Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ούτε ανατέθηκαν ούτε κατοχυρώθηκε κανένα δικαίωμα... Διορισμός έγινε...
Δεδομένης της επικείμενης εφαρμογής του Νόμου 3759 (ΦΕΚ Α/69/05-05-09), η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας κατ΄εφαρμογή των διατάξεων των ανωτέρω αναφερομένων Κανονισμών προσκαλεί τους ελληνικούς αερομεταφορείς να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για το διορισμό τους προς εκτέλεση τακτικών αεροπορικών γραμμών προς/από χώρες εκτός ΕΕ, από 1ης Οκτωβρίου 2009 και εφεξής, όπως κατά περίπτωση λεπτομερώς εμφαίνονται στον συνημμένο πίνακα.

...με βάση κάποιους νόμους και κανόνες... Και αυτοί είναι πολύ σαφείς
μερική ή ολική αποτυχία χρήσης των δικαιωμάτων κίνησης για χρονικό διάστημα άνω των έξι (6) μηνών, σύμφωνα με
τα προβλεπόμενα στο άρθρο 7 παράγραφος α) του παρόντος, διακοπή, εκ μέρους του αερομεταφορέα, εκμετάλλευσης των δρομολογίων για χρονικό διάστημα πέραν των έξι (6) μηνών, ή/και υποβολή γραπτού αιτήματος του αερομεταφορέα για την παύση εκμετάλλευσης των συγκεκριμένων δρομολογίων , συνιστούν αυτοτελή λόγο ανάκλησης του διορισμού, η δε ΥΠΑ δύναται να προβεί σε νέα πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς τους αερομετοφορείς.

Οπότε, ναι μεν δύναται η κάθε αεροπορική να μην τα εκτελέσει ποτέ των ποτών χάνοντας τα φυσικά αλλά τότε τί τα ήθελε αρχικώς και γιατί να "σταμπαριστεί" με κίνδυνο μελλοντικές απορρίψεις σε συναφείς διαγωνισμούς?
 
OA701":368vth8n said:
Ούτε ανατέθηκαν ούτε κατοχυρώθηκε κανένα δικαίωμα... Διορισμός έγινε...

..μερική ή ολική αποτυχία χρήσης των δικαιωμάτων κίνησης για χρονικό διάστημα άνω των έξι (6) μηνών, σύμφωνα με
τα προβλεπόμενα στο άρθρο 7 παράγραφος α) του παρόντος...

Τελικά είναι διορισμός ή δικαίωμα?? (επι της ουσίας...)
 
Προσωπικά φίλε Νόντα αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι το ελληνικό κράτος βάσει διμερών συμφωνιών έχει κάποια δικαιώματα κίνησης για τα οποία απευθύνει πρόσκληση εκτέλεσης (μάλιστα αν θυμάμαι καλά αναφέρονται και ονομαστικά εταιρείες παραλήπτες της πρόσκλησης)...
Απο εκεί και πέρα, γίνεται διορισμός της εταιρείας (που για τον χψω λόγο επιλέχθηκε) και αυτός ο διορισμός έχει κάποιους κανόνες-νόμους...

Σε κάθε περίπτωση (όπως δλδ και της ΗΙΑ για το δρομολόγιο προς JNB), βάσει των άρθρων 7α και 8β, υπάρχει σαφές όριο 6 μηνών εκτός και αν "συντρέχουν εξαιρετικοί λόγοι"... Keep in mind ότι η διορισμένη αεροπορική μπορεί να τροποποιήσει το αρχικό πρόγραμμα αλλά αφού το γνωστοποιήσει στην ΥΠΑ (άρθρο 7β) όπως και ότι δεν μπορεί να το παραχωρήσει (δωρεάν, υπενοικίαση κοκ) σε άλλη αεροπορική(άρθρο 7δ)...

Αυτά με μια απλή ανάγνωση του κανονισμού... Τώρα αν "κρύβει" παραθυράκια με διατυπώσεις ή συνδυασμούς άρθρων δεν μπορώ να το γνωρίζω... Μας χρειάζεται "αποκωδικοποιητής" :mrgreen: ...
 
Πετανε ακομα ανασφαλιστοι οι συγκυβερνητες? Διοτι οι Κυβερνητες εχουν την συνταξη τους, απο οτι λενε τα πληρωματα.Ακους ΥΠΑ??????
 
