Ιδιωτικό αεροπλάνο συνετρίβη ανάμεσα στις Σπέτσες και Πόρο

  • Thread starter Thread starter A3152
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
nat":kb5l1r9y said:
NAI, ο κινητηρας ακουγοταν μεχρι τελευταια στιγμη.

Οκ , τότε αποκλείουμε το fuell starvation ή το τελείωμά τους !

Αγαπητή Nat , καλό θα ήταν να καταθέσεις στην ΥΠΑ ! Εκεί υπάρχουν άνθρωποι που μπορούνε να σε βοηθήσουν να περιγράψεις αυτά που είδες και είναι οι πλέον κατάλληλοι να τα κατανοήσουν και να βγάλουν συμπεράσματα. Σκέψου ότι από την κατάθεσή σου , μπορεί στο μέλλον να αποφευχθεί κάποιο ατύχημα ! Είναι πολύ σηματική η κατάθεσή σου!
 
nat, κι εγώ με τη σειρά μου θα σου πω πως είναι φοβερά σημαντικό να μιλήσεις με τις αρμόδιες υπηρεσίες. Όχι μόνο θα βοηθήσεις να διαλευκανθεί το συγκεκριμένο δυστύχημα, αλλά σκέψου πως μπορεί να βοηθήσεις να σωθούν άλλες ζωές στο μέλλον αν υποθέσουμε ότι υπήρξε κάποια μηχανική βλάβη που από εδώ και στο εξής να προβλέπεται.

Παιδιά, συλλυπητήρια στους φίλους του, βλέπω πως εδώ είχε αρκετούς... Κρίμα...
 
Η Φωτογραφία είναι από το cockpit toy GROB στο υπόστεγο, όταν μετά από πτήση με το PIPER, μου το έδειχνε
με πολύ καμάρι τον Απρίλιο του 2009. Του άρεσε, γιατί δεν "βάζει φτερό" όπως μου είχε πει...
 

Attachments

  • dsc00852.jpg
    dsc00852.jpg
    119,3 KB · Προβολές: 1.720
Σχόλιο ανθρώπου που κατοικεί εντός του οικοπέδου του αεροδρομίου στο Πόρτο Χέλι:

Eye witnessing this particular plane over the Easter holidays repeatedly practicing low maneuvering drills, including slips, in a very-very low altitude over the area, ignoring any safety rules and regulations, I would say that they had little or no time at all to correct any mishandling. The impact was totally unexpected. (poor souls!)

Eyewitness accounts alleged that the engine was operational and in controllable power. (There wasn't any change in the sound)

Μαγκιά και πιλότος= ασυμβίβαστα

Δεν είδε το συμβάν αλλά το σχόλιό του έχει σημασία.
Το παραθέτω αυτούσιο όπως το έλαβα με κάθε επιφύλαξη αλλά ...

Αυτός που το έγραψε έχει εμπειρία από α/φη στο Πόρτο Χέλι, από τη δεκαετία του 60 κατοικεί συχνά στο οικόπεδο του αεροδρομίου και δεν θα έγραφε τα παραπάνω μόνο για κουτσομπολιό (όχι, δεν είναι ο Αλέξης Αλεξίου). Προφανώς ένα ίδιο α/φος μπορεί να έχει άλλο κυβερνήτη λίγες ημέρες νωρίτερα στις οποίες αναφέρεται αλλά το γενικό σχόλιο του αυτόπτη μάρτυρα έχει τη σημασία του και ειδικά αυτό για τον κινητήρα κατά το συμβάν.
 
nat":qeawtocq said:
Ημουν αυτοπτης μάρτυρας δυστυχως. το αεροπλανο συνετριβη αναμεσα σε σπετσες κ πορτο χελι. Το χαζευα για ωρα απο το μπαλκονι μου,ήμουν ακριβως απεναντι στις σπετσες. εκανε πολυ επικινδυνους ελιγμους κ πλαγιες στροφες, λεγαμε οτι αν δεν ειναι εκπαιδευτικο,θα προκειται σιγουρα για μεθυσμενο χειριστη! Ειχε κατέβει πολυ χαμηλα στη θαλασσα αλλα δεν καταφερε να παρει υψος και μπήκε μεσα. επέπλεε για λιγη ωρα, το λιμενικο αργησε πολυ να ερθει, ενα σκαφος ανημπορο να βοηθησει ειχε πλησιάσει μονο.Αν ειχε έρθει εγκαιρα λιμενικο και βατραχανθρωποι ,οι άνθρωποι ισως κ να ειχαν σωθει! Για τουλάχιστον μία ωρα δεν είχε ερθει λιμενικο, παρα μονο περαστικα σκάφη.


