Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Aγαπητε οα702 σε κατανοω απολυτα ως προς το σκεπτικο σου.Ο ιδ.τομεας(στον οποιο απασχολουμαι και εγω στον τουριστικο κλαδο ως μισθωτος)δεν θα ειχε κανενα θεμα εαν ηταν εξωστρεφης οπως ειναι ο τομεας μου και δεν περιμενε τις προμηθειες του δημοσιου(ειτε κατασκευες ειτε παροχη αγαθων και υπηρεσιων) για να λεει οτι επιζει..η καταρευση του ιδ.τομεα ειναι η συνεπεια του οτι το κρατος και δεν εισεπραττε τους αναλογους φορους για να καλυψει τις αναγκες του ως προς τις προμηθειες(ποιος ελ.επαγγ. δηλωνε τα πραγματικα του εισοδηματα ολα αυτα τα χρονια;Και ολως τυχαιως οι δηλωσεις στα ποσα σταματαγαν στο υψος του αφορολογητου..)και δανειζοταν υπερβολικα για να καλυψει αυτες;Και το βασικοτερο μην ξεχναμε οτι οι αγαπημενοι μας βουλευτες ειναι κατα συντριπτικη πλειοψηφια ελ.επαγγελματιες!Δηλαδη αυτα που εκαναν στην επαγγ.ζωη τους δεν θα τα κανουν ειδικα τωρα που εχουν και την εξουσια;Κορακας κορακου ματι βγαζει;
Το θεμα ΟΑ702 δεν ειναι οι πολιτικες αλλα οι ανθρωποι που τις εφαρμοζουν..Τωρα αν η Φραπορτ το δουλεψει σωστα το πραγμα η ιδιωτικοποιηση επρεπε να ειχε γινει 20 χρονια πριν..ας κανουμε λιγο υπομονη να δουμε αν πραγματι στοχευει στην αναπτυξη η να κανει αρπαχτη..
 
OA702":1zlxg347 said:
Aπ' το πρωί διαβάζω και κρατιόμουν να μην αναφέρω τη ΔΕΗ. Την ανέφερε ο φίλος σατκορφου και τα γραφόμενα του δικαιώνουν πλήρως την έως τώρα άτεγκτη στάση του σε οτίδηποτε έχει να κάνει με παραχώρηση δημόσιου -και καλά- αγαθού στους παλιάνθρωπους του ιδιωτικού τομέα.
Η στάση αυτή με το αγαθό Δημόσιο και τους παλιάνθρωπους του ιδιωτικου τομέα, σε ποιά ακριβώς γραφόμενα μου φαίνεται ? μήπως στο θέμα των χρημάτων που ΔΕΝ είχε η εταιρεία και τις παρατάσεις που πήρε ? Είναι αλήθεια ή ψέματα ? Που ακριβώς εκθείασα το δημόσιο ? Μήπως στο οτι προτιμώ να βλέπω 1000 εργαζόμενους να παίρνουν ικανοποιητικές αμοιβές και να ζούν με αξιοπρέπεια, παρά 3-4 μετόχους να κυκλοφορούν με learjet για Σ/K στο Μονακο για να ξοδέψουν τα κέρδη? Εχω γράψει ένα σωρό επιχειρήματα, αλλά δεν είδα να υπάρχουν αντεπιχειρήματα παρα μόνο γενικές κραυγές και αναθέματα !!! Πίστεψέ με, δεν είμαι κρατιστής, ούτε ΚΚΕς, αλλά αυτά που βλέπω να γίνονται στη χώρα μας και αυτά που είδα τα προηγούμενα χρόνια να φέρνουν την κοινωνία μας εδώ, που ο ιδιωτης να μέμφεται τον Δ.Υ, όταν πρίν απο λίγα χρόνια ο Δ.Υ, έβριζε τον Ιδιώτη για τη φοροδιαφυγή, την κρατικοδιαιτη ιδιωτικη οικονομία και οτι λαμογιές μπορούσε να φανταστεί κανείς, δεν με αφήνουν αμέτοχο.. Μπορούσα να καθήσω στη γωνιά μου, στην ησυχία μου, να διαβάζω ή οχι αυτό το φορουμ και να μην συμμετέχω.Αν η αποψή μου βρίσκει κάποιους αντίθετους, αυτό ειναι θεμιτό, αλλωστε αυτή είναι και η έννοια του φορουμ, ανταλλαγή επιχειρημάτων.
Ισως βολεύει η γενίκευση και οι ταμπέλες, όταν δεν βρίσκει κάποιος επιχειρήματα και απαντήσεις που να στηρίζουν τη δική του άποψη απέναντι στην άλλη. Είναι όμως πιό έντιμο να απαντά σε αυτά παρά να προσπαθεί να παρερμηνεύσει τον άλλο και να προσπαθεί να παρασύρει τον αναγνώστη σε λάθος συμπεράσματα !!
 