Η όλη πορεία της εταιρείας είναι περίεργη, περίμεναν τόσα χρόνια να κλείσει η πΟΑ. Έκαναν διάφορα charter για Τζέντα για να κρατούν την πλοϊμότητα τους. Μόλις έκλεισε η πΟΑ, όρχησαν να πετούν Καζαμπλάνκα και Μπέρμινχαμ, και αυτό για να δείξουν πτητικό έργο και να μπορούν να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό των διακρατικών.
Λογικό με βάσει τον στόλο τους να διεκδικήσουν το Γιοχάνεσμπουργκ, βγαίνουν τα αποτελέσματα και λογικό να πάρουν τον διορισμό (ανάθεση) για το δρομολόγιο. Τώρα τόσο καιρό δεν βλέπουμε κάποια κίνηση ενεργοποίησης του δρομολογίου, οπότε για 6 μήνες μπορούν να μπλοκάρουν το δρομολόγιο, 6 μήνες είναι αρκετός χρόνος με τις ανακατατάξεις που γίνονται με ΟΑ και Α3. Κανείς δεν μπορεί να ξέρει τα σενάρια που μπορεί να παίζονται, ‘όπως δεν ήταν τυχαία η εξαγορά της πΟΑ από την MIG και η τωρινή συγχώνευση της ΟΑ με την Α3, όπως δεν ήταν τυχαία η δημιουργία (μάλλον από τους ίδιους) της Athens airways για να μην κατηγορηθούν για μονοπωλιακό καθεστώς, έτσι και η συμπεριφορά της HIA δεν είναι ξεκάθαρη.
Κάτι άλλο παίζεται που εμείς δεν μπορούμε να το μαντέψουμε τώρα. Από την στιγμή που δεν έχουν ανταγωνισμό στο δρομολόγιο γιατί οι Αραβικές εταιρείες και οι Αιγυπτιακές αερογραμμές έχουν πολλές ώρες αναμονής στις ανταποκρίσεις τους, η THY και οι Ευρωπαϊκές είναι ακριβές, το πιο λογικό θα ήταν να ξεκινήσουν άμεσα το δρομολόγιο. Εάν πάλι μας πουλήσουν την καραμέλα ότι το δρομολόγιο είναι ζημιογόνο τότε γιατί το διεκδίκησαν. Κάποιο άλλο σκοπό εξυπηρετεί αυτή η καθυστέρηση, μέχρι και πίεση για την συνεργασία κοινού κωδικού της ΟΑ με την Etihad. Πάντως τίποτα δεν γίνεται τυχαίο.
 
κατι μου λεει οτι....οι πτησεις θα γινουν το καλοκαιρι....και καπου εκει θα "κλεισει" το δρομολογιο...
 
Κατι πιασαν τα ρανταρ μου οτι η ΗΙΑ ειναι στην αναζητηση General Sales Agent, Passenger και Cargo εχοντας κοινοποιησει σχετικο διαγωνισμο και οτι γινεται αναφορα στην εναρξη πτησεων εσωτερικου το Μαϊο, ενω ο σχετικος διαγωνισμος κλεινει ηδη στις 15 Μαρτιου!

Αυτο ειναι το ρεζουμε, το πληρες κειμενο, με λεπτομερειες, στα αγγλικα, εδω
 
κατι μου λεει οτι....οι πτησεις θα γινουν το καλοκαιρι....και καπου εκει θα "κλεισει" το δρομολογιο...

http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1

Μάλλον θα εκμεταλλευτεί τη συγκυρία του Μουντιάλ.Δε νομίζω να έχει συνέχεια.

κάπου λέει και για καινούριο στόλο.Τι εννοά????????
 
Και καινούριο στόλο και καινούριο όνομα χρειάζεται (κατά την άποψή μου).
 
[url=http://stefos-muc.blogspot.com/2010/03/hia-appointment-of-passenger-general.html:1eoo17jp said:
HIA[/url]":1eoo17jp]is now expanding its activities as well as its fleet and will be fully operating scheduled flights to many new destinations, both domestic (Mainland & Greek Islands) and international, as of the end of May 2010.

Με βαση αυτο ομως αλλιως δειχνει το σχεδιο...
Σε ο,τι αφορα τον στολο, μονο υποθεσεις μπορουν να γινουν, μια 4δα αεροσκαφων θεωρητικα ειναι ετοιμη να μπει στο στολο της εταιρειας..

Το ονομα ειναι μια χαρα, επιτελους κατι διαφορετικο απο τις Αφροδιτες, τους γαλαξιες, τους Κρονους, αστερια κλπ χεχε θα με βρισετε αλλα ξερετε την απαντηση μου :wink:
 
Top