Hellenic Imperial Airways

Τα δύο αεροσκάφη θα πωληθούν με πλειστηριασμό στο Ειρηνοδικείο Κρωπίας (Κορωπί) στις 25-2-2015.
Τιμή εκκίνησης του πλειστηριασμού για το α/φος SX-TIC τα 700.000€ και για το SX-TID τα 500.000€. Όσοι τα έχετε μπορείτε να πάτε να τα αγοράσετε!
Δεν γνωρίζω από τιμές αεροσκαφών, αλλά για αξιόπλοα αεροσκάφη μου φαίνονται σχετικά φτηνά, αν συγκρίνει κάποιος με τις τιμές που επώλησε το δημόσιο τα Α340 (όσα πώλησε δηλαδή) που πήγαν μόνο για παλιοσίδερα και ανταλλακτικά.
 
Λες να ειναι αξιοπλοα και να ξεκιναν οι τιμες με "φυστικια"?
 
Κοίταξε, επειδή γνωρίζω από πλειστηριασμούς λόγω επαγγέλματος, πάντοτε οι πλειστηριασμοί γίνονται [εκτός από ακίνητα που η τιμή εκκίνησης είναι η αντικειμενική] σε ΤΙΜΕΣ πολύ κάτω της πραγματικής εμπορικής αξίας ώστε να υπάρξει ενδιαφέρον και να γίνει ο πλειστηριασμός. Διότι την εκτίμηση την κάνει ο ... δικαστικός επιμελητής που συνήθως δεν έχει ειδικές γνώσεις και βάζει ό,τι αξίες του πουν.
Αυτό πρέπει να έγινε και εδώ: οι εργαζόμενοι να ζήτησαν να μπουν χαμηλές αξίες που να καλύπτουν απλώς δεδουλευμένα τους μιας και δεν τους ενδιαφέρει τί θα γίνει παραπέρα.
Διότι παρότι δεν είμαι ειδικός, 500.000€ για να αγοράσεις Β747 που μέχρι πριν περίπου 2 έτη πετούσε κανονικά και είχε όλες τις πιστοποιήσεις από υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας της ΕΕ (ελληνική ΥΠΑ), μου φαίνεται όχι μόνο πολύ μικρό τίμημα, αλλά ΓΕΛΟΙΟ !!!. Υποψιάζομαι ότι ακόμη και οι 4 κινητήρες εάν ξηλωθούν και μεταπωληθούν ξεχωριστά για ανταλλακτικά αξίζουν πολύ περισσότερο (αφού υπάρχουν και όλα τα μάνουαλ και τα ιστορικά των σερβις κλπ)!

Στην τύχη μερικές αγγελίες που βρήκα στο ίντερνετ:
-1992 BOEING 747-400 πωλείται 26.000.000$
-1993 BOEING 747-400 χωρίς κινητήρες πωλείται 950.000$

Πιο λογικό να συμβαίνει κάτι ύποπτο. [βλέπε να έχουν βρει οι εργαζόμενοι/εκπρόσωποί τους/σύμβουλοί τους κάποια "κοράκια" που θα τα αγοράσουν τσάμπα με το αζημίωτο, είτε ο παλαιός ιδιοκτήτης να πάει να τα ...επαναγοράσει έχοντας δημιουργήσει μια νέα εταιρεία !!!]. Διότι δυστυχώς αυτά συμβαίνουν συνήθως σε πλειστηριασμούς στην Ελλάδα ...
 
rotomano":3syni9oo said:
πάντοτε οι πλειστηριασμοί γίνονται [εκτός από ακίνητα που η τιμή εκκίνησης είναι η αντικειμενική] σε ΤΙΜΕΣ πολύ κάτω της πραγματικής εμπορικής αξίας ώστε να υπάρξει ενδιαφέρον και να γίνει ο πλειστηριασμός.
αν θυμαμαι καλα (το τονιζω) λογω νομοθεσιας ο πλειστηριασμος ξεκιναει σε ολες τις περιπτωσεις στο 1/3 ΤΗΣ ΤΡΕΧΟΥΣΑΣ εμπορικης αξιας της εκαστοτε κινητης/ακινητης αξιας.
 
Εδώ και δύο χρόνια προσπαθούμε να 'πουλήσουμε' τα δύο πολύ πιο σύχρονα -σχετικά- Α340 του υπουργείου Οικονομικών, για αρκετά κάτω από το 1/3 της εμπορικής αξίας, και το μόνο που καταφέρνουμε είναι να προσφέρουμε σκιά σε κάποια σημεία του satellite terminal.
To ότι τα 747 (-200) της αυτοκρατορικής έχουν να πετάξουν πάνω από δύο χρόνια, με πολύ αμφίβολα records συντήρησης, το ότι ΚΑΝΕΙΣ δεν πετάει πλέον αυτό το version (εξαίρεση η Iran Air, αν δεν κάνω λάθος), το ότι ίσως η μόνη αξία τους είναι στο αλουμίνιο, με κάνει να πιστεύω ότι και πολλά ζητάνε....
 
Ok αφού είσαι σε θέση να γνωρίζεις για τα Α340 της ΟΑ μπορείς να μας δώσεις σχετικές πληροφορίες με αυτά; Σε τι κατάσταση είναι; Πως γίνεται η προσπάθεια κλπ κλπ
Στο κατάλληλο σημείο για να είσαι μέσα στο θέμα.
 
Αν γνώριζα περισσότερα σε σχέση με τα Α340 του Υπουργείου Οικονομικών (και όχι της ΟΑ), θα έγραφα. Σε ό,τι αφορά στη δεύτερη παράγραφο, ας κρίνουν άλλοι αν είμαι εντός θέματος ή όχι.
 
KGP":2d7gtsqv said:
αν θυμαμαι καλα (το τονιζω) λογω νομοθεσιας ο πλειστηριασμος ξεκιναει σε ολες τις περιπτωσεις στο 1/3 ΤΗΣ ΤΡΕΧΟΥΣΑΣ εμπορικης αξιας της εκαστοτε κινητης/ακινητης αξιας.
Πλέον η τιμή πρώτης προσφοράς είναι τα 2/3 της εκτιμηθείσας αξίας.
Για τα ακίνητα προβλέπεται επιπλέον ότι σε καμία περίπτωση η τιμή πρώτης προσφοράς δεν μπορεί να είναι κατώτερη από την αντικειμνική αξία. Αυτό το σημείο θέλουν να αλλάξουν οι τράπεζες, αλλά με ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία δεν θα τα καταφέρουν. Βέβαια, εάν μειώσει τις αντικειμενικές ο ΣΥΡΙΖΑ θα το καταφέρουν πλαγίως !

Αναφορικά με τις τιμές πώλησης, θα ξέρουμε μετά τον πελιστηριασμό. Εάν πωληθούν με τη μία, σηνμαίνει ότι οι τιμές ήταν φτηνές.
 
Είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για την SkyGreece να εντάξει δύο "Αρχαγγέλους" στο στόλο της και να κλείσει μερικά στόματα...
 
Top