For information το μέλος Nat δεν έχει σχέση με την Νατ απο το RBF.
 
Kyprianos Biris":3j67rqhv said:
Σχόλιο ανθρώπου που κατοικεί εντός του οικοπέδου του αεροδρομίου στο Πόρτο Χέλι:

Eye witnessing this particular plane over the Easter holidays repeatedly practicing low maneuvering drills, including slips, in a very-very low altitude over the area, ignoring any safety rules and regulations, I would say that they had little or no time at all to correct any mishandling. The impact was totally unexpected. (poor souls!)

Eyewitness accounts alleged that the engine was operational and in controllable power. (There wasn't any change in the sound)

Μαγκιά και πιλότος= ασυμβίβαστα

Δεν είδε το συμβάν αλλά το σχόλιό του έχει σημασία.
Το παραθέτω αυτούσιο όπως το έλαβα με κάθε επιφύλαξη αλλά ...

Αυτός που το έγραψε έχει εμπειρία από α/φη στο Πόρτο Χέλι, από τη δεκαετία του 60 κατοικεί συχνά στο οικόπεδο του αεροδρομίου και δεν θα έγραφε τα παραπάνω μόνο για κουτσομπολιό (όχι, δεν είναι ο Αλέξης Αλεξίου). Προφανώς ένα ίδιο α/φος μπορεί να έχει άλλο κυβερνήτη λίγες ημέρες νωρίτερα στις οποίες αναφέρεται αλλά το γενικό σχόλιο του αυτόπτη μάρτυρα έχει τη σημασία του και ειδικά αυτό για τον κινητήρα κατά το συμβάν.

``Μαγκιά και πιλότος= ασυμβίβαστα`` Π Ρ Ο Σ Υ Π Ο Γ Ρ Α Φ Ω !!!!!!!
 
Επίσημο πόρισμα υπάρχει?Δεν έχω αποκτήσει ακόμα την ανάλογη εμπειρία ετσι ώστε να μπορέσω να σχηματίσω μια άποψη αλλα απ'όλα αυτά που ακούγονται ίσως τελικά ήταν ενας λάθος χειρισμός?
 
Η γερμανική επιτροπή διερεύνησης ατυχημάτων (BFU), έχει περάσει στο σύστημά της το ατύχημα (σαν χώρα νηολόγησης) του οποίου η διερεύνηση βρίσκεται ήδη σε προκαταρτικό στάδιο.

Filing information Headline: After two touch-and-go the aircraft fells in a sea area
Type designator: G-115
State of registry: Germany
Year built: 1988
Aircraft serial number: 8039
Operator type: Private owner
Aircraft category: Fixed wing
Wake turb. category: Light
Reciprocating Mass group: 0-2250 Kg
Number of engines: 1
Maximum take-off mass: 850 kg
Landing gear type: Tricycle, fixed
 
Καλησπέρα παιδιά,

Τον ειχα γνωρίσει τον εκπαιδευτή πριν 2 χρόνια αν θυμάμαι καλά. Είχα κάνει μαζί του μια πτήση εθισμού γύρω από τα Μέγαρα. Φαινόταν πολύ έμπειρος πιλότος και καλός άνθρωπος.

Με θορύβησε το γεγονός αρκετά γιατί αφενός γιατί είχα πετάξει μαζί του και αφετέρου γιατί μόλις άρχισα μαθήματα για PPL σε άλλη σχολή στα μέγαρα.

Εύχομαι τουλάχιστον να μαθαίνουμε από τα λάθη αυτά, θα περιμένω το πόρισμα της ΕΔΑΑΠ.

Safety first!
Αλέξανδρος
 
Top