Η Τουρκική Tusas συμφωνία για κατασκευή εξαρτημάτων για την Airbus

Osten

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
11/11/2023
Μηνύματα
42
Likes
64
Οι απέναντι έχουν πάει σε άλλο επίπεδο, Η πρώτη συμφωνία προβλέπει ότι η TUSAS θα αναλάβει την παραγωγή εξαρτημάτων πηδαλίου για το ευρέως διαδεδομένο επιβατικό αεροσκάφος Airbus A320, Η δεύτερη και σημαντικότερη συμφωνία εδραιώνει τη TUSAS ως τον μοναδικό παγκόσμιο προμηθευτή μεταλλικών εξαρτημάτων για το εμπορευματικό αεροσκάφος Airbus A350F. Πρόκειται για ένα νέο και στρατηγικής σημασίας πρόγραμμα, που στοχεύει στην ενίσχυση του τομέα μεταφοράς φορτίων με σύγχρονα, αποδοτικά αεροσκάφη. (ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ?)
 
Last edited by a moderator:
Εμείς πετάμε ωραίους χαρταετούς καθώς δεν υπάρχει μέριμνα και ενδιαφέρον για την κρατική ΕΑΒ. Όταν η SAAB προσέφερε το Gripen με έναν αριθμό αεροσκαφών να κατασκευαστεί στην Ελλάδα under license, εμείς επιλέξαμε Eurofighter, που έπειτα ακυρώσαμε και πληρώσαμε ρήτρες για να πάρουμε F16.
Δυστυχώς το capability στο design and manufacturing χρειάζεται χρόνια για να να γίνει developed, σε αντίθεση με την συντήρηση που αναπτύσσεται σχετικά εύκολα και γρήγορα με την απόκτηση των κατάλληλων skills.
Η ΕΑΒ και ο κρατικός μηχανισμός εδώ και χρόνια κοιμάται υπνον δικαίου οπότε δεν υπάρχει κάποια προσδοκία για κάτι καλύτερο απτην τωρινή κατάσταση.
 
Τι εξαρτήματα να παράξει η ΕΑΒ, αυτό είναι καφενείο.
Εδώ δεν μπορούν να περάσουν ποιοτικό έλεγχο αυτά που φτιάχνουν τώρα γιατί βρίσκουν σουσάμια από κουλούρι, θα πάρουν συμβόλαιο από την airbus. o_O
 
Είχαν συμβόλαιο απτην Airbus για τα A320 Cargo Doors αλλά το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε το 2011 όταν η Airbus άνοιξε την εγκατάσταση στην Τυνησία και φυσικά η ΕΑΒ δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στο κόστος εργατοωρών.
Λογικά ήταν και ο τελευταίος πελάτης που "χτύπησε" η ΕΑΒ μόνη της. Μετά από αυτό όλα τα προγράμματα της αφορούν προγράμματα αντισταθμιστικών οφειλών στο κατασκευαστικό.
Στην συντήρηση απ΄ότι φαίνεται το ΥΕΘΑ (ο σπόνσορας) υποχρεώνει τον πελάτη (ΠΑ) να πηγαίνει με το ζόρι στην ΕΑΒ (πάροχος). Και κάπου ανάμεσα γίνεται και μια υπόδειξη/συζήτηση από τον σπόνσορα με τον πελάτη για την χαμηλή διαθεσιμότητα των πτητικών μέσων πελάτη και τις επιλογές του στην συντήρηση......:bash:
 
Top