Επανηλθα.
Τα αεροδρομι, η ΥΠΑ και ολο το δημόσιο λειτουργουν με τον τροπο που επιθυμουν οι υπαλληλοι τους να λειτουργουν.
Με μηδενικη αξιολόγηση, με μυδενικη προσωπικη ευθηνη του οποιουδήπ[οτε για οτιδηποτε συμβει και με βασικο στοχο την οσο το δυνατον μικροτερη προσπάθεια.
Για τα αεροδρόμια και το χάλι τους υπεύθυνη ήταν η ΥΠΑ και το υπουργείο που υποτίθεται την επόπτευε.
Για την έλλειψη χρημάτων πάλι φταίει οτι καταλήγουν στο υπουργείο Οικονομικών, οχι ότι χρειάζεται να καλυφθεί πρώτα η μισθοδοσία ξυλουργών, γυμναστών, χειριστών φαξ και λοιπών "μάχιμων" ειδικοτήτων υπαλλήλων πριν δοθούν πιστώσεις για αναλώσιμα...
Η τιμή που πωλήθηκαν dtrach ήταν σύμφωνα με τον Αλεβιζόπουλο πολλαπλάσια της τιμής που η ΟΣΥΠΑ εκτιμούσε πως θα έπιαναν. Όπως και το ετήσιο τίμημα που εισπράττει το δημόσιο απο αυτά ανεξαρτήτως κερδοφορίας.
O ταλαίπωρος πάλι ramper νομίζει πως για τις δηλώσεις του διευθύνοντος σύμβουλου της Φραπορτ φταίει ο... Αδωνης Γεωργιάδης!!! Μιλάμε για I.Q. Πολάκη και βγάλε...
Αν παραλάμβαναν το φθινόπωρο οι της Φραπορτ (θυμάμαι τους ΥΠΑτζηδες εδω πάντως να κλαίγονται γιατι δεν τα παραλαβανε νωρίτερα απο τον Απρίλιο) πως θα ειχε βγει καλοκαίρι με αυτή την κίνηση?
Πόσοι θα είχαν γίνει οι χαλασμένοι πυροσβεστήρες, οι καμένες λάμπες και οι διαλυμένες τουαλέτες.
'Η μήπως θα είχαν φτιάξει οι της ΥΠΑ τις παραπάνω βλάβες?
Αυτο που μένει είναι το οτι είμαστε πολύ τυχεροί που δεν έπιασε καμιά φωτιά σε τερμιναλ αεροδρομίου γιατί θα εκλεγαν μανούλες με την κατάσταση των πυροσβεστικών μέσων.