Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
OA702":2zw45uak said:
flying Doc":2zw45uak said:
Πωλούνται 20 ρίζες ελιές σε καλή κατάσταση, πρόσφατο service με όλα τα χαρτιά τους.

Πληροφορίες εντός.
Aν είναι κορωνέικες τις αγοράζω ή τις ανταλάσσω με 80 αίγες γκιόσες

Αχ κριμα παιδια που δεν εχω την δυνατοτητα να τα αγορασω.
OA702 και flying Doc τι να πω η αλλη βλεπεις η Fraport τζαμπα τοσο πολλα αεροδρομιο αγορασε .
Και ειναι και πολυ τσιγκουνηδες απο οτι φενεται που νομιζω στην αρχη πρωτα θα μαζεψουν τα λεφτα και μετα θα κανουν καποια λιγα εργα. Μπορει να φταιει λογικα η νοοτροπια τους.
Ολοι οι λαοι εχουν τα ελαττωματα τους.Εχουν ομως και τα καλα τους.
 
David O'Brien της Ryanair
"Με τη Fraport οι τιμές έχουν ήδη αυξηθεί κατά 20% -το επέτρεψε η κυβέρνηση μέσω της σχετικής σύμβασης παραχώρησης-, ενώ πρόκειται να αυξηθούν και άλλο. Και δεν κατηγορώ τη Fraport γιατί θα πρέπει να κάνουν επενδύσεις. Όμως από τότε που ανέλαβαν, η μόνη αλλαγή στα αεροδρόμια είναι πως οι τιμές αυξήθηκαν κατά 20%…"

http://agonaskritis.gr/david-obrien-%CE ... %BF%CF%85/
 
Καταρχήν, νομίζω ότι λίγο χάθηκε η μπάλα.

Επειδή κατηγορήθηκα κι εγώ σε προηγούμενα ποστ θα ήθελα να σας πω ότι το επάγγελμά μου είναι πολύ μακριά από τα αεροδρόμια. Κάθε φορά μιλάω ως επιβάτης και δεν είμαι καθόλου ειδικός σε κάποια θέματα. Αν κάποιος έχει παρεξηγηθεί απ' τον τρόπο με τον οποίο γράφω ζητάω συγγνώμη. Δεν έχω κάποιο προσωπικό με κάποιον από εδώ μέσα. Ούτε με την ΥΠΑ. Σαφέστατα και υπήρχαν άτομα (όσο ήταν κρατικά τα αεροδρόμια) που έκαναν πολύ καλύτερη δουλειά απ' ότι τους αναλογούσε. Προφανώς δεν έλαβα καν μέρος σε διαγωνισμό που γράφτηκε πιο πάνω...

Αλλά λίγο μας έχετε μπέρδεψει. Λέγατε ότι τόσα χρόνια η ΥΠΑ, δεν είχε λεφτά να "λαδώσει" τα μμε για να μην βγάζουν τις άσχημες εικόνες προς τα έξω. Να σας ενημερώσω ότι οι περισσότερες εικόνες και οι περισσότερες κακές κριτικές βγήκαν από τους ίδιους τους επιβάτες και όχι από δημοσιογράφους...

Επίσης, είπατε ότι η φραπορτ έχει λαδώσει για να μη βγαίνουν στο φως τέτοιες εικόνες και ήδη μας έχετε δείξει τρία άρθρα???

Για ένα άρθρο που βρήκα εδώ για τη Σάμο: http://www.neasamos.gr/?p=32550

Τυχαίνει και το γνωρίζω προσωπικά το θέμα, καθότι έμενα εκεί. Διαμαρτύρονται ότι το λεωφορείο για 60 μέτρα δεν άφησε τους επιβάτες να επιβιβαστούν με τα πόδια και τους πήγε με λεωφορείο με 40 βαθμούς Κελσίου. Όταν πριν λίγα χρόνια, είχα ταξιδέψει και ψιλοέβρεχε μας πήγαν με λεωφορείο που πάλι κάναμε περισσότερο χρόνο απ' ότι θα κάναμε με τα πόδια και πάλι έπεσε νερό πάνω μας. Μας είπαν ότι σε έκτακτες περιπτώσεις, όπως σε βροχή, πρέπει να χρησιμοποιείται το λεωφορείο για την επιβίβαση των επιβατών. Οι οδηγοί έτσι κι αλλιώς πληρώνονται είτε δουλεύουν είτε όχι. Θα θέλανε μήπως η φραπορτ να τους απολύσει; Δηλαδή πραγματικά απορώ τι ακριβώς ζητούν οι Σαμιώτες!

Όσον αφορά την Ryanair, έχουμε πει σε άλλες συζητήσεις, ότι η εταιρία πάντα πιέζει για καλύτερη μεταχείριση από άλλες εταιρίες και για λιγότερα τέλη αεροδρομίων. Και 5 € να είχαν τέλη αεροδρομίων, θα ζητούσε λιγότερα. Το 20% πως το υπολόγισε; Από 12€ πήγε στα 13.5€ (δείτε τη σελίδα ενός ελληνικού αεροδρομίου της fraport). Δηλαδή 11.5% αύξηση και στην ουσία μόλις 1.5€. Στο Δουβλίνο η εταιρία έχει την έδρα με 17€ φόρους αεροδρομίων... Τα συμπεράσματα δικά σας...

Για το μόνο κύριο πρόβλημα που υπάρχει στα αεροδρόμιά της, συμφωνώ μαζί σας ότι έπρεπε τουλάχιστον κλιματισμό να είχε βάλει. Στο Μακεδονίας βέβαια που πήγα έχει και νομίζω είχε και πριν την ιδιωτικοποίηση. Στα υπόλοιπα όπως λέτε δεν έχει και είναι πολύ άσχημο. Θα ήθελα να ακούσω όμως την απολογία τους επί του θέματος.

