Agostino":3q6ksg1o said:Ίσως επαναλάβω πράγματα που έχουν ειπωθεί αλλά:
Στο φιλελεύθερο ευρωπαϊκό οικονομικό μοντέλο που έχουμε επιλέξει:
- Είναι ρόλος του κράτους να έχει στοιχηματζίδικα?
- Είναι ρόλος του κράτους να έχει αεροπορικές εταιρίες?
- Είναι δουλειά του κράτους να διαχειρίζεται τα αεροδρόμια?
Δεν θέλω να σε τρομάξω αλλά ΟΛΑ τα Αμερικανικά αεροδρόμια (γνωστοί κομμουνιστές) είναι κρατικά ή δημοτικά. Εδώ στην Ευρώπη, μάλλον κυρίως στις "αποικίες" εφαρμόζουν το "φιλελεύθερο οικονομικό μοντέλο". Για τις χώρες τους προτιμούν τον κρατισμό. Με εξαίρεση τους Βρετανούς. Κοίτα εδώ κυρίως κρατικά ή δημοτικά αεροδρόμια :
Πράγα, όλα τα Φινλανδικά, σχεδόν όλα τα Γαλλικά, το Βερολίνο, η Κολωνία, η Φρανκφούρτη, το Αμβούργο, το Αννόβερο, το Μόναχο, η Στουτγκάρδη, το Κέφλαβικ, το Δουβλίνο, πολλά Ιταλικά, του Λουξεμβούργου (μιλάμε για αντάρτες!), το Άμστερνταμ και όλη η Νορβηγία,
Και στις αεροπορικές εταιρείες δεν πάνε πίσω τα συντρόφια. Adria, Air Malta, Air Baltic, Croatia, Czech, Finnair, LOT (οι πιο δυτικοί των πρώην ανατολικών), η SAS (ναι, αυτή των Δανών και Σκανδιναβών), η Τarom.
Δεν είμαστε λοιπόν το μίασμα. Τα καλύτερα και πιο υπάκουα παιδιά είμαστε.
Speedbird8":3q6ksg1o said:Ελπίζω να μην σε πειράζει να πετάξω και εγώ μια φορά την μπάλα στην εξέδρα, γιατί όσοι είναι αντίθετοι με την ιδιωτικοποίηση μόνο αυτό κάνουν. Έχω παραθέσει παραδείγματα, links, επιχειρήματα και το μόνο που έχω λάβει (και οι άλλοι που συμφωνούν μαζί μου) είναι κραυγές και ρητορεία κατά του "νεοφιλελευθερισμού" (δυνατό επιχείρημα, δεν λέω #sarcasm)
Λες και εγώ δεν έχω παραθέσει επιχειρήματα και παραδείγματα και δέχτηκα μόνο χαρακτηρισμούς. Λες και κατηγόρησα κανέναν στο φόρουμ για τίποτα.
Είμαι εντελώς αντίθετος και με τον χαρακτηρισμό σοβιετίας και με τον χαρακτηρισμό περί φιλελέδων. Για τον απλούστατο λόγο ότι ούτε το ένα μπορέσαμε να γίνουμε ούτε το άλλο. Μόνο ημίμετρα και εξυπνακισμούς. Οι μεν το παίζουν αριστεροί με δεξιές τσέπες, οι δε φιλελεύθεροι μεν αλλά που να τολμήσουν να αποκρατικοποιήσουν την εκκλησία. Σοβιετία σημαίνει όλοι ίσοι και ας τρώμε πέτρες. Έχουμε τέτοιο πράγμα στην Ελλάδα;
Speedbird8":3q6ksg1o said:«Αυτοί οι άνθρωποι (σ.σ.: της Fraport)», παρατηρούσε παράγων κοντά στις αποκρατικοποιήσεις, «βάζουν πολλά λεφτά με σκοπό να τα πάρουν πίσω με κέρδος. Για να το πετύχουν αυτό, μόνον ένας τρόπος υπάρχει: να γεμίσουν ασφυκτικά τα αεροδρόμια με επιβάτες. Και όταν συμβεί αυτό, αυτοί οι επιβάτες κάπου θα πρέπει να μείνουν, κάτι να φάνε και κάπως να διασκεδάσουν». Ετσι προκύπτουν τα τοπικά οφέλη, αλλά και οφέλη για την ελληνική οικονομία γενικότερα. Τα οφέλη αυτά αναγνωρίζουν όλοι οι επαγγελματικοί φορείς (και όχι μόνο), οι οποίοι ευθύς εξαρχής έχουν ταχθεί υπέρ της ολοκλήρωσης της συγκεκριμένης αποκρατικοποίησης.)
Ετοιμαστείτε, πάλι θα σας τρομάξω. Τα αεροδρόμιά μας ήταν είναι και θα είναι ασφυχτικά γεμάτα. Η Φραπόρτ δεν έχει καμία σχέση με αυτό. Δουλεύει ο Ερντογάν, οι τρομοκράτες και ο υπέροχος καιρός για πάρτη μας. Δεν θα ισχύει για πάντα αυτό φυσικά (εκτός από τον καιρό) αλλά σίγουρα η Φραπόρτ δεν έχει να κάνει με αυτό. Ρωτήστε και τους Τυνήσιους, αφού ψάξετε να βρείτε το αεροδρόμιο της Enfidha. Απίστευτα λεφτά πέσανε για να γίνει ένα τεράστιο και σύγχρονο αεροδρόμιο. Τώρα είναι ένα απέραντο έρημο τοπίο.
Θα σας τρομάξω πάλι. Η αύξηση των τουριστών δεν συνοδεύεται με ανάλογη αύξηση των εσόδων για το κράτος, εδώ και 2-3 χρόνια. Οι πολυεθνικοί tour operators τους έχουν καλά μαντρωμένους.
Αυτό το "Τα οφέλη αυτά αναγνωρίζουν όλοι οι επαγγελματικοί φορείς (και όχι μόνο), οι οποίοι ευθύς εξαρχής έχουν ταχθεί υπέρ της ολοκλήρωσης της συγκεκριμένης αποκρατικοποίησης." μου θυμίζει την Σαράφογλου στον Μέγκα που έλεγε "δεν φταίω εγώ που όλες οι κοινωνικές ομάδες είναι υπέρ του ναι" (την περίοδο του δημοψηφίσματος.
OA702":3q6ksg1o said:Ξέρεις, πολλοί δεν είμαστε καν υπαλληλάκια των 300 ευρώ, είμαστε επιχειρηματίες των ??? ευρώ. Όπερ, το εισόδημα μας δεν είναι εξασφαλισμένο και πρέπει να φτύσουμε αίμα πρώτα για να πληρώσουμε προσωπικό, φόρους, ταμεία, ΔΕΗ κλπ κι έπειτα ότι περισσέψει καταλήγει σε εμάς. Κι όλα αυτά σε ένα περιβάλλον που μόνο την υγιή επιχειρηματικότητα δεν ευνοεί.
Παρά το μένος κατά των δημοσίων υπαλλήλων και την φλογερή υποστήριξη προς την ιδιωτική πρωτοβουλία, έχω βγάλει το συμπέρασμα ότι δεν πολύ-ενδιαφέρει ο μικρός και μεσαίος επιχειρηματίας που η αντι-κρατιστική τρόικα έχει ξεπατώσει στους φόρους. Μάλλον μεγαλύτερο ζόρι τραβάνε υπέρ των κολοσσών. Ναι, αυτών που ο Γιούνκερ προστάτευε στην χώρα του με σκανδαλώδεις φορολογικές χρεώσεις. Αν θέλετε να ξέρετε ΚΑΙ αυτός είναι λόγος που έγινε το BREXIT. Δις έβγαζε η Amazon και η Starbucks στην Βρετανία και πληρώνανε ανθυποψίχουλα εφορία.
Αυτούς τους μικρούς τους πέταξε έξω από τα αεροδρόμια η Φραπόρτ. Δεν τους έκλαψε ούτε ο Σκάι ούτε ο Ρογκάκος.
Παρένθεση: Νικητής του διαγωνισμού για την ανάθεση των καταστημάτων, ήταν τελικά η θυγατρική της Φραπόρτ!
Κλείνει η παρένθεση. Εκτός από την εξοντωτική φορολογία λοιπόν, οι μικροί και μεσαίοι έχουν παντελώς αποκοπεί από τον τραπεζικό δανεισμό. Όποιος ξέρει από εμπόριο, θα σας πεί ότι χωρίς επιχειρηματικό δανεισμό, δεν γίνεται τίποτα. Τα χρήματα των ανακεφαλαιοποιήσεων των τραπεζών (τα δικά σας λεφτά), μόνο για το Mega ήταν διαθέσιμα. Α' και για κάτι μεγάλους ξένους επενδυτές. To ΑΠΕ (ούτε η Καθημερινή, ούτε η Αυγή) σήμερα: http://www.amna.gr/articlep/148140/Dane ... aerodromia
Είναι αυτό που έλεγε ο Satcorfu τόσες μέρες αλλά σκουπίστηκε ως κουτσομπολιό.
Αφού η Φραπόρτ είχε 400 εκατομμύρια κέρδη μόνο πέρυσι, το ερώτημα είναι .....τι τα έκανε; Ποιος βρίσκει απόλυτα φυσιολογική την λογική να δίνουν οι χρεοκοπημένες ελληνικές τράπεζες δάνειο σε ξένες εταιρείες για να έρθουν να αγοράσουν κερδοφόρες Ελληνικές κρατικές επιχειρήσεις;
Αγαπητέ speedbird, ελπίζω να επιχειρηματολόγησα. Σχετικά με την απορία σου για το τι νομίζω ότι πρέπει να γίνει, αφού ούτε το ένα, ούτε το άλλο μου αρέσει, η απάντηση είναι απλή. Η Ελλάδα έχει πρόβλημα πολιτικού προσωπικού.