Η Aegean μεταξύ των ενδιαφερόμενων για την εξαγορά της Croatian

  • Thread starter Thread starter ale3
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μπορεί η Α3 και η ΤΚ να μην έχουν διαψεύσει ακόμη ότι ενδιαφέρονται να αγοράσουν την ΟU αλλά η LH διέψευσε ότι ενδιαφέρεται να αγοράσει την εταιρεία.
 
Έχει πολύ ενδιαφέρον, εάν ισχύει. Πού το διάβασες;
 
Επανέρχονται οι αναφορές για την εξαγορά των Κροατικών αερογραμμών από την Aegean. Σημερινό άρθρο στο exyuaviation.com , αναφέρει ότι έχει υπάρξει ενδιαφέρον από την Aegean και την ισπανική Air Nostrum.
 
Δεν μπορω να πω οτι το αποκλειω γιατι θα ημουν πολυ καθετος. Αυτο που πιστευω εγω παρακολουθωντας την πορεια της Αιγαιου ολα αυτα τα χρονια νομιζω οτι οι πιθανοτητες να αγορασει μια αλλη αεροπορικη εταιρια ειδικα σε ενα αλλο κρατος ειναι πολυ χαμηλες. Η Αιγαιου παντα κινουνταν με πολυ περιορισμενες κινησεις (εκτος απο την περιοδο 2005-2008 που εκανε το μεγαλο expansion). Επισης δεν μπορω να βρω πως θα βοηθουσε η αγορα της Croatian τον ομιλο αφου δεν φαινεται ποτε ακομα και σημερα καποιου ειδους συνεργασια.
 
Πολλές φορές έχει γραφτεί στο φόρουμ ότι η aegean έχει εξαντλήσει όποια περιθώρια είχε για επέκταση του δικτύου της.
Από την άλλη, ίσως η απόκτηση της croatia να είναι το κλειδί για περαιτέρω επέκταση.
Η croatia δεν είναι Alitalia ούτε AirBerlin. Έχει μόνο 12 αεροπλάνα αυτή τη στιγμή από τα οποία τα μισά είναι DH8. Φαντάζομαι το επενδυτικό ρίσκο δεν είναι τόσο υψηλό, άρα γιατί όχι;
 
Σε αυτό θα συμφωνήσω και εγώ...τα περιθώρια στο εσωτερικό έχουν φτάσει ταβάνι.Στο εξωτερικό έχει και άλλο μέλλον αλλά σίγουρα το να επενδύσει σε μια άλλη φόρα θα της φέρει και περισσότερα έσοδα. ( η LOT , που βρίσκεται σε μια μεγαλύτερη αγορά και έχει κάνει κινήσεις επεκτάσεις σε άλλες χώρες )
Μην ξεχνάμε ότι η Κροατία "ταιριάζει" με την αγορά της Ελλάδας τουριστικά, η Croatian είναι μικρή εταιρία με ίδιο στόλο -6 Airbus και 6 Dash- και τα κύρια αεροδρόμια της Κροατίας έχουν μεγάλη αύξηση τουρισμού.
Αναμένουμε νέα...
 
Ακριβώς. Θα συμπληρώσω ότι Split, Dubrovnik, Pula, Zadar αν και εποχικοί τουριστικοι προορισμοί ( οι δύο πρώτοι έχουν κίνηση όλο το χρόνο) είναι πολλά υποσχόμενοι. Επίσης η Κροατία είναι γεωγραφικά σε πολύ πλεονεκτικο σημείο ανάμεσα σε Βαλκάνια και δυτική Ευρώπη.
 
Και όχι μόνο... Θα μπορούσε να είναι μια λύση για την Αιγαίου να κάνει σιγά σιγά ένα βήμα προς τα υπερατλαντικά δρομολόγια.
Της δίνει την δυνατότητα να δοκιμάσει τις δυνάμεις της με ένα "μετρημένο" δρομολόγιο Αθήνα-Ζάγκρεμπ-Νέα Υόρκη και / ή Φιλαδέλφεια ( μεγάλη κροατική κοινότητα ).
Της κόβει γύρω στα 500νμ ( Αθήνα - Νέα Υόρκη 4280.02 nmi ) ( Ζάγκρεμπ - Νέα Υόρκη 3728.75 nmi ) .

Άνετα καλύπτεται με ένα Α321XLR. Και με επιβατική δεξαμενή από δύο χώρες. Λέω εγώ τώρα.... :great:
 
Top