Για τον συνωστισμό στα αεροδρόμια, δεν ευθύνεται η ίδια. Ακόμη προφανώς δεν πρόλαβε να φτιάξει νέα τερμιναλ ή να κάνει επεκτάσεις των ήδη υφιστάμενων. Ούτε αυτή αποφάσισε για το πόσες πτήσεις θα εκτελούνται ανά ώρα. Αυτά είχαν ήδη αποφασιστεί νωρίτερα. Για το αεροδρόμιο του Ηρακλείου που έχει τα ίδια και σε μεγαλύτερη έκταση προβλήματα, δεν είδα κάποιον από εσάς να κατηγορεί τους υπεύθυνους!
 
satcorfu":3ln9ywqe said:
Η Fraport ΟΦΕΙΛΕ να έχει φέρει συνεργείο απο την πρώτη μέρα να επισκευάσει τα υπάρχοντα- αφου όπως δήλωσε .ηταν έτοιμη απο καιρό να αναλάβει- αλλά πέρασαν 80 μέρες χωρίς να γίνει κάτι..μήπως δεν περίμεναν ζέστες το καλοκαίρι ?
Οσον αφορά τα γραφεία, εκεί υπάρχουν μικρά κλασσικά σπιτικά και όχι κεντρικές εγκαταστάσεις !!! ακόμα και στα μηχανήματα τις περισσότερες φορές είναι σπιτικά και με αρκετά λειτουργικά προβλήματα... Καλό θα είναι να σταματήσεις να πετάς αριστερά και δεξιά οτι ναναι, γιατί πλέον εγώ δεν καθομαι να απολογηθώ, γιατί εσύ εχεις δεί κάτι κάπου !!! Αν παρα ταύτα τα γραφεία είχαν τα ακριβότερα κλιματιστικά, τότε η Fraport πήρε μια χαρά δωράκι, αφού στα γραφεία που αναφέρεσαι, εδρεύει πλέον η εταιρεία !!!
Η Fraport επισκεύασε όλα τα υπάρχοντα κλιματιστικά στο terminal στον Καποδίστρια τον Μάιο (ρώτα τον διευθυντή, πρώην ΥΠΑ είναι εξάλλου, αλλά μην μπείς στο γραφείο μεσημέρι, το δικό του κλιματιστικό δεν το έφτιαξε :lol: ) αλλά το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο. Πολύ απλά και με όλα τα κλιματιστικά στο φουλ δεν επαρκούν για ψύξη όταν έξω ανεβαίνει πάνω απο 35 βαθμούς, θέλει πολύ μεγαλύτερες μονάδες.
Επίσης στα άμεσα σχέδια είναι και αλλαγή όλου του συστήματος FIDS γιατί της ΥΠΑ το software είναι από το 1998. Στο πακέτο θα είναι και οθόνες υπερσύγχρονης LCD τεχνολογίας σε αντικατάσταση των μπαούλων CRT. Απ'όσο γνωρίζω θα γίνει σε όλα τα περιφερειακά εντός Αυγούστου.
airport123":3ln9ywqe said:
Όσον αφορά την Ryanair, έχουμε πει σε άλλες συζητήσεις, ότι η εταιρία πάντα πιέζει για καλύτερη μεταχείριση από άλλες εταιρίες και για λιγότερα τέλη αεροδρομίων. Και 5 € να είχαν τέλη αεροδρομίων, θα ζητούσε λιγότερα. Το 20% πως το υπολόγισε; Από 12€ πήγε στα 13.5€ (δείτε τη σελίδα ενός ελληνικού αεροδρομίου της fraport). Δηλαδή 11.5% αύξηση και στην ουσία μόλις 1.5€. Στο Δουβλίνο η εταιρία έχει την έδρα με 17€ φόρους αεροδρομίων... Τα συμπεράσματα δικά σας...

H Ryanair μάλλον αναφέρεται στα τέλη προσγειώσεως, τα οποία όντως αυξήθηκαν, σχεδόν στο διπλάσιο. Στον Καποδίστρια π.χ. για ένα 737-800 από ~80€ πήγαν κοντά 150€. Η αύξηση αυτή έγινε σε συνεννόηση με την ΥΠΑ και το Υπουργείο, για να αποφευχθούν τα του Βενιζέλου (αλλιώς θα μιλάγαμε ίσως για ακόμα μεγαλύτερη αύξηση).

Όσον αφορά τα τηλέφωνα, η Fraport επίτηδες έχει αποφύγει να βάλει τηλέφωνο πληροφοριών για να ωθεί τους επιβάτες να κοιτάνε το website(χαζός λόγος κατά τη γνώμη μου, η γιαγιά πώς θα μπεί σε αυτά τα ίντερνετ?). Λάθος είναι στο website κάποιες πτήσεις γιατί στο website περνιούνται τα slots. Tουλάχιστον 2 από τις μεγάλες αεροπορικές ζητάνε συγκεκριμένα slots, και αν δεν τα πάρουν και πάρουν slot για μια ώρα μετά ή πριν, απλά έρχονται στην αρχική ώρα που ζήτησαν γιατί η ΥΠΑ τόσα χρόνια δεν ασχολιόταν με slot violation.
Γραφείο πληροφοριών εγώ δεν είδα πάντως στον Καποδίστρια επί ΥΠΑ, εκτός από ένα γραφειάκι με την πινακίδα "Information Office" κατεβασμένη και κρυμμένη μέσα στο γραφείο για να μην ενοχλούν τους εργαζόμενους των πληροφοριών οι τουρίστες με ερωτήσεις :thx:

Υ.Γ. Για τους flightradar-άκιδες έβαλε στον Καποδίστρια και έναν δέκτη ADS-B ως feeder στο Flightradar24, θα το βρείτε ως F-LGKR3
 
