Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΥΠΡΙΑΚΗ!

  • Thread starter Thread starter aakunz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
. Ένα σχόλιο για την αθλιότητα του καφέ στην Κερύνεια: Ο δικός μου ήταν καπουτσίνο και ήταν ό,τι πιο αισχρό είχα πιει στη ζωή μου. Χειρότερος και από τον συσκευασμένο σε φακελλάκια.

Επίσης: σε παγκόσμια πρώτη μετάδοση: το "ψευδο-ξύρισμα" του Computerise.

Η 17η Μαρτίου δεν ήταν μία συνηθισμένη μέρα. Το ένα highlight διαδεχόταν το άλλο, σε σημείο που αναρωτιόμασταν τι άλλο θα βλέπαμε εκείνη την ημέρα.

Κατά την πρωινή μας βόλτα στην εντός των τειχών ελεύθερη Λευκωσία, είχαμε περάσει από τη συνοικία Ömeriye όπου και βρίσκεται το ομώνυμο τζαμί. Το τζαμί το θυμάμαι από τότε που ζούσα στην Κύπρο και ήξερα ότι εκεί κοντά υπήρχε ένα παλιό οθωμανικό χαμάμ, το οποίο ήταν σε πανάθλια κατάσταση (κυπριακά: χαλαμάντουρο). Προς μεγάλη μας έκπληξη, το χαμάμ είχε ανακαινιστεί στα πλαίσια του προγράμματος της ΕΕ και έτσι, αποφασίσαμε να πάμε εκεί, αφού επιστρέφαμε από τα κατεχόμενα. Όντως, φτάσαμε στο πάρκινγκ που βρίσκεται πάνω σε έναν από τους προμαχώνες των μεσαιωνικών οχυρώσεων και κατευθυνθήκαμε προς την οδό Τρικούπη, όπου βρίσκεται η πλατεία Τυλληρίας, όπου και το τζαμί και το Ömeriye Hamamı.

Κατεβήκαμε τα σκαλιά και μπήκαμε στην πρώτη θολωτή αίθουσα όπου υπήρχε ένα εντυπωσιακό μπαρ με κεριά και τσαγιέρες με ζεστό τσάι. Η αίθουσα αυτή ονομάζεται Camekân (τζαμεκιάν) Στον ίδιο χώρο υπήρχαν privé χώροι με μαξιλάρια και κουρτίνες καθώς και παραβάν πίσω από τα οποία γινόταν το μασάζ. Εδώ πρέπει να σημειώσω ότι παρά το ότι έχω πάει πολλές φορές στην Πόλη, δεν είχα τη διάθεση να πάω σε ένα χαμάμ. Τώρα όμως δεν είχα λόγο να μην το κάνω, αφού θα ήμουν μαζί με δύο ορκισμένους μανιακούς του Çağaloğlu και του Çemberlitaş στην Πόλη.

