Εγώ αυτό που δεν κατανοώ είναι ο μόνιμος σκεπτικισμός και προσπάθεια ανάλυσης στη βάση συνομωσιών ως προς τις αλλαγές δρομολογίων της όποιας εταιρίας. Γιατί κόβουν αυτό ενώ έχει μεγαλύτερη πληρότητα, γιατί φεύγουν από την Ελλάδα και όχι την Τσεχία, γιατί βάζουν 319 και όχι 321 αφού οι πληρότητες είναι μεγάλες. Δεν κατακρίνω, απλώς νομίζω καλό είναι να θυμόμαστε ότι η κάθε εταιρία έχει ένα στρατηγικό σχεδιασμό και κάποιες επιχειρησιακές ανάγκες τα οποία δεν γνωρίζουμε, και επιπλέον ακόμη κι αν τα γνωρίζαμε δε θα ήταν τόσο απλό να βελτιστοποιήσουμε τις κινήσεις της εταιρίας ώστε να κυνηγήσουμε αυτούς τους στόχους/ανάγκες. Δε νομίζω καμία εταιρία να κάνει κινήσεις με σκοπό να χάσει χρήματα, υποθέτω λοιπόν πως γίνονται κάποιες μελέτες πριν ληφθούν κάποιες αποφάσεις.