Σχετικά με το σήριαλ των κλιματιστικών στα α/δ :
απο οτι φαίνεται το πρόβλημα εντοπίζεται σε αρκετά α/δ που ανέλαβε η Fraport. Στους ελέγχους που προηγήθηκαν της αναληψης- σχεδόν 1 χρόνο πρίν- ήταν γνωστά τα προβλήματα με τις βλάβες, την ελλειψη ανταλλακτικών, την ανάγκη αντικατάστασης κάποιων μονάδων κλπ, Η Fraport ανέλαβε στις 11 Απρίλη, ο jj_lgkr γράφει οτι επισκευάστηκαν ΟΛΑ τα κλιματιστικά στην Κέρκυρα και φαίνεται οτι πάλι δεν υπάρχει αποτέλεσμα.. Υπόψη, οτι τα υπάρχοντα κλιματιστικά είναι αυτά που είχαν μπεί μαζί με το κτίριο σύν τα πρόσθετα που τοποθετήθηκαν ( 4-5 ντουλάπες) σε διάφορα σημεία, λόγω αδυναμίας των αρχικών.... αν λοιπόν "επισκευάστηκαν" ολα αυτά, τότε γιατί δεν αρκούν ?? μάλλον κάτι δεν είναι αληθές !!
Επίσης, οσον αφορά τα γραφεία, ο Gladiator ανέφερε οτι εκεί είχαν μπεί τα ακριβότερα, καλύτερα κλπ μηχανήματα, για να δροσίζουν τους "κακούς" ΥΠΑτζήδες.. ο jj_lgkr λέει οτι στο γραφείο του διευθυντή το κλιματιστικό δεν φτιάχτηκα, άρα δεν λειτουργουσε σωστά... ενας απο τους δύο δεν έχει καλή πληροφόρηση φαίνεται !!

Για τα τηλέφωνα, πιστεύω οτι δεν μπορεί να μήν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ τρόπος απευθείας επικοινωνίας με το αεροδρόμιο, αφού όπως γράφτηκε απο άλλον φίλο, και στο email που τους έστειλε για να κανουν καποιε ςδιορθώσεις σε λάθη, τον "έγραψαν" κανονικά.... αρα αυττό δεν είναι "προνόμιο" της ΥΠΑ
Γραφείο πληροφοριών υπήρχε και λειτουργουσε πρίν περίπου 10 χρόνια στον Καποδίστρια, όταν στελεχωνόταν με 4-5 εποχιακούς υπαλληλους που εκανε σύμβαση η ΥΠΑ.. το αεροδρόμιο είχε ΜΙΑ ( 1) υπάλληλο αυτής της ειδικότητας. τα τελευταία χρόνια, η πολιτεία αρνήθηκε να προσλαμβάνει εποχιακούς, οπότε το αεροδόμιο έμεινε με την μια υπάλληλο, που ώς γνωστόν δουλέυει οκτάωρο και πενθήμερο και υπερωρίες ή κατά τον gladiator, κανει κοπάνες ...Η λέξη λοιπόν "εργαζόμενους των πληροφοριών" δεν στέκει, αγαπητέ jj_lgkr, που νομίζω οτι το γνώριζες έτσι και αλλιώς, αλλά χάριν δημιουργίας εντυπώσεων σου ξέφυγε !!
Το θέμα του γραφείου πληροφοριών ήταν ένα απο τα παράπονα των παραγόντων, όπως έχω ξαναγράψει... υπολειτουργούσε διαρκώς, δεν ήταν ανοικτό για να δίνει πληροφορίες στους επιβάτες, παρα μόνο έβαζε στοιχεία στα FIDS -με τη βοήθεια των υπαλλήλων των grοund handling - και απαντούσε στα τηλέφωνα όταν η υπάλληλος ήταν εκεί.. Σήμερα, που ιδιωτική εταιρεία με εμπειρία κλπ κλπ λειτουργεί το αεροδρόμιο, γιατί επελεξε να μην στελεχώσει αυτό το γραφείο, αφού ολοι μας εδώ συμφωνούμε οτι είναι ένα σοβαρό στοιχείο παροχής υπηρεσιών μέσα και έξω απο το α/δ ?? Οσον αφορά Website επι εποχής ΥΠΑ, αγαπητοί φίλοι, πώς να λειτουργήσει ενα τέτοιο site και να είναι ωφέλιμο χωρίς να στελεχώνεται με κόσμο... μια υπάλληλος, θα μπορούσε να υποστηρίξει τη λειτουργία του ? υπόψη οτι σε αυτό τον τομέα υπάρχουν και αστικές ευθύνες, αν δηλαδή κάποιος χάσει πτήση, λόγω λανθασμένων στοιχείων, σε τρέχει στα δικαστήρια !! καλύτερα λοιπόν να μην έχει παρά να δίνει λανθασμένες ή καθόλου πληροφορίες !!
Η δική μου ερμηνεία εχει να κάνει με την εταιρεία να περιορίζει όσο περισσότερο γίνεται τα έξοδα, να μην βάζει δηλαδή λεφτά απο την τσέπη της σήμερα ( γιατί απλά δεν έχει) και με τον καιρό που αρχίζει να εισπράττει έσοδα θα κανει και έξοδα ... αν είχε ίδια κεφάλαια, θα είχε ήδη παραγγείλει καινούργια- πρόσθετα κλιματιστικά και θα τα είχε τοποθετήσει στις 12 Απριλίου, αν ήθελε !!!
 
satcorfu":3n8vaw24 said:
Σχετικά με το σήριαλ των κλιματιστικών στα α/δ :
απο οτι φαίνεται το πρόβλημα εντοπίζεται σε αρκετά α/δ που ανέλαβε η Fraport. Στους ελέγχους που προηγήθηκαν της αναληψης- σχεδόν 1 χρόνο πρίν- ήταν γνωστά τα προβλήματα με τις βλάβες, την ελλειψη ανταλλακτικών, την ανάγκη αντικατάστασης κάποιων μονάδων κλπ, Η Fraport ανέλαβε στις 11 Απρίλη, ο jj_lgkr γράφει οτι επισκευάστηκαν ΟΛΑ τα κλιματιστικά στην Κέρκυρα και φαίνεται οτι πάλι δεν υπάρχει αποτέλεσμα.. Υπόψη, οτι τα υπάρχοντα κλιματιστικά είναι αυτά που είχαν μπεί μαζί με το κτίριο σύν τα πρόσθετα που τοποθετήθηκαν ( 4-5 ντουλάπες) σε διάφορα σημεία, λόγω αδυναμίας των αρχικών.... αν λοιπόν "επισκευάστηκαν" ολα αυτά, τότε γιατί δεν αρκούν ?? μάλλον κάτι δεν είναι αληθές !!
Επίσης, οσον αφορά τα γραφεία, ο Gladiator ανέφερε οτι εκεί είχαν μπεί τα ακριβότερα, καλύτερα κλπ μηχανήματα, για να δροσίζουν τους "κακούς" ΥΠΑτζήδες.. ο jj_lgkr λέει οτι στο γραφείο του διευθυντή το κλιματιστικό δεν φτιάχτηκα, άρα δεν λειτουργουσε σωστά... ενας απο τους δύο δεν έχει καλή πληροφόρηση φαίνεται !!

