aakunz
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2003
- Μηνύματα
- 4.249
- Likes
- 2.567
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- GRL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGKC
Ήταν Μάρτιος του μακρινού 2001, όταν πρωτοπήγα στη Μάλτα. Τότε ήμουν μόνιμος κάτοικος Κύπρου. Ήταν ένα Α320, της Air Malta, διερχόμενο από Ντουμπάι. Δε συγκρατούσα νηολόγια τότε. Παρά τις ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις, που μου είχε αφήσει ο εθνικός αερομεταφορέας της Μάλτας, οι εντυπώσεις από τα νησιά δεν ήταν και οι καλύτερες. Στην πορεία συνειδητοποίησα, ότι ενδεχομένως να ήταν το χαμηλό budget της φοιτητικής εκδρομής και το ότι τα ενδιαφέροντα να ήταν τελείως διαφορετικά.
Κι αφού ξεκαθαρίζω ότι ΔΕΝ πρόκειται να γράψω το πλέον μεταχρονολογημένο trip report του φόρουμ, συνεχίζω...
Τον Οκτώβρη του 2013, αποφάσισα να δώσω στα Νησιά άλλη μία ευκαιρία. «Σπρώξαμε» λίγο χρήμα παραπάνω και αυτό ήταν! Έκτοτε, κατατάσσω τη Βαλέτα σε μία από τις «δεύτερες πατρίδες» μου, εκείνα δηλαδή τα μέρη, που νοιώθω ευπρόσδεκτος, ξέρω που να πάω, τι να κάνω και πώς να τα κάνω όλα αυτά και άλλα πολλά. Επανέλαβα το ίδιο ταξίδι και για τον Οκτώβρη του 2015, μαζί με άλλους φίλους και ομολογώ ότι το καταευχαριστήθηκα. Οι εμπειρίες και οι εντυπώσεις, σε σύγκριση με εκείνες του 2001, κινήθηκαν σε διαμετρικά αντίθετες πορείες. Κι ενώ κάποιες πόλεις της Μάλτας, μας εντυπωσίασαν θετικότατα, ωστόσο φαινόταν, πως οι καλές μέρες της Air Malta βρίσκονταν στο παρελθόν. Το δρομολόγιο της Αθήνας, δε μπόρεσε να κρατηθεί εν μέσω του οξύτατου ανταγωνισμού από την Αιγαίου και τη Ryanair και έτσι, οι Μαλτέζοι πέταξαν μόλις για δύο μήνες, στο «βαθύ» καλοκαίρι του 2016, όπως πολύ εύστοχα το χαρακτηρίζει ο Jerry.
To Μάρτιο, που μας πέρασε, έκλεισα και πάλι εισιτήρια για τις 7 Οκτωβρίου 2016, για να πάω και πάλι στη Βαλέτα. Το σαββατοκύριακο εκείνο, διοργανωνόταν το τριήμερο φεστιβάλ της Birgu, μία σειρά εκδηλώσεων, με αποκορύφωμα το βράδυ του Σαββάτου, όταν τα φώτα σβήνουν σε ολόκληρη τη Birgu και η πόλη φωτίζεται μόνο από κεριά και φανάρια και στις διάφορες πλατείες και τους προμαχώνες της, γίνονται προβολές ταινιών, εκθέσεις και συναυλίες. Δυστυχώς όμως, κάποιοι συνδικαλιστές της ΥΠΑ αποφάσισαν να μας χαλάσουν τα σχέδια με εκείνη την εκβιαστική τετραήμερη απεργία-παρωδία. Το πρόγραμμα λοιπόν άλλαξε και πάλι. Μετέθεσα τις ημερομηνίες για δύο εβδομάδες αργότερα κι έκανα το Π-Σ-Κ, απλό Σ-Κ. Αυτό σήμαινε, ότι έπρεπε να βρω άλλο τρόπο να κατέβω στη Μάλτα, κι αυτός δεν ήταν άλλος από τη «Λατρεμένη», που πετούσε Σάββατο πρωί. Η επιστροφή παρέμεινε και πάλι με την Αιγαίου, δηλαδή με τo Dash8-Q400 της Ολυμπιακής.
Έτσι λοιπόν, το τελικό πρόγραμμα είχε ως εξής:
Το δρομολόγιο είναι σχετικά σύντομο, ίσως και αδιάφορο για πολλούς από εσάς. Για μένα ήταν η πρώτη φορά, που θα πήγαινα με τους «νέους παίκτες» του δρομολογίου (όχι πως είχα καμία ιδιαίτερη προσδοκία).
