dream_GR
Νέο μέλος (Tourist)
- Εγγραφή
- 22/06/2008
- Μηνύματα
- 5
- Likes
- 0
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
gallery/image_page.php?album_id=1&image_id=16919
gallery/image_page.php?album_id=1&image_id=16917
gallery/image_page.php?album_id=1&image_id=16918
Καλησπέρα σε όλους, ήμουν επιβάτης στην χθεσινή πτήση Charter της Wind/Sony Ericson/IMP323 για Κωνσταντινούπολη.
Προγραμματισμένη απογείωση στις 08:08, αναχώρηση On-time as per schedule, επιβίβαση απο φυσούνα στο LGAV, αλλά τα υπόλοιπα 3 ON/OFF απο το Α/Φ έγιναν με λεωφορείο. Αφιξη στο Κεμάλ Αττ. στις 09:14
Η επιστροφή εγινε με 20 λεπτά καθυστέρηση αλλά γενικά ή όλη πτήση ήταν μέσα στους χρόνους που δεν ενοχλούν...
Το πλήρωμα μου έκανε θετικότατη εντύπωση φατσικά, ήταν συμπαθέστατες και ευγενικές φυσιογνωμίες και ανετα θα ταίριαζαν σαν προφίλ σε μεγάλη και σοβαρή εταιρία που βασίζει το Look των Cabin Crew ώς το starting point. Απο θέμα εξυπηρέτησης αν και η πτήση ήταν 1 ώρς χονδρικά, αυτό που μου έμεινε είναι ο πανικός τόσο στο outward leg όσο και στο return leg, που το πλήρωμα μάζευε με σακούλες μαύρες σκουπιδιών τα trays των φαγητών, και το τελευταίο δισκάκι φαγητού επιβάτη έπεσε μέσα στην σακούλα λίγο πάνω απο την τελευταία σειρά ελαιόδενδρων πρίν τον διάδρομο του Ελ.Βέν... ενώ το ίδιο σκηνικό και στο Kemal Attaturk, όπου το 10,000 feet warning απο τον κυβερνήτη τους έβαλε νέφτι στον.... καθώς θέλαμε 3-4 λεπτά το πολύ μέχρι να προσγειωθούμε και τα ποδαράκια τρέχανε να μην τα πιάσει ο κ.....
Εντάξει 450 επιβάτες σε μία ώρα πτήση ειναι δουλειά αλλά κάπου ίσως εχουμε και μια μικρή απειρία στο προσωπικό.
Πτητικά το 747-200 (SX-TIE πρώην DIE!!) του 1986 κατασκευή αν και εχει τους νέους κινητήρες της GE, εχει την αριστη δύναμη και το περίσσιο thrust που δεν σε ανησυχεί ποτέ στο 747, αλλά τα τριξίματα, κάποια αρκετά μυστήρια vibrations, και οι συνεχείς θόρυβοι που ακόυγονταν (ακόμα και εναν εμπειρο επιβάτη σαν εμένα) δεν κρύβω ότι μας είχε λίγο στην πρίζα...!!! Οτι και να κάνεις ενα παλαιό hull... όσο και να το κάνεις revamp/recondition δεν παυει να εχει την παλαιότητα του και να "δείχνει" την ηλικία του. Επίσης και οι δύο προσγειώσεις δεν κρύβω οτι εγιναν με λίγο παραπάνω airspeed/approach απο αυτό που γνωρίζω οτι θα αρεσε στο 747...
Σε γενικές γραμμές καλή η πτήση αλλά εχω ενα φετίχ να πετάω με εταιρίες που γνωρίζω λίγο περισσότερο το ποιον της... και η ΗΙΑ μου είναι αγνωστη...
Γιάννης
gallery/image_page.php?album_id=1&image_id=16917
gallery/image_page.php?album_id=1&image_id=16918
Καλησπέρα σε όλους, ήμουν επιβάτης στην χθεσινή πτήση Charter της Wind/Sony Ericson/IMP323 για Κωνσταντινούπολη.
Προγραμματισμένη απογείωση στις 08:08, αναχώρηση On-time as per schedule, επιβίβαση απο φυσούνα στο LGAV, αλλά τα υπόλοιπα 3 ON/OFF απο το Α/Φ έγιναν με λεωφορείο. Αφιξη στο Κεμάλ Αττ. στις 09:14
Η επιστροφή εγινε με 20 λεπτά καθυστέρηση αλλά γενικά ή όλη πτήση ήταν μέσα στους χρόνους που δεν ενοχλούν...
Το πλήρωμα μου έκανε θετικότατη εντύπωση φατσικά, ήταν συμπαθέστατες και ευγενικές φυσιογνωμίες και ανετα θα ταίριαζαν σαν προφίλ σε μεγάλη και σοβαρή εταιρία που βασίζει το Look των Cabin Crew ώς το starting point. Απο θέμα εξυπηρέτησης αν και η πτήση ήταν 1 ώρς χονδρικά, αυτό που μου έμεινε είναι ο πανικός τόσο στο outward leg όσο και στο return leg, που το πλήρωμα μάζευε με σακούλες μαύρες σκουπιδιών τα trays των φαγητών, και το τελευταίο δισκάκι φαγητού επιβάτη έπεσε μέσα στην σακούλα λίγο πάνω απο την τελευταία σειρά ελαιόδενδρων πρίν τον διάδρομο του Ελ.Βέν... ενώ το ίδιο σκηνικό και στο Kemal Attaturk, όπου το 10,000 feet warning απο τον κυβερνήτη τους έβαλε νέφτι στον.... καθώς θέλαμε 3-4 λεπτά το πολύ μέχρι να προσγειωθούμε και τα ποδαράκια τρέχανε να μην τα πιάσει ο κ.....
Εντάξει 450 επιβάτες σε μία ώρα πτήση ειναι δουλειά αλλά κάπου ίσως εχουμε και μια μικρή απειρία στο προσωπικό.
Πτητικά το 747-200 (SX-TIE πρώην DIE!!) του 1986 κατασκευή αν και εχει τους νέους κινητήρες της GE, εχει την αριστη δύναμη και το περίσσιο thrust που δεν σε ανησυχεί ποτέ στο 747, αλλά τα τριξίματα, κάποια αρκετά μυστήρια vibrations, και οι συνεχείς θόρυβοι που ακόυγονταν (ακόμα και εναν εμπειρο επιβάτη σαν εμένα) δεν κρύβω ότι μας είχε λίγο στην πρίζα...!!! Οτι και να κάνεις ενα παλαιό hull... όσο και να το κάνεις revamp/recondition δεν παυει να εχει την παλαιότητα του και να "δείχνει" την ηλικία του. Επίσης και οι δύο προσγειώσεις δεν κρύβω οτι εγιναν με λίγο παραπάνω airspeed/approach απο αυτό που γνωρίζω οτι θα αρεσε στο 747...
Σε γενικές γραμμές καλή η πτήση αλλά εχω ενα φετίχ να πετάω με εταιρίες που γνωρίζω λίγο περισσότερο το ποιον της... και η ΗΙΑ μου είναι αγνωστη...
Γιάννης