i Malev pouliete

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
A

Anonymous

Guest
i oungriki kibernisi theli na poulisi 97 % tis kratikis Malev. endiaferomenes eteries einai i AF/KLM, i Austrian kai i kineziki Hainan.

i eteria einai zimiogona kai ehei hrei 146 ek. EUR eno o stolos einai 30 leased aeroskafi
 
toulaxiston gia aytin endiaferontai sovaroi ependytes.......

(ti thes na peis diladi? oti to azermpaitzan pou thelei ta dornie mas peftei ligo??????)
 
KRIMA RE GAMO TO KAI EINAI MIA POLY KALH ETAIREIA .
DEN THELO NA PESEI SE ALLES ETAIREIES GIATI THA THN KATASTREPSOUN POLY .
THN KOVO PIO POLY GIA AF KAI KLM LOGO OTI EXEI MEGALES SUNERGASIES ME SKY TEAM .
KAI PALI KRIMA .
EXEI NA KOSPEI DROMOLOGIA PROS ELLADA AN THN PAROUN .....
 
Προς πώληση η Ουγγρική Malev Airlines
Τετάρτη, 4 Μαΐου 2005






Σε αναζήτηση αγοραστών για τον εθνικό αερομεταφορέα `Malev Airline` έχει στραφεί τον τελευταίο καιρό η Κυβέρνηση της Βουδαπέστης και μάλιστα για πέμπτη φορά, αν και φαίνεται να συναντά αρκετά εμπόδια η προσπάθεια ιδιωτικοποίησης της εταιρίας, καθώς για πολλούς επενδυτές η κατάσταση των εθνικών αεροπορικών εταιριών αντανακλά και την κρατική εξουσία.

Συγκεκριμένα, τον περασμένο μήνα η Ουγγρική κυβέρνηση, μετά από τέσσερις αποτυχημένες προσπάθειες ιδιωτικοποίησης της εταιρίας, κάλεσε ξανά τους ενδιαφερόμενους επενδυτές να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους. Δεκατέσσερις εταιρίες ανταποκρίθηκαν με τις οποίες η εταιρία ιδιωτικοποίησης APV θα ξεκινήσει απ` ευθείας διαπραγματεύσεις. Πάντως σύμφωνα με αναλυτές, η Malev δεν έχει ελπίδες αν δεν προβεί σε ενέργειες αναδόμησης και περικοπής κόστους. Να σημειώσουμε ότι η εταιρία έχει ήδη 182 εκατ. δολάρια χρέη τα οποία δεν φαίνονται διατεθειμένοι οι υποψήφιοι επενδυτές να αναλάβουν, ενώ συνεχίζει να παρουσιάζει ζημιές 11 εκατ. δολαρίων για το 2004. Από τη μεριά του ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας κ. Janos Gonci φαίνεται αισιόδοξος διαβεβαιώνοντας ότι "παρόλα τα χρέη η Malev μπορεί να παραμείνει σταθερή τουλάχιστον ως το τέλος του 2006 και δεν χρειάζεται κρατική βοήθεια".

Όπως σχολιάζει σε δημοσίευμά της η `Ναυτεμπορική` τα προβλήματα της Malev, όπως και εκείνα των αεροπορικών εταιριών σε Ελλάδα, Πολωνία, Πορτογαλία και Ιταλία, αντικατοπτρίζουν πώς οι κρατικοί αερομεταφορείς της Ευρώπης εξελίχθηκαν από τρόπαιο σε βάρος. Πριν από μια δεκαετία οι αρχές ανταγωνισμού της Ε.Ε. απαγόρευσαν τις κρατικές επιδοτήσεις προς τους αερομεταφορείς. Από τότε, όμως πολλοί βρέθηκαν αντιμέτωποι με σταθερή πορεία παρακμής.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν οι Ολυμπιακές Αερογραμμές της Ελλάδας και η Alitalia της Ιταλίας, που και οι δύο `ταλανίζονται` από χρόνιες ζημίες και πολιτικές αντιπαραθέσεις. Όμως, όπως επισημαίνουν οι αναλυτές, ελάχιστες ζημιογόνες αεροπορικές θα αντέξουν για πολύ ακόμη εξαιτίας των υψηλών πετρελαϊκών τιμών, τον ανταγωνισμό από αερομεταφορείς χαμηλού κόστους και τον πόλεμο τιμών.


source
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
gnorizi kaneis posa apo ta aeroplana pou ehei i malev tis anikoun (enoo den einai leased) ??
 
Top