Ποια θα βγει νικήτρια από αυτήν την ιδιότυπη αερομαχία NOBAG ναύλων και στενού seat pıtch; Επιστρέφω σύντομα με την περιγραφή των πτήσεων.
Κι αφού ξεκαθαρίζω ότι ΔΕΝ πρόκειται να γράψω το πλέον μεταχρονολογημένο trip report του φόρουμ, συνεχίζω...
Τον Οκτώβρη του 2013, αποφάσισα να δώσω στα Νησιά άλλη μία ευκαιρία. «Σπρώξαμε» λίγο χρήμα παραπάνω και αυτό ήταν! Έκτοτε, κατατάσσω τη Βαλέτα σε μία από τις «δεύτερες πατρίδες» μου, εκείνα δηλαδή τα μέρη, που νοιώθω ευπρόσδεκτος, ξέρω που να πάω, τι να κάνω και πώς να τα κάνω όλα αυτά και άλλα πολλά. Επανέλαβα το ίδιο ταξίδι και για τον Οκτώβρη του 2015, μαζί με άλλους φίλους και ομολογώ ότι το καταευχαριστήθηκα. Οι εμπειρίες και οι εντυπώσεις, σε σύγκριση με εκείνες του 2001, κινήθηκαν σε διαμετρικά αντίθετες πορείες. Κι ενώ κάποιες πόλεις της Μάλτας, μας εντυπωσίασαν θετικότατα, ωστόσο φαινόταν, πως οι καλές μέρες της Air Malta βρίσκονταν στο παρελθόν. Το δρομολόγιο της Αθήνας, δε μπόρεσε να κρατηθεί εν μέσω του οξύτατου ανταγωνισμού από την Αιγαίου και τη Ryanair και έτσι, οι Μαλτέζοι πέταξαν μόλις για δύο μήνες, στο «βαθύ» καλοκαίρι του 2016, όπως πολύ εύστοχα το χαρακτηρίζει ο Jerry.
To Μάρτιο, που μας πέρασε, έκλεισα και πάλι εισιτήρια για τις 7 Οκτωβρίου 2016, για να πάω και πάλι στη Βαλέτα. Το σαββατοκύριακο εκείνο, διοργανωνόταν το τριήμερο φεστιβάλ της Birgu, μία σειρά εκδηλώσεων, με αποκορύφωμα το βράδυ του Σαββάτου, όταν τα φώτα σβήνουν σε ολόκληρη τη Birgu και η πόλη φωτίζεται μόνο από κεριά και φανάρια και στις διάφορες πλατείες και τους προμαχώνες της, γίνονται προβολές ταινιών, εκθέσεις και συναυλίες. Δυστυχώς όμως, κάποιοι συνδικαλιστές της ΥΠΑ αποφάσισαν να μας χαλάσουν τα σχέδια με εκείνη την εκβιαστική τετραήμερη απεργία-παρωδία. Το πρόγραμμα λοιπόν άλλαξε και πάλι. Μετέθεσα τις ημερομηνίες για δύο εβδομάδες αργότερα κι έκανα το Π-Σ-Κ, απλό Σ-Κ. Αυτό σήμαινε, ότι έπρεπε να βρω άλλο τρόπο να κατέβω στη Μάλτα, κι αυτός δεν ήταν άλλος από τη «Λατρεμένη», που πετούσε Σάββατο πρωί. Η επιστροφή παρέμεινε και πάλι με την Αιγαίου, δηλαδή με τo Dash8-Q400 της Ολυμπιακής.
Έτσι λοιπόν, το τελικό πρόγραμμα είχε ως εξής:
Code:
FR6028 22.10.2016 ATHMLA 0935-1020
A3 691 23.10.2016 MLAATH 1930-2225
Το δρομολόγιο είναι σχετικά σύντομο, ίσως και αδιάφορο για πολλούς από εσάς. Για μένα ήταν η πρώτη φορά, που θα πήγαινα με τους «νέους παίκτες» του δρομολογίου (όχι πως είχα καμία ιδιαίτερη προσδοκία).
Ποια θα βγει νικήτρια από αυτήν την ιδιότυπη αερομαχία NOBAG ναύλων και στενού seat pıtch; Επιστρέφω σύντομα με την περιγραφή των πτήσεων.