Η Aegean θέτει υποψηφιότητα για την απόκτηση των OA

  • Thread starter Thread starter foxtrot181
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Τι "κλιμα" επικρατει?

Στην Αιτζιαν :roll: υπαρχει ενας πανικος θα ελεγα συμφωνα με γνωστους που εχω.

Οταν ενας παικτης εβαζε συνεχεια γκολ και ο αντιπαλος δεν ηξερε τι γινεται φυσικο ειναι καποια στιγμη να εναντιωθει κ να προστατεψει τον εαυτο του.
Ως επιβατης ειμαι υπερ του να υπαρχουν αεροπορικες εταιριες στην Ελλαδα σαν αυτη με τις Αθηναικες αερογραμμες.
Απο Σεπτεμβρι θα εχουμε να λεμε πολλα.
 
Re: Τι "κλιμα" επικρατει?

Ακομη εχει δρομο η ΟΑ για να κοντραρει στα ισια την Aegean. Μην ξεχνατε πως η A3 ειχε (εστω κ θεωρητικα) τη δυνατοτητα να εξαγορασει την ΟΑ. Γενικως δεν θα υπαρξει προβλημα γιατι ειναι μονο 2 οι ανταγωνιστες στην Ελλαδα. ΟΤΑΝ καταφερει η ΟΑ να κανει καλυτερες τιμες απο την Aegean τοτε θα υπαρχει θεμα. Σε γενικες γραμμες μονο ασχετοι δεν ειναι στην Α3 αλλα επισης μονο ασχετοι δεν ειναι και στη MIG.

Μην ξεχνατε οτι η A3 πηρε Golden award φετος. Ελπιζω συντομα να μπορουν να ανταγωνιζονται οι 2 εταιρειες για το ιδιο βραβειο κ να εχουμε 2 απο τις καλυτερες ευρωπαϊκες εταιρειες στη χωρα μας (δλδ να φτασει η ΟΑ περιπου εκει που ηταν ως ιδιωτικη στο παρελθον).
 
Καταρχάς θέλει χρόνο η αναστροφή του κλίματος. Δε νομίζω να έχουν πανικοβληθεί στην Α3 για την αναγέννηση των ΟΑ (εντάξει ίσως ψάχνουν διευθυντή πτητικής εκμετάλλευσης).

@teacherakis : Σύμφωνοι, ότι η ΟΑ έχει δρόμο αλλά 2 παρατηρήσεις :

1. ΟΑ είναι φτηνότερη (αρκετά φτηνότερη) από την Α3, σε βραχυπρόθεσμους χρόνους (αν εγώ θέλω να πάω απόψε στη Θεσσαλονίκη, η ΟΑ μου ζητάει 110 ευρώ και η Α3 153 ευρώ -- ότι οι τιμές είναι παράλογες εκ φύσεως είναι ναι).
2. Η Α3 παίρνει award από την ERA (είτε λέγεται golden, είτε λέγεται silver, είτε λέγεται palm dor είτε κάπως αλλιώς) ανά χρόνο. Κατήντησε γραφικό πλέον... Επίσης, πρόκειται για βραβείο για περιφερειακές εταιρείες (άσχετα από το αν η Α3 πλέον δεν είναι και τόσο περιφερειακή) Η ΟΑ δε νομίζω να πάρει ποτέ βραβείο περιφερειακής (μεγάλη κουβέντα δε λέω).

Οι αλλαγές θα είναι περισσότερο αυτονόητες μάλλον. Αυτά που παρέχει η Α3 (και οι περισσότεροι επιβάτες θεωρούν ανέσεις κτλ) αλλά η ρημαγμένη ΟΑ δε μπορούσε να δώσει.
 
Re: Τι "κλιμα" επικρατει?

TeaCHeRaKiS":omkszyo2 said:
ΟΤΑΝ καταφερει η ΟΑ να κανει καλυτερες τιμες απο την Aegean τοτε θα υπαρχει θεμα. Σε γενικες γραμμες μονο ασχετοι δεν ειναι στην Α3 αλλα επισης μονο ασχετοι δεν ειναι και στη MIG.

Συμφωνώ με jerry. Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ πως το πρόβλημα της ΟΑ είναι τα ακριβά της εισιτήρια. Το αντίθετο μάλλον.

TeaCHeRaKiS":omkszyo2 said:
Μην ξεχνατε οτι η A3 πηρε Golden award φετος. Ελπιζω συντομα να μπορουν να ανταγωνιζονται οι 2 εταιρειες για το ιδιο βραβειο κ να εχουμε 2 απο τις καλυτερες ευρωπαϊκες εταιρειες στη χωρα μας (δλδ να φτασει η ΟΑ περιπου εκει που ηταν ως ιδιωτικη στο παρελθον).

