Ιδια η ασφάλεια πτήσης ΟΑ με όλα αυτά τα νοικιασμένα σκάφη?

Σήμερα στην εκπομπή της ΝΕΤ καθημερινά έπιασαν την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ.Μίλησε επιβάτης πτήσης για Παρίσι με το περιβόητο L-1011 (A6-BSM) για την χαλιά κατάσταση του εσωτερικού και την μη επιβίβαση επιβατών μόλις το αντίκρισαν...Ο εκπρόσωπος των ΟΑ στην άλλη γραμμή επέμενε ότι ο κόσμος ενημερώνετε στο check-in ότι θα πετάξει με νοικιασμένο αεροπλάνο!!Επίσης ότι δεν έχει σχέση η κατάσταση του εσωτερικού αλλά η αξιοπιστία του....L-1011!
Αυριο όπως είπαν θα έχουν στο studio τον πρόεδρο των ΟΑ

Με την ευκαιρία τα DATA και φωτογραφίεςαπό το εσωτερικό του Α6-BSM
 
erotisi: i Star pou leme edo pera ehei kamia shesi me tin Star apo tin sierra leone i opia ehei faei louketo se merikes hores tis EE logo asfalias ? Ta aeroplana autis tis Star ta eihe nikiasi palia i OA.
 
alex2":8qrupb58 said:
erotisi: i Star pou leme edo pera ehei kamia shesi me tin Star apo tin sierra leone i opia ehei faei louketo se merikes hores tis EE logo asfalias ? Ta aeroplana autis tis Star ta eihe nikiasi palia i OA.

A6 = United Arab Emirates
 
Απ ότι είδα Βασίλη, άψογο το εσωτερικό του L10. Ωραία χρωμματάκια, μπουζίνες κλάς, και ένα υπέροχο "BWIA" χαραγμένο στο galley...(το είδατε;)... Θέλω Τρίσταρ ΤΩΡΑ :D
 
CaptainChris":g3ubpfko said:
Bre paidia min petate me tis OA, einai aplo, yparxoun toses alles eteries prepei soni kai kala na petaksete me OA?.


ayto einai lisi? apofeugo na peto me oa oso mporo logo tis anaksiopistias tis.omos me prosvalei os ellina na exoume enan tetoio ethniko aerometaforea.an den mporei na epiviosei xoris na mas rezileuei na kleisei kai na afisei eleuthero pedio se nees etairies toy eksoterikou pou kalovlepoun thn esoteriki mas agora.edo pleon den milame gia politeleies kai an i oa exoun kaliteri bussiness apo thn air france kai alla tetoia psila grammata...edo milame gia vasikes ipiresies pou oi oa einai anikanes na eksasfalisoun.
 
Τι χαλια ειναι αυτα που βλεπουμε φετος με την ΟΑ, χαλια δρομολογια και χαλια αεροπλανα! Εγω προσωπικα δεν θα εμπαινα ουτε στο Tristar και ουτε στο Fokker 50 να πεταξω! Μονο που τα βλεπω και ξερω ποσο χρονων αεροπλανα ειναι ουτε δωρεαν δεν θα πηγαινα! Τοσες εταιριες εχουν ηδη σταματησει να πετουν αυτα τα αεροπλανα! :?
 
Δημητρης Χατζηκυριακος":28teo07x said:
Μονο που τα βλεπω και ξερω ποσο χρονων αεροπλανα ειναι

Καλά θα ήταν να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Δεν είναι και ΟΛΑ τα αεροσκάφη που μίσθωσε η εταιρεία τόσο χάλια όπως ακούγεται και ιδίως δεν είναι τόσο παλιά. Μερικά παραδείγματα:

PH-JXJ (F50) = 02.10.91
PH-LMT (F50) = 16.08.90
F-OKRM (A320) = 09.07.96
EI-CUA (734) = 19.04.90
PH-MCV (763) = 26.09.95
EI-CXO (763) = 20.04.96

Αν η μίσθωση τόσων αεροσκαφών είναι ακριβή και αρνητική κίνηση, είναι πάλι άλλο θέμα :rolleyes:
 
Ερώτηση προς τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών
Για σοβαρά πλήγματα στη φήμη της Ολυμπιακής κάνει λόγο η βουλευτής Ασημίνα Ξηροτύρη - Αικατερινάρη
Τετάρτη, 13 Ιουλίου 2005






Ερώτηση στον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, κ. Μιχάλη Λιάπη σχετικά με την κατάσταση της Ολυμπιακής Αεροπορίας, κάνοντας παράλληλα λόγο για μεγάλες απώλειες ως προς το μερίδιο της στις αερομεταφορές, καθώς επίσης και για σοβαρά πλήγματα στη φήμη της, κατέθεσε πρόσφατα στη Βουλή η βουλευτής του Συνασπισμού, κ. Ασημίνα Ξηροτύρη - Αικατερινάρη.

Όπως αναφέρει η κ. Ξηροτύρη, "τον τελευταίο χρόνο αποσύρθηκαν από τον στόλο της Ολυμπιακής Αεροπορίας επτά αεροσκάφη. Παρά ταύτα από την διοίκηση της εταιρίας είχε προγραμματισθεί για το θερινό πρόγραμμα των δρομολογίων η αξιοποίηση όλου του στόλου".

