Hellenic Imperial Airways

tskiad":7isivoa8 said:
kapia stigmi anaklithike to aoc.....
alla tora ola mia xara...to exei

Στην Ελλάδα είμαστε και όπως και να έχει, δεν είμαστε μπανανία! Τέτοια γίνονται στην Αφρική ίσως, αλλα κάποιο επίπεδο εδώ υπάρχει!



tskiad":7isivoa8 said:
Με ποιον? Ποιος θα τους εμπιστευότανε μετά το φιάσκο κατά τη διάρκεια του Hajj? Φυσικά και δεν μπορείς να μας πεις τίποτα, είναι κρατικό μυστικό ε?


tskiad":7isivoa8 said:
genika ta pragmata exoun mpei se mia seira...
Δε λέω τίποτα. Διότι εάν μια εταιρεία καταφέρνει να βάλει τα πράγματα μέσα σε μια βδομάδα στη σειρά (λιγότερο από μια βδομάδα - κοίτα τι γράψανε κάποια μέλη πριν μερικές μέρες που ήτανε για interview, όπως και ο,τι αφορά την εκπαίδευση) τότε καλά θα έκανε να διοργάνωνε σεμινάρια για φιλόδοξες μεν, αποτυχημένες δε εταιρείες!


tskiad":7isivoa8 said:
apo 1-15 Apriliou na perimenete tin proti ptisi.
Ok, αυτό το θεωρώ αστείο, διότι ούτε μια συγκεκριμένη ημερομηνία μπορείς να μας δώσεις και υποθέτω ούτε και προορισμό! Και η ιστοσελίδα είναι (ακόμα) υπόδειγμα διαφάνειας και πληροφόρησης... αχ..








PS: :5:
 
tskiad said:
genika ta pragmata exoun mpei se mia seira...

..Εάν είναι δε να αρχίσει και την 1η Απριλίου, θα είναι μεγάλη η γιορτή. Πάντως δεν θα ήταν κακή ιδέα να πάρει τα δρομολόγια του SX-FIN που δείχνει να τα έχει φτύσει ολίγον. Συμφέρουσα πρόταση. Μερικά καθίσματα θα βγάλει και θα έχει και έτοιμα συμβόλαια. Μέχρι το Hadj του '08 θα ..πετάει η ομάδα.
 
Εγω παντως φωτο απο την πρωτη απογειωση (if any) δεν ανεβαζω. :D
 
Λοιπον πρωτα πρωτα τι ακουσα (απο καποιους απο την ΟΑ - Τεχνικη Βαση) οτι η HIA ειχε επαφες με ην Boieng για την κατασταση των αεροσκαφων της - καθοτι ειναι σταθμευμενα πανω απο 6 μηνες χωρις να τα εχουν κανει την διαδικασια του storage - η boeing ειπα στην HIA οτι αν ειχε γινει η διαδικασια σωστα ισως θα μπορουσαν να πεταξουν μετα ειπε η HIA στην Boeng οτι το τεχνικο τομεα της εταιριας το εχει αναλαβει η ΟΑ(!!!!) πραγμα που ειναι ψεμα η ΟΑ ειχε αναλαβει καποια πραγματα αλλα με ειδικα συμβολεα (που δεν ξερω τι ειναι ακριβως) που δεν ελεγαν οτι ειχε αναλαβει την εξ ολοκληρου τεχνικη εξυπηρετηση της HIA.!!!! (αυτος ειναι και ο λογος που η ΟΑ εδιωξε την HIA απο το υποστεγο) Anyway αυτα για τον φιλο μας ο οποιος λεει οτι θα πεταξει σε 20 μερες πραγμα οχι απιθανο απλα ακατορθοτο.
 
Δεν θα ηθελα να το παιξω αυθεντια εδω μεσα αν και εχω πολλαπλειστακις αμφισβητηθει και ελεινολογηθει και μου εχουν κλειδωσει και θεματα γιατι σε καποιους δεν αρεσει η αληθεια και η εδραια επιχειρηματολογια.
Οπως γνωριζετε,προχτες η εταιρια μαζεψε στην αιθουσα κατω απο τα γραφεια της ολους τους υποψηφιους ιπταμενους καμπινας-πλην των εις τα χαρτια μονιμων και αμοιβομενων για την ικανοποιηση των ορων αποκτησης και διατηρησης του AOC-οπου ο προεδρος (οχι ο αρχιφροντιστης) παρουσια της αρχισυνοδου,ανελυσε το πτητικο προγραμμα και την πορεια της εταιριας.
Oπως γνωριζετε το AOC τελει υπο αναστολην δηλ εχει αφαιρεθει και σε ερωτηση που υπεβληθη στον προεδρο σχετικα με την πτητικη και εμπορικη αδεια εκμεταλλευσεως,η απαντηση του ητο χριστιανικη:
-Is it true that the ΑΟC had been suspended,sir...?
_You said so,madame...
Οποιος θελει ας τον πιστεψει,αυτο ειναι ζητημα οξυνοιας, διορατικοτητος, αναλυσης και συνθεσης δεδομενων.Δεν εχω καμμια διαθεση να αντιπαρατεθω με κανεναν για τις αποψεις μου,τις πληροφοριες και τις υποθεσεις μου.
Το μεγαλυτερο προβλημα που αντιμετωπιζει αυτη τη στιγμη η εταιρια ειναι το 1.000.000 και ανω ευρω χρεος που εχει προς τον ΑΙΑ και την ΟΑ και δεν μπορει να παρει το αεροπλανο να φυγει και να αφησει τους παντες συξυλους.
Αυτα εχω να συνεισφερω στη συζητηση...
...Resume your own navigation,frequency change approved.
 