Το βράβειο που παίρνει η Aegean αφορά τα μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης Περιφερειακών Εταιρειών. Οι εταιρείες μέλη της ένωσης αυτής που "ανταγωνίζεται" η Aegean για το βραβείο είναι οι παρακάτω:

Adria Airways, Aegean Airlines, Aer Arann, Aeroflot-Nord, Air Alps Aviation, Air Iceland, Air Nostrum, Air Southwest, Air Urga, airBaltic, Alitalia Express, Astra Airlines, Atlantic Airways, Augsburg Airways, Aurigny Air Services, Avanti Air, Baboo, Binter Canarias, Blue Islands, Blue1, Brit Air, Carpatair, Cimber Air, Cirrus Airlines, City Airline, CityJet, Contact Air, Danish Air Transport, Darwin Airline, Denim Air, DOT LT, Eastern Airways, Epsilon Aviation, EuroLOT, Eurowings, Finncomm Airlines, Golden Air, Jet Air, KLM cityhopper, Lufthansa CityLine, Luxair, Malmö Aviation, MAT - Macedonian Airlines, Montenegro Airlines, OLT, Palestinian Airlines, Pegasus Aviation, PGA - Portugalia Airlines, Régional, SATA Air Açores, Skyways Express AB, Swiss European Air Lines, Trade Air, Tyrolean Airways (brand name: Austrian arrows), VLM Airlines, Volare SpA (brands: Volareweb.com and Air Europe), Welcome Air, West Air Sweden, Widerøe’s Flyveselskap

Στην ένωση αυτή πρόεδρος είναι ο Συμιγδαλάς!
 
xristos, δεν έπρεπε να το πεις αυτό! Νιώθω συντετριμμένος! Μετά την αποκάλυψη ότι δεν υπάρχει ο Άη Βασίλης, είναι τα χειροτερα νέα που ακούω στη ζωή μου! Κι εγώ που νόμιζα ότι όλες αυτές τις φορές που βραβεύτηκε ξεπέρασε τη Lufthansa, την Air France και τη British Airways... :cry:
 
Προφανως και η AEGEAN θα δημιουργουσε μονοπωλιο αν την επαιρνε και ευτυχως που δεν την πηρε. Κανουν ομως καποιοι λες και την ΟΑ την αγορασε κανενας εθνικος ευεργετης. Η μηπως πιστευετε οτι σε λιγο που θα γινει εκκαθαριση στην νεα ΟΑ δε θα αρχισουν να βγαινουν στους δρομους παλι ? Το δημοσιο – υπαλληλικι της ΟΑ τελειωσε, o ΒΓΕΝΟ μπορει να ειναι βαζελος αλλα ειναι σοβαρος επιχειρηματιας, ξεχαστε αυτα που ξερατε!
Εκτος βεβαια αν δωσουν παλι καμια εθελουσια οπως στον ΟΤΕ, οποτε τα τσεπωνουμε και δε μιλαμε.
 
Cross":14zlrszl said:
xristos, δεν έπρεπε να το πεις αυτό! Νιώθω συντετριμμένος! Μετά την αποκάλυψη ότι δεν υπάρχει ο Άη Βασίλης, είναι τα χειροτερα νέα που ακούω στη ζωή μου! Κι εγώ που νόμιζα ότι όλες αυτές τις φορές που βραβεύτηκε ξεπέρασε τη Lufthansa, την Air France και τη British Airways... :cry:

Κι'όμως,κάποιες από τίς αναφερόμενες εταιρείες (π.χ.KLM cityhopper,Lufthansa CityLine) έχουν από πίσω τους το brand name τών "μεγάλων",οπότε είναι λογικό οτι θα λειτουργούν καί μέ τίς ίδιες συνθήκες.Αλλες δέ (π.χ. Luxair, Malmö Aviation,εSwiss European Air Lines) πιχειρούν από χώρες που αντιμετωπίζουν τίς αερομεταφορές μέ σοβαρότητα.Οπότε θεωρώ ότι τό βραβείο που παίρνει η Aegean έχει κάποια αξία (δέν είναι καί το Νόμπελ βέβαια...).

Πάντως άποψή μου είναι οτι η Aegean δέν έπρεπε καθόλου να ασχοληθή μέ το θέμα "Ολυμπιακή",αφού ήταν αναμενόμενο να πούνε όλοι οτι άν την έπαιρνε θά δημιουργούσε συνθήκες ολιγοπωλίου (ίσως καί μονοπωλίου,άν δέν λάβουμε υπ'όψιν μας την Athens).

Off-topic απορία:η Palestinian Airlines είναι μέλος τής Ευρωπαϊκής Ένωσης Περιφερειακών Εταιρειών;Η Arkia τότε γιατί δέν είναι;
 
Το κακό είναι ότι στις περισσότερες ευρωπαϊκές και μη χώρες, ο μεγάλος παίκτης είναι συνήθως ένας. Οι υπόλοιποι, συνήθως ακολουθούν και παίρνουν ένα αρκετά μικρότερο μερίδιο της πίτας. Το ζητούμενο στη συγκεκριμένη περίπτωση θα είναι ΠΟΙΟΣ θα προλάβει να το πρωτοκάνει εδώ. Τώρα θα αποδειχθεί αν η Λουφτχάνσα έχει σοβαρό σκοπό για την Αιγαίου ή απλά τη χειραγωγούσε για να μην την αφήσει να αναπτυχθεί περισσότερο από όσο εκείνη και η Αστροσυμμαχία ενδεχομένως να ήθελαν. Σκεφτείτε ότι τόσα χρόνια συνεργασίας και η Α3 δεν είναι καν Regional Member της Αστροσυμμαχίας, εν αντιθέσει προς τις βαλκανικές Adria και Croatia Airlines.

Δε θα μου φαινόταν λοιπόν παράξενο αν μία ωραία πρωία, ο στενός συνεργάτης της Α3, γίνει ακόμα στενότερος συνεργάτης της αντιπάλου της (ή γενικότερα εκεί που μυρίζει "μέλι") και η Αιγαίου αρχίζει να χάνει τα ερείσματά της στην αγορά και να την LH feeder αποστολή της, που της γέμιζε τα περισσότερα "Γερμανικά Νούμερα" πτήσεων. Έτσι κι αλλιώς, η Λουφτχάνσα ξέρει τι ζητά και πώς να το παίρνει (θυμήσου τις περιπτώσεις OS, LX, SN). Μπορεί βέβαια να συμβεί και το αντίθετο: ο μεγάλος νικητής να είναι η Α3 και την ίδια ωραία πρωία η Νέα ΟΑ να βρεθεί με μία Λουφτχάνσα απέναντί της. Δε νομίζω ότι στην Αιγαίου έχουν σκοπό να παραιτηθούν έτσι εύκολα.

Όπως λέει και το γνωστό τραγούδι: "The Winner Takes It All"
 
Ναί,αλλά τώρα πλέον ο κύβος ερρίφθη,alea jacta est που έλεγε κι'ένας Λατίνος (όχι εραστής) καί η Ολυμπιακή αποκτά Παναθηναίκό ιδιοκτήτη.Τό να έρχεται τώρα η Α3 καί να λέη οτι ενδιαφέρεται γιά την ΟΑ μού θυμίζει το ανέκδοτο εκείνου τού καρδινάλιου που είχε υποβάλει υποψηφιότητα γιά Πάπας όταν ο Πάπας είχε ήδη εκλεγεί.

Τώρα το ποιός θα προκάνη νά γίνη ο Νο.1 είναι ένα άλλο θέμα,ο Θόδωρας είναι σαφώς σοβαρός παίκτης οπότε θα έχη σίγουρα μελετήσει τίς κινήσεις του.Μήν ξεχνάμε οτι ο όμιλος τού MIGάτου έχει και εταιρείες που μπορούν να "υποστηρίξουν " την ΟΑ -πρώτα απ'όλα έχει την ίδια τήν Olympic Catering,αλλά καί τά Goodys,Marfin Travel,εσχάτως και τήν Superfast,την Egnatia Bank κλπ,που μπορούν να δίνουν στην ΟΑ χρήμα (τραπεζικό),επιβάτες (ταξιδιωτικά καί συνδυασμός μέ ακτοπλοϊα),φαγητά εν πτήσει (Catering/Goodys) κλπ,όλα αυτά λέτε να μήν τά έχη υπ'όψιν του ο Βασιλάκης ώστε να κάνη κι'αυτός κατάλληλες κινήσεις;Γιατί να μήν δεχτούμε και οτι μπορεί τελικά τό μέλι να μοιραστή σέ ίσα (ή σχεδόν ίσα) κομμάτια ώστε όλοι να τρώγουν ευχαριστημένοι;

Τό θετικό απ'όλα αυτά πιστεύω οτι θα είναι πρός όφελος τού επιβάτη,που θά έχη να διαλέξη μεταξύ δύο εταιρειών που θά είναι σοβαρές σέ όλα τά επίπεδα (γιατί μήν ξεχνάμε οτι μπορεί σέ επίπεδο εξυπηρέτησης αυτή τη στιγμή η ΟΑ να χωλαίνη,αλλά έχει ένα από τά καλύτερα τεχνικά τμήματα,ενώ στό safety record καί οι δύο εταιρείες έχουν πολύ καλές επιδόσεις).
 
Ο πόλεμος τιμών δεν συμφέρει κανέναν (αφήστε που δεν έχουν καν περιθώρια), εξωτερικός παίκτης δεν φαίνεται στον ορίζοντα, οι δυο τους θα είναι στην ίδια αγορά σε παρόμοια routes, τα στελέχη τους γνωρίζονται, ε, είναι ο ορισμός του ολιγοπωλίου. Το γονιμότερο έδαφος για συνθήκες καρτέλ. Οψόμεθα...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top