέιτ;
Καλά λύγο αξιοπρέπεια δεν έχουν;
Μα με αυτά που κάνουν και να ανοίξουν αυτά τα δρομολόγια ποιος θα τους εμπιστευθεί να δώσει τα λεφτά του και να παίζει κορώνα γράμματα το ταξίδι του;
