Καλό το σχετικό Άρθρο, χωρίς όμως να καλύπτει πλήρως την αλήθεια και τις λεπτομέρειες. Ο Κανονισμός λειτουργίας των Υδροπλάνων βρίσκεται σε επεξεργασία πάνω από 30 χρόνια. Προς το παρών δεν υπάρχει καμία Επιχειρησιακά Αδειοδοτημένη Εταιρεία Υδροπλάνων. Οι υπάρχουσες δύο, κατασκευάζουν ΜΟΝΟ Υδατοδρόμια. Βρίσκω υπερβολικό το κόστος κατασκευής ενός Υδατοδρομίου, αλλά απορώ ποιος πληρώνει το όποιο κόστος. Οι εμπλεκόμενες Υπηρεσίες είναι πολλές. Παραμένει όμως το ερώτημα, ποιος θα δίνει την Άδεια για προσθαλάσσωση και αποθαλάσσωση? Ποιος θα δίνει τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες της στιγμής για την εκχώρηση της εν λόγω άδειας προσθαλάσσωσης? Ποιος θα μετράει το ύψος του Κυματισμού? Ο κάθε τύπος α/φους έχει διαφορετικές επιχειρησιακές δυνατότητες. Φυσικά προέχει η Ασφάλεια και υποθέτω πως αυτός είναι και ο βασικότερος λόγος της κωλυσιεργίας. Έγιναν κάποιες δοκιμαστικές πτήσεις, με ποιο όμως καθεστώς? Άραγε μόνο για την Κυβερνητική πολιτική? Παραβρέθηκαν: Υπουργοί, Βουλευτές και Τοπικοί Παράγοντες για την φιέστα και μόνο? Που είναι όμως η ουσία? Τηρήθηκαν οι κανόνες ασφάλειας σε αυτές τις πτήσεις (αναφέρομαι στο σύνολο των επιβαινόντων, τις ανοικτές πόρτες, άτομα επί των πλωτήρων, κλπ)? Θα συμφωνήσω όμως στην απαίτηση ύπαρξης των Υδροπλάνων, όχι φυσικά με τον διαφημιζόμενο αριθμό α/φων και Υδατοδρομίων, ΑΝ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ υπάρξει κάποια Εταιρεία που θα αντέξει το Λειτουργικό κόστος. Μέχρι τώρα πάντως έχουμε πολύ ντόρο για το τίποτα. Κουράγιο και υπομονή.