Η Αegean στην Κυπρο

  • Thread starter Thread starter valentinovissi
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σημερα το προγραμμα του αεροδρομιου της Λαρνακας εβγαζε μεχρι της 17.00 πτηση της Αegean απο Tel Aviv αλλα τωρα που το ξανακοιτω την εχει σαν ακυρωμενη,λετε ν'αρχισουν και απο Tel Aviv πτησεις?

AEGEAN A34423 TEL AVIV 23.00 Cancelled

http://www.cyprusairports.com.cy/
 
Ο 4ψήφιος κωδικός (4ΧΧΧ) παραπέμπει σε charter πάντως
 
Οι πτησεις οπως ξερουμε μετακινουνται απο τις 28 Οκτωβριου απο το Heathrow στο Gatwick.

Larnaca – London Gatwick
A3758 LCA1250 – 1550LGW 320 D
A3759 LGW1640 – 2320LCA 320 D


http://airlineroute.net/2012/05/25/a3-lgw-w12/
 
Ξέρει κανείς γιατί η Aegean στις 3 από τις 4 πτήσεις της για Λάρνακα από Αθήνα έχει βάλει τα Α319 αντί των Α320; :?
 
Ισως καλύτερες πληρότητες σε άλλα δρομολόγια απο αυτό της Λάρνακας,ίσως κάποια απο τα 320 να περνάνε απο μηχανικό έλενχο,ίσως απλά να έτυχε ή είναι μόνιμο αυτό?
 
Το δρομολόγιο της Λάρνακας θεωρείται ένα από τα πιο προσοδοφόρα της Αιγαίου κατά τη θερινή περίοδο. Να πρόκειται για συντήρηση αεροσκαφών το αποκλείω γιατί το παρόν σύστημα θα λειτουργεί μέχρι και τις 28/10... Πολύ περίεργο πράγματι!
 
Η Α3 κάθε καλοκαίρι δρομολογεί τα Α321 (και αντίστοιχα τα Α319 απόταν τα πήρε) σε προορισμούς που έχουν μεγάλη κίνηση. Π.χ. Τα Α321 δίνουν και παίρνουν σε Σαντορίνες και Μυκόνους. Προφανώς, το ATH-LCA φέτος δεν έχει την τόση μεγάλη κίνηση αλλιώς σίγουρα θα είχε Α320.

Να σημειώσουμε επίσης πως το LCA-LHR εκτελείται σταθερά με Α321 εκτοπίζοντας εντελώς τα Α321 από το ATH-LHR
 
GRJim":238t5dwd said:
Το δρομολόγιο της Λάρνακας θεωρείται ένα από τα πιο προσοδοφόρα της Αιγαίου κατά τη θερινή περίοδο. Να πρόκειται για συντήρηση αεροσκαφών το αποκλείω γιατί το παρόν σύστημα θα λειτουργεί μέχρι και τις 28/10... Πολύ περίεργο πράγματι!

μετά τις 28/10 όμως γίνεται 3χ daily με Α320 ενώ τη θερινή περίοδο είναι 4χ daily. ενδεχομένως το 4χ daily να μην φέρνει ικανοποιητικές πληρότητες με Α320 και να προτιμάει να τα αξιοποιεί σε διαδρομές με αυξημένη ζήτηση τη θερινή περίοδο όπως jmk, jtr ,rho, her, chq, cfu κλπ. Το δρομολόγιο δεν νομίζω να έχει "πληγεί" γενικότερα γιατί το χειμώνα δρομολογούσε αρκετές φορές Α321 ενώ το scheduled ήταν Α320. Εμένα περισσότερη εντύπωση μου έκανε που έβαζε η CY τα Α319 τη χειμερινή περίοδο στο ΑΤΗ-LCA και τα Α320 στο ATH-SKG, όταν, τουλάχιστον στις δικές μου πτήσεις στα 2 αυτά δρομολόγια, τα Α319 είχαν πληρότητες σχεδόν 100% και τα 320 ούτε 50% αντίστοιχα!
 
Και λέω τώρα εγώ (επειδή μ' αρέσει να παίζω τον δικηγόρο του διαβόλου) οι πτήσεις προς Μόναχο, Μαδρίτη, Βαρκελώνη κλπ έχουν καλύτερες πληρότητες από τη Λάρνακα γι αυτό η Aegean βάζει Α320; Εγώ όποτε ταξιδεύω με την Αιγαίου πάντα βλέπω πληρότητα 100%. Μέχρι και στη Θεσσαλονίκη, όταν η ίδια εταιρία δρομολογούσε Α320 για Λάρνακα Α320, οι πληρότητες ήταν 100σταρες. Τόσο πολύ έχει πληγεί το ΑΤΗ-LCA; Και να πείς ότι η Αegean δεν έχει Α320 να περισσεύουν... 22 είναι όλα και όλα!

Φιλικά :)

P.S Η Α3 και η CY δεν είναι συγκρίσιμες...
 
δεν γνωρίζω τις πληρότητες στα δρομολόγια που λες, μην ξεχνάς όμως ότι μιλάμε για μικρότερο αριθμό πτήσεων και μικρότερο ανταγωνισμό. Στα muc και bcn υπάρχει μία πτήση τη μέρα και στο mad 4x weekly και ο ανταγωνισμός περιορίζεται σε μία συνεργαζόμενη εταιρεία με την οποία έχει και code-share (LH), μία low-cost (Vueling) και την Iberia. όσο για τη Θεσσαλονίκη, επίσης δεν γνωρίζω πληρότητες αλλά γνωρίζω ότι η Ryanair από pfo έχει πολύ μεγάλες πληρότητες. άρα λογικά το συγκεκριμένο δρομολόγιο έχει "πληγεί".
Την Α3 και τη CY τις συγκρίνω στα συγκεκριμένα δρομολόγια.Και για την Cy το ATH-LCA είναι αν όχι το πιο προσοδοφόρο , ένα από τα σημαντικότερα.
 
Top