Η Ryanair ακυρώνει πτησεις

  • Thread starter Thread starter grX
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Άθλιες πρακτικές από μια άθλια εταιρία.Αρχίζει τις ακυρώσεις, ψεύδεται ασυστόλως τις πρώτες μέρες παραβιάζοντας τους κανονισμούς τώρα προσπαθεί με διάφορα (παράνομα) τερτίπια να κοροιδέψει τους επιβάτες στο θέμα του rerouting.

Στη θέση σου θα διάλεγα την OS και μετά ξεκινούσα την διαδικασία την διαδικασία αποζημίωσης, ακόμη και νομικά.
 
Αν στείλεις μήνυμα στο αεροδρόμιο ή σε κάποιο νομικό υπεύθυνο αυτών των περιπτώσεων? Επίσης, (καλή υπομονή, αλλά κάν' το) κάτσε ξαναμίλησε μαζί τους και επέλεξε στο τέλος να σου έρθει μέσω μειλ όλη η συζήτηση κι αν δε δέχονται να σε καλύψουν με κάποιο άλλο δρομολόγιο στείλε αυτό το μειλ ως αποδεικτικό στοιχείο
 
Δυστυχώς στην Ελλάδα οι αρμόδιες αρχές μάλλον δεν είναι τόσο αποτελεσματικές όπως στην Μεγάλη Βρετανία, όπου το CAA ανάγκασε την FR να διατηρήσει τα δικαιώματα των επιβατών. Ούτε τα δικαστήρια …

Η δική μου εμπειρία με ακυρώσεις είναι ότι λίγο πολύ όλες οι εταιρίες προσπαθούν πρώτα να αλλάξουν τα εισιτήρια σε δικές τους πτήσεις (με κάποιες διαφορές στο τί θεωρούν αποδεκτή εναλλακτική…) ή, εάν αυτό δεν γίνεται, σε πτήσεις της ίδιας συμμαχίας (Star Alliance κλπ.). Αλλά το να ζητάνε σοβαρά λεφτά για τις επιπλέον πτήσεις όταν αναγκαστικά από απευθείας πτήση σε βάλουν σε πτήση με μετεπιβίβαση (και μάλιστα σε απαράδεκτη σύνδεση), δεν το έχω ακούσει ποτέ. Κάτι τέτοιο πραγματικά θα έπρεπε κανείς να το δηλώσει στις αρμόδιες αρχές.

Όσον αφορά το rebooking σε OS: Οι low cost εταιρίες γενικά δεν έχουν interlining agreements/ δεν χρησιμοποιούν τα ανάλογα συστήματα κρατήσεων, δηλ. δεν μπορούν να αλλάξουν το εισιτήριο σε άλλη εταιρία, αλλά στην ουσία κι αυτοί θα έπρεπε να σου κλείσουν καινούργιο μέσω το website της OS… Γι΄ αυτό αυτή η διαδικασία να σου πουν ότι πρέπει να το αγοράσεις εσύ και να σου επιστρέψουν μετά τα λεφτά (κι εκεί φυσικά έχουν την υποχρέωση να σου επιστρέψουν ολόκληρο το ποσό…)
 
thanosp":21jvsqkk said:
Άθλιες πρακτικές από μια άθλια εταιρία.Αρχίζει τις ακυρώσεις, ψεύδεται ασυστόλως τις πρώτες μέρες παραβιάζοντας τους κανονισμούς τώρα προσπαθεί με διάφορα (παράνομα) τερτίπια να κοροιδέψει τους επιβάτες στο θέμα του rerouting.
Μας πληρώνει με το νόμισμα που μας αξίζει. Εμείς με την απληστία μας και την δήθεν ατσιδοσύνη μας την φέραμε στην πρώτη θέση στην Ευρώπη και καταστρέψαμε το στοιχειώδες επίπεδο εξυπηρέτησης των άλλων αερομεταφορέων.
 
Συμφωνώ και παραθέτω ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο του Guardian επί του θέματος.
 
Παντως για να μην γινόμαστε...άδικοι :lol: , ιστορίες για αγρίους με ακυρωσεις και αποζημιώσεις που δεν ερχονται ποτέ ή καθυστερούν μηνες έχω διαβάσει από επιβάτες στο fb και για τις U2,DY,VY,V7, με εξαλλους επιβάτες ναχουν στείλει απειρα μέιλ,ναχουν περάσει ώρες στα τηλ.κεντρα,να στελνουν και να ξαναστέλνουν αποδείξεις και παραστατικά, έχοντας πληρώσει νεες πτήσεις καθότι το reprotection ήταν άφαντα και ακόμα να περιμένουν...
 
Ερώτηση: από ποιό χρονικό διάστημα πριν την αναχώρηση είναι υποχρεωμένη μια αεροπορική εταιρεία να σου προσφέρει rerouting; Είχα την εντύπωση πως αν σε ειδοποιήσει πολύ νωρίς, η μόνη υποχρέωση που έχει είναι να σου επιστρέψει το ναύλο.
 
Ο κανονισμός δεν αναφέρει κάποιο χρονικό διάστημα σχετικά με την υποχρέωση του rerouting. Σε αντίθεση με την αποζημίωση (την οποία δεν δικαιούσαι εάν σε ενημερώνουν πάνω από 2 εβδομάδες πριν από τη πτήση).

Αν και οι αεροπορικές εταιρίες συχνά το παρουσιάζουν έτσι, δηλ. ότι σε περίπτωση έγκαιρης ενημέρωσης δεν έχουν άλλη υποχρέωση εκτός από την επιστροφή χρημάτων.
 
Λαγούς με πετραχήλια τάζει ο κύριος O'Leary στους πιλότους της εταιρείας, σε μια απόπειρα να σταματήσει τις απώλειες προς Norwegian και Jet2.
 
Top