Να σ' ενημερώσω ότι έχουμε 35+ βαθμούς (ανεξήγητα υψηλές θερμοκρασίες για την εποχή) στα αεροδρόμια που έχουν προκύψει τα προβλήματα! Με αυτές τις θερμοκρασίες είναι αδύνατον να λειτουργήσουν τα υπάρχοντα κλιματιστικά της δεκαετίας του '80. Πέρα ότι και να αγοράσει τέλεια κλιματιστικά η Φράπορτ δεν θα έχουν 100% απόδοση με το μπαίνω-βγαίνω συνέχεια λόγω αυξημένης τουριστικής περιόδου. Θέλει καινούρια κλιματιστικά., αλλά για την αγορά κι εγκατάσταση τόσων πολλών κλιματιστικών (προφανώς θέλει τουλάχιστον 30-40 σε κάθε αεροδρόμιο) η fraport ακόμη και στις αρχές Ιουνίου να τα παρέλαβε, μπορεί πολύ απλά να μην έχει βρει μηχανικούς να τα περάσουν σε 14 αεροδρόμια πολλά εξ' αυτών σε νησιά! Εγώ που μένω στη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη, τη Θεσσαλονίκη και παρακαλούσα να έρθει ο μηχανικός επί 1 μήνα να δει το κλιματιστικό που ο ίδιος μου έφτιαξε! Στη συγκεκριμένη περίπτωση η ΥΠΑ, είχε βάλει αυτά τα κλιματιστικά. Ένας φίλος μου που δουλεύει στο αεροδρόμιο, μου είπε ότι η ΥΠΑ δε δίνει επίτηδες τα στοιχεία των μηχανικών που έβαλαν τότε τα κλιματιστικά. Επίσης, αυτό το τα πήρε 11 Απριλίου και 12 έπρεπε να είχαν όλα γίνει τέλεια, ενώ άλλοι που επί 30 χρόνια τα διαχειρίζονταν και τα 'χαν αφήσει όλα στην τύχη τους, φανταζομαι καταλαβαίνεις κι εσύ ο ίδιος ότι είναι άτοπο?

satcorfu":3n8vaw24 said:
Για τα τηλέφωνα, πιστεύω οτι δεν μπορεί να μήν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ τρόπος απευθείας επικοινωνίας με το αεροδρόμιο, αφού όπως γράφτηκε απο άλλον φίλο, και στο email που τους έστειλε για να κανουν καποιε ςδιορθώσεις σε λάθη, τον "έγραψαν" κανονικά.... αρα αυττό δεν είναι "προνόμιο" της ΥΠΑ
Γραφείο πληροφοριών υπήρχε και λειτουργουσε πρίν περίπου 10 χρόνια στον Καποδίστρια, όταν στελεχωνόταν με 4-5 εποχιακούς υπαλληλους που εκανε σύμβαση η ΥΠΑ.. το αεροδρόμιο είχε ΜΙΑ ( 1) υπάλληλο αυτής της ειδικότητας. τα τελευταία χρόνια, η πολιτεία αρνήθηκε να προσλαμβάνει εποχιακούς, οπότε το αεροδόμιο έμεινε με την μια υπάλληλο, που ώς γνωστόν δουλέυει οκτάωρο και πενθήμερο και υπερωρίες ή κατά τον gladiator, κανει κοπάνες ...Η λέξη λοιπόν "εργαζόμενους των πληροφοριών" δεν στέκει, αγαπητέ jj_lgkr, που νομίζω οτι το γνώριζες έτσι και αλλιώς, αλλά χάριν δημιουργίας εντυπώσεων σου ξέφυγε !!
Το θέμα του γραφείου πληροφοριών ήταν ένα απο τα παράπονα των παραγόντων, όπως έχω ξαναγράψει... υπολειτουργούσε διαρκώς, δεν ήταν ανοικτό για να δίνει πληροφορίες στους επιβάτες, παρα μόνο έβαζε στοιχεία στα FIDS -με τη βοήθεια των υπαλλήλων των grοund handling - και απαντούσε στα τηλέφωνα όταν η υπάλληλος ήταν εκεί.. Σήμερα, που ιδιωτική εταιρεία με εμπειρία κλπ κλπ λειτουργεί το αεροδρόμιο, γιατί επελεξε να μην στελεχώσει αυτό το γραφείο, αφού ολοι μας εδώ συμφωνούμε οτι είναι ένα σοβαρό στοιχείο παροχής υπηρεσιών μέσα και έξω απο το α/δ ?? Οσον αφορά Website επι εποχής ΥΠΑ, αγαπητοί φίλοι, πώς να λειτουργήσει ενα τέτοιο site και να είναι ωφέλιμο χωρίς να στελεχώνεται με κόσμο... μια υπάλληλος, θα μπορούσε να υποστηρίξει τη λειτουργία του ? υπόψη οτι σε αυτό τον τομέα υπάρχουν και αστικές ευθύνες, αν δηλαδή κάποιος χάσει πτήση, λόγω λανθασμένων στοιχείων, σε τρέχει στα δικαστήρια !! καλύτερα λοιπόν να μην έχει παρά να δίνει λανθασμένες ή καθόλου πληροφορίες !!
Η δική μου ερμηνεία εχει να κάνει με την εταιρεία να περιορίζει όσο περισσότερο γίνεται τα έξοδα, να μην βάζει δηλαδή λεφτά απο την τσέπη της σήμερα ( γιατί απλά δεν έχει) και με τον καιρό που αρχίζει να εισπράττει έσοδα θα κανει και έξοδα ... αν είχε ίδια κεφάλαια, θα είχε ήδη παραγγείλει καινούργια- πρόσθετα κλιματιστικά και θα τα είχε τοποθετήσει στις 12 Απριλίου, αν ήθελε !!!

Μπορείς να περιμένεις λίγο??? Θα κοιτάξουν να λύσουν άλλα προβλήματα κι άλλες τρικλοποδιές που τους ρίχνει η ΥΠΑ, από τα να λύσουν το θέμα επικοινωνίας. Προέχουν τα θέματα ασφάλειας! Για το εμειλ που ξέρεις ότι δεν του απάντησαν? Μπορεί ν' άργησαν λίγο. Εμένα την επόμενη μου απάντησαν για μία ερώτηση που τους έκανα! Το παλιό τηλέφωνο πληροφοριών απαντούσε μετά από ένα τέταρτο αναμονής, ενώ στο Βενιζέλος με 3 φορές περισσότερη κίνηση, απαντούσαν αμέσως!

Θα τρελαθούμε δηλαδή! Που είδες εσύ τόσα χρόνια γραφείο πληροφοριών επί ΥΠΑ...

Η δική σου ερμηνεία μπορεί να λέει ότι θέλει, αλλά τόσα χρόνια που το δημόσιο έπαιρνε χρήματα από τους φόρους αεροδρομίων, γιατί δεν έκανε κάτι? Έστω κάτι απλό! Άρα η φράπορτ είναι ανίκανη που σε 3 μήνες δεν τα έφτιαξε όλα, ε?

Αναφορικά με το στολίδι-αεροδρόμιο των Χανίων, θα μπορούσε το δημόσιο, να είχε αποκομίσει το κέρδος του αν ήταν εντάξει και τελείωνε το έργο πριν 3 χρόνια, ως όφειλε! Στην τελική, έκανε ένα έργο μετά από τόσα χρόνια και λέτε ότι θα το εκμεταλλευτεί η εταιρία! Τόσα έργα που θα κάνει η φραπορτ με τόσα δις ευρώ επενδύσεις, χωρίς ούτε ένα ευρώ έξοδο από το δημόσιο, αλλά με τόσα δις έσοδα, από την ενοικίαση των αεροδρομίων, ποιος θα τα εκμεταλλευτεί μετά την ολοκλήρωση της παραχώρησης??? Απάντηση : Το δημόσιο!

jj_lgkr":3n8vaw24 said:
Επίσης στα άμεσα σχέδια είναι και αλλαγή όλου του συστήματος FIDS γιατί της ΥΠΑ το software είναι από το 1998. Στο πακέτο θα είναι και οθόνες υπερσύγχρονης LCD τεχνολογίας σε αντικατάσταση των μπαούλων CRT. Απ'όσο γνωρίζω θα γίνει σε όλα τα περιφερειακά εντός Αυγούστου.

Στην Κω που ταξίδευε ένας φίλος μου έοχυν ήδη βάλει! Αν εννοείς αυτό: (Δεν ξέρω αν υπήρχαν και παλιά)



Επίσης, μου είπε ότι το αεροδρόμιο του φάνηκε πολύ μικρό για τόσο κόσμο που εξυπηρετεί...

Αν παρατηρήσετε στο https://www.flightradar24.com/airport/kgs/departures τη συγκεκριμένη πτήση δεν την εμφανίζιει, ενώ στο επίσημο site του αεροδρομίου, εμφανίζει και με λεπτομέρειες! Κακιά φράπορτ! -> https://www.kgs-airport.gr/en/flights-- ... departures
 

Attachments

  • a.jpg
    a.jpg
    97,4 KB · Προβολές: 1.400
Η Fraport δεν περιμένει να βρεί μηχανικό να της βάλει ενα κλιματιστικό και δεν βρίσκει.... έχει απο πίσω της την Redex -του Κοπελούζου- και την Ιντρακατ...αν αυτοι δεν μπορούσαν να βρούν λύσεις τόσο καιρό, τί να πω? τα μηχανήματα έχουν μάρκες (McQuay νομίζω έχω δεi κάποιες μεγάλες μονάδες, δεν ξέρω αν είναι ίδια, που δεν νομίζω, αφού το Δημόσιο σε κάθε περίπτωση έκανε και ενα διαγωνισμό και συνεπώς οι εταιρείες και τα μοντέλα συνήθως ήταν εντελώς διαφορετικά απο το ενα α/δ στο άλλο) και άρα οι αντιπρόσωποι βρίσκονται μέσα σε λίγα λεπτά !! ποια χαρτιά δεν τους δίνει η ΥΠΑ και άρες μάρες ???
Θερμοκρασίες υψηλές είχαμε και τα προηγούμενα χρόνια , αλλά αυτό δεν εμπόδιζε τα ΜΜΕ και τον κόσμο και τους συμφορμίτες να διαμαρτύρονται...μάλιστα υπήρχαν μέρες και ώρες με περισσότερτους επιβάτες απο σήμερα που έχουν λίγο "απλωθεί" μέσα στη βδομάδα !!
Τελικά τα a/c στα γραφεία της τέως ΥΠΑ και νύν Fraport είναι ακριβά και καινούργια ή παλιά και χαλασμένα ? υπάρχει μια διάσταση απόψεων !!
Γραφείο πληροφοριών υπήρχε στο "Καποδίστριας", όπως έγραψα εδώ και περίπου μια δεκαετία ,στελεχωμένο με μια μονιμη υπάλληλο και 4-5 εποχιακούς !! φωτογραφίες δεν έχω δυστυχως, αλλά μπορώ να προσκομίσω τα υπομνήματα που εκανε ο τοπικός σύλλογος τις επόμενες χρονιές, όταν η πολιτεία για λόγους που θα πρέπει να ερωτηθούν οι τότε βουλευτές, δεν ΗΘΕΛΕ να προσλάβει πλέον συμβασιούχους, με κόστος ελάχιστο για τα δεδομένα λειτουργίας του α/δ...
Για μια ακόμα φορά, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ οτι ποτέ δεν έγραψα οτι η Fraport θα έπρεπε να έχει λύσει ΟΛΑ τα προβλήματα των α/δ την πρώτη μέρα ή έστω φέτος, για τους λόγους που αυτά έφτασαν να πουληθούν...το να βάλει όμως τηλέφωνα δεν είναι το ίδιο με το να κτίσει νέο κτίριο, ή να τελειώσει την επεκταση της πίστας, έτσι δεν είναι ?? προετοιμασίες για την ανάληψη γινόταν επι μήνες, ή τυολάχιστον έτσι φαινόταν, με τις αυτοψίες, τις λίστες μηχανημάτων που δινόταν 3 και 4 φορές τα ίδια σε διαφορετικους υπεργολάβους... όπου η αριστερά δεν ήξερε τι ποιεί η δεξιά ( και μετά μιλάμε για το Δημόσιο)
Εφόσον οι περισσότεροι συμφωνούν οτι μια εταιρεία σαν τη Frapορτ εχει την εμπειρία λειτουργίας α/δ, είναι φυσικό να πιστεύει οτι δεν περίμενε τις 11 Απριλίου για να καταρτίσει λίστες με τις εργασίες που έπρεπε ΑΜΕΣΑ να γίνουν.. Τα ήξεραν απο την αρχή, είχαν γραφεία μέσα στο α/δ απο τον Νοέμβρη του 16, διπλα-δίπλα με την ΥΠΑ, είχαν ΟΛΕΣ τις πληροφορίες που ζητούσαν, είχαν πολύ καλή συνεργασία με τα κεντρικά- έτσι τουλάχιστον διατυμπανούσαν με τα Δελτία Τύπου- αν τα a/c δεν ήταν μέσα σε αυτά, τότε λυπάμαι, δεν το περίμενα !! και αν οι "κακοι" ΥΠΑτζήδες δεν τους άφηναν πρίν τις 11 Απριλίου να κάνουν δουλειές, όπως υποστηρίζουν μερικοί, είχαν 80 ολόκληρες μερες να φέρουν και να εγκαταστήσουν οτι μηχάνημα ήθελαν... δεν χρειαζόταν άλλωστε και νέες σωληνώσεις, μόνο οι μονάδες κλιματισμού.. Ο jj_lgkr έγραψε οτι έγιναν επισκευές σε ΟΛΑ τα υπάρχοντα κλιματιστικά, απο αυτό εγώ συμπεραίνω οτι αυτά λειτουργούν όπως πρέπει !! ΟΙ κακοί ΥΠΑτζήδες, άφησαν την εταιρεία που ανέλαβε( ??) τη συντήρηση των XRAY's να κάνει ελέγχους πολύ πρίν τις 11 /4, οι "κακοι" ΥΠΑτζήδες τους βοήθησαν περισσότερο απο όσο όφειλαν, αλλά οσον αφορά τα α/c είχαν άλλη τακτική ??? μήπως ζητήθηκε και οι υΠΑτζήδες αρνήθηκαν να τους αφήσουν? ποιές είναι οι τρικλοποδιές αλήθεια ?
Οσον αφορά το email και το "γράψιμο" το ανέφερε φίλος σε προηγούμενο Post, ελπιζω οταν απαντηθεί ή γίνει η διόρθωση που ζητήθηκε, να μας ενημερώσει ! Οπως και ναχει, πρεπει ή οχι να έχει τηλέφωνα επικοινωνίας το αεροδρόμιο ? χρειάζεται 80 μέρες να βάλουν γραμμές του ΟΤΕ ? μα ο ΟΤΕ τους κάνει ντεμενάδες, κάτι που ποτε δεν έκανε στη δημόσια ΥΠΑ... τους είχε ζητηθεί περσυ να περάσουν τη ADSL γραμμή για το WIFI μέσω της οπτικής ίνας που έρχεται στο α/δ της Κέρκυρας ώστε να αυξηθεί η ταχύτητα και έλεγαν οτι δεν διαθέτουν τις απαραίτητες κάρτες για το κέντρο...και τώρα ΑΜΕΣΩΣ , οτι θέλουν τα παιδιά !!! και άλλα πολλά !! αφήστε γηιατί μου ανεβαίνει η πίεση, μόνο πυο τα θυμάμαι και έχει και ζέστες !! καλημέρα σας και καλο μπάνιο !!
 
ρε συ satcorfu , το εχεις τερματισει. Εχεις αναλαβει υπερασπιστης-δικηγορος της ΥΠΑ κι οποιος τολμησει κι εκφερει αντιθετη αποψη, του επιτιθεσαι με μισος και μανια. Εχεις ξεσκιστει να σχολιαζεις τα παντα, γραφοντας συνεχως τα ιδια και τα ιδια.....Οτι και να κανεις η αληθεια ειναι μια, κι ο κοσμος ξερει πολυ καλα πως δουλευουν στην ΥΠΑ και γενικα στο δημοσιο. Ξεκολα....ο λογος που σχολιαζουμε την ΥΠΑ ειναι γιατι εχει αμεση σχεση σε αυτο το αεροπορικο φορουμ αφου ειναι ο υπευθυνος φορεας που νομοθετει, επιτρεπει και απαγορευει οτι εχει σχεση με αεροπορια στην Ελλαδα. Τι θες δηλαδη να κατηγορησουμε το λιμενικο, την πυροσβεστικη, την αστυνομια ή την μετεωρολογια για τα χαλια των αεροδρομιων. Κι απ`οτι διαβασα πιο πανω, εχει ηδη ξεκινησει το σαμποταρισμα απο τους υπαλληλους της ΥΠΑ στην προσπαθεια της fraport να βαλει μια ταξη(αναμενομενο κι απαραδεκτο βεβαια).
Ειχα σταματησει να σχολιαζω, αλλα βλεπω εισαι αδιορθωτος κι εμπαθης και συνεχιζεις να με αναφερεις και να με κατηγορεις ειρωνικα.
Δε μου λες, η fraport φταιει που σε ελληνικο αεροδρομιο ο κηπουρος της ΥΠΑ(αποφοιτος δημοτικου με 3.000 ευρω το μηνα!!!!)παει στις 9 το πρωι, πινει ενα καφε και στις 10 αποχωρει? Η fraport φταιει που στο ιδιο αεροδρομιο πληρωνουμε γιατρο(που ειναι αορατος) ενω δεν υπαρχει οχι αιθουσα πρωτων βοηθειων, αλλα ουτε καν κουτι πρωτων βοηθειων!!!!!!Η fraport φταιει παλι που στο ωραριο λειτουργιας αερολιμενα, με πτησεις σε εξελιξη....ο αερολιμενικος ηταν στην παραλια και υποχρεωσε τον ηλεκτρονικο-τηλεπικοινωνιακο να κανει τη δικη του δουλεια?Θελεις να συνεχισω κι αλλα παραδειγματα? Δεν ειναι το θεμα μας αυτο. Η fraport κανει οτι δεν εκανε το ελληνικο κρατος δεκαετιες τωρα για τους γνωστους λογους. Τα χάλια της ΥΠΑ ειναι γνωστα, και ειναι τα ιδια με τα χάλια στις εφοριες, στα νοσοκομεια, στο ΙΚΑ, στα τελωνεια, στους δημους, και σε ολο το δημοσιο τομεα.Δεν εννοεις να καταλαβεις οτι μονοι μας βγαλαμε τα ματακια μας και γι`αυτο τωρα ξεπουλιουνται ολες οι αποτυχημενες και ζημιογονες κρατικες επιχειρησεις.Σταματα να υπερασπιζεσαι τις απαραδεκτες τακτικες της ΥΠΑ και των συναδελφων σου, και κοιταξτε να αλλαξτε νοοτροπια γιατι ερχονται δυσκολες μερες για σενα και το "παρεακι" σου
 