"Αυτό έγινε" πρόσθεσε "γιατί από τον περασμένο Ιανουάριο είχε προγραμματισθεί η απόκτηση πέντε νέων αεροσκαφών για την εκπλήρωση του θερινού προγράμματος, η οποία όμως ποτέ δεν πραγματοποιήθηκε". "Αποτέλεσμα, οι γνωστές καθημερινές σχεδόν καθυστερήσεις, οι συγχωνεύσεις πτήσεων, αλλά και οι ακυρώσεις δρομολογίων και οι δαπανηρότατες ενοικιάσεις αεροσκαφών με τη διαδικασία του κατεπείγοντος (περί τις 350). Εξ αιτίας όλων των παραπάνω δαπανήθηκαν τεράστια ποσά για αποζημιώσεις επιβατών, όπως και για τις ενοικιάσεις αεροσκαφών με ξένα πληρώματα", υπογραμμίζει η κ. Ξηροτύρη.

Κατά την ίδια, "οι υπάλληλοι της εταιρίας που εργάσθηκαν αυτόν τον καιρό εξαντλητικά έως και 12 συνεχόμενες ώρες και με ένταση, δικαιολογημένα κάνουν λόγο ότι το εμπορικό προϊόν της Ο.Α. δέχτηκε σοβαρά πλήγματα λόγω δυσφήμισης και η εταιρία είχε σημαντική απώλεια μεριδίου της αγοράς σε μία περίοδο που οι πληρότητες φθάνουν το 90%".

"Επειδή σε αυτές τις άσχημες συνθήκες απαξίωσης και υποβάθμισης του προϊόντος της Ο.Α., με μία αναποτελεσματική διχοτομημένη διοίκηση, που δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες της, υλοποιείται σήμερα το πρόγραμμα ιδιωτικοποίησης της εταιρίας, που προέβλεπε ο ν. 3185/03, ενώ οι διαπραγματεύσεις εκποίησης για μία ακόμη φορά οδηγούνται σε αδιέξοδο", καταλήγει η βουλευτής.

Έτσι, συνοψίζοντας την ερώτηση της, η βουλευτής του Συνασπισμού ζητά να πληροφορηθεί από τον κ. Λιάπη γιατί δεν τηρείται με ομαλότητα το θερινό πρόγραμμα της Ολυμπιακής Αεροπορίας και γιατί είναι δυσανάλογη η προπώληση θέσεων με τη πραγματική προσφορά τους. Επίσης, ερωτά με ποια διαδικασία ενοικιάζονται ξένα αεροσκάφη, με ξένα πληρώματα, με ποιο κόστος και στη βάση ποιας μελέτης σκοπιμότητας. Τέλος, ζητά ενημέρωση σχετικά με το αν σκοπεύει η Κυβέρνηση, έστω και την τελευταία στιγμή, να προχωρήσει σε ένα εθνικό διάλογο με στόχο την ουσιαστική ανασυγκρότηση του εθνικού αερομεταφορέα.


source
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
Συμφωνώ απόλυτα με τον HEJ_fan κι εγώ αυτό κάνω. Επειδή πιο συχνά πετάω για Αθήνα κοιτάω με την 269 να αποφεύγω τα 734 (τουλάχιστον όταν ήταν στο πρόγραμμα και τα 306 και 734 και σποραδικά το 343).

Αν κρίνω απο την μόνη εμπειρία μου με πτήση της ΟΑ LHR-ATH με B742 της AirPlus τον Αύγουστο του 2003 ήταν προτόγνορα αλλά δεν ένοιωθα ανασφαλής. Το πλήρωμα δε μίλαγε λέξη Ελληνικά (επιχείρησα μια πορτοκαλάδα να ζητήσω) και κοίταζε να τελειώνει με το φαγητό για να κάτσει μετα (ο Θεος να το κάνει φαγητό, στην ουσία 1 σνακ 1 σαλάτα και 1 γλυκό ήταν σε μέγεθος κυπέλου σαλάτας της ΟΑ έκαστο). Ο κυβερνίτης μίλησε μόνο 2 φορές ίσα ίσα για να πει το (φαντάζομαι) "πλήρωμα έτοιμο για προσ/απογείωση" στα Ισπανικά !! Επρόκειτο για μια μεγάλη απεργία που επιρρέασε την 1 απο τις 3 πτήσεις το μεσημέρι που ακυρώθηκε (με 306 ήταν αν θυμάμαι καλά) και έφυγα με την βραδυνή που ήρθε με AirPlus.

Τώρα τι γίνεται με τα νοικιασμένα δεν ξέρω, φαίνεται η εταιρεία είναι στα τελευταία της για να φτάσει να νοικιάζει αεροσκάφη ακόμα και για Λονδίνο. Αλλά πότε λειτουργήσαμε μεθοδικά και με πρόγραμμα για να το κάνουμε τώρα? Όλο τρώμε τρώμε και στο τέλος όταν το τσακίσουμε το ρούχο απο την πολύ ανεύθυνη χρήση το ρίχνουμε στα πρόχειρα μπαλώματα ελπίζοντας να βρεθεί κάποιος ράφτης να το κάνει όπως πριν (και περιμένουμε και να την γλυτώσουμε και φτηνά).
 
Top