HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Συνημμένα μερικά ενδιαφέροντα συμβάντα των τελευταίων εβδομάδων:
 

Attachments

Εχτές πέρασαν σαν Χιώτες τα ατάρια VT-IYM (planespotters, photo), VT-IYN (planespoters, photo), προς delivery στην IndiGo, από Toulouse, μετά OMAD.

Συνημμένο clip από την άφιξη. Συμπέσανε με την OAL326 που ερχόταν πατητή από πίσω και χρειάστηκαν minimum clean speed, και expedite RWY vacation instructions για separation, και επίσης έγινε ειδική ενημέρωση στο follow-me για το πακέτο, ενώ τα RWY lights "προσπαθούν να ανάψουν". Easter egg: καλημέρα/καλησπέρα.

FR24 playback.

Αναχώρησαν σήμερα 10:00 UTC.
 

Attachments

Γνωρίζει κάποιος γιατί τα αεροπλάνα από Αθήνα προς Ηράκλειο έκανε κύκλο περνώντας πάνω από τις Κυκλάδες ; Μεγάλη κακοκαιρία ίσως ;
 

Attachments

  • ATH_HER.jpg
    ATH_HER.jpg
    129,8 KB · Προβολές: 2.815
Ναι ειχε ενα occluded front με CBs Αιγαιο.
 
Δεν προλάβατε να σας λείψω εε;

Καλή χρονιά από το LGIR! Ποδαρικό στις αφίξεις μας έκανε η OAL300 με το SX-DVY, και στις αναχωρήσεις η OAL301 με το SX-DGJ.

Αι Βασίλης με πολύωρο delay (δε δίνονται αποζημιώσεις, είναι αυτός που είναι registered στην Καππαδοκία εκτος ΕΕ, όχι Λαπωνία) σας φέρνει στα συνημμένα, με την εξής σειρά:

  1. ευχές για το νέο έτος, μαζί με μερικά ενδιαφέροντα στιγμιότυπα (βεγγαλικά κοντά στο αεροδρόμιο, ποδαρικό, κακοκαιρία).
  2. πρόβλημα με τη συχνότητα του approach (επίσης ακούτε και μέρος του καθημερινού check των 08:00 local σε όλες τις συχνότητες).
  3. Το SX-ATD σηκώθηκε παρόλο την κακοκαιρία αλλά έπειτα από την πιο σύντομη πτήση που έκανε ποτέ επέστρεψε για προσγείωση μαζί με το 4ποδο φίλο.
  4. Η OAL32H είχε ένα μπέρδεμα με το standard arrival. Στο initial contact με το approach δήλωσε "course to GONSO" (cleared by?) η ελεγκτής δεν το σχολίασε και έδωσε clearance για XAVIS1A. Το αεροσκάφος δεν έκανε readback και η ελεγκτής δεν ζήτησε confirmation. Το αεροσκάφος συνέχισε direct to GONSO μέχρι να δει η ελεγκτής ότι παρεκκλίνει από το cleared arrival και να δώσει vectors, χωρίς να δημιουργηθεί πρόβλημα. Δείτε την πτήση στο fr24 και συγκρίνετε και με προηγούμενες.

Επίσης αυτές τις μέρες, μας τίμησαν με την παρουσία τους:

2018-12-31:

2019-01-01:
  • HS-PGG (planespotters, fr24) Bangkok Airways, με callsign BKP2092, ωραία διασκεδαστική προφορά πληρώματος και όμορφο livery, ταξιδεύει τις τελευταίες μέρες απο Bangkok.. για που το έβαλε, δεν ξέρω. Στο planespotters λεει withdrawn from lease jul 2018. Το κράτησαν παραπάνω ίσως;
  • SX-ABQ (planespotters, fr24) της Olympus leased στην Jabba (no pun intended) που το δραστηριοποιεί γύρω από το Dubai, έκανε ταξίδι αστραπή στο Ηράκλειο έκατσε μια ολόκληρη ώρα και γύρισε Dubai.. Ποιος ξέρει γιατί.. ξεχάσανε κανένα χαρτί; ήρθανε να δούνε αν το SX-ACP είναι ακόμα εκεί;

PS: ελπίζω να βρίσκετε ενδιαφέρον στα post. Αν όχι τόσο, πείτε μου :) όχι τίποτα άλλο, αλλά από τη μία να μην spamάρω, και από την άλλη μου παίρνει και ώρα να ράβω τα recordings και να γράφω.
 

Attachments

Καλή χρονιά, και στο αγαπημένο μου Ηράκλειο.

Φίλε είσαι καταπληκτικός εγώ και διαβάζω και ακούω αυτά που ανεβάζει αλλά και παρακολουθώ όταν μπαίνω FR24 το Live ATC του Ηρακλείου, το οποίο είναι αποτέλεσμα πολύ καλής δουλειάς και μπράβο σου.

