Hellenic Star Airways

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Akis

Administrator
Staff member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.151
Likes
432
Περιοχή
Dortmund
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Ξερεί κανείς τι απέγεινε με την Hellenic Star. Στα πλάνα του αεροδρομίου της Αθήνας δεν υπάρχει καμία πτήση της εταιρείας και από φίλους άκουσα ότι δεν πμορούν να κλείσουν θέσεις στην εταιρεία. Ξέρει κανείς τίποτα;
 
Ekana search gia ptiseis ath-skg sto airtickets.gr kai upirxan i dinatotita epilogis tis ...alla oi ptiseis itan gia martio :!: Den gnorizo tipota parapano-parepiptontos,exei kaneis petaksei mazi tous???ego eixa klisei eisitirio apo santorini gia athina alla to allaksa kakin kakos gia ptisei me aegean :D
 
APO OTI KSERO APO THN HJ THN AGORAS NOMIZO KATI DANOI ALLA DEN PETAEI . PARAPANO DEN KSERO . PANTOS PHGAINE POLY XALIA . APO SKG PROS LHMNO KAI MYTILINH TO CAPACITY EINAI 36 AFTO EIXE TO POLY 10 BOOKED . E PROS ATH EIXE LIGO PARAPANO . KAI DEN EIXE KAI KALH PROMITHEIA PROS TOUS PRAKTORES .
 
File Alex

Sxetika me to nhologio SE-C57 pou ferei to S340 ths fotografias, einai to nhologio me to opoio eixe er8ei apo thn Souidia. To autokolito c/r skepazi to nhologio SX-BTE. To c/n tou aeroskafous einai 340B-357 ean auto sou leei kati. Ean omws h fotografia exei trabixti ontos ton Ioulio, opws fenete, mallon prokeite na anaxwrisoun gia panta! Oi plhrofories genika einai arnitikes ws pros thn ptitiki ikanotita ths etairias edw kai arketes ebdomades. To DHC-7 c/r SX-BNA einai episis se apo8ikefsh stin Tanagra-EAB edw kai arketo episis kairo. Krima! Den ksekinisane me kalo sxediasmo to ptitiko tous ergo kai ta fainomena den apatoun ka8olou. Ta S340 htan la8os epilogh alla auto einai ena allo 8ema!

Auta

Panos :wink:
 
Πάνο, γιατί πιστεύεις ότι τα Saab340 ήταν λάθος επιλογή :?: Εκτός βέβαια από το ότι τα χρησιμοποιούσαν για πτήσεις ATH-SKG...
 
H Hellenic Star κατα τη ταπεινή μου άποψη είχε λάθος στρατηγική από την αρχή. Ο μόνος πιθανός τρόπος να επιβίωνε η εταιρία ήταν να αποδεχθεί το ρόλο της σαν niche carrier δηλαδή να δραστηριοποιείται εκεί που δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Οι άγονες λεγόμενες γραμμές θα μπορούσαν να ήταν κάτι τέτοιο. Βέβαια ο διαγωνισμός για τις άγονες ήταν ραμμένος και κομμένος στα μέτρα της ΟΑV. Τα SAAB χρειάζονται αρκετά μεγαλύτερο TODA & TORA από τα ΑΤ4 και θα είχαν πρόβλημα στα περισσότερα νησιά. Όσο αφορά τα routes που έκανε τα JKH & SMI εκ των πραγμάτων είχαν πολύ χαμηλό ναύλο λόγω της διαστρέβλωσης της αγοράς απο την ΟΑ, για αυτό και η Α3 δεν έχει μπει ακόμα σε αυτα τα routes που είναι αρκετά μεγάλα για τα ελληνικά δεδομένα. Τα ATH -SKG & HER δεν είχαν ικανοποιητικό αριθμό συχνοτήτων. Μόνο στο SKG-MJT είχαν κάποια παρούσια (περιπου 30%) και η Α3 πρέπει να χάρηκε πολύ όταν απεχώρησαν αφού ροκάνησαν σταθερά μερίδιο αγοράς.
 
Από ότι έμαθα, τα SAAB340 επιστράφηκαν στον ιδιοκτήτη τους. Το SX-BTE (ή SE-C57) έφυγε για τη Σουηδία στις 22 Ιουλίου και το SX-BTD (ή SE-C60) στις 24 Ιουλίου. Η τελευταία πτήση της Hellenic Star (Χίος - Αθήνα) είχε γίνει στις 2 Μαρτίου, ενώ το DHC-7 πέταξε με επιβάτες για τελευταία φορά στις 6 Ιανουαρίου, Θεσσαλονίκη-Αθήνα. Η εταιρία δεν πετάει πλέον...
 
Top