Hellenic Imperial Airways

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πέσατε να τον φάτε.. Δεν αξίζει μια τέτοια είδηση να γραφτεί δηλαδή;; Ενας φροντιστής είναι στην εντατική και μια αεροσυνοδός βαριά τραυματισμένη.. Πιστεύω οτι σε οποιαδήποτε εταιρεία και αν συνέβαινε αυτό, θα αναφερόταν στο forum (όπως τότε με το περιστατικό στην Ρόδο)
 
Τα λεφτα μου στον MerNion. Καλως η κακως (ΚΑΚΩΣ, βασικα) ειναι ενα συμβαν που αφορα την ΗΙΑ. Γιατι να μην αναφερθει?
 
seven4seven":3w50c7el said:
Τα λεφτα μου στον MerNion. Καλως η κακως (ΚΑΚΩΣ, βασικα) ειναι ενα συμβαν που αφορα την ΗΙΑ. Γιατι να μην αναφερθει?
Ετσι ειναι MerNion και 747,εδω εχουμε να κανουμε με ενα αεροπορικο ατυχημα δεν το λεω εγω, το λεει ο νομος, για σκεφτειτε αυτο να γινοτανε σε α/φος της Ο.Α., Θα ητανε πρωτο θεμα σε ραδιοφωνα,τηλεορασεις,με παραθυρα και με μπαλκονια και τον καθε ανευθυνουπευθυνο να λεει το μακρυ και το κοντο του,δεν συζηταω για τον κυβερνητη, η τον υπαλληλο της πιστας,η τον υπευθυνο βαρδιας ..κλπ..
Θα ειχανε ξεθαψει ολους τους νομους,και θα τους πηγαινανε περπατωντας
για να μην πω το αλλο.
Ενω η HIA ειναι στο απυροβλητο, τσιμουδια, και δεν τρεχει τιποτα,καταριπτουν σε καθε τους πτηση ρεκορ Duty time, τα 20ωρα και τα 25ωρα ειναι στη ημερησια διαταξη,λυπαμαι και λυπομαστε διοτι αυτοι που τα κανουν ειναι πρωην συναδελφοι μας,χειριστες ,ι/μ. μηχανικοι εδαφους.
Ατομα που για λιγα λεπτα αφηνανε το αεροπλανο,και ετρεχε η κακομοιρα η Ο.Α., να βρει ξενοδοχειο,για πληρωμα ,επιβατες..και τα σχετικα.
Και τωρα εργαζονται σαν σκλαβοι. Ν Τ Ρ Ο Π Η Τ Ο Υ Σ!!!!!.
Πλην ομως κυριες και κυριοι του Airliners,αυτοι μπορει να θελουν να κανουν τις ταρζανιες, νομος ομως δεν υπαρχει? ελεγχουσα αρχη δεν υπαρχει? η ολοι θα πεφτουν απο τα συννεφα οταν συμβει κατι,
και ολοι θα λενε..μα πως ειναι δυνατον? τι εγινε? πεπειραμενοι χειριστες,και ολες τις ςεικαλαμ.
Για να παρει το TRTO η αεροπλοια,τις βγαλανε την πιστη αναποδα,χαρτια υπογραφες,ελεγχοι και κοντρα ελεγχοι,και αυτοι εδω πηραν το TRTO, σε χρονο μηδεν, και ξερετε πως κανουν το σχολειο εδαφους 747. με κλεμενες κασετες απο την Lufthansa!!!!.,
Τα εχουμε πει ολα αυτα στην ενωση μας,αλλα τι να κανουνε και αυτοι,μας βαρανε απο ολες τις μεριες..
Και κατι αλλο ,διερωτηθηκε κανεις γιατι τους κηνυγησανε απο την Κυπρο?
μονο τα γραφεια τους εχουνε μεινει
Αυτα προς το παρων
 
φιλε μου πρωτη φορα τα ακους αυτα τα πραγματα θελεις να σου πω και αλλες δεκα εταιρειες αραβικες αφρικανικες ασιατικες....?
 
το 'ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ' δεν νομίζω πως στέκει και τόσο.......
:x ο καθένας έχει δικαίωμα να ανέχετε ότι θέλει και να πέρνει τις επιλογές που θέλει........
δεν νομίζω πως υπάρχουν πλέον ιπτάμενοι ή γενικά εργαζόμενοι του χώρου που αγωνίζοντε για το μέλλον της δούλειας στη ελλάδα!!!!
ο καθένας κάνει ότι θεωρεί καλό και βολικό για τον εαυτό του!!!
και πλέον σταματήστε τις κακόβουλες πληροφορίες......για τις κασέτες το λέω αυτό....μάθε λοιπόν ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος είναι γερμανικό..πρώην LUFT... και οι κασέτες έχουν ξεμείνει φίλε μου!!!
είναι δύσκολη η δουλειά εδώ το παραδέχομαι...αλλά είναι επιλογή μας και τα λέφτα επίσης πολύ καλά :D !!!δέχομαι δημοσιεύσεις και πληροφορίες αλλά απο άτομα που έχου κάτι να πούνε......οι περισσότεροι εδώ πρέπει να στείλουν βιογραφικό στην Λαμπίρη!!!!ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!κοιτάξτε την δουλειά σας και αφήστε τις αρμόδιες αρχές να κρίνουν και να πάρουν αποφάσεις για το μέλλον της εταιρίας!!!φιλιά καλές πτήσεις σε όλους!!!! 8) 8)
 
Επειδή συνέβαλα κι εγώ στην εξέλιξη του θέματος να ζητήσω συγγνώμη για την άγνοια μου.Δεν ήξερα ότι καταλογίζεται ως ατύχημα,και το θεώρησα επουσιώδες.
 