satcorfu":3hkf74ct said:
Η Fraport δεν περιμένει να βρεί μηχανικό να της βάλει ενα κλιματιστικό και δεν βρίσκει.... έχει απο πίσω της την Redex -του Κοπελούζου- και την Ιντρακατ...αν αυτοι δεν μπορούσαν να βρούν λύσεις τόσο καιρό, τί να πω? τα μηχανήματα έχουν μάρκες (McQuay νομίζω έχω δεi κάποιες μεγάλες μονάδες, δεν ξέρω αν είναι ίδια, που δεν νομίζω, αφού το Δημόσιο σε κάθε περίπτωση έκανε και ενα διαγωνισμό και συνεπώς οι εταιρείες και τα μοντέλα συνήθως ήταν εντελώς διαφορετικά απο το ενα α/δ στο άλλο) και άρα οι αντιπρόσωποι βρίσκονται μέσα σε λίγα λεπτά !! ποια χαρτιά δεν τους δίνει η ΥΠΑ και άρες μάρες ???
Θερμοκρασίες υψηλές είχαμε και τα προηγούμενα χρόνια , αλλά αυτό δεν εμπόδιζε τα ΜΜΕ και τον κόσμο και τους συμφορμίτες να διαμαρτύρονται...μάλιστα υπήρχαν μέρες και ώρες με περισσότερτους επιβάτες απο σήμερα που έχουν λίγο "απλωθεί" μέσα στη βδομάδα !!
Τελικά τα a/c στα γραφεία της τέως ΥΠΑ και νύν Fraport είναι ακριβά και καινούργια ή παλιά και χαλασμένα ? υπάρχει μια διάσταση απόψεων !!

Μπορούν να βρουν λύσεις, αλλά γιατί να μην επισκευάσει τα υπάρχοντα? Εσύ αν χαλάσει μία μπαταρία του τηλεκοντρόλ σου, αγοράζεις καινούρια τηλεόραση? Το να βρεις τη μάρκα είναι εύκολο, αλλά το να τους πεις "έχω αγοράσει από εσάς κάτι και θέλει επισκευή, θέλει χαρτιά εγγύησης κτλ" που δεν τα δίνει η ΥΠΑ.

satcorfu":3hkf74ct said:
Γραφείο πληροφοριών υπήρχε στο "Καποδίστριας", όπως έγραψα εδώ και περίπου μια δεκαετία ,στελεχωμένο με μια μονιμη υπάλληλο και 4-5 εποχιακούς !! φωτογραφίες δεν έχω δυστυχως, αλλά μπορώ να προσκομίσω τα υπομνήματα που εκανε ο τοπικός σύλλογος τις επόμενες χρονιές, όταν η πολιτεία για λόγους που θα πρέπει να ερωτηθούν οι τότε βουλευτές, δεν ΗΘΕΛΕ να προσλάβει πλέον συμβασιούχους, με κόστος ελάχιστο για τα δεδομένα λειτουργίας του α/δ...
Για μια ακόμα φορά, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ οτι ποτέ δεν έγραψα οτι η Fraport θα έπρεπε να έχει λύσει ΟΛΑ τα προβλήματα των α/δ την πρώτη μέρα ή έστω φέτος, για τους λόγους που αυτά έφτασαν να πουληθούν...το να βάλει όμως τηλέφωνα δεν είναι το ίδιο με το να κτίσει νέο κτίριο, ή να τελειώσει την επεκταση της πίστας, έτσι δεν είναι ?? προετοιμασίες για την ανάληψη γινόταν επι μήνες, ή τυολάχιστον έτσι φαινόταν, με τις αυτοψίες, τις λίστες μηχανημάτων που δινόταν 3 και 4 φορές τα ίδια σε διαφορετικους υπεργολάβους... όπου η αριστερά δεν ήξερε τι ποιεί η δεξιά ( και μετά μιλάμε για το Δημόσιο)

Γραφείο φίλε μου δυστυχώς δεν υπήρχε ή ήταν κάπου κρυμμένο, χωρίς να υπάρχει ταμπελίτσα για τον απλό επιβάτη που δεν τα ήξερε που είναι όπως εσύ! Επομένως, ήταν υπό-στελεχωμένο το υπέροχο γραφείο πληροφοριών? Εμένα δε με νοιάζει αν φταίει ο βουλευτής ή κάποιος άλλος. Με νοιάζει ότι δεν έχω ένα γραφείο πληροφοριών που να με εξυπηρετεί! Αφού λες δούλευε 8 ώρες και 5ήμερο, τις υπόλοιπες ώρες/μέρες ΔΕΝ υπήρχε καν. Η εταιρία έβαλε άλλες πιο σοβαρές προτεραιότητες! Ξεφεύγεις σε κάποια πολιτικά θέματα, αλλά δε θα σου απαντήσω εκεί, γιατί δεν είμαστε πολιτικό φόρουμ..

