mtsagk
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 10/03/2011
- Μηνύματα
- 36
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ΑΕΕ
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Αν και έχω καιρό να γράψω στο φόρουμ θα ήθελα να πω και εγώ την εμπειρία μου για Ιαπωνία καθώς σήμερα επέστρεψα.
Το ταξίδι μου είχε ως εξής:
ATH-FRA με LH, A321
FRA-NRT με LH, A380-800
επιστροφή:
HND-KIX, με ΑΝΑ, Β767
ΚΙΧ-FRA με LH, B747-400
FRA-ATH με Α3, Α321
Κόστος ναύλου 981 ευρώ αλλά το έκλεισα 2 ημέρες πριν.
Θα μπορούσα να πάω με ΒΑ με 775 αλλά με μία μόνο ώρα για ανταπόκριση από Λονδίνο δεν το ρίσκαρα.
Από την άλλη μπήκα σε 380 και 747 που δεν είχα μπει και είδα και το ΚΙΧ που πραγματικά οι τιμές του στα τσιγάρα δεν πιάνονται. Επίσης σε αυτό το αεροδρόμιο νομίζει ότι πας για προσθαλάσσωση και όχι για προσγείωση.
Επίσης η εξυπηρέτηση και η ευγένεια της ΑΝΑ δεν υπάρχει πουθενά(άσχετο αλλά το 767 δεν είναι μικρό αεροπλάνο για να έχει 2 διαδρόμους?. Μην πω για τις Ιαπωνέζες αεροσυνοδούς...
Το ταξίδι μου είχε ως εξής:
ATH-FRA με LH, A321
FRA-NRT με LH, A380-800
επιστροφή:
HND-KIX, με ΑΝΑ, Β767
ΚΙΧ-FRA με LH, B747-400
FRA-ATH με Α3, Α321
Κόστος ναύλου 981 ευρώ αλλά το έκλεισα 2 ημέρες πριν.
Θα μπορούσα να πάω με ΒΑ με 775 αλλά με μία μόνο ώρα για ανταπόκριση από Λονδίνο δεν το ρίσκαρα.
Από την άλλη μπήκα σε 380 και 747 που δεν είχα μπει και είδα και το ΚΙΧ που πραγματικά οι τιμές του στα τσιγάρα δεν πιάνονται. Επίσης σε αυτό το αεροδρόμιο νομίζει ότι πας για προσθαλάσσωση και όχι για προσγείωση.
Επίσης η εξυπηρέτηση και η ευγένεια της ΑΝΑ δεν υπάρχει πουθενά(άσχετο αλλά το 767 δεν είναι μικρό αεροπλάνο για να έχει 2 διαδρόμους?. Μην πω για τις Ιαπωνέζες αεροσυνοδούς...
