Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Agostino":3q6ksg1o said:
Ίσως επαναλάβω πράγματα που έχουν ειπωθεί αλλά:

Στο φιλελεύθερο ευρωπαϊκό οικονομικό μοντέλο που έχουμε επιλέξει:
- Είναι ρόλος του κράτους να έχει στοιχηματζίδικα?
- Είναι ρόλος του κράτους να έχει αεροπορικές εταιρίες?
- Είναι δουλειά του κράτους να διαχειρίζεται τα αεροδρόμια?

Δεν θέλω να σε τρομάξω αλλά ΟΛΑ τα Αμερικανικά αεροδρόμια (γνωστοί κομμουνιστές) είναι κρατικά ή δημοτικά. Εδώ στην Ευρώπη, μάλλον κυρίως στις "αποικίες" εφαρμόζουν το "φιλελεύθερο οικονομικό μοντέλο". Για τις χώρες τους προτιμούν τον κρατισμό. Με εξαίρεση τους Βρετανούς. Κοίτα εδώ κυρίως κρατικά ή δημοτικά αεροδρόμια :

Πράγα, όλα τα Φινλανδικά, σχεδόν όλα τα Γαλλικά, το Βερολίνο, η Κολωνία, η Φρανκφούρτη, το Αμβούργο, το Αννόβερο, το Μόναχο, η Στουτγκάρδη, το Κέφλαβικ, το Δουβλίνο, πολλά Ιταλικά, του Λουξεμβούργου (μιλάμε για αντάρτες!), το Άμστερνταμ και όλη η Νορβηγία,

Και στις αεροπορικές εταιρείες δεν πάνε πίσω τα συντρόφια. Adria, Air Malta, Air Baltic, Croatia, Czech, Finnair, LOT (οι πιο δυτικοί των πρώην ανατολικών), η SAS (ναι, αυτή των Δανών και Σκανδιναβών), η Τarom.

Δεν είμαστε λοιπόν το μίασμα. Τα καλύτερα και πιο υπάκουα παιδιά είμαστε.

Speedbird8":3q6ksg1o said:
Ελπίζω να μην σε πειράζει να πετάξω και εγώ μια φορά την μπάλα στην εξέδρα, γιατί όσοι είναι αντίθετοι με την ιδιωτικοποίηση μόνο αυτό κάνουν. Έχω παραθέσει παραδείγματα, links, επιχειρήματα και το μόνο που έχω λάβει (και οι άλλοι που συμφωνούν μαζί μου) είναι κραυγές και ρητορεία κατά του "νεοφιλελευθερισμού" (δυνατό επιχείρημα, δεν λέω #sarcasm)

Λες και εγώ δεν έχω παραθέσει επιχειρήματα και παραδείγματα και δέχτηκα μόνο χαρακτηρισμούς. Λες και κατηγόρησα κανέναν στο φόρουμ για τίποτα.

Είμαι εντελώς αντίθετος και με τον χαρακτηρισμό σοβιετίας και με τον χαρακτηρισμό περί φιλελέδων. Για τον απλούστατο λόγο ότι ούτε το ένα μπορέσαμε να γίνουμε ούτε το άλλο. Μόνο ημίμετρα και εξυπνακισμούς. Οι μεν το παίζουν αριστεροί με δεξιές τσέπες, οι δε φιλελεύθεροι μεν αλλά που να τολμήσουν να αποκρατικοποιήσουν την εκκλησία. Σοβιετία σημαίνει όλοι ίσοι και ας τρώμε πέτρες. Έχουμε τέτοιο πράγμα στην Ελλάδα;

Speedbird8":3q6ksg1o said:
«Αυτοί οι άνθρωποι (σ.σ.: της Fraport)», παρατηρούσε παράγων κοντά στις αποκρατικοποιήσεις, «βάζουν πολλά λεφτά με σκοπό να τα πάρουν πίσω με κέρδος. Για να το πετύχουν αυτό, μόνον ένας τρόπος υπάρχει: να γεμίσουν ασφυκτικά τα αεροδρόμια με επιβάτες. Και όταν συμβεί αυτό, αυτοί οι επιβάτες κάπου θα πρέπει να μείνουν, κάτι να φάνε και κάπως να διασκεδάσουν». Ετσι προκύπτουν τα τοπικά οφέλη, αλλά και οφέλη για την ελληνική οικονομία γενικότερα. Τα οφέλη αυτά αναγνωρίζουν όλοι οι επαγγελματικοί φορείς (και όχι μόνο), οι οποίοι ευθύς εξαρχής έχουν ταχθεί υπέρ της ολοκλήρωσης της συγκεκριμένης αποκρατικοποίησης.)

