Η LH κόβει από ΣΕΠ04 τις προμήθειες & εισάγει νέο τέλος!

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
i AF, SK kai i UA akolouthoune kai aftes to paradigma tis LH.
 
I BA exei kopsi tin promithia apo tous travel agents stin ameriki edo ke 2 xronia!!! Ke idi exoun kanei kiniseis na meiosoun to commission ke UK ke Europe.
I Virgin exei akolouthisi alla meionondas tin promithia alla den tin exei kopsei teleios.
 
Το ότι η Lufthansa θέλει να αυξήσει τα έσοδά της με αυτή την κίνηση είναι σίγουρο και δε νομίζω ότι είναι κακό. Βλέπω, όμως, ότι με το νέο αυτό σύστημα η αύξηση των εσόδων θα είναι ασύμμετρη.

Αφενός, θα υπάρξει σημαντική αύξηση από τα ευρωπαϊκά δρομολόγια λόγω της -μικρής έστω- αύξησης της τιμής των εισιτηρίων (αν γίνει έτσι, καθώς ως τώρα δεν έχουμε ενδείξεις για το αντίθετο).

Αφετέρου, η εταιρία καταφέρνει να είναι πιο ανταγωνιστική στα μακρινά δρομολόγια (ιδίως στα ακριβά εισιτήρια), γιατί η τελική τιμή μειώνεται, εφόσον η προμήθεια που πλήρωνε ως τώρα ήταν πολύ μεγαλύτερη του standard ποσού του "τέλους εξυπηρέτησης" που θα πληρώνει πλέον. Στην περίπτωση αυτή τα έσοδα της εταιρίας παραμένουν λίγο-πολύ σταθερά, αλλά αυξάνεται η επιβατική κίνηση. Μπορεί, εναλλακτικά, η τελική τιμή που πληρώνει ο επιβάτης να παραμείνει η ίδια, αλλά το έσοδο της εταιρίας ανά εισιτήριο να αυξηθεί.

Δεν το αποκλείω, όμως, να αναπτυχθεί και ενός είδους ανταγωνισμός μεταξύ των πρακτόρων για το ποιος θα προσφέρει εισιτήρια με χαμηλότερη επιβάρυνση για την έκδοσή τους. Εφόσον μάλιστα η ίδια η Lufthansa δε χρεώνει πάνω από 30/45ευρώ ανά εισιτήριο (πάγιο ποσό), οι πράκτορες δεν μπορεί να το υπερβούν σε μεγάλο βαθμό και ίσως το μειώσουν κι άλλο (αααααν βέβαια το καταφέρουν...), θέλωντας να προσελκύσουν πελάτες.

Συμφωνώ, πάντως, με τον alex ότι η LH προσπαθεί να πάρει ιδέες από τις low cost εταιρίες στο θέμα αυτό, προσαρμόζοντάς τις στο δικό της μοντέλο λειτουργίας.
 
Simera ekleisa gia ton patera mou ena eisitirio gia Australia. Eixa paei sto taksidiwtiko grafeio pou suni8ws pigainw gia megala taksidia. Mou edwse timi gia Adelaide me Singapore sta 1.280 euro teliki. Fevgondas perasa konda apo ta grafeia tis Singapore kai eipa: as tsekarw na dw kai apo ta idia ta grafeia...
To idio eisitirio to vrika me 1.180 euro teliki. Malista i timi tou i tan 1.245 euro kai sto telos mou ekopse ena 5% ! Den 8elisa na tsekarw giati to ekopse afto to poso, alla idi vgika kerdismenos me to direct deal :D Arxizw na ana8ewrw kapoia pragmata. Kai oi etaireis ginondai ws grafeia pio evelikta. Simeia twn kairwn.
 
alex":33zwa1j1 said:
Irema re paidia, pia einai i diafora ama sto taksidiotiko grafeio bgazeis ena isitirio aksias 100,00 EUR i 2000,00 EUR ??? i doulia pou ehei to grafeio einai akribos i idia. mono gia to ena pernei 5,00 EUR promithia, gia to allo pernei 100,00 EUR gia tin idia douleia.

Ε όχι και η ίδια δουλειά! Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Πόσα εισιτήρια για μεγάλα ταξίδια βγάζει ένα συνοικιακό γραφείο για Άπω Ανατολή και Αυστραλία και πόσα για Ευρώπη ή εσωτερικό; Από πείρα σου λέω ότι βγάζω γύρω στα δυο για ΗΠΑ το μήνα και ένα για Άπω Ανατολή στο τρίμηνο. Όλη η υπόλοιποι κίνησή μου είναι για Ευρώπη. Για να πείσεις τον πελάτη να πάρει ενα οικονομικό σχετικά εισιτήριο (και άρα να σε εμπιστευτεί και την επόμενη φορα) θα πρέπει να ψάξεις αρκετά μέχρι να βρεις πτήσεις σε οικονομικό booking class και αυτό παίρνει χρόνο. Βάλε τα έξτρα τηλεφωνήματα σε εταιρίες για συνενόηση για την τιμή και για το "σπρώξιμο" της λίστας, κινητά προς τον επιβάτη κλπ. τα περιθώρια κέρδους περιορίζονται. Εγώ ποτέ δεν προσπάθησα να πουλήσω το ακριβότερο εισιτήριο, μη σου πω ότι νοιώθω και τύψεις όταν δεν βρίσκω κάτι οικονομικό για τους πελάτες μου.

Θέλεις ένα άλλο παράδειγμα; Ένα κατάστημα πουλάει ένα μπουφάν στην τιμή των 100 Ευρώ, το ενδεχόμενο κέρδος του μπορεί να φτάσει και το 30-40%. Ο πράκτορας με ένα εισιτήριο που πουλάει βγάζει ένα ποσοστό 5-9% ανάλογα με την εταιρία, το δρομολόγιο και φυσικά δεν αποκομίζει προμήθεια στην είσπραξη των διαφόρων φόρων και λοιπών επιβαρύνσεων. Με δεδομένο τον ανταγωνισμό και τη μείωση των ναύλων τα κέρδη μειώνονται ακόμα περισσότερο.

Πάντως αυτοί που αφήνουν τα καλύτερα λεφτά σε ταξιδιωτικά γραφεία είναι οι συγγενείς που πρέπει οπωσδήποτε να πάνε σε κάποια κηδεία στο εξωτερικό ή το εσωτερικό και δεν έχουν ευελιξία μήπως πάνε σε κάποια οικονομικότερη πτήση (λες και θα σηκωθεί ο νεκρός να φύγει...)

Με αυτήν την τακτική τους, οι εταιρίες εξωθούν τα μικρά γραφεία σε κλείσιμο, με αποτέλεσμα να μείνουν μόνο οι κεντρικοί wholesalers της Αθήνας (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε) οι οποίοι θα επιβάλλουν τα δικά τους περιθώρια κέρδους προς τα άλλα γραφεία που απέμειναν.
 
aakunz katalavaino ..kai ontos einai provlima

alla ta praktoreia mporoun pisteuo na vroun kai allo tropo poliseon,px paketa ktlp..den einai klados mou profanos esu gnorizeis kalutera

alla i alitheia einai oti uparxoun kai apeira praktoreia eidika se touristikes perioxes tis ellados pou se kanoun na anarotiese ....... kai min ksexname oti polloi ,stin ellada toulaxiston pisteuo,exoun ton praktora tous pou den ton apoxorizontai..einai san ton giatro tous :lol:

Elpizo na tis bgei se kako auto tis LH giati i xamiloi nauloi anevainoun eno i ipsiloi den nomizo na katevoun....dld den pisteuo oti tha meiothoun katholou oi times ton eisitrion epeidi i promitheia tha einai mikroteri...aplos tora OLA ta lefta tha pigainoun stin LH kai stis alles etairies
 
Αναδίπλωση Λουφτχάνσα

Υποχώρησε τελικά η γερμανική εταιρεία Λουφτχάνσα σχετικά με προηγούμενη απόφασή της που απαγόρευε σε ελληνικά τουριστικά γραφεία να εκδίδουν αεροπορικά εισητήρια που ξεκινούν από τη Γερμανία. Μετά από διαμαρτυρίες ταξιδιωτικών πρακτόρων και αφού ο υφυπουργός Ανάπτυξης Γιάννης Παπαθανασίου παρέπεμψε την υπόθεση στην επιτροπή ανταγωνισμού, χθες ανακοινώθηκε ότι η Λουφτχάνσα ήρε την προηγούμενη απόφασή της. Μετά από αυτό, ο υφυπουργός Ανάπτυξης θα ζητήσει από την Επιτροπή Ανταγωνισμού να βάλει στο αρχείο την καταγγελία που είχε κάνει εναντίον της γερμανικής αεροπορικής εταιρείας για παραβίαση των αρχών του ανταγωνισμού.

enet
 
Επιπλέον, σύμφωνα με e-mail τους προς τα ταξιδιωτικά γραφεία της Ελλάδας, μας ανακοίνωσαν ότι από 01/06/2005, η προμήθεια πέφτει στο 1% και αρχίζει η είσπραξη του service fee το οποίο θα εισπράττει και η ίδια η LH. Για τους ευρωπαϊκούς προορισμούς θα ανέρχεται στα 30 ευρώ ενώ στα υπερατλαντικά και τους υπόλοιπους προορισμούς θα ανέρχεται στα 45 ευρώ. Όσοι από εσάς θέλετε χάρτινο εισιτήριο, θα βάλετε το χέρι ακόμα πιο βαθειά στην τσεπούλα σας: άλλα 8 ευρώ επιπλέον! Αρχίστε να κάνετε συλλογή τα ticket stubs σας γιατί πρόκειται να ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι. Είναι να μη γίνει η αρχή! (01/01/2007, όλες οι ΙΑΤΑ εταιρίες θα δίνουν υποχρεωτικά ΜΟΝΟ e-tickets)
 
simerini istorioula:

ena taksioditiko grafeio zitise apo enan petati gia mia ptisi ton 88 EUR promithia sinolika 50 EUR.

signomi paidia auto pai poly. To pelati ton ekana kratisi gia 88 EUR + 7 EUR Call Center + 3 EUR kerozini. o pelatis eitan olo hares
 
[quote"alex"]me auto pou les ennoeis propantos oti i LH ekopse tin promitihia sta taksidiotika grafia: pros auto eho mia alliotiki gnomi alla auto einai off topic[/quote]

Τι γνώμη έχεις δηλαδή εσύ??? Έτσι για να ήμαστε και στο σωστό topic :wink:
 
Top