Αφού μας έφεραν τη λεκάνη με τις πετσέτες, εμφιαλωμένο νερό, σφουγγάρι για την απολέπιση, παντόφλες και ένα μεταλλικό σκεύος για να ρίχνουμε νερό γδυθήκαμε, και με αδαμιαία περιβολή (ψέμματα, εγώ φορούσα ρολόι), πήραμε τις πετσέτες και μπήκαμε στο κυρίως χαμάμ, δηλαδή το ζεστό δωμάτιο ή hararet (χαρααρέτ). Στην Τουρκία, σου δίνουν ένα κομμάτι υφάσματος που μοιάζει με τραπεζομάντηλο και ονομάζεται peştamal, για να το φορέσεις γύρω από τη μέση σου. Εδώ πάλι δε μας έδωσαν κάτι ανάλογο. Η ατμόσφαιρα υγρή και ζεστή αλλά παρατηρήσαμε ότι οι κάποιοι από τους υπόλοιπους άρρενες που βρίσκονταν στην αίθουσα φορούσαν ένα είδος εσωρουχου-στρινγκ μίας χρήσης που κάλυπτε ένα συγκεκριμένο μέρος της ανατομίας μας. Τότε θυμήθηκα ότι το είχα δει συσκευασμένο μαζί με τις πετσέτες, οπότε, ο Computerise πήγε έξω και τα έφερε για να τα φορέσουμε. Σας παραθέτω φωτογραφία του φετίχ εσώρουχου. Η χρήση ήταν προαιρετική. Το μέγεθος ήταν ενιαίο για όλους, πράγμα που δημιούργησε μία πολύ ευχάριστη ατμόσφαιρα, μια και ζυγίζω περίπου 40 κιλά παραπάνω από τον Computerise και το στρινγκ μου δε με έκανε και τόσο σέξυ. Δε σας παραθέτω φωτογραφία με το στρινγκ για δύο λόγους: α)γιατί είχε πολύ ατμό και θολωνε ο φακός της μηχανής και β) γιατί φοβάμαι μη μας ματιάσουν oι κυρίες του φόρουμ. Καθήσαμε μέσα για περίπου μία ώρα. Ο Computerise και ο Σπύρος έκαναν και ένα μασάζ από το μασσέρ του χαμάμ ενώ εγώ κάθησα μέσα στο hararet για λίγο παραπάνω και μετά βγήκα στο soğukluk (σοουκλούκ), το ενδιάμεσο δωμάτιο, ανάμεσα στο camekân και το hararet, όπου η υπέροχη ατμόσφαιρα και η μουσική μου προσέφεραν την πολυπόθητη χαλάρωση που μου χρειαζόταν μετά από τη σούπερ εκδρομή σε ολόκληρη τη μεσαιωνική Λευκωσία και τα κατεχόμενα. Η επίσκεψη στο χαμάμ, τελειώνει με ένα φλιτζάνι τσάι στο υπέροχα διακοσμημένο μπαρ του camekân, κάτω από τον εντυπωσιακό πολυέλαιο του θόλου. Το Ömeriye Hamam ήταν μία υπέροχη εμπειρία και σας συνιστώ να πάτε χωρίς δεύτερη σκέψη και ενδιασμούς. Προσέξτε μόνο γιατί υπάρχουν ξεχωριστές μέρες για άνδρες, για γυναίκες και για ζευγάρια. Τις Δευτέρες γίνονται και ξεναγήσεις. H είσοδος στο χαμάμ κοστίζει £10 και στην τιμή συμπεριλαμβάνονται δύο πετσέτες, εμφιαλωμένο νερό, φυτικός σπόγγος, παντόφλες, το μεταλλικό σκεύος για το ξέβγαλμα και φυσικά το string!!! Το απλό μασάζ των 20' κοστίζει άλλες £12.

Η μέρα όμως δεν είχε τελειώσει ακόμα. Με μία υπέροχη αίσθηση, βγήκαμε έξω και πήγαμε στο ξενοδοχείο για να ετοιμαστούμε για το night out μας. Το βράδυ συναντηθήκαμε με μία παλιά μου συμφοιτήτρια, την Άντρη και τον φίλο της τον Κωνσταντίνο και πήγαμε σε μία ακόμα κυπριακή ταβέρνα στο σούπερ προάστιο της Λευκωσίας, την Έγκωμη. Εκεί βρίσκονταν εκτός των άλλων, εξέχουσες προσωπικότητες της κυπριακής πολιτικής ζωής καθώς και ένας πρώην έλληνας υπουργός εξωτερικών. Το φαγητό ήταν μέτριο σε σχέση με το λουκούλειο γεύμα του Ζανέττου. Μετά αποφασίσαμε να πάμε για ποτό. Αφού κάναμε ένα πέρασμα από το trendy μπαρ Fusion, πίσω από το Ömeriye Hamam όπου και συναντήσαμε ένα τύπο που είχαμε γνωρίσει στο αεροπλάνο και πολλές εντυπωσιακές και πληθωρικές εκπροσώπους του ασθενούς φύλου. Αποφασίσαμε να πάμε λίγο πιο κάτω όπου βρισκόταν το Οκτάνα, παλιό φοιτητικό στέκι και ένα από τα αγαπημένα του seven4seven. Στο υπόγειο έχει ανοίξει το Uqbar, ένα μπαρ με πολύ καλή lounge και χορευτική μουσική αλλά εντελώς ανατολίτικη ατμόσφαιρα με καναπέδες και ναργιλέδες (ποιος είπε ότι αυτά τα δύο δεν συνδυάζονται; )

Μέσα στην περιπέτεια, το glitz και το glamour το Σαββατό μας, δεν είχαμε κανένα παράπονο. Κατά τις 2:30 επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο. Ακολουθούσε η τελευταία ημέρα της ταξιδιωτικής υπερπαραγωγής μας που παρέπεμπε περισσότερο σε road movie…
 
please help

prokite na taxidepso gia kipro to pasxa xriazete diabatirio???mporo na pao me tin kainourgia taytotita????paidia boithiste giati sto telos den me blepo na pigaino diakopes!!!!psaxno sto net alla den brisko infos....... :!: :!: 8)
 
aakunz":151yb333 said:
. Αποφασίσαμε να πάμε λίγο πιο κάτω όπου βρισκόταν το Οκτάνα, παλιό φοιτητικό στέκι και ένα από τα αγαπημένα του seven4seven. …

Την προτομη μου την εχουν ακομα, η την εχουν βγαλει? :lol: Μιλαμε για πολλες λιρες στο μαγαζακι με τα απιστευτα cocktails και τις φοβεροτερες κρεπες στη Μεσογειο! Αχ, τι μου θυμισες... 8)

Επισης, η φωτο που σας εχω υποσχεθει εδω και καιρο (μπεττερ λεϊτ δαν νεβερ):
Ο aakunz, o COMPUTERISE και ο CFM-56 του -ΒGS
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10490
 
Χα! Εδώ είμαστε πάλι με την τελευταία ημέρα του ταξιδιού. Αποφασίσαμε πως δεν υπήρχε τίποτα άλλο να δούμε στη Λευκωσία και σκεφτήκαμε να πάρουμε το Cerato μας και να ανέβουμε στο Τρόοδος. Πρίν από αυτό όμως είχαμε έναν ανοικτό λογαριασμό με τη Λευκωσία και έπρεπε να τον κλείσουμε. Η Λευκωσία έχει αεροδρόμιο –για καινούργιο μας το λές τώρα;- το οποίο και θα ήθελα κάποια στιγμή να επισκεφτώ και να βγάλω μία φωτογραφία δίπλα στο Trident (το 5Β-CAB νομίζω ότι είναι). Αυτό είναι και το πλέον δημοφιλές setting για φωτογράφηση όλων όσων επισκέπτονται την έδρα της ειρηνευτικής δύναμης του ΟΗΕ στην Κύπρο. Υπάρχει όμως μία διαφορά: αυτοί είναι επίσημοι ή έχουν την άδεια να το κάνουν, εμείς πάλι δεν είμασταν τίποτα απο τα δύο. Αποφασίσαμε λοιπόν να πάμε στον Τύμβο της Μακεδονίτισσας, απ’ όπου μας είχαν πει ότι μπορούσαμε να δούμε το αεροδρόμιο. Έτσι λοιπόν, κατευθυνθήκαμε προς τα εκεί. Όταν φτάσαμε ένα παράξενο αίσθημα μας έπιασε. Στο στρατιωτικό κοιμητήριο βρίσκονται οι τάφοι των πεσόντων Ελλήνων και Ελληνοκυπρίων στρατιωτών, θυμάτων της διπλής Εισβολής, πολλοί από τους οποίους (αν όχι οι περισσότεροι) έπεσαν στις μάχες για τον έλεγχο του Αεροδρομίου. Μέσα σε αυτήν τη βαρειά ατμόσφαιρα, ανηφορήσαμε προς την κορυφή αλλά δεν μπορέσαμε να δούμε και πολλά πράγματα, πέρα από ένα υπόστεγο. Στην ευθεία από τον Τύμβο, βρίσκεται το άκρο του 27 του NIC.

Ξαναβγήκαμε στον υπερσύγχρονο αυτοκινητόδρομο με σταθερή πορεία προς το Τρόοδος. Σε κάποιο σημείο ο αυτοκινητόδρομος σταματάει και δίνει τη θέση του σε έναν επαρχιακό δρόμο. Περάσαμε από Κοκκινοτριμυθιά και Αστρομερίτη και παράλληλα με τη Νεκρή Ζώνη, αρχίσαμε να ανεβαίνουμε. Η θέα προς τον Κόλπο της Μόρφου ήταν εντυπωσιακή και η εικόνα της ανοιξιάτικης Κύπρου υπέροχη. Αφού παρακάμψαμε την Κακοπετριά, περάσαμε από τον Καλοπαναγιώτη και πήραμε πορεία για τη Μονή του Κύκκου, το εντυπωσιακότερο μοναστήρι της Κύπρου. Η άνοδος ήταν κουραστική, τόσο για τον Σπύρο που οδηγούσε, όσο και για εμένα που καθόμουν στο πίσω κάθισμα και αισθανόμουν απαίσια με τις απανωτές στροφές. Μόνο ο Computerise, ήταν στη γνωστή νιρβάνα του και έκανε εξάσκηση στις κυπριακές βρισιές που τον είχα μάθει να λέει καθώς και το πως λέγονταν στα τουρκικά τα ψάρια που είχαμε φάει την προηγούμενη μέρα στην Κερύνεια: Çupra (Τσιπούρα), Levrek (Λαβράκι), Kalamar (Καλαμάρι), Süpye (Σουπιά), Midye (Μύδια), Barbunya (Μπαρμπούνια), Ahtapot (τι πρωτότυπο: το χταπόδι). Ακούγεται δύσκολο, ε; Γι' αυτό λένε ότι στις μέρες μας είναι απαραίτητη μια ξένη γλώσσα...

