OA701
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/04/2009
- Μηνύματα
- 4.079
- Likes
- 104
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ---
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KTTS
Κάτι η άνοδος στις τιμές των καυσίμων, κάτι η πρόοδος των R&D των κινητηράδων και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Bombardier τα turboprop επιστρέφουν, ανανεωμένα και πιθανότατα και μεγαλύτερα!!!
Σύμφωνα λοιπόν με την πιό πρόσφατη πρόβλεψη των Καναδών, θα απαιτηθούν 13.100 νέα α/φη με εύρη χωρητικότητας από 20 έως 150 θέσεις. Στις turboprop κατηγορίες οι εκτιμήσεις θέλουν 300 α/φη στα 20-59 θέσεων και 5.800 στα 60-99.
Μάλιστα, η P&W Canada ανακοίνωσε το launch ενός νέου κινητήρα για turboprop 90 θέσεων και ψάχνουν για πελάτη ώστε να ξεκινήσουν τα τέστ ενώ η GE αντιστοίχως θα εξελίξει κινητήρα με βάση έναν ελικοπτεράτο. Kαι οι 2 υπολογίζονται για EIS το 2016.
Τόσο η ATR όσο και η Bombardier (πλάκα πλάκα μόνοι τους απέμειναν) είναι standby ώστε να παρουσιάσουν μεγαλύτερα α/φη.
ATW - Bombardier forecast
ATW - NG turboprop engines
ΥΓ
Τρέμε Έλληνα που βλέπεις έλικες και κάνεις τον σταυρό σου! :twisted:
ΥΓ2
Ψηφίζω OA για launch customer του DH2 NG
Σύμφωνα λοιπόν με την πιό πρόσφατη πρόβλεψη των Καναδών, θα απαιτηθούν 13.100 νέα α/φη με εύρη χωρητικότητας από 20 έως 150 θέσεις. Στις turboprop κατηγορίες οι εκτιμήσεις θέλουν 300 α/φη στα 20-59 θέσεων και 5.800 στα 60-99.
Μάλιστα, η P&W Canada ανακοίνωσε το launch ενός νέου κινητήρα για turboprop 90 θέσεων και ψάχνουν για πελάτη ώστε να ξεκινήσουν τα τέστ ενώ η GE αντιστοίχως θα εξελίξει κινητήρα με βάση έναν ελικοπτεράτο. Kαι οι 2 υπολογίζονται για EIS το 2016.
Τόσο η ATR όσο και η Bombardier (πλάκα πλάκα μόνοι τους απέμειναν) είναι standby ώστε να παρουσιάσουν μεγαλύτερα α/φη.


ΥΓ
Τρέμε Έλληνα που βλέπεις έλικες και κάνεις τον σταυρό σου! :twisted:
ΥΓ2
Ψηφίζω OA για launch customer του DH2 NG