Με άλλα λόγια να πληρώνονται 1000 άτομα από το δικό μου υστέρημα (γιατί το Δημόσιο βασίζεται στους φόρους ΜΑΣ) αντί το Δημόσιο να παραχωρεί την εκμετάλλευση και απλά να παίρνει τους εταιρικούς φόρους και τα ΦΠΑ, να γλυτώνειι εργατικά, μισθολογικά και ασφαλιστικά κόστη (όπως γίνεται σε κάθε σοβαρή δυτική χώρα) και να δίνει τα κέρδη που αποκομίζει σε κάτι πιο εποικοδομητικό όπως νοσοκομεία, σχολεία, άμυνα κτλ.
Δεν νομίζω πως το θέλω αυτό satcorfu, συγνώμη αλλά διαφωνώ κάθετα. Ευτυχώς που σιγά-σιγά δεν θα πληρώνονται τόσοι δημόσιοι υπάλληλοι από την τσέπη μου.
Και θα ξαναπώ για νιοστή φορά, πάντα υπό θεσμικά κατοχυρωμένες καταστάσεις ώστε ο ιδιώτης να μην παρεκτρέπεται. Όπως είπε ο φίλος νωρίτερα, τα πρόσωπα έχουν την ευθύνη για αυτό, όχι οι πολιτικές. Οι πολιτικές δεν είναι απρόσωπες.
 
ειλικρινά δεν ξέρω αν τα ελληνικά μου είναι αρκετά καλά, ώστε να μην μπορεί κάποιος να καταλάβει τί εννοώ... Αν μια ΔΕΗ είναι δημόσιου συμφέροντος, δεν πληρώνεις τον εργαζόμενό της απο τη φορολογία , εκτός αν τα τιμολόγια είναι επιδοτούμενα και χαμηλά.. Σήμερα λοιπόν ο υπάλληλος της ΔΕΗ πληρώνεται απο την εταιρεία του , που έχει έσοδα απο τους λογαριασμους που πληρώνουν όσοι καταναλώνουν ρεύμα...όχι απο το "υστέρημά σου", γενικώς και αορίστως !
Αν αύριο ιδιωτικοποιηθεί ο υπάλληλος πάλι απο την εταιρεία θα πληρώνεται, απο τα ίδια έσοδα, μπορεί και παραπάνω αν τα τιμολόγια αυξηθούν, όπως έγινε σε αντίστοιχες περιπτώσεις στο εξωτερικό. Και εδώ, ΔΕΝ ΘΑ πληρώνεται απο φορους που πληρώνεις. Ισως στο άκουσμα της ΔΕΗ, να φέρνεις στο νού σου τον Φωτόπουλο και να βρίζεις, υπάρχουν όμως εκατοντάδες εργαζόμενοι της εταιρείας που παλεύουν για να έχεις εσύ ρεύμα ακόμα και με τις πιό δύσκολες καιρικές συνθήκες..Εχω δεί εναερίτες να συνδεουν καλώδια σε κολώνες, υπο του μηδενός μετά απο βλάβες σε κακοκαιρίες. Στην περίπτωση μιας ιδιωτικής ΔΕΗ , θα έχεις και τους μετόχους που θα θέλουν το κέρδος τους, λογικό είναι θα πείς....αλλά γιατί αυτό το παραπάνω να το πληρώνεις αδιαμαρτύρητα και να βρίζεις επειδή οι δΕΗτζήδες παίρνουν καλούς μισθούς ?? αν πάρουν λιγότερα θα είμαστε όλοι ευχαριστημένοι ?
Και στις δύο περιπτώσεις οι ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές εισφορές βαρύνουν τον εργαζόμενο και την εργοδότρια εταιρεία. ΔΕν τις πληρώνει ο φορολογούμενος. Και επειδή έφερες για παράδειγμα τα νοσοκομεία, γιατί αλήθεια να μην ιδιωτικοποιήσουμε και την υγεία ?? μια ζωή τους βρίζουμε.. Να έρχεται το ασθενοφόρο μετά απο ενα ατύχημα στο δρόμο, ο διασώστης να κουβαλάει και ενα POS και πρίν βάλει μέσα τον τραυματία να του παίρνει την κάρτα και να τον χρεώνει για τη μεταφορά. Γιατί όχι και αυτό ? τώρα που πήραμε φόρα !!!
Αν οι 1000 εργαζόμενοι που αναφέρεις αγαπητέ Speedbird, είναι οι ΥΠΑΤζήδες, αυτοί μεν πληρώνονται απο το Δημόσιο, μη ξεχνάμε όμως οτι ο οργανισμος που δουλεύουν αποφέρει κάποιες εκατοντάδες εκατομμύρια στον κορβανά...ύστερα απο τόσα που έχουν γραφτεί σε αυτή την ενότητα, μου κάνει εντύπωση που ακόμα υπάρχει αυτός ο ισχυρισμός. Εντέλει η μισθοδοσία της ΥΠΑ και τα λειτουργικά των α/δ υπερκαλύπτονται απο τα έσοδα.. και όχι απο τη φορολογία όσων τελικά πληρώνουν σε αυτή τη χώρα !
 
Δεν εννοώ τους ΥΠΑτζηδες στους 1,000 εργαζόμενους αλλά όσον αφορά τα δημόσια αεροδρόμια υπαρχουν ένα σωρό άτομα στο καθένα, δημόσιοι υπάλληλοι, που δεν κάνουν ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ.

Όσο για τη ΔΕΗ (γιατί ξεφύγαμε λίγο και με δική μου ευθύνη) δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να είναι έτσι. Από τον ΟΤΕ έχετε παράπονο δηλαδή? Το 2001 έβαλα adsl και περίμενα 3 μήνες και πλήρωνα 120,000 δραχμές ΜΟΝΟ το ίντερνετ και τώρα με 35 ευρώ το μήνα έχω triple play και κανένα παράπονο εξυπηρέτηση. Δηλαδή την ιδιωτικοποίηση του ΟΤΕ, πραγματικά τώρα, την θεωρείς αποτυχημένη?

Το βέλτιστο μοντέλο για την χώρα, το ξαναλέω, ίσως είναι αυτό που λέει ο Παρασχής, ένα ιδιότυπο ΣΔΙΤ μεταξύ Δημοσίου και ιδιώτη, αλλά το 100% κρατικό και το μονοπώλιο δεν πρόκειται ποτέ να το δεχτώ. Στο χέρι του κράτους είναι όταν (και) η ΔΕΗ και η κάθε ΔΕΗ είναι πια ιδιωτική να διασφαλίζεται ο καταναλωτής αλλά και ο εναερίτης υπάλληλος της μέσω της νομοθεσίας.

Πιάστε όλοι τους τοπικούς σας βουλευτές ο καθένας και αυτά τα λογικά ζητείστε αντί να κάνετε όπως κάνει το 80% του κόσμου (δεν λέω εσύ satcorfu γιατί δεν σε ξέρω, αλλά οι 8 στους 10 το κάνουν πως να το κάνουμε, στην Ελλάδα γεννηθήκαμε) να ζητάνε χάρες για τα παιδιά και ανίψια (διορισμούλιδες), για μια καλή κουβέντα στην εφορία, για αύξηση των υπερωριών, για αυξήσεις μισθών με το έτσι θέλω, να κάνουμε πορείες για προνόμια, για συμφέροντα κτλ κτλ.

Εγώ ποτέ δεν έχω έχω δει την ΓΣΕΕ,την ΑΔΕΔΥ, τους συλλόγους και άλλους φορείς να λένε "ναι ρε φίλε, η ιδιωτικοποίηση να γίνει, αλλά θέλουμε στην διαβούλευση να υπάρχει διασφάλιση των τάδε και των δείνα". Όχι, όλοι λένε "Μηηηηηη!!!" και "Οχι στο ξεπούλημα" ή "ΟΚ, αλλά οι συνδικαλιστές θα παίρνουν την 2η συνδικαλιστική σύνταξη, έτσι?" και άλλα παρόμοια. Με άλλα λόγια, κανένα ενδιαφέρον για το σύνολο, μόνο για τα μικροσυμφέροντα και τις κραυγές.

Edit: Δείτε εδώ παράδειγμα υπεύθυνης και forward-looking συνδικαλιστικής ηγεσίας να καταλάβετε τι εννοώ:

Στην περίπτωση της Παπαστράτος δεν συνέβη αυτό, όπως ανέφερε ο πρόεδρος του σωματείου των εργαζομένων στην Γενική Συνέλευση που πραγματοποίησαν την περασμένη Παρασκευή, οι εργαζόμενοι στηρίζουν την διοίκηση στην απόφαση για στροφή από μία παραδοσιακή καπνοβιομηχανία σε ένα κέντρο καπνικών προϊόντων νέας γενιάς.

http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/ep ... 89766.html

(Με την ανοχή τους και τις ευχαριστίες προς τους mods, σταματάω την περαιτέρω αναφορά σε θέματα εκτός των αεροδρομίων αποκλειστικά. Απλά θεωρώ πως ήταν σημαντικό να συζητηθούν και αυτές οι παράμετροι και ευχαριστώ και τους gonso και satcorfu).
 
Αγαπητέ Speedbird,
οι ιδιωτικοποιήσεις δεν είναι η λύση για ΟΛΑ τα προβλήματα, ιδίως οταν προκειται για ενέργεια, νερό και αλλες υποδομές. Μπορούμε να κάνουμε συζήτηση για πολλά χρόνια, θα βρούμε καλά και κακα παραδείγματα, δες όμως και το παρακάτω απο το ολλανδικό ΤΝΙ, που φέρνει στο φώς πολλά στοιχεία, τα οποια δεν γίνονται γνωστά στο κοινό απο τα ΜΜΕ. Αναφέρεται και στην πώληση του ΟΠΑΠ μεταξύ άλλων. Είναι αρκετά ενδιαφέρον και παρέχει πολλά "κρυφά" στοιχεία για τη μεθοδολογία των ιδιωτικοποιήσεων
https://mega.nz/#!sUpFkThL!-eyZO9SYN2kX ... WA6c3BMiUw
Ειναι καλό να έχουμε οσο το δυνατό περισσότερα στοιχεία πρίν να καταλήξουμε σε συμπεράσματα. Τη σήμερον ημερα λοιπόν, υπάρχει το παράδοξο να έχουμε τα ΜΜΕ που καλύπτουν σκάνδαλα ή κατευθύνουν το ευρύ κοινό και το internet απο το οποίο να πρέπει να φιλτράρει κάποιος τα πραγματικά απο τα ψεύτικα στοιχεία.
Οσο και υπέρμαχος να είσαι για την ιδιωτικοποίηση των α/δ, δεν σου προξενεί εντύπωση η συγκάλυψη για την οικονομική αδυναμία της Fraport, που έφτασε Μάρτη του 2017 για να δηλώσει η ίδια με Δελτίο Τύπου οτι επιτέλους βρήκε τα χρήματα και κανείς δεν αναρωτήθηκε πώς κατέβηκε στο διαγωνισμό, πώς έδωσε την υψηλότετη προσφορά και πως πήρε τόσες αναβολές- με τη συγκάλυψη βεβαίως και της κυβέρνηση που εντέχνως έχει αφήσει εκκρεμότητες ( π.χ το Π.Δ. που είναι στο συρτάρι για άγνωστο λόγο), για να μήν έχει ερίσματα ο Αλεβιζόπουλος !!!
Σήμερα ξεκίνησε και επίσημα η νέα τουριστική σαιζόν, με την ΥΠΑ να πρέπει να λειτουργήσει τα α/δ με οτι αδυναμίες, ελλείψεις έχουν, χωρίς κονδύλια- αφού λογικά δεν προβλέφθηκαν - και τους υπαλλήλους να τρέχουν για να μήν "ξεφτιλιστούν πολύ" !!!
 
Για καθε μια προβληματική ιδιωτικοποίηση υπάρχει αντίστοιχα μια προβληματική κατάσταση. Το ότι οι εργαζόμενοι -όχι όλοι- δεν φταίνε να την πληρώνουν και ότι οι υπόλοιποι είμαστε μουρόχαβλα που μας πασάρουν ότι θέλουν οι διαπλεκόμενοι είναι η πιπίλα. Η ουσία είναι ότι φεύγει κάτι προβληματικό που επιβαρύνει τους πάντες, είναι πηγή διαπλοκής και ευνοεί κόμματα και κομματόσκυλα και πάει σε έναν ιδιώτη. Τα πώς και τα γιατί τα ξέρουμε, όλα ξεκινάνε απ' τα κωλοκόμματα, το θέμα είναι πώς δύσκολα αλλάζει αυτή η κατάσταση γιατί βαθύτερα δεν φταίνε τόσο τα κόμματα όσο η κούτρα του Έλληνα.

Όπως έχω ξαναπεί, αν και εφόσον πληρούνται κάποιες σοβαρές προϋποθέσεις, θα ήταν ευχής έργον κάποια πράγματα να είναι δημόσια. Πρέπει όμως να είμαστε και ρεαλιστές και να επιδεικνύουμε προσαρμοστικότητα διότι θα πορευτούμε έτσι για καμιά 50αριά χρόνια στην καλύτερη, κι αυτό αν αρχίσουμε σήμερα να ασχολούμαστε σοβαρά με τα νήπια. Μέχρι τότε, καλό θα ήταν το κράτος να περιοριστεί σε ρόλο ελεγκτή, να πονέσουν και κάμποσοι κώλοι που νομίζουν ότι τα λεφτά τα γεννάει το κράτος και τα φορτώνει στα ατμ. Το ότι ευνοούνται καπιταλιστές αποκομίζοντας κέρδη την ώρα που πληρώνουν κατώτερους μισθούς, γιατί εκεί είναι το όλο διακύβευμα φίλτατοι - τον κώλο του κοιτάει ο καθένας- είναι κάτι που δεν μου λέει πολλά. Όση ευθύνη έχουμε εμείς οι απέξω, άλλη τόση έχουν οι απομέσα. Και τους προκαλώ να βγούν έξω στην αγορά να δούν πώς βγαίνει ένα 500άρικο σήμερα, χωρίς μονοπώλια, κρατικούς προστατευτισμούς, έτοιμο εισόδημα κλπ...
 
OA702":11p3nlwl said:
Η ουσία είναι ότι φεύγει κάτι προβληματικό που επιβαρύνει τους πάντες, είναι πηγή διαπλοκής και ευνοεί κόμματα και κομματόσκυλα και πάει σε έναν ιδιώτη.
Αν εννοείς τα α/δ προβληματική επιχείρηση, μήπως πρέπει να ξαναδούμε τους αριθμούς ? επιβαρύνουν ποιόν, τον φορολογούμενο ? με ποιό τρόπο ? αν επιβαρύνουν με την σημερινή τους εικόνα , ναί συμφωνώ, αλλά "πονάει κεφάλι κόψει κεφάλι" είναι η λογική που δεν με βρίσκει σύμφωνο. Με τη παραπάνω λογική, γιατί δεν ιδιωτικοποιούμε την παιδεία, την υγεία και την άμυνα ?? μη μου πεί κανείς οτι ώς φαντάρος δεν διαπίστωσε "προβληματική λειτουργία" !!!

Και τους προκαλώ να βγούν έξω στην αγορά να δούν πώς βγαίνει ένα 500άρικο σήμερα, χωρίς μονοπώλια, κρατικούς προστατευτισμούς, έτοιμο εισόδημα κλπ...
Μέχρι τότε, καλό θα ήταν το κράτος να περιοριστεί σε ρόλο ελεγκτή, να πονέσουν και κάμποσοι κώλοι που νομίζουν ότι τα λεφτά τα γεννάει το κράτος και τα φορτώνει στα ατμ.
Αυτό είναι για μένα η πιπίλα... λεει ο ιδιωτης στον Δ.Υ. " έλα να δείς πώς βγαίνει το μεροκάματο" και ο δημόσιος απαντά "μη μιλας εσύ που είναι κρατικοδιαιτος και φοροφυγάς" και η κουβέντα διαιωνίζεται... μη ξεχνάμε οτι αρκετό ποσοστό Δ.Υ έχει δουλέψει και στον ιδιωτικό τομέα. δεν είναι όλοι απο παρθενογέννεση και ούτε όλοι είναι κλητήρες του
και μη ξεχνάμε οτι τα προηγούμενα χρόνια, στις εποχές της ευδαιμονίας, ο συνδικαλισμός του Δημοσίου, αυτός που τώρα πολλοί βρίζουν, ηταν αυτός που κράτησε και αρκετά δικαιώματα στον ιδιωτικό τομέα.. Απεργίες που δεν μπορούσαν να κάνουν στον Ιδιωτικό τομέα γιατί θα απολυόταν άμεσα, κέρδισαν πολλά κεκτημένα λόγω των "σίγουρων" Δ.Υ...καλό είναι να τα λέμε για να μην τα ξεχνάμε.. όσο και αν φανεί σε κάποιους "τραβηγμένο" και με βρίζουν απο μέσα τους, αυτή είναι η αλήθεια !
Επειδή όμως η κουβέντα εδώ είναι για τα α/δ, θα ήθελα ενα σχόλιο για το οικονομικό θέμα της Fraport, που ανέφερα πιό πάνω, πώς δηλαδή κάποιος ανέχεται να τον "δουλεύουν" κανονικά και να αποδέχεται ότι του σερβίρουν, μόνο και μόνο για να "εκδικηθεί" κάποιους που θεωρεί οτι του φταίνε για την κατάσταση που βρίσκεται αυτός και η οικογένειά του... να "ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα" δηλαδή.
 
satcorfu":1r5xufd4 said:
Αν εννοείς τα α/δ προβληματική επιχείρηση, μήπως πρέπει να ξαναδούμε τους αριθμούς ? επιβαρύνουν ποιόν, τον φορολογούμενο ? με ποιό τρόπο ? αν επιβαρύνουν με την σημερινή τους εικόνα , ναί συμφωνώ, αλλά "πονάει κεφάλι κόψει κεφάλι" είναι η λογική που δεν με βρίσκει σύμφωνο. Με τη παραπάνω λογική, γιατί δεν ιδιωτικοποιούμε την παιδεία, την υγεία και την άμυνα ?? μη μου πεί κανείς οτι ώς φαντάρος δεν διαπίστωσε "προβληματική λειτουργία" !!!
Η απάντηση στις ερωτήσεις σου δυστυχώς δεν υπάρχει. Γιατί κανείς δεν έκατσε να δει τι μπαίνει και τι κυρίως τι βγαίνει από τα α/δ, και από όλες τις άλλες δομές του δημοσίου. Για αναλογήσου με έναν απλό πολλαπλασιασμό αν οι μισθοί των εργαζομένων καλύπτονται από τα έσοδα...
 