satcorfu":3hkf74ct said:
Εφόσον οι περισσότεροι συμφωνούν οτι μια εταιρεία σαν τη Frapορτ εχει την εμπειρία λειτουργίας α/δ, είναι φυσικό να πιστεύει οτι δεν περίμενε τις 11 Απριλίου για να καταρτίσει λίστες με τις εργασίες που έπρεπε ΑΜΕΣΑ να γίνουν.. Τα ήξεραν απο την αρχή, είχαν γραφεία μέσα στο α/δ απο τον Νοέμβρη του 16, διπλα-δίπλα με την ΥΠΑ, είχαν ΟΛΕΣ τις πληροφορίες που ζητούσαν, είχαν πολύ καλή συνεργασία με τα κεντρικά- έτσι τουλάχιστον διατυμπανούσαν με τα Δελτία Τύπου- αν τα a/c δεν ήταν μέσα σε αυτά, τότε λυπάμαι, δεν το περίμενα !! και αν οι "κακοι" ΥΠΑτζήδες δεν τους άφηναν πρίν τις 11 Απριλίου να κάνουν δουλειές, όπως υποστηρίζουν μερικοί, είχαν 80 ολόκληρες μερες να φέρουν και να εγκαταστήσουν οτι μηχάνημα ήθελαν... δεν χρειαζόταν άλλωστε και νέες σωληνώσεις, μόνο οι μονάδες κλιματισμού.. Ο jj_lgkr έγραψε οτι έγιναν επισκευές σε ΟΛΑ τα υπάρχοντα κλιματιστικά, απο αυτό εγώ συμπεραίνω οτι αυτά λειτουργούν όπως πρέπει !! ΟΙ κακοί ΥΠΑτζήδες, άφησαν την εταιρεία που ανέλαβε( ??) τη συντήρηση των XRAY's να κάνει ελέγχους πολύ πρίν τις 11 /4, οι "κακοι" ΥΠΑτζήδες τους βοήθησαν περισσότερο απο όσο όφειλαν, αλλά οσον αφορά τα α/c είχαν άλλη τακτική ??? μήπως ζητήθηκε και οι υΠΑτζήδες αρνήθηκαν να τους αφήσουν? ποιές είναι οι τρικλοποδιές αλήθεια ?

Και η ΥΠΑ τα ήξερε χρόνια, έκανε κάτι??? Ακόμη και να 'χε καταρτίσει πλάνο, δεν προλαβαίνει σε 3 μήνες να κάνει κάτι εντυπωσιακό. Σήμερα, τα αεροδρόμια ακόμη πληρώνουν την αδιαφορία της ΥΠΑ και του δημοσίου. Ό,τι έκανε (ή μάλλον δεν έκανε) το δημόσιο τόσα χρόνια έχει τα σημερινά αποτελέσματα... Οι ΥΠΑτζήδες και αυτοί εδώ δεν άφηναν την εταιρία να κάνει ελέγχους που όλο λες και ξαναλες : http://www.thetoc.gr/oikonomia/article/ ... -makedonia
http://www.kathimerini.gr/757654/articl ... -ependytes

satcorfu":3hkf74ct said:
Οσον αφορά το email και το "γράψιμο" το ανέφερε φίλος σε προηγούμενο Post, ελπιζω οταν απαντηθεί ή γίνει η διόρθωση που ζητήθηκε, να μας ενημερώσει ! Οπως και ναχει, πρεπει ή οχι να έχει τηλέφωνα επικοινωνίας το αεροδρόμιο ? χρειάζεται 80 μέρες να βάλουν γραμμές του ΟΤΕ ? μα ο ΟΤΕ τους κάνει ντεμενάδες, κάτι που ποτε δεν έκανε στη δημόσια ΥΠΑ... τους είχε ζητηθεί περσυ να περάσουν τη ADSL γραμμή για το WIFI μέσω της οπτικής ίνας που έρχεται στο α/δ της Κέρκυρας ώστε να αυξηθεί η ταχύτητα και έλεγαν οτι δεν διαθέτουν τις απαραίτητες κάρτες για το κέντρο...και τώρα ΑΜΕΣΩΣ , οτι θέλουν τα παιδιά !!! και άλλα πολλά !! αφήστε γηιατί μου ανεβαίνει η πίεση, μόνο πυο τα θυμάμαι και έχει και ζέστες !! καλημέρα σας και καλο μπάνιο !!

Εννοώ ότι δεν ξέρεις αν απαντήθηκε ή λύθηκε το θέμα και απλά το λες για να κάνεις εντύπωση! Πρέπει να έχει! Λέμε ότι έβαλε άλλες πιο σοβαρές προτεραιότητες η εταιρία! Για να βάλω εγώ γραμμή ιδιωτικής εταιρίας στη Σάμο έκανα 6 μήνες! Μόνο αυτό έχω να σου πω.... Δεν είναι υποχρεωμένη να βάλει ΟΤΕ! Εσύ πως τα ξέρεις όλα? πες μου το πως να τα μάθουμε κι εμείς όλα. Πως ξέρεις ότι ο ΟΤΕ κάνει τεμενάδες... Τώρα λίγο έχουμε χαθεί με την πίεσή σου και δεν θέλω να μας πάθεις κάτι. Καλημέρα και καλό μπάνιο σε σενα..

Επίσης, μη θεωρείς ότι η ΥΠΑ έκανε κάτι θετικό, επειδή δεν εμπόδισε κι άλλο τη φράπορτ, όπως αναφέρεις. Δηλαδή σε όλο τον κόσμο με άλλη νοοτροπία της αντίστοιχης ΥΠΑ που βάζει το εθνικό συμφέρον πάνω από το προσωπικό, τι θα πρέπει να πούμε???

Δες κάτι εδώ https://hellasforce.files.wordpress.com ... inio21.jpg
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top