micha":1e9ash8i said:http://www.capital.gr/Articles.asp?id=763088
αυτο εννοεις? ελπιζω παντως να μην ξαναδιαβασω τετοια αρθρα... γιατι μετα
Ναί,αυτό εννοώ.Δέν είναι περίεργο που σχεδόν μιά βδομάδα πρίν έλεγαν οτι τά μαζεύουν καί κλείνουν και τώρα μάς δίνουν μέχρι και το νούμερο τού AOC τους;
Reventon":1e9ash8i said:Τη μια μερα εδω με το νουμερο του AOC, την αλλη τα μαζευουν και την κανουν.. Τεσπα.. Πιστευετε οτι το καρτελ των καπετανιων θα αφησει (η θα αφηνε) να μπει σφηνα μια αεροπορικη εταιρεια που εχει ουτως η αλλως αγνωστο μελλον σε ενα αγνωστο περιβαλλον επιχηρησεων (Αιγαιο) ?
Αυτό μέ τό "καρτέλ τών καπετάνιων" (πού το βλέπετε εσείς γιατί εγώ δέν το βλέπω.Νά λέγατε τουλάχιστον "τών εφοπλιστών",θά το καταλάβαινα,αλλά ούτε κι'αυτό υπάρχει) έχει γίνει καραμέλα πιά.Δηλαδή οι εφοπλιστές φοβούνται οτι θά τους κλείση το μαγαζί μιά εταιρεία που το σύνολο τών αεροπλάνων της μέ τούς επιβάτες τους χωράει μέσα στο γκαράζ ενός από τά βαπόρια τους;
Ακόμα και στά επιδοτούμενα,ένα βαπόρι π.χ.σάν το ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ (λέμε τώρα) κουβαλάει τουλάχιστον τόσους επιβάτες όσους τρία γεμάτα Twin Otter μαζί.
Τό θέμα-τό έχω ξαναπεί-δέν είναι ο ανταγωνισμός μέ τίς ακτοπλοϊκές εταιρείες,αλλά η καταλληλότητα τών Ελληνικών θαλασσών (καί κυρίως τού Αιγαίου,γιατί εκεί είναι τά πιό πολλά νησιά) γιά την απο-προσθαλάσσωση τών υδροπλάνων,καί η καταλληλότητα τών Ελληνικών λιμανιών (καί πάλι κυρίως τού Αιγαίου) να τά υποδέχωνται.
Εν πάσει περιπτώσει,σέ μιά χώρα που ο ακτοπλοϊκός της στόλος την τελευταία πενταετία έχει συρρικνωθεί περίπου στό μισό,η πρώτη προτεραιότητα είναι να έχουμε βαπόρια καί όχι υδροπλάνα....