Πρίν πάμε στο μοναστήρι, είπαμε να ανέβουμε στο Θρονί, την κορυφή του βουνού, όπου και βρίσκεται ο τάφος του Μακαρίου. Τι το θέλαμε! Ένας χαμός γινόταν εκεί. Μπροστά μας βρίσκονταν δύο πούλμαν με άγγλους τουρίστες που ήθελαν να ανέβουν και εκείνοι για να θαυμάσουν την υπέροχη θέα. Ήταν η πρώτη και η τελευταία φορά που μποτιλιαριστήκαμε στην Κύπρο. Για τον Κύκκο δε χρειάζονται πολλές συστάσεις. Το μοναστήρι βρίσκεται σε μία φοβερή τοποθεσία και τα κτήρια έδειχναν ότι το χρήμα έρεε άφθονο στο εκκλησιαστικό ίδρυμα. Παράλληλα έχει αρχίσει και σημειώνεται μία άνευ προηγουμένου τουριστική ανάπτυξη στην περιοχη με την κατασκευή μίας ξενοδοχειακής μονάδας για τους προσκηνυτές. Kykkos Hotel, the place where luxury meets God…

Και έτσι, αρχίσαμε την κάθοδο προς Λεμεσό. Επιστρέψαμε προς την Κακοπετριά όπου και κάναμε στάση για να φάμε κάτι και συνεχίσαμε για Λεμεσό. Του σκασμού φάγαμε βέβαια, και ο καφές για να έρθουμε «στα ίσα» ήταν επιβεβλημένος. Ευτυχώς στη Λεμεσό ξέρουν ακόμα από καλό καφέ. Καθήσαμε σε ένα από τα παραλιακά καφέ όπου οι υπόλοιποι θαμώνες είχαν ριχτεί σε μία μάχη επιδειξιομανίας των impreza τους. Οι Λεμεσιανές πάντως δεν είναι τόσο ωραίες όσο οι Λευκωσιάτισσες.... Τι βαρεμάρα. Για άλλη μια φορά, ο Computerise είχε τη φαεινή ιδέα να πάμε να δούμε τα Βαρόσια, την κλειστή πόλη της Αμμοχώστου. Μπήκαμε και πάλι στο Cerato και ξαναβγήκαμε στον αυτοκινητόδρομο για την Αμμόχωστο μέσω Λάρνακας και Δερύνειας, κι οι δρόμοι ήταν δικοί μας....
 
Re: please help

lefteris17":3mkmo4h0 said:
prokite na taxidepso gia kipro to pasxa xriazete diabatirio???mporo na pao me tin kainourgia taytotita????paidia boithiste giati sto telos den me blepo na pigaino diakopes!!!!psaxno sto net alla den brisko infos....... :!: :!: 8)

Αν εχεις νεα ταυτοτητα δεν εχεις κανενα προβλημα....προχωρα απτοητος.....

Να ρωτησω τα παιδια που πηγαν στα κατεχομενα.....χρειαζετε διαβατηριο για να μπεις στα υπο τουρκικη κατοχη εδαφη?και αν ναι τη βαζουν στο διαβατηριο?
 
Καθάρματα...
χάλαια περάσατε ε? Ήταν σαν να ήμασταν και μεις εκεί. Βέβαια μπορεί να μην κάναμε τις φιλίες που κάνατε...αλλά...το μέλλον είναι μπροστά μας.
Όσο για το ξημαρισμένον χτιτσιό, προσοχή γιατί μπορεί να ξαναχτυπήσει ανά πάσα στιγμή... :wink:
 
file MAXIM , egw eimai kiprios apo tin lefkosia, den fantazese ti lipiro einai na anigis to parathiro su kai na vlepeis tin fotizomeni tourkiki simea perifani ston omorfo pentadaktilo(kalipti 8 megala gipeda podosferou), kai tin mizeria pou epikrati meta tin prasini grammi, ehw paei perissotero apo 10 fores sta katehomena gia na dw apo konta ola afta pou mu elegan i goneis m , den fantazese pos eniwsa otan piga se mia ekklisias kai apexw eida ena tameio pou na kathete enas tourkos kai na mas leei sta agglika oti yparxei eisodos (5 E)peripou kai na peis asto denpirazei einai gia sintirisi den pirazei , alla i ekklisia akomi ligo konteve na katarefsi.oso gia ta diavatiria, den ta stamparoun aplos ta elexoun kai stamparun mono ena horti KOKKINO pou grafei ta stoixeia su...
 
Λεωνιδας":1wfe6dps said:
file MAXIM , egw eimai kiprios apo tin lefkosia, den fantazese ti lipiro einai na anigis to parathiro su kai na vlepeis tin fotizomeni tourkiki simea perifani ston omorfo pentadaktilo(kalipti 8 megala gipeda podosferou), kai tin mizeria pou epikrati meta tin prasini grammi, ehw paei perissotero apo 10 fores sta katehomena gia na dw apo konta ola afta pou mu elegan i goneis m , den fantazese pos eniwsa otan piga se mia ekklisias kai apexw eida ena tameio pou na kathete enas tourkos kai na mas leei sta agglika oti yparxei eisodos (5 E)peripou kai na peis asto denpirazei einai gia sintirisi den pirazei , alla i ekklisia akomi ligo konteve na katarefsi.oso gia ta diavatiria, den ta stamparoun aplos ta elexoun kai stamparun mono ena horti KOKKINO pou grafei ta stoixeia su...

ΦΙΛΕ ΛΕΩΝΙΔΑ σε καταλαβαινω απολυτα τοσο για την σημαια --δεν ηξερα οτι ειναι πια φωτιζομενη σε πτηση μου απο Αθηνα-Λαρνακα το περασμενο Σεπτεμβρη με την νυκτερινη της Ο.Α. στη στροφη πανω απο τη Λεμεσο κατι αναβοσβηνε στο Πενταδακτυλο και ηταν φυσικα η '''σημαια'' δεν υπηρχαν συννεφα και η εικονα ηταν πεντακαθαρη και συγκλονιστικη--οσο αναφορα την πρασινη γραμμη την ειδα για πρωτη φορα το 89 οπου ηταν πραγματικα ''κρανιου τοπος'' η περιοχη φυσικα η ερημωση εχει περιοριστη....οσο αναφορα μια επισκεψη στα κατεχομενα δεν συμφωνω τουλαχιστον για Ελλαδιτες δεν θα ηθελα να αφησω ουτε 1 λεπτο σε αυτους....χωρις φυσιικα να αποδοκιμαζω τα παιδια που πηγαν.....και φυσικα θα αποδοκιμασω και τα μπουμπουκια τους εντος του νησιου κατοικους οι οποιοι δεν χανουν ευκαιρια να πανε να τα ακουμπησουν...ειναι μεγαλη ιστορια.......σταματαω....σου στελνω χαιρετισματα........
 
Α, όλα κι όλα, αν κάτι είναι σε καλή κατάσταση στο «Χρυσοπράσινο Φύλλο», αυτό είναι οι αυτοκινητόδρομοι του. Είναι πραγματικά αξιοπρόσεκτο το πως μία τόσο μικρή χώρα έχει τόσο καλούς αυτοκινητοδρόμους. Αν δεν ήταν και το αγγλικό σύστημα οδήγησης, τότε τα πράγματα θα ήταν ακόμα καλύτερα. Αφού πήραμε την παραλιακή λεωφόρο της Λεμεσού και περάσαμε από όλα τα στριπτιζάδικα της πόλης (απ’ έξω περάσαμε, για ποιούς μας περάσατε;), βγήκαμε στον αυτοκινητόδρομο και περνώντας από την τουριστική περιοχή της Γερμασόγειας, με τα θηριώδη ξενοδοχεία, συνεχίσαμε προς Λάρνακα. Φτάνοντας εκεί, ανακαλύψαμε πως η Δερύνεια βρισκόταν άλλα 50 χιλιόμετρα πιο κάτω (εγώ νόμιζα ότι ήταν κάπου στα τριάντα). Σε αυτό το σημείο, η ομήγυρη των δύο μπροστινών καθισμάτων μου έδωσε την πρώτη κίτρινη κάρτα ("Τόσα χρόνια στην Κύπρο, να μην ξέρεις τις αποστάσεις; Αίσχος και όνειδος, φίλε aakunz!"). Παράσαμε έξω από την Ορόκλινη και τη Δεκέλεια, όπου και η διάσημη Βρετανική Βάση, και κατευθυνθήκαμε προς Αγία Νάπα και Πρωταρά. Έπειτα φτάσαμε στην «ακριτική» Δερύνεια αλλά εκεί κάπου εγώ τα έμπλεξα λίγο. ΟΚ, στον προσανατολισμό δεν είμαι ό,τι καλύτερο (δε με αποκαλείς “ανθρώπινο GPS”), αλλά δεν το παραδεχόμουν, δεδομένου ότι πίστευα ότι είχα ξαναπεράσει από το ίδιο μέρος και στο παρελθόν... μέχρι που είδαμε ότι κατευθυνόμασταν προς Λάρνακα (δεύτερη κίτρινη σε εμένα... ήτοι απόβολη και τιμωρία να μη μιλήσω μέχρι να φτάσουμε Λάρνακα. Αμ δε!).

Τη λύση έδωσε ένας παρακείμενος φούρνος, όπου ο σύντροφος Computerise μπήκε και είπε: “Θέλουμε να πάμε στο οδόφραγμα που σκότωσαν το Σολωμού και τον Ισαάκ. Πάμε καλά από δω;” Δεν ξέρω τι εντυπώσεις αφήσαμε στο φούρναρη και την εκλεκτή πελατεία του. Μπορεί και να νόμιζαν ότι πηγαίναμε για μνημόσυνο ή ότι ήμασταν τίποτα Υπερέλληνες και θα πηγαίναμε να ξανακατεβάσουμε τη σημαία. Και έτσι, φτάσαμε στο οδόφραγμα, όπου και βγάλαμε τις αναμνηστικές φωτογραφίες με θέα τα Βαρώσια (την ακατοίκητη πόλη της Αμμοχώστου). Εκεί υπάρχει και ένα διώροφο, όπου αν χτυπήσετε την πόρτα, και με το αζημίωτο φυσικά, θα σας επιτρέψουν να ανέβετε και να θαυμάσετε την Αμμόχωστο. Μεγάλες μπίζνες παίζονται με την κυπριακή τραγωδία, και από τις δύο πλευρές των συρματοπλεγμάτων... Είχε αρχίσει να νυχτώνει όταν φτάσαμε τη Λάρνακα, για να πάρουμε την πτήση της επιστροφής.

Πρώτα απ’ όλα, πριν παραδώσουμε τα κλειδιά, έπρεπε να γεμίσουμε το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου, δεδομένου ότι η συμφωνία με την εταιρεία ήταν να το επιστρέψουμε γεμάτο. Πρατήριο δεν υπήρχε στο αεροδρόμιο, οπότε έπρεπε να ξαναπάμε στη Λάρνακα για να γεμίσουμε. Ο Σπυράκος μας να είναι καλά, που είναι φοβερός οδηγός. Με τα πολλά, βρήκαμε ένα self service βενζινάδικο, γεμίσαμε, πληρώσαμε με πιστωτική κάρτα miles&more και κατευθυνθήκαμε στο αεροδρόμιο όπου και βρήκαμε την Andrea, (η οποία ήταν αδύνατον να μας ξεχάσει, αυτό ήταν δεδομένο) και της παραδώσαμε τα κλειδιά. Το κοντέρ είχε γράψει 500 χλμ και £24 σε βενζίνη που είχαμε πληρώσει. Η Andrea υποσχέθηκε ότι θα μας δει όταν έρθει στα πάτρια εδάφη και με τη βρετανική προφορά μας συμβούλεψε: “Oh Behave!” (Kαθήστε φρόνιμα, άτακτα παιδιά).

Το check-in της Α3 δεν είχε ακόμα ανοίξει και εμείς, σε φάση αποσύνθεσης, βρήκαμε τρεις θέσεις στη σειρά και αράξαμε, θαυμάζοντας το μεγαλείο των εσωτερικών χώρων του απαυγάσματος της αρχιτεκτονικής και συγχρόνου ντηζάιν που λέγεται «Αερολιμένας Λάρνακας». Συνεπαρμένοι και εκστασιασμένοι από το θαυμασμό για το όγδοο θαύμα του κόσμου (που λέγεται «Αερολιμένας Λάρνακας»), και βλέποντας τα τρυφερά πίτσι-πίτσι ενός ζευγαριού αλλοδαπών αγοριών (“Hey you naughty boys, behave!” που θα έλεγε και η Andrea αν έβλεπε το "δρώμενο") ξεχάσαμε ότι είχε ανοίξει το check in της πτήσης. Τί τα θες τώρα... Σόδομα και Γόμορρα γίνονται στη "Νήσο των Αγίων"! Πάμε να κάνουμε τσεκ-ιν και να περάσουμε στην αίθουσα αναχωρήσεων πριν μας πέσει στο κεφάλι καμιά σιδηροδοκός από την υπερσύγχρονη ψευδοροφή "τύφλα-να-'χει-ο-Καλατράβας"...