Aγαπητε/η whitebird το γεγονος οτι ξεπερνατε τα duty και τα flight hours θα επρεπε να σε προβληματιζει και οχι να επιτιθεσαι μεσα απο αυτο το φορουμ.Και βεβαια ειναι θεμα της αρμοδιας αρχης αλλα πανω απο ολα ειναι θεμα δικο σας,των εργαζομενων.Μπορει καποια μερα να γινει extention of duty λογω καιρου και αλλων προβληματων μεχρι και 2 ωρες επιπλεον με υπογραφη του κυβερνητη και αναφορα στην αρμοδια αρχη αλλα το να γινεται καθημερινα συγχνωμη που θα στο πω ειναι επικινδυνο.Καλες πτησεις σου ευχομαι.
 
faapilot!!!!σε επικροτώ.....!!!!δέν διαφωνώ σε τίποτα απ΄ότι λές!!!
απλά πρέπει να λάβεις υπόψη σου ότι τα σχόλια εδώ μέσα που έχουν ακουστεί κατά καιρούς με κάνουν να γίνομαι λιγάκι επιθέτικος στο φόρουμ!!! ζητώ συγνώμη!!
φυσικά και μας απασχολεί το ότι πετάμε πολλές ώρες και δεν μένουμε με κλείστο το στόμα σε αυτό !!!!ξερουμε επίσης ότι είναι και επικινδυνο και για την υγεία μας και για την ασφάλεια όλων μας........και ιδίως στα πληρώματά μας που πολλοί από εμάς είναι νέοι στο επάγγελμα.....αλλά πίστεψέ με δε είμαστε ούτε δούλοι ούτε φιλοχρήματοι....μόνο....αλλά είμαστε πάνω απ΄όλα αισιόδοξοι πως όλα θα είναι καλύτερα στο μέλλον.....
μάκαρι να ήταν μια νέα εταιρία πιστή σε όλα όσο αφορά τους νόμους....αλλά μην ξέχναμε ότι και εταιρίες κολοσοί κάνουν αλλά χειρότερα.....τα οποία όμως δεν είναι γνώστα.....
δεν θέλω να σχολιάζω έτσι και να κάνω το ίδιο με το σύνολο....δεν θα κάνω τον γνώστη!!είναι μια ετερία που έδωσε εν τέλη δουλειά και προυπηρεσία σε πολλά παιδιά στην ελληνική αγορά.και εγώ είμαι ευγνώμον γι΄αυτό !!!το μέλλον είναι αγνωστο οπουδήποτε!!!!και πάλι ευχαριστώ και συγνώμη για τα κατεβατά....και καλές γιορτές παιδιά....φάτε λίγη γαλοπούλα και για μας...και κανένα ποτηράκι κρασάκι παιδιά που έχουμε να δούμε αλκοόλ (εγώ προσωπικά) πολύ καιρό!! :x :x :x
φιλιά σε όλους!!!
 
Επιτελους ενας ανθρωπος απο την ΗΙΑ που ξερει να μιλαει... Καλη συνεχεια!
 
Από τετοια ανάλογα σοβαρα περιστατικά, ατυχήματα κτλ., εκδιδονται οδηγιες που ενσωματώνονται στα manuals, όπως το να κρατιέται υποχρεωτικά κανείς από το door assist handle, και μάλιστα να κοβεται στο line check, αν δεν τα εκτελεί (πράγμα που εγινε πχ από την θαντηφορα πτώση συναδέλφου της Afrance απο τη σκλα του 320 πριν μερικά χρόνια, για οσους θεωρούν αναλογα περιστατικά αναξια λογου).
Στη συγκεκριμένη περιπτωση πάντως, αυτό που θα πρεπε να μπει στα manuals εχει ουσιαστικά ήδη ψηφιστεί ως κανονισμός ωρών εργασίας για τα πληρωματα θαλάμου. Ειναι τραγικό,νέοι συνάδελφοι να ειναι τοσο ελαστικοί και ανεκτικοί σε τόσο αισχρες καταπατήσεις του νομου και των σωματικών αντοχών τους. Και τι σημαινει δηλαδη που μεγαλυτερες εταιρείες κανουν χειροτερα; Να τα ισοπεδωσουμε ολα λοιπόν. Ελπίζω να ληξει συντομα αυτο το αστειο με τα 25ωρα, και εχω να πω σε οποιον τα ανεχεται πως με τετοιο ρυθμο δεν θα του μεινει εγκεφαλικο κυτταρο να τα ανεχεται. Το αεροπλανο δεν ειναι γραφείο. Ασχετα που με τον εργατικο μεσαιωνα το να δουλευεις σε συνθηκες τοσο ανθυγιεινες οσο στο αεροπλανο για ενα ψωροβασικο εγινε ιδιο με μια δουλεια εδαφους.
Καλα Χριστουγεννα σε ολα τα φιλαρακια στη Τζεντα και τη Λιβυη
 
Top