Έχω να πω τα εξής για την χτεσινή προσγείωση της Bangkok, ο πιλότος είχε πραγματικά πλάκα μίλαγε - ας μου επιτραπεί η φράση - σαν παλιατζής. Εν τω μεταξύ όταν έφτανε στην τελική του 27 και πήρε άδεια για προσγείωση, λέει Happy New Year, κάτι το οποίο ανταπέδωσαν η ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας και πετάγεται εκείνη την στιγμή από της Κρητικές 101 και λέει Merry Christmas, εγώ γελαγα.
Θα ήταν ωραίο το παραπάνω να το έβαζες στα συνημμένα που βάζεις και ακούμε εδώ στο φόρουμ.

Επίσης το συγκεκριμένο αεροπλάνο, είναι Stored οπότε λογικά γυρνάει στο ιδιοκτήτη του.

Με εκτίμηση.
 
Σε ευχαριστώ πολύ Άρη! (παρεμπιπτόντως, δες τα προσωπικά σου μηνύματα!)

Ναι, η φάση με τη Bangkok είχε πλάκα, και είναι ωραίες τέτοιες στιγμές που σμίγουν διαφορετικοί πολιτισμοί (βέρος κρητικός & ταϊλανδός) ακόμη και αν είναι απλά για ανταλλαγή ευχών, αν και το merry christmas στον βουδιστή θα ακούστηκε περίεργο!
 
Ενδιαφέροντα συμβάντα προ εβδομάδων:

  1. 2018-12-24 - 08.00 UTC: Δεν έχει μόνο το Gatwick drones! Το OE-DQA δηλώνει ιπτάμενα τηλεκατευθυνόμενα στο πρώην Ξενία στον Καρτερό. Δεν γνωρίζω τι απόγινε τελικά. Στα τοπικά νέα δεν βρήκα κάτι. Παρεμπιπτόντως, το OE-DQA νομίζω είναι το καινούριο αεροσκάφος της σχολής Cretan Eagle, μετά το SX-CCA.
  2. 2018-12-25 - 10.00 UTC: Το ER-AVZ (fr24 playback, radarbox, photo, mode-S 504E52) Antonov 26, callsign VLN187, Valan International, στο final approach είχε.. επικοινωνιακά προβλήματα. Λάθος altitude & QNH readbacks, uncleared descend (VLN187..... where are you going sir?) και στο τέλος, αν καταλαβαίνω καλά, λέει "Fuck", και "This place/plane sucks". Ακούει κανείς κάτι άλλο; Τι να πω.. Και έρχονται και συχνά αυτοί.
 

Attachments

Προ ολίγων ωρών, κατέφθασε Boeing C17 Globemaster (fr24 playback, planespotters, callsign BRK55, mode-S 477FF2). Έπεσε πάνω με την SEH193 και χρειάστηκαν speed instructions. Στο taxi out πήγε να βγει από τον τροχόδρομο C, αλλά έφαγε πόρτα γιατί δε χώραγε :)

Επίσης όπως γράφτηκε ήδη, η SEH193 (Πρέβεζα - Σητεία) έκανε divert στο Ηράκλειο γιατί όλα τα φώτα στη Σητεία είναι εκτός, και δεν προβλέπεται να φτιαχτούν σήμερα. Αεροδρόμιο από τα Lidl.
 

Attachments

2019-01-04:
* RYR5082 (EI-GDI, Πάφος - Θεσσαλονίκη) diversion στο Ηράκλειο, όπου ζητήθηκε η συνδρομή της αστυνομίας γιατί στην καμπίνα τα πράγματα είχαν βγει εκτός ελέγχου. 20:30 αναχώρηση, 22:35 στο ηράκλειο και έφυγε 01:46 πίσω για Πάφο ως RYR50, άφιξη 02:40, τοπικές ώρες. Ενδιαφέρον ότι αρχικά ζητήσανε takeoff από τον 090, χωρίς να έχουν ρωτήσει προηγουμένως αέρα. Υποθέτω τον διαλέξανε για να μην κάνουν τον κύκλο και κάψουν παραπάνω. Ενημερώθηκαν για τον αέρα (220/06), το δέχτηκαν, αλλά μετά το ξανασκέφτηκαν και το αλλάξανε στον 27.

* RYR9974 (EI-EVF, Μπολόνια - Θεσσαλονίκη) diversion στο Ηράκλειο, και φύγανε για Θεσσαλονίκη την άλλη μέρα 14:20 local (γιατί τόσο αργά;) ως RYR99.

2019-01-05:
* SEH100 (SX-EIT, Ηράκλειο - Ρόδος) μετά την απογείωση έβγαλε ένα warning για τα ηλεκτρικά και επιστρέψαν για maintenance check. Έφυγαν σύντομα, με το ίδιο αεροσκάφος ως SEH100A.

* Κάτι με callsign "Swiss Air Force 520", δεν το βρήκα σε tracker.
 

Attachments

Top