Έλεγχος διαβατηρίων και ασφαλείας, και είμασταν ελεύθεροι να αλωνίσουμε τα travel value. Βέβαια και εκεί ήρθαμε αντιμέτωποι με άλλο “δρώμενο”, έναν κύριο που φορούσε παντελόνι και μπότες ιππασίας. Λες να ήταν από τη διαφήμιση του Λόττο με το «Πετάει ο Γάιδαρος» στο αεροδρόμιο; Με δεδομένο ότι το LCA έμοιαζε με στάβλο, εγώ άρχισα να κοιτάω γύρω μου, μήπως και δω το άλογο ή το γάιδαρο (“άππαρος” και “γάρος” αντίστοιχα, στα κυπριακά). Ποτέ δεν ξέρεις...

Το κάλεσμα της φύσης, μας ανάγκασε να θαυμάσουμε το μεγαλείο των WC του υπερσύγχρονου αεροδρομίου της Λάρνακας. Αυτό το μέρος χρειάζεται γκρέμισμα και μάλιστα γρήγορα. Πάμε να φύγουμε προτού αρχίσει να καταρρέει αυτεπάγγελτα, από τη ντροπή.

Να σημειώσω ότι όταν βρίσκεσαι στην πρώτη αίθουσα των αναχωρήσεων, αμέσως μετά το έλεγχο ασφαλείας, δεν μπορείς να δεις τι γίνεται στο χώρο με τις εξόδους προς τα αεροσκάφη, λόγω του ότι κάποιοι αποφάσισαν να επεκτείνουν το Duty Free Shop, με αποτέλεσμα να σου παρεμποδίζει τη θέα ένα παραγκοειδες οίκημα. Όταν έγινε η ανακοίνωση της αναχώρησης της Α3-907, η αίθουσα της Πύλης 2 ήταν ήδη γεμάτη και ένας κύριος από τους groundhandlerάδες, μου είπε να περιμένω έξω μέχρι να μας φωνάξει επειδή μέσα γινόταν χαμός. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν πως άφηνε τους άλλους να περνάνε. Εκεί άρχισαν να με ζώνουν φίδια...

«Λες να με συλλάβουν που έφυγα το 2001, χωρίς να πληρώσω το δημοτικό φόρο για τα σκουπίδια;»
«Λες να μας έκαναν καμιά καταγγελία από τα κατεχόμενα που φωτογραφίζαμε αδιακρίτως και πήραμε Ψευδο-βίζα;»
«Λες να ήταν πλαστό το εικοσάλιρο που δώσαμε στον ταβερνιάρη στην Κερύνεια;»
«Λες να είναι νοθευμένη η βενζίνη που βάλαμε στο Cerato;»
“Λες να μας τιμωρήσουν που κάναμε τις ψιλές μας ανάγκες σε κάτι χωράφια στο Τρόοδος;”
«Λες να μην του αρέσουν οι φάτσες μας, ή ακόμα χειρότερα, λες να του αρέσουν;»
"Λες να έμαθαν ότι το Σεπτέμβρη θα πάμε στη Βόρειο Κορέα;"

Τέλος πάντων το λεωφορείο έφτασε και μας επέτρεψαν να μπούμε μέσα με τους υπολοίπους κοινούς θνητούς. Η πτήση ήταν μισογεμάτη και το seat-pitch του SX-BGV δεν άφηνε και πολλά περιθώρια άνεσης. Ευτυχώς όμως, το πλήρωμα της Α3 ήταν και πάλι χάρμα οφθαλμών, γεγονός που απάλυνε κάπως τον πόνο μας από το εφιαλτικό seat pitch. Σε σύγκριση με το διατροφικό εφιάλτη της Παρασκευής, το φαγητό ήταν σαφώς καλύτερο (τουλάχιστον έλειπε εκείνο το ελεεινό τυροπιτάκι) και το πλήρωμα ήταν σούπερ εξυπηρετικό και χαμογελαστό.