On SCanavos post:

Μήπως τελικά έχω χάσει κάποια επεισόδια από το σίριαλ «HIA η ανέφικτη» :?:

Αν κατάλαβα καλά όλοι εμείς περιμένουμε να δούμε πως και πως την ΗΙΑ να κάνει δρομολόγια.

Το λέω αυτό γιατί δεν εξηγείτε αλλιώς ότι θα μηνούμε σύξυλοι όταν θα πάρει το αεροπλάνο της.

Και εδώ ρωτάμε… να το πάνε που? Θα έχει άλλη βάση η εταιρεία :?: Θα το πάνε πίσω στην έρημο για storage :?:

Θα μπορούσε βέβαια να πάει και για scrap για να βγάλει τα έξοδα στον ΑΙΑ και στην ΟΑ! Γιατί 1.000.000 δεν ακούγεται σαν «το μόνο πρόβλημα» αλλά ένα πολύ μεγάλο «μόνο πρόβλημα» για μια εταιρεία που φαινομενικά δεν έχει έσοδα (άμεσα τουλάχιστον).
 
SCanavos":3ahfmkq0 said:
Δεν θα ηθελα να το παιξω αυθεντια εδω μεσα αν και εχω πολλαπλειστακις αμφισβητηθει και ελεινολογηθει και μου εχουν κλειδωσει και θεματα γιατι σε καποιους δεν αρεσει η αληθεια και η εδραια επιχειρηματολογια.
Οπως γνωριζετε,προχτες η εταιρια μαζεψε στην αιθουσα κατω απο τα γραφεια της ολους τους υποψηφιους ιπταμενους καμπινας-πλην των εις τα χαρτια μονιμων και αμοιβομενων για την ικανοποιηση των ορων αποκτησης και διατηρησης του AOC-οπου ο προεδρος (οχι ο αρχιφροντιστης) παρουσια της αρχισυνοδου,ανελυσε το πτητικο προγραμμα και την πορεια της εταιριας.
Oπως γνωριζετε το AOC τελει υπο αναστολην δηλ εχει αφαιρεθει και σε ερωτηση που υπεβληθη στον προεδρο σχετικα με την πτητικη και εμπορικη αδεια εκμεταλλευσεως,η απαντηση του ητο χριστιανικη:
-Is it true that the ΑΟC had been suspended,sir...?
_You said so,madame...
Οποιος θελει ας τον πιστεψει,αυτο ειναι ζητημα οξυνοιας, διορατικοτητος, αναλυσης και συνθεσης δεδομενων.Δεν εχω καμμια διαθεση να αντιπαρατεθω με κανεναν για τις αποψεις μου,τις πληροφοριες και τις υποθεσεις μου.
Το μεγαλυτερο προβλημα που αντιμετωπιζει αυτη τη στιγμη η εταιρια ειναι το 1.000.000 και ανω ευρω χρεος που εχει προς τον ΑΙΑ και την ΟΑ και δεν μπορει να παρει το αεροπλανο να φυγει και να αφησει τους παντες συξυλους.
Αυτα εχω να συνεισφερω στη συζητηση...
...Resume your own navigation,frequency change approved.
Μπορει να δει κανεις την ΟΑ, να αποκταει ξαφνικα 2 747!
 
Αλιέυθηκε από το site της εταιρείας:
Hellenic Imperial Airways will operate 6 Boeing 747-200 Aircraft and 2 Tri-star.
All our aircrafts are operated and maintained to the highest JAR-OPS 1 and EASA 145 Requirements.

Τα Tri-Star, από που προέκυψαν;
Μη μου πει κανείς ότι "παίζει" και το N102CK που το 'χουν παρατήσει στην Χρυσούπολη..!
 
Όπως είπαμε η HIΑ είναι στην ουσία θυγατρική τής Air Universal. Στην ιστοσελίδα αυτής αναφέρονται και τα B742, και τα L-1011 και τα (στο μέλλον - sic) ενοικιαζόμενα B737 αλλα και τα Α320
 
N74700":3kcbapv0 said:
Hellenic Imperial Airways will operate 6 Boeing 747-200 Aircraft and 2 Tri-star.
All our aircrafts are operated and maintained to the :2: highest JAR-OPS 1 and EASA 145 Requirements.

Στάνταρ!!!Ειδικά το δεύτερο για το JAR είναι το αποκορύφωμα!!! :D
 
Top