Η επιστροφή των turboprops?!?

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Κάτι η άνοδος στις τιμές των καυσίμων, κάτι η πρόοδος των R&D των κινητηράδων και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Bombardier τα turboprop επιστρέφουν, ανανεωμένα και πιθανότατα και μεγαλύτερα!!!

Σύμφωνα λοιπόν με την πιό πρόσφατη πρόβλεψη των Καναδών, θα απαιτηθούν 13.100 νέα α/φη με εύρη χωρητικότητας από 20 έως 150 θέσεις. Στις turboprop κατηγορίες οι εκτιμήσεις θέλουν 300 α/φη στα 20-59 θέσεων και 5.800 στα 60-99.

Μάλιστα, η P&W Canada ανακοίνωσε το launch ενός νέου κινητήρα για turboprop 90 θέσεων και ψάχνουν για πελάτη ώστε να ξεκινήσουν τα τέστ ενώ η GE αντιστοίχως θα εξελίξει κινητήρα με βάση έναν ελικοπτεράτο. Kαι οι 2 υπολογίζονται για EIS το 2016.

Τόσο η ATR όσο και η Bombardier (πλάκα πλάκα μόνοι τους απέμειναν) είναι standby ώστε να παρουσιάσουν μεγαλύτερα α/φη.

:arrow: ATW - Bombardier forecast
:arrow: ATW - NG turboprop engines

ΥΓ
Τρέμε Έλληνα που βλέπεις έλικες και κάνεις τον σταυρό σου! :twisted:
ΥΓ2
Ψηφίζω OA για launch customer του DH2 NG 8)
 
Re: Η επιστροφή των πρα-πρα?!?

Σε συνέντευξη του υπεύθυνου πωλήσεων της ATR στο ATW γίνεται επισήμως λόγος απ΄την ίδια την ATR για νέο μεγαλύτερο turboprop, το οποίο μάλιστα δεν θα βασιστεί σε stretched έκδοση του 72-6 αλλά θα είναι εντελώς νέο. Για τα 600άρια δήλωσε ότι θα ρίξουν μεγάλο βάρος στην προώθησή τους τόσο στη Β. Αμερική όσο και στην Ευρώπη.
:arrow: ATW
 
Re: Η επιστροφή των πρα-πρα?!?

Κατόπιν τών ανωτέρω,διαβλέπω ότι σε μιά πενταετία-το πολύ δεκαετία-στην Ευρώπη (τουλάχιστον),το ενδο-ηπειρωτικό μεταφορικό έργο θα εκτελήται αποκλειστικώς από "νιού τζενερεϊσιον" πραπρά διαφόρων χωρητικοτήτων,τα δέ jets θα κάνουν μόνο τά υπερατλαντικά (και γενικώς τα long-hauls πρός πάσαν κατεύθυνσιν).

(Εξαιρείται η HIA που θα έχη τα A340 στο ATH-SKG,όπως προτείνεται στο αντίστοιχο thread,καθ'ότι πάει ο αυτοκράτωρ με πραπράκι;Δέν πάει...)
 
Re: Olympic Air Dash8 Q400

Δεν ξέρω αν ποστάρω στη σωστή κατηγορία ή θα έπρεπε να πάω στις "Αεροπορικές Απορίες".

Ένα από τα πλεονεκτήματα των νεότερων Dash-8 Q400, σε σχέση με τα παλαιότερα, είναι το AVNS (από το Αctive Vibration and Noise Suppression, σωστά; ). Αν κατάλαβα καλά, και για να το θέσω με απλά λόγια, πρόκειται για ένα σύστημα που "αντισταθμίζει" το θόρυβο που καταγράφουν κάποια μικρόφωνα εντός της καμπίνας, με έναν άλλο θόρυβο που αναπαράγεται από ηχεία, σε κάποια άλλα σημεία της καμπίνας, έτσι δεν είναι;

Τι γίνεται όμως στην περίπτωση των δονήσεων/κραδασμών από τους κινητήρες; Πώς λειτουργεί το σύστημα αυτό;
 
Top