Καταρχάς το αεροδρόμιο είναι επιχείρηση, ο στρατός όχι. εκτός αν μιλάμε για στρατιωτικό αεροδρόμιο.

Η υγεία επίσης μπορεί να γίνει εμπορεύσιμη και εκεί εξαρτάται από τις ιδεολογικές και κοινωνικές καταβολές του καθενός να το θεωρεί ηθικό ή όχι. Επίσης η κρατική υγεία ή παιδεία υπάρχει σε μεγάλες παραλλαγές (ως κατά πόσο την πληρώνουν οι χρήστες ή γενικά οι φορολογούμενοι).

Μπορεί στην θεωρία να μιλάμε για πάντα αν κάτι πρέπει να είναι ιδιωτικό ή όχι, παραδείγματα υπέρ (πχ ΟΤΕ) ή κατά (πχ βρετανικοί σιδηρόδρομοι) υπάρχουν εκατοντάδες. Η συζήτηση για το αν πρέπει να ιδιωτικοποιηθούν τα ελληνικά πολιτικά αεροδρόμια απαντάται κατά την άποψη μου μόνη της με μερικές πτήσεις το καλοκαίρι. Μιλάμε για την Ελλάδα και για τα πολιτικά της αεροδρόμια και γνωρίζουμε τι γίνεται στην Ιερουσαλήμ Η πολιτική μας ελίτ δεν κάνει για περίπτερο, πόσο μάλλον για αεροδρόμιο και όποιος έχει γνωρίσει διευθυντή δημόσιας υπηρεσίας και στέλεχος ιδιωτικού τομέα μπορεί να καταλάβει την διαφορά (ναι, υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά μην χάνουμε το δάσος). Ξέρουμε πώς γίνονται οι προσλήψεις στον κρατικό τομέα, με τι κριτήρια και με τι διαδικασίες. Ξέρουμε αν οι ταξιτζήδες για πχ έχουν πολιτική δύναμη στον να μην βάζουν ΜΜΜ τα περιφεριακά αεροδρόμια και αν θα την έχουν με ιδιώτη.

Όταν όλα αυτά διορθωθούν, μπορούμε να ξανακάνουμε την συζήτηση. Αυτή την στιγμή ο ιδιοκτήτης-κράτος δεν μπορεί να βάλει ούτε εξωτερικές τέντες για τις ουρές στο λιοπύρι. Ας δοκιμάσει κανένας άλλος. χειρότερα δύσκολα να το κάνει.

ΥΓ1 Μου κάνει εντύπωση που μετά από 8 χρόνια κρίσης, υπάρχει τόσο μεγάλη αντίθεση στην ιδιωτική πρωτοβουλία και δαιμονοποίηση των προθέσεων μιας εταιρείας. Ας μην έχουμε καμιά αμφιβολία, ο στόχος τους δεν είναι άλλος από το να βγάλουν φράγκα, δεν υπάρχει τίποτα κακό σε αυτό και ο μόνος τρόπος για να το μεγιστοποιήσουν είναι να έχουν αξιοπρεπεις υπηρεσίες - και όχι αεροδρόμια κοτέτσια.
ΥΓ2 Ο κύριος χρήστης των ελληνικών αεροδρομίων Ευτύχης, όπου σταθεί λέει για το πόσο απαραίτητο είναι να ιδιωτικοποιηθούν τα
αεροδρόμια, αν και κάτι τέτοιο του αυξάνει τις χρεώσεις. Κάτι θα ξέρει λογικά.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top