Hermes A321 SX-BHS runway excursion at Lyon

Re: Hermes Airlines

Αν πληροφορήθηκα σωστά,το αφος κατέστη οριστικά μη πλώιμο.
 
Re: Hermes Airlines

Από αυτό το overrun?!?!
 
Re: Hermes Airlines

Αν ισχύουν οι πληροφορίες,οι πέτρες που χτύπησαν την άτρακτο έκαναν μεγάλη ζημιά ενώ κάποιες "μπήκαν" και στους κινητήρες.Αυτά,με κάθε επιφύλαξη.
 
Re: Hermes Airlines

Captain Jack":2h6kjfgx said:
τι εγινε βρε παιδια..... 1 runway overun και ξαφνικα επεσε σιωπη!!!!
Κάτι παρόμοιο τόλμησα κι’εγω να ρωτήσω εδώ:
viewtopic.php?f=58&t=8693

seven4seven":2h6kjfgx said:
Τι ηθελες να γινει δηλαδη; Να κανουμε 150 σελιδες κουβεντα για ενα overrun; Σιγα τα ωα, και σιγα το συμβαν, στην τελικη. Συνεβαινε, συμβαινει και θα συμβαινει. Δεν ανοιξε μυτη (ευτυχως) και το αεροπλανο απεχει πολυ απο το B.E.R.
Αυτός είναι ακριβώς ο τρόπος σκέψης που ΔΕΝ πρέπει να υπάρχει στην αεροπορία (Αν εξαιρέσει κάποιος την Ινδονησία, και 1 -2 άλλες χώρες των οποίων οι αεροπορικές εταιρείες είναι στην «μαύρη λίστα» της ΕΕ)
 
Re: Hermes Airlines

Ωραία,λοιπόν, εσυ που έχεις τον σωστό τροπο σκέψης και σε νοιάζει τόσο πολυ που ένα αεροπλάνο πάτησε λίγη λάσπη , σπάσε την σιωπή και ξεκινα! άντε, ντε! Δείξε μας τον σωστό τροπο, ντε!
 
Re: Hermes Airlines

"πάτησε λίγη λάσπη" .............Πάτησε 300 μέτρα μόνο! :shock:

Συνειδητοποιείς τι λες; Δηλαδή αυτό το «πάτησε λίγη λάσπη» απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!! :D

Εμφανής η προσπάθεια να «μειώσεις» τη σημασία του συμβάντος αυτού για ευνόητους και σεβαστούς λόγους αν εργάζεσαι στην εν λόγο εταιρεία, αλλά δεν περνά γιατί δεν έχουμε τόσο χαμηλή νοημοσύνη.
Κατ’αρχήν, αν συνέβαινε το ίδιο πράγμα στο 90% των αεροδρομίων παγκοσμίως θα είχαμε τραγικά αποτελέσματα (να πω για τα νησιά μας, τι να πω, ούτε καν τολμώ να το σκέφτομαι). Επίσης το ίδιο αποτέλεσμα θα είχαμε και αν «πατούσε» ακόμα λίγα «μέτρα λάσπης» (θα γνωρίζεις ίσως την μορφολογία του εδάφους στην περιοχή, αν όχι ψάξε το την επόμενη φορά που θα είσαι εκεί, αλλιώς θα σου παραθέσω φωτο από άλλο forum).
Το ότι δεν είχαμε θύματα ήταν καθαρά θέμα τύχης, και ΕΥΤΥΧΩΣ οι ιθύνοντες των ICAO, JAA, EASA κτλ, δεν σκέπτονται έτσι, αλλιώς τα επίπεδα ασφαλείας δεν θα είχαν βελτιωθεί τα τελευταία 30 χρόνια.

Τέλος, αν όντως υπάρχει σοβαρή ζημιά στο αεροσκάφος, τότε το συμβάν κατατάσσεται αυτομάτως στην κατηγορία του ατυχήματος - accident κατά το ICAO Annex 13 (αν σου λέει κάτι), με την ανάλογη σοβαρότητα που θα αντιμετωπιστεί πλέον.

ΥΓ Αν γνώριζα κάτι, ΔΕΝ θα ρωτούσα να μάθω ούτε εδώ ούτε στο αντίστοιχο thread. Δεν είναι δυνατόν όμως να βγαίνουν περισσότεροι ειδήμονες στο thread του 737 της Lion Air, η στο go-around της Ρόδου, και για αυτό το συμβάν να μην ξέρει κανείς τίποτα. Ειδικά από την στιγμή που οι πιθανότητες είναι ότι κάποια από τα μέλη του forum αυτού πρέπει να έχουν άμεση σχέση με την εν λόγο εταιρεία. Και είναι κατανοητό να μην δίνει κανείς δημόσια πληροφορίες για την εταιρεία του η το συμβάν, αλλά δεν είπαμε να δημοσιεύσουν ούτε το εκπαιδευτικό τους πρόγραμμα, ούτε την βαθμολογία κατά την διαδικασία πρόσληψης του Κ2 π.χ. Απλά πράγματα. Αλλά αφού δεν ξέρει κανείς τίποτα, εντάξει δεν τρέχει κάτι. Υπομονή, θα μας πουν άλλοι.
 
Re: Hermes Airlines

Φιλε BatMan sorry κι' όλας αλλά όλο αυτό το post σου, πως ακριβώς συνεισφέρει στη συζήτηση για το overrun; Δεν μας έδωσες ούτε μια πληροφορία παραπάνω και απλά γέμισες 2-3 παραγράφους με σάλτσες... Αν έχεις εσύ ή κάποιος άλλος να γράψει κάτι συγκεκριμένο και σοβαρό ας το κάνει αλλιώς καλύτερα να κάνετε υπομονή 10 δευτερόλεπτα και να μην πατήσετε το κουμπί "απάντηση" αφού δεν έχετε να πείτε κάτι ουσιαστικό για το θέμα!
 
Re: Hermes Airlines

Το αεροπλάνο πετάει κανονικότατα. Τωρα το πως το βγάλατε και μη πλώιμο ο θεός και η ψυχή σας :banana: :banana:
 
Re: Hermes Airlines

Καλέ,μη βαράς!
Με κάθε επιφύλαξη το μεταδώσαμε,όχι με βεβαιότητα.Εύκολα αρπάζεσαι,βρε αδερφέ :cool:
 
παιδια χωρις να ειμαι ειδικος βρηκα αυτο βιντεακι

http://www.aviationinspector.com/?p=14754

Απ οτι φαινετε 3 πραγματα ειναι ξεκαθαρα........
1. το αεροπλανο εχει λασπη πανω απο το μισο της ατρακτου.
2. συμπερασμα: πρεπει να ετρεχε πολυ οταν βγηκε
3. Ο κινητηρας φαινετε καταπιε πολυ χωμα.

Και παλι με καθε επιφυλαξη..... ο λογος στους πιλοτους!
 
Top