Δυστυχώς στην Ελλάδα οι αρμόδιες αρχές μάλλον δεν είναι τόσο αποτελεσματικές όπως στην Μεγάλη Βρετανία, όπου το CAA ανάγκασε την FR να διατηρήσει τα δικαιώματα των επιβατών. Ούτε τα δικαστήρια …
Η δική μου εμπειρία με ακυρώσεις είναι ότι λίγο πολύ όλες οι εταιρίες προσπαθούν πρώτα να αλλάξουν τα εισιτήρια σε δικές τους πτήσεις (με κάποιες διαφορές στο τί θεωρούν αποδεκτή εναλλακτική…) ή, εάν αυτό δεν γίνεται, σε πτήσεις της ίδιας συμμαχίας (Star Alliance κλπ.). Αλλά το να ζητάνε σοβαρά λεφτά για τις επιπλέον πτήσεις όταν αναγκαστικά από απευθείας πτήση σε βάλουν σε πτήση με μετεπιβίβαση (και μάλιστα σε απαράδεκτη σύνδεση), δεν το έχω ακούσει ποτέ. Κάτι τέτοιο πραγματικά θα έπρεπε κανείς να το δηλώσει στις αρμόδιες αρχές.
Όσον αφορά το rebooking σε OS: Οι low cost εταιρίες γενικά δεν έχουν interlining agreements/ δεν χρησιμοποιούν τα ανάλογα συστήματα κρατήσεων, δηλ. δεν μπορούν να αλλάξουν το εισιτήριο σε άλλη εταιρία, αλλά στην ουσία κι αυτοί θα έπρεπε να σου κλείσουν καινούργιο μέσω το website της OS… Γι΄ αυτό αυτή η διαδικασία να σου πουν ότι πρέπει να το αγοράσεις εσύ και να σου επιστρέψουν μετά τα λεφτά (κι εκεί φυσικά έχουν την υποχρέωση να σου επιστρέψουν ολόκληρο το ποσό…)