Αφού τελείωσα με την do-it-yourself παρασκευή σάντουιτς και την επακόλουθη κατανάλωσή τους, τι πιο ωραίο από ένα καλό διάβασμα: Για να περάσω την ώρα μου ξεφ(τ)ύλλισα το blue της Α3. Τι να σας πω, δεν έχω δει πιο διασκεδαστικό in-flight περιοδικό! Σε καλό να μου βγεί τέτοιο γέλιο! Ειδικά οι σελίδες με το δίκτυο της εταιρείας, που κάνει τον πλέον ανυποψίαστο επιβάτη να πιστέψει ότι το δίκτυο της Α3 φτάνει μέχρι την Πορτογαλία είχαν αρκετό ενδιαφέρον! Για να μην αναφέρω το motto της εταιρίας που είναι «Τίποτα δεν είναι αρκετό όταν είναι λιγότερο από το τέλειο» σχηματισαν ένα χαμόγελο στα χείλη μου που έκανε τα σφραγίσματα στα πίσω δόντια μου να φαίνονται από το galley, παρά το γεγονός ότι ήμουν ένα ράκος (σωματικά τουλάχιστον). Δε λέω ψέματα, το γράφει στις τελευταίες σελίδες... Από το ανύπαρκτο της ΟΑ είναι χίλιες φορές καλύτερο βέβαια. Για τα in-flight magazines της Air Greenland και της Uzbekistan Airways, δε δέχομαι επικρίσεις. Είναι αρτιότατα. Περί ορέξεως, ουδείς λόγος!

Αναχώρηση και άφιξη on-time (να και ένα ακόμη καλό) και άμεση κατεύθυνση προς το Ρ3, όπου μετά την καταβολή του χαρατσιού των €36 (και μετά σου λένε "Prices have fallen at P3"), πήρα το δύσκολο δρόμο για το σπίτι μου, μόλις 15 λεπτά από το ΛΓΚΑΒ. Οι άλλοι δύο έμεναν πιο μακρυά. Καλά να πάθουν!

Καλά περάσαμε και πάλι! Σε καλό να μας βγεί τόσο γέλιο! Έρχονται και άλλα χειρότερα...


ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ των AEGEAN 906, 907
ΝΑΥΛΟΣ: κανείς δεν ξέρει ότι πετάτε με €39 (συν φόρους δηλαδή €121)
ΣΥΝΕΠΕΙΑ: 90%
ΠΛΗΡΩΜΑ ΚΑΜΠΙΝΑΣ: 95% Οh-my, ΤΙ θεές, ΤΙ ευγένεια, ΤΙ περιποίηση, ΤΙ σώματα! ΤΙ κάνεις μετά;
ΠΙΣΤΑΔΟΡΟΣ @ ATH: 101%
ΠΙΣΤΑΔΟΡΟΣ @ LCA: Δεν ξέρω, δεν απαντώ, δε με νοιάζει, δε σου λέω.
ΑΤΗ GROUND HANDLING: το γλυτώσαμε με το e-check in. Ένα ακόμα μπράβο!
LCA GROUND HANDLING: Αφού είχατε άδειες θέσεις πιο μπροστά, γιατί δε μας βάλατε εκεί μαντάμ; Σας το ζητήσαμε όσο πιο ευγενικά μπορούσαμε.
ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ SX-BGS, SX-BGV: 40% Τι καλά! Ευτυχώς πετάνε!
ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ: ξημαρισμένα τζιαι γέριμα: 30%
ΓΕΥΜΑΤΑ: 30% “Δεν έχω ξαναπιεί καλύτερο εμφιαλωμένο νερό” © COMPUTERISE
ΔEΡΜΑΤΙΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ: Είναι αυτό προσόν; Έλεος!
"ΑΕGEAN AIRLINES = ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ": Α, καλό ε! Πάμε στο επόμενο σλόγκαν...
"ΘΕΛΩ ΝΑ (ξανα)ΠΕΤΑΞΩ ΤΩΡΑ!": Δεν τρελαίνομαι! Ίσως τα ξαναπούμε πάντως...
 
Σήμερα κατάφερα και διάβασα ολόκληρο το ρεπορτ σας και τι να πω ... άλλη μια υπερπαραγωγή!!! Πολύ μου άρεσε Ανδρέα και Νικόλα (και στον Σπύρο θα το έλεγα, αλλά δεν τον βλέπω) το ταξιδάκι σας και με την περιγραφή σας πλέον νομίζω ότι κι εγώ ήμουν μαζί σας (4 άτομα χωράνε στο Cerato, έτσι; ) :lol:
 
Top