Ετοιμαστείτε, πάλι θα σας τρομάξω. Τα αεροδρόμιά μας ήταν είναι και θα είναι ασφυχτικά γεμάτα. Η Φραπόρτ δεν έχει καμία σχέση με αυτό. Δουλεύει ο Ερντογάν, οι τρομοκράτες και ο υπέροχος καιρός για πάρτη μας. Δεν θα ισχύει για πάντα αυτό φυσικά (εκτός από τον καιρό) αλλά σίγουρα η Φραπόρτ δεν έχει να κάνει με αυτό. Ρωτήστε και τους Τυνήσιους, αφού ψάξετε να βρείτε το αεροδρόμιο της Enfidha. Απίστευτα λεφτά πέσανε για να γίνει ένα τεράστιο και σύγχρονο αεροδρόμιο. Τώρα είναι ένα απέραντο έρημο τοπίο.
Θα σας τρομάξω πάλι. Η αύξηση των τουριστών δεν συνοδεύεται με ανάλογη αύξηση των εσόδων για το κράτος, εδώ και 2-3 χρόνια. Οι πολυεθνικοί tour operators τους έχουν καλά μαντρωμένους.

Αυτό το "Τα οφέλη αυτά αναγνωρίζουν όλοι οι επαγγελματικοί φορείς (και όχι μόνο), οι οποίοι ευθύς εξαρχής έχουν ταχθεί υπέρ της ολοκλήρωσης της συγκεκριμένης αποκρατικοποίησης." μου θυμίζει την Σαράφογλου στον Μέγκα που έλεγε "δεν φταίω εγώ που όλες οι κοινωνικές ομάδες είναι υπέρ του ναι" (την περίοδο του δημοψηφίσματος.

OA702":3q6ksg1o said:
Ξέρεις, πολλοί δεν είμαστε καν υπαλληλάκια των 300 ευρώ, είμαστε επιχειρηματίες των ??? ευρώ. Όπερ, το εισόδημα μας δεν είναι εξασφαλισμένο και πρέπει να φτύσουμε αίμα πρώτα για να πληρώσουμε προσωπικό, φόρους, ταμεία, ΔΕΗ κλπ κι έπειτα ότι περισσέψει καταλήγει σε εμάς. Κι όλα αυτά σε ένα περιβάλλον που μόνο την υγιή επιχειρηματικότητα δεν ευνοεί.

Παρά το μένος κατά των δημοσίων υπαλλήλων και την φλογερή υποστήριξη προς την ιδιωτική πρωτοβουλία, έχω βγάλει το συμπέρασμα ότι δεν πολύ-ενδιαφέρει ο μικρός και μεσαίος επιχειρηματίας που η αντι-κρατιστική τρόικα έχει ξεπατώσει στους φόρους. Μάλλον μεγαλύτερο ζόρι τραβάνε υπέρ των κολοσσών. Ναι, αυτών που ο Γιούνκερ προστάτευε στην χώρα του με σκανδαλώδεις φορολογικές χρεώσεις. Αν θέλετε να ξέρετε ΚΑΙ αυτός είναι λόγος που έγινε το BREXIT. Δις έβγαζε η Amazon και η Starbucks στην Βρετανία και πληρώνανε ανθυποψίχουλα εφορία.

Αυτούς τους μικρούς τους πέταξε έξω από τα αεροδρόμια η Φραπόρτ. Δεν τους έκλαψε ούτε ο Σκάι ούτε ο Ρογκάκος.

Παρένθεση: Νικητής του διαγωνισμού για την ανάθεση των καταστημάτων, ήταν τελικά η θυγατρική της Φραπόρτ!

Κλείνει η παρένθεση. Εκτός από την εξοντωτική φορολογία λοιπόν, οι μικροί και μεσαίοι έχουν παντελώς αποκοπεί από τον τραπεζικό δανεισμό. Όποιος ξέρει από εμπόριο, θα σας πεί ότι χωρίς επιχειρηματικό δανεισμό, δεν γίνεται τίποτα. Τα χρήματα των ανακεφαλαιοποιήσεων των τραπεζών (τα δικά σας λεφτά), μόνο για το Mega ήταν διαθέσιμα. Α' και για κάτι μεγάλους ξένους επενδυτές. To ΑΠΕ (ούτε η Καθημερινή, ούτε η Αυγή) σήμερα: http://www.amna.gr/articlep/148140/Dane ... aerodromia

Είναι αυτό που έλεγε ο Satcorfu τόσες μέρες αλλά σκουπίστηκε ως κουτσομπολιό.

Αφού η Φραπόρτ είχε 400 εκατομμύρια κέρδη μόνο πέρυσι, το ερώτημα είναι .....τι τα έκανε; Ποιος βρίσκει απόλυτα φυσιολογική την λογική να δίνουν οι χρεοκοπημένες ελληνικές τράπεζες δάνειο σε ξένες εταιρείες για να έρθουν να αγοράσουν κερδοφόρες Ελληνικές κρατικές επιχειρήσεις;

Αγαπητέ speedbird, ελπίζω να επιχειρηματολόγησα. Σχετικά με την απορία σου για το τι νομίζω ότι πρέπει να γίνει, αφού ούτε το ένα, ούτε το άλλο μου αρέσει, η απάντηση είναι απλή. Η Ελλάδα έχει πρόβλημα πολιτικού προσωπικού.
 
Αγαπητέ gonso νομίζω ανέφερα σε προηγούμενο post με αρκετά τα οποία έχεις πει και έχω επίσης πει πως θεωρώ σοβαρή την επιχειρηματολογία σου (σε σχέση με τον satcorfu που ο αντίλογός του είναι πως η 'Καθημερινή' αναπαράγει αυτούσια τα δελτία τύπου της fraport. Τι να κάνουμε, δεν είναι όλες οι εφημερίδες κομματικές και με 'γραμμή).

Και gonso θα συμφωνήσω 1000% μαζί σου για το πρόβλημα πολιτικού προσωπικού. Ποτέ δεν διαφώνησα. Απλά δεν συμφωνώ στην απλή διαπίστωση, αλλά στην πλήρη αλλαγή πλεύσης ως επιχειρηματικό μοντέλο.
 
Speedbird8":2oh0nd4l said:
σε σχέση με τον satcorfu που ο αντίλογός του είναι πως η 'Καθημερινή' αναπαράγει αυτούσια τα δελτία τύπου της fraport. Τι να κάνουμε, δεν είναι όλες οι εφημερίδες κομματικές και με 'γραμμή)

λυπάμαι πραγματικά αν ύστερα απο τόσες σελίδες αντιπαραθέσεων, επιχειρημάτων, Links για περαιτέρω ανάγνωση και παροχή στοιχείων, το συμπέρασμά σου είναι το παραπάνω... λυπάμαι ειλικρινά !! είχα την εντύπωση οτι η συζήτηση ήταν σε αρκετα καλό επίπεδο !
Δεν αντιπαρατεθήκαμε για μια νέα επένδυση, όπως ας πούμε η κατασκευή ενός νέου α/δ στο Καστέλλι, ή ενός νέου α/δ κάπου στην Ελλάδα, που θα προστεθεί στα υπάρχοντα και με το επιχειρηματικό ρίσκο θα προσελκύσει αεροπορικές εταιρείες και θα αποσπάσει μερίδιο απο την πίτα ή θα την αυξήσει... Μιλάμε για ένα έτοιμο πράγμα, με ΠΟΛΥ σίγουρο έσοδο, και μάλιστα αυξανόμενο (οι δείκτες του τουριστικου ρεύματος έτσι λένε, όπως αναφέρει και ο gonzo). Τόσα χρόνια εκθειάζουμε το Ελ. Βενιζέλος και δεν αναφέρθηκε κανείς των υποστηρικτών, στον προστατευτισμό, δηλασή την απαγόρευση λειτουργίας άλλου α/δ στα 100 χλμ(νομίζω), στις εξαιρέσει απο φόρους, τέλη κλπ. Μα, οι οπαδοί της ελεύθερης αγοράς είναι και αντίθετοι σε κάθε είδους προστατευτισμό. Μου κάνει εντύπωση να ακούω δικηγόρους, μηχανικούς κλπ στο επάγγελμα, να είνα θιασώτες και απο την άλλη να απολαμβάνουν του κλειστού επαγγέλματός τους. Μια επένδυση πρέπει να προστίθεται στην αγορά, με μια νέα ιδέα, ένα νέο ρίσκο, να προσπαθεί να προσελκύσει μερίδιο της αγοράς, αναγκάζοντας και τον ανταγωνισμό να βελτιωθεί, παίζοντας όμως το παιγνίδι επι ίσοις όροις. Δεν μπορεί π.χ, ενας επιχειρηματίας που θέλει καν φτιάξει μια υποδομή να πρέπει να περάσει απο χρονοβόρες γραφειοκρατίες, αρχαιολογίες, αδειοδοτήσεις και ο άλλος να εξαιρείται και μάλιστα να υπάρχουν ρήτρες για τυχόν αργοπορίες...Οι ρήτρες ή θα υπάρχουν για όλους ή για κανέναν και σιγουρα όχι μονομερώς. π.χ Ο Εμίρης του Κατάρ, που ρίχνει χρήμα για κατασκευή υπερπολυτελούς ξενοδοχείου στην Κέρκυρα, θέλησε να φτιάξει μπροστά, μια ιδιωτική μαρίνα. Δεν του το επέτρεψαν όμως, γιατί άτι τέτοιο απαγορεύεται απο το Νόμο...αν τη φτιάξει τελικά, γιατί δεν μπορώ και εγώ να κάνω μια προβλήτα στη θάλλασσα μπροστά απο το σπίτι μου, για να βάζω το megayacht μου ? Αυτές οι "λεπτομέρειες" δεν απασχολουν καθόλου ??
Στις ΗΠΑ, την πατρίδα του "κομμουνισμού" όπου τα μεγάλα α/δ είναι δημόσια, οι νόμοι ισχύουν για όλους, μεγάλες εταιρείες και μικρούς ιδιώτες. Εξαιρέσεις δεν υπάρχουν.
Μου κάνει εντύπωση να διαβάζω σχόλια για τους Δ.Υ., που τελικά είναι και η αιτία "πασών αμαρτιών" σε αυτή τη χώρα, όταν διαπιστωμένα το μεγάλο φαγοπότι γινόταν τόσα χρόνια απο την "ελευθερη οικονομία". Σαφώς και υπάρχουν διεφθαρμένοι Δ.Υ, (BTW παγκόσμιο φαινόμενο), αλλά δύσκολα θα βρεί πολλούς Δ.Υ με αδήλωτες καταθέσεις εκατομμυρίων στους φορολογικους παράδεισους. Αυτή είναι η Ελλάδα αγαπητοί, μια κοινωνία που εκλέγει εκπροσώπους που της αξίζουν, μια κοινωνία που απο τη μια βρίζει τα κακώς κείμενα ( Δ.Υ. μονιμότητα) και απο την άλλη θα τρέξει να πάρει μερος στους διαγωνισμούς για τις προσλήψεις.
Οσον αφορά την Καθημερινή, πραγματικά την είχα σε υπόληψη αυτή την εφημερίδα, μέχρι που διαπίστωσα τη μεροληψία της, αφού πραγματικά δημοσιεύει αυτούσια τα δελτία Τύπου της Fraport, δεν κάνει καμμία ερευνα, όπως έκανε το Press Project, είμαι σίγουρος οτι το Reuters το διαβάζουν οι δημοσιογράφοι της, αλλά επέλεξαν να μήν αναφερθούν στην κακή εικόνα στα έσοδά της, την ανάγκη ρευστοποιήσης, για να καλύψει το ποσό που χρειάζεται για τα δικά μας α/δ... αυτή και ο Κοπελούζος !!! γιατί? μα, να μη θίξουμε την επένδυση, που άλλωστε είναι και προαπαιτούμενο στο μνημόνιο.. και σημερινό άρθρο της
http://www.kathimerini.gr/902409/articl ... -h-fraport, όπου βεβαίως δεν αναρωτιέται ο συντάκτης γιατί τόσο καιρό δεν μπορούσε η εταιρεία να αναλάβει και τί έγραφαν τα Δελτία Τύπου ολο αυτό το διάστημα που μεσολάβησε απο το Νοέμβρη που θα αναλάμβανε μέχρι σήμερα !!

Και εγώ δεν είχα ασχοληθεί με τα οικονομικά τους, διάβαζα και εγώ ότι μας σερβίρουν, ο Αλεβιζόπουλος όμως ελεγε οτι έλεγε και δεν υπήρξε καμμία αντίδραση. Αλήθεια αν μια εταιρεία θίγεται απο κάποιον που διασπείρει ψεύτικα στοιχεία και την πληττει εμπορικά, θα τον αφήσει έτσι ? για το λόγο αυτό, έψαξα λίγο, οχι πολύ, και βρήκα οτι μπορεί να βρεί ο οποιοσδήποτε, όπως το άρθρο του Reuters. Βλέποντας παράλληλα και την συνεχή αδυναμία αναληψης των α/δ, διαβάζοντας σε κάθε Δελτίο Τύπου τα εκατομύρια που θα πέσουν σε αναβαθμίσεις σε βάθος τετραετίας, δηλαδή όχι σήμερα αλλα αφού έχει αρχίσει να ειπράττει απο τα σίγουρα έσοδα, κατάλαβα το παιγνίδι που παίζεται.... Δεν είναι έτσι οι υγειείς επενδύσεις αγαπητοί !!
Σήμερα ακούγεται η ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ, έχουν πέσει με τα μούτρα να την αγοράσουν ξένοι.. .Πιστεύει κανείς οτι το ρεύμα θα φτηνήνει ? θα υπάρχει κοινωνική ευαισθησία κλπ ??? η μήπως η ποιότητα του ρεύματος σήμερα δεν αρκεί για τον Ελληνα πολίτη ? Σε τί θα τον ωφελήσει? Προτιμάμε να δοθεί μια ακόμα δημόσια υποδομή, μόνο και μόνο για να εκδικηθούμε τον Φωτόπουλο ? γιατί μαλλον για κατι τέτοιο πρόκειται !!
 
Σόρι γιατί κάπου το χάνω. Διαβάζω για τις καταστροφικές συνέπειες της ιδιωτικοποίησης των 14 Α/Δ. Ας αφήσω στην άκρη το γεγονός ότι δεν μπορώ να φανταστώ πόσο χειρότερα μπορεί να γίνουν τα υπάρχοντα αεροδρόμια και ας πω το πιο απλό. Το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, το "Βενιζέλος" είναι εδώ και 16 χρόνια ιδιωτικό. Και η σύγκριση του Βενιζέλος με οποιοδήποτε άλλο αεροδρόμιο της χώρας και φυσικά με τον προκάτοχό του (το τραγικό Ελληνικό) δείχνει ότι η ιδιωτική διαχείριση του ΑΤΗ είναι απολύτως επιτυχημένη. Προφανέστατα το ίδιο θα ισχύσει και για τα 14.
 
mitcos":1l100one said:
Σόρι γιατί κάπου το χάνω... Ας αφήσω στην άκρη το γεγονός ότι δεν μπορώ να φανταστώ πόσο χειρότερα μπορεί να γίνουν τα υπάρχοντα αεροδρόμια...
Η απάντηση ειναι αρκετά απλή: στην Ελλάδα, και για μια σειρά από αιτίες που δεν μπορούν να αναλυθούν εδώ, σημαντικό μέρος του εκλογικού σώματος έχει πάρει διαζύγιο με την κοινή λογική. Βλέπεις ότι ακόμα και μέλη του forum με σωστές απόψεις σε διάφορα άλλα αεροπορικά θέματα να προσπαθούν να κάνουν το άσπρο μάυρο όταν στην συζήτηση εμπλέκεται η ελληνική πολιτικοοικονομική κατάσταση.
 
Ενα ενδιαφέρον άρθρο απο το capital.gr
http://www.capital.gr/epixeiriseis/3202 ... ta-fraport
του οποιου η τελευταία παράγραφος είναι : "Όμως το ελληνικό Δημόσιο έχει συμβατική υποχρέωση, η οποία μάλιστα έχει ψηφιστεί από τη Βουλή, να διασφαλίζει ότι η ΥΠΑ θα συνεργάζεται με τον παραχωρησιούχο και θα παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, το ανθρώπινο δυναμικό και την τεχνική υποστήριξη, κατόπιν αιτήματος του παραχωρησιούχου, που απαιτούνται για την ομαλή μετάβαση της λειτουργίας κάθε περιφερειακού αεροδρομίου στον παραχωρησιούχο. "

Θα παρακαλούσα κάποιον να βρεί σε ποιό σημείο πέρα απο την "βοήθεια" και "πληροφορίες" αναφέρει η σύμβαση το "ανθρώπινο δυναμικό και τεχνική υποστήριξη"..... γιατί άλλο είναι "τεχνική βοηθεια και άλλο τεχνική υποστήριξη !!!
Με τα φτωχά μου ελληνικά η βοήθεια συνίσταται να πει κάποιος σε εναν αλλο " να εκεί είναι οι ασφάλειες" και η υποστήριξη είναι να πάει και να φτιάξει ενα πρόβλημα !
 
"Υπάρχει έτσι ο κίνδυνος να ανακύψουν κάποια προβλήματα σε τομείς όπως η ηλεκτροδότηση και ο φωτισμός στα συστήματα εξυπηρέτησης επιβατών αλλά και όχι μόνο, όπως αναφέρουν κύκλοι που εμπλέκονται στις αερομεταφορές."

Ότι δηλαδή, για όποιο πρόβλημα παρουσιαστεί μετά την παράδοση/παραλαβή και πάλι θα φταίνε οι τεχνικοί ΥΠΑ που δεν έδειξαν "τις ασφάλειες".
 
Το άρθρο αποσκοπεί στο να προετοιμάσει το κοινό του. Όταν παραλαμβάνεις αεροδρόμια (αλήθεια, ανέλαβε επίσημα η Fraport ή όχι ακόμα;) με την αρχή της καλοκαιρινής σεζόν, είναι σίγουρο ότι μέχρι τον Ιούνιο τουλάχιστον θα γίνει της ....τάνας.

Κάτσε λοιπόν να αρχίσουμε από νωρίς το blame game, να έχουμε πιάσει ταμπούρι.
 
Μη λέτε τέτοια πράγματα γιατί θα αρχίσουν τα σχόλια του στυλ σοβιετία, κομμουνισμός, δεν αφήνει το κράτος τους καλούς ιδιώτες να φέρουν την ανάπτυξη και άλλα σχετικά.

Εγώ ακόμα αναρωτιέμαι πως η σύμβαση δεν έχει αποζημίωση από το κράτος σε περίπτωση που η εταιρία δεν πιάσει τους οικονομικούς της στόχους. Που το διάβασα αυτό θα πει κάποιος και φαντάζομαι τέτοια πράγματα, μα για τα διόδια που και εκεί τα ίδια ακούγαμε.
 
satcorfu":2coptlc3 said:
Ενα ενδιαφέρον άρθρο απο το capital.gr
http://www.capital.gr/epixeiriseis/3202 ... ta-fraport
...Με τα φτωχά μου ελληνικά η βοήθεια συνίσταται να πει κάποιος σε εναν αλλο " να εκεί είναι οι ασφάλειες" και η υποστήριξη είναι να πάει και να φτιάξει ενα πρόβλημα !
Bρήκες πάλι κάτι να μουρμουρήσεις :p
Δλδ αν ένας ηλεκ/γος της φραπορτ ας πουμε κατέβει στα υπόγεια του Διαγόρα που είναι ναρκοπέδιο και επικρατεί η φιλοσοφία δεν αγγίζουμε ότι δουλεύει και ζητήσει τη βοήθεια ενός κρατικού υπαλλήλου είναι μεμπτό; Πέραν ότι λογικά είναι στις συμβατικές υποχρεώσεις του δημοσίου να παρέχει την απαραίτητη υποστήριξη, αυτό που πειράζει τι είναι; Η υποψία ότι θα προσφέρει αμισθί υπηρεσία 1,2,3,5 φορές σε μια ιδιωτική εταιρεία; Ή ο φόβος ότι αυτό θα γίνει ο κανόνας; Έλεος βρε σατκορφου, λίγο έλεος. Φιδεμπορική φιλοσοφία είναι αυτή κ νομίζω πώς δεν σου ταιριάζει κιόλας...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top