Hellenic Imperial to Istanbul

  • Thread starter Thread starter dream_GR
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

dream_GR

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
22/06/2008
Μηνύματα
5
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
gallery/image_page.php?album_id=1&image_id=16919
gallery/image_page.php?album_id=1&image_id=16917
gallery/image_page.php?album_id=1&image_id=16918

Καλησπέρα σε όλους, ήμουν επιβάτης στην χθεσινή πτήση Charter της Wind/Sony Ericson/IMP323 για Κωνσταντινούπολη.
Προγραμματισμένη απογείωση στις 08:08, αναχώρηση On-time as per schedule, επιβίβαση απο φυσούνα στο LGAV, αλλά τα υπόλοιπα 3 ON/OFF απο το Α/Φ έγιναν με λεωφορείο. Αφιξη στο Κεμάλ Αττ. στις 09:14

Η επιστροφή εγινε με 20 λεπτά καθυστέρηση αλλά γενικά ή όλη πτήση ήταν μέσα στους χρόνους που δεν ενοχλούν...

Το πλήρωμα μου έκανε θετικότατη εντύπωση φατσικά, ήταν συμπαθέστατες και ευγενικές φυσιογνωμίες και ανετα θα ταίριαζαν σαν προφίλ σε μεγάλη και σοβαρή εταιρία που βασίζει το Look των Cabin Crew ώς το starting point. Απο θέμα εξυπηρέτησης αν και η πτήση ήταν 1 ώρς χονδρικά, αυτό που μου έμεινε είναι ο πανικός τόσο στο outward leg όσο και στο return leg, που το πλήρωμα μάζευε με σακούλες μαύρες σκουπιδιών τα trays των φαγητών, και το τελευταίο δισκάκι φαγητού επιβάτη έπεσε μέσα στην σακούλα λίγο πάνω απο την τελευταία σειρά ελαιόδενδρων πρίν τον διάδρομο του Ελ.Βέν... ενώ το ίδιο σκηνικό και στο Kemal Attaturk, όπου το 10,000 feet warning απο τον κυβερνήτη τους έβαλε νέφτι στον.... καθώς θέλαμε 3-4 λεπτά το πολύ μέχρι να προσγειωθούμε και τα ποδαράκια τρέχανε να μην τα πιάσει ο κ.....

Εντάξει 450 επιβάτες σε μία ώρα πτήση ειναι δουλειά αλλά κάπου ίσως εχουμε και μια μικρή απειρία στο προσωπικό.

Πτητικά το 747-200 (SX-TIE πρώην DIE!!) του 1986 κατασκευή αν και εχει τους νέους κινητήρες της GE, εχει την αριστη δύναμη και το περίσσιο thrust που δεν σε ανησυχεί ποτέ στο 747, αλλά τα τριξίματα, κάποια αρκετά μυστήρια vibrations, και οι συνεχείς θόρυβοι που ακόυγονταν (ακόμα και εναν εμπειρο επιβάτη σαν εμένα) δεν κρύβω ότι μας είχε λίγο στην πρίζα...!!! Οτι και να κάνεις ενα παλαιό hull... όσο και να το κάνεις revamp/recondition δεν παυει να εχει την παλαιότητα του και να "δείχνει" την ηλικία του. Επίσης και οι δύο προσγειώσεις δεν κρύβω οτι εγιναν με λίγο παραπάνω airspeed/approach απο αυτό που γνωρίζω οτι θα αρεσε στο 747...

Σε γενικές γραμμές καλή η πτήση αλλά εχω ενα φετίχ να πετάω με εταιρίες που γνωρίζω λίγο περισσότερο το ποιον της... και η ΗΙΑ μου είναι αγνωστη...

Γιάννης
 
Re: Hellenic Imperial Airways

Γιάννη τι ακριβώς πτήση ήταν αυτή της Wind/Sony Ericsson;
 
Re: Hellenic Imperial Airways

Είχε μία προσφορά για τους 400 πρώτους που θα έκαναν συμβόλαιο με τη WIND για κάποια από τις top-end συσκευές της Sony-Ericsson. Oι νικητές θα πήγαιναν να παρακολουθήσουν τον αγώνα της F1 στην Κωνσταντινούπολη. Στις φωτογραφίες αναφέρεται ότι η Hellenic Imperial προσγειώθηκε στο Atatürk (IST), όμως οι πληροφορίες στο φόρουμ ανέφεραν το Sabiha Gökçen (SAW). Με δεδομένο ότι η πίστα αγώνων βρίσκεται στην Ασιατική Πλευρά, υποθέτω ότι το σωστό είναι το δεύτερο, έτσι δεν είναι;
 
Εχει δίκιο ο aakunz.. Το σχέδιο πτήσης έλεγε SAW..
 
Φαντάζομαι την χαρά των Τούρκων, ''Hellinic Imperial welcome to Istanbul'' :D
 
στο Ataturk προσγειωθήκαμε, απο την Ευρωπαική πλευρά, Μετά με 9 πούλμαν μας οδήγησαν σε tour around Κων/πολη και αφού περάσαμε την πρώτη γέφυρα του Βοσπόρου, μας πήγαν στην πίστα F1 Istanbul Park στην Tuzla που φυσικά όπως σωστά είπατε είναι στην Ασιατική πλευρά.
 
Για να το λες εσύ που ταξίδεψες κάτι παραπάνω θα ξερεις αλλά εγώ της αναχωρήσεις που είδα έλεγε SAW.. Μπορεί να άλλαξαν πλάνα πριν την απογείωση..
 
Top