Hellenic Seaplanes

Το θέμα δεν είναι να δούμε πτήσεις με υδροπλάνα στην Ελλάδα (γιατί το έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν) αλλά να δούμε πτήσεις που θα έρθουν για να μείνουν.
 
Η Επιχειρηματική λειτουργία των Υδροπλάνων στην Ελλάδα δεν είναι Οικονομοτεχνικά βιώσημη. Ο όλος ντόρος που γίνεται είναι για τα Υδατοδρόμια. Μην μπρδεύουμε το ένα με το άλλο. Τώρα το γιατί γίνεται προσπάθεια ίδρυσης τόσων Υδατοδρομίων ??? αυτό είναι ένα άλλο θέμα. Προφανώς οικονομικό !!!
 
Ένα Falcon 8 βρίσκω και με φετινές φωτογραφίες...:rolleyes:
Άλλο κοιτούσα, άλλο σκεφτόμουν, άλλο έγαψα. (Ου γάρ...)

TC-MRN το σωστό. Σορυ για το μπέρδεμα.
 
10, και πάμε για 11 χρόνια που άνοιξε ο φίλος ! Στέφος το νήμα και ΥΔΡΩ δεν είδαμε ...... άντε, με το καλό. :!:
 
Έχει άραγε κατατεθεί από κάποια Εταιρεία Αίτηση στην ΑΠΑ για χορήγηση ή ένταξη σε κάποιο ΑΟC των Αμφίβιων? Υπάρχουν στην Ελλάδα διαθέσιμοι και πρόθυμοι Κυβερνήτες Αμφίβιων?
 
Κατα την γνώμη μου, ΑΠΛΑ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ, αφού εν κινήσει η έλικα στο μέτρο από τον καβοδέτη και ενώ παρακολουθούν όλοι.
 
Last edited by a moderator:
Σχετικά με αυτό που ανέφερες για τον τύπο που δένει το Cessna, δεν ξέρω ποιος είναι αυτός που σκύβει δίπλα στην προπέλα αλλά φαντάζομαι κάποιος εκεί του Λαυρίου που δεν κατάλαβε με τι ακριβώς έχει να κάνει. Θα μάθουν κι αυτοί σιγά σιγά. Τα υδροπλάνα είναι για τους περισσότερους κάτι εντελώς νέο και σίγουρα θα δοθούν οδηγίες ασφαλείας στα υδατοδρόμια όταν ξεκινήσουν οι προγραμματισμένες πτήσεις τους.

Και ένα βίντεο της ΕΡΤ
 
Top