Idiwtikopoihsh OA

  • Thread starter Thread starter sxoaa
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Η transavia? να αγοράσει την Ολυμπιακή? Ε τότε πρόεδρε γιατί δεν λες ότι είναι η KLM απευθείας?? Αλλά τι να την κάνει?????Αχχχ
 
Στο τέλος της επόμενης εβδομάδας η Lazard, σύμβουλος του Δημοσίου, θα καταθέσει στην κυβέρνηση τον κατάλογο με τους ενδιαφερομένους

Οσο ζουν, ελπίζουν

Του ΝΙΚΟΥ ΜΟΥΜΟΥΡΗ

Ανοιχτό παραμένει το ενδεχόμενο μόνιμης προσγείωσης των Ολυμπιακών Αερογραμμών, χωρίς κατ' ανάγκη να απαιτείται γι' αυτό η... συνδρομή της Κομισιόν.

Σιγή από κυβέρνηση, που θεωρεί δεδομένο το «λουκέτο» και τη μετάταξη μέρους του προσωπικού σε περίπτωση που ο διαγωνισμός κηρυχθεί άγονος
Χθες ο υπουργός Μεταφορών Μιχ. Λιάπης ζήτησε να επικρατήσουν χαμηλοί τόνοι και σύνεση, όσον αφορά την προσπάθεια αναζήτησης αγοραστή για την εταιρεία. Με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα, στο τέλος της επόμενης εβδομάδας η Lazard, σύμβουλος του Δημοσίου, θα καταθέσει στην κυβέρνηση τον κατάλογο με τους ενδιαφερομένους. Τη διαδικασία εμφανίζεται να διαχειρίζεται αποκλειστικά η Lazard, η οποία τηρεί σιγήν ιχθύος για το θέμα.

Ορισμένες πληροφορίες για ενδιαφέρον Ελληνοαμερικανών επιχειρηματιών και μεγάλων ονομάτων του αεροπορικού κλάδου, όπως η Singapore Airlines, διαψεύδονται κατηγορηματικά, ενώ κύκλοι του υπουργείου Μεταφορών έλεγαν χθες πως η προσπάθεια που βρίσκεται σε εξέλιξη είναι η τελευταία.

Στην περίπτωση που δεν υπάρξει αποτέλεσμα, η κυβέρνηση φέρεται να θεωρεί δεδομένο το κλείσιμο των Ολυμπιακών Αερογραμμών, τη ρευστοποίηση περιουσιακών στοιχείων και τη μετάταξη μέρους του προσωπικού σε άλλους τομείς του Δημοσίου.

Στενοί συνεργάτες του Μιχ. Λιάπη διέψευδαν επίσης την άσκηση πιέσεων προς την Aegean για τη συγχώνευσή της με τις Ο.Α. ή την ανάληψη της διοίκησης της εταιρείας με την αγορά μειοψηφικού ποσοστού. Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο δεδομένη θα έπρεπε να θεωρηθεί η οργισμένη αντίδραση των εργαζομένων στις Ο.Α., για τους οποίους η Aegean αποτελεί «κόκκινο πανί».

Τυχόν ναυάγιο της προσπάθειας που βρίσκεται σε εξέλιξη αναμένεται να προκαλέσει -έστω και προσωρινά- προβλήματα στη λειτουργία του «Ελευθέριος Βενιζέλος», για το οποίο η κυβέρνηση επιδιώκει την εισαγωγή του στο Χρηματιστήριο εντός του έτους.

Πωλητήριο για την HellasJet

Εκτός του γόρδιου δεσμού των Ο.Α., το αεροδρόμιο της Αθήνας ίσως αντιμετωπίσει και άλλη μια απώλεια, αυτή της HellasJet. Οι Κυπριακές Αερογραμμές, ιδιοκτήτης της εταιρείας, αναζητούν διακαώς αγοραστή, καθώς η HellasJet «παράγει» ζημιές 1,7 εκατ. ευρώ μηνιαίως.

Ο κυπριακός εθνικός αερομεταφορέας είχε εκδηλώσει στο παρελθόν ενδιαφέρον για την απόκτηση της Ολυμπιακής, ωστόσο τον τελευταίο καιρό αντιμετωπίζει και ο ίδιος σοβαρά προβλήματα και βρίσκεται σε διαδικασία αναδιοργάνωσης.




ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 03/02/2005
 
Γ. Αλογοσκούφης για Ολυμπιακές Αερογραμμές

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2005 14:32
Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τις προσφορές για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές ο υπουργός Οικονομίας Γιώργος Αλογοσκούφης ανέφερε ότι η προθεσμία έκλεισε, ότι υπάρχουν αρκετοί ενδιαφερόμενοι Ελληνες και ξένοι επενδυτές αλλά και αεροπορικές εταιρείες.

Πρόσθεσε επίσης ότι οι διαδικασίες θα προχωρήσουν με βάση τις επικρατέστερες προσφορές, όπως προβλέπεται από την προκήρυξη του διαγωνισμού.



http://www.naftemporiki.gr/news/static/05/02/11/1012822.htm

kai


Συνάντηση Αλογοσκούφη - Λιάπη
Πάνω από πέντε προσφορές για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2005 12:24
Συνεργασία με θέμα τις προσφορές που έχουν κατατεθεί για την αγορά των «Ολυμπιακών Αερογραμμών» είχαν το πρωί οι υπουργοί Οικονομικών Γιώργος Αλογοσκούφης και Μεταφορών Μιχάλης Λιάπης, στο υπουργείο Οικονομίας.

Οι προτάσεις είναι περισσότερες από πέντε και προέρχονται τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό. Οι πιο ελκυστικές προσφορές για την αγορά των «Ολυμπιακών Αερογραμμών» πρόκειται να συζητηθούν σύντομα.



http://www.naftemporiki.gr/news/static/05/02/11/1012792.htm
 
kai alla nea:


Πέντε προσφορές για τις ΟΑ
Αγωνία για την πώληση των Ολυμπιακών Αερογραμμών

Eurokinissi
Αγωνία για την Ολυμπιακή...
Αθήνα


Συνεργασία για το θέμα των Ολυμπιακών Αερογραμμών είχαν την Παρασκευή οι υπουργοί Οικονομίας Γ.Αλογοσκούφης και Μεταφορών Μ.Λιάπης.

Μετά τη συνάντηση δεν έγιναν δηλώσεις, αλλά όπως έγινε γνωστό συζητήθηκε το θέμα των προσφορών για την εξαγορά της εταιρείας. Οι προσφορές είναι περισσότερες από πέντε και προέρχονται τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό.

Δηλώσεις ο κ. Αλογοσκούφης έκανε αργότερα, λέγοντας ότι η προθεσμία έκλεισε, ότι υπάρχουν αρκετοί ενδιαφερόμενοι Έλληνες και ξένοι επενδυτές αλλά και αεροπορικές εταιρείες και προσέθεσε ότι θα προχωρήσουν οι διαδικασίες με βάση τις επικρατέστερες προσφορές, όπως προβλέπεται από την προκήρυξη του διαγωνισμού.

Πάντως, όπως επισημαίνει Το Βήμα, το ενδιαφέρον των υποψήφιων επενδυτών είναι αδύναμο τόσο για τη συμμετοχή τους στη νέα προσπάθεια ιδιωτικοποίησης των ΟΑ, όσο και των τμημάτων υπηρεσιών της παλαιάς Oλυμπιακής Αεροπορίας.

Η Lazard, η οποία ανέλαβε το εγχείρημα σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα, την Εμπορική και την Alpha Finance, ενημέρωσε την Παρασκευή τους κ. Γ.Αλογοσκούφη και Μ.Λιάπη για τη short list που έχει δημιουργηθεί, ώστε να ζητηθούν προσφορές και να ξεκαθαριστεί το τοπίο των υποψηφίων.

Όσοι κριθούν ότι εκφράζουν σοβαρό ενδιαφέρον, θα μπουν στη διαδικασία ενημέρωσης των στοιχείων του συμπλέγματος των εταιρειών του εθνικού αερομεταφορέα. Η ιδιωτικοποίηση του εθνικού αερομεταφορέα θα πρέπει να γίνει το συντομότερο δυνατόν, αλλιώς τα πράγματα θα οδηγηθούν σε αδιέξοδο, δεδομένων και των υποχρεώσεων της Ελλάδας έναντι της ΕΕ.




http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=600881&lngDtrID=251
 
Ορίστε πώς τα βλέπω εγώ:

1) Οποιοαδήποτε ιδιωτική εταιρία με το ιστορικό, την κακοδιαχείριση και τα χρέη της ΟΑ θα είχε κλείσει προ πολλού.

2) Η ΟΑ πληρώνει, δυστυχώς, τη νοοτροπία του Δημοσίου που έλεγε "βάλε κόσμο μέσα να παίρνουμε ψήφους" και η εταιρία να πληρώνει. Δεν θα πρέπει κάποτε να λήξει αυτό?

3) Αν ήθελαν να εξυγιάνουν την ΟΑ θα μετέτασσαν τους πλεονάζοντες υπαλλήλους σε άλλες υπηρεσίες, θα προσλάμβαναν κανονικούς μάνατζερ και όχι διορισμένους αποτυχημένους πολιτικάντηδες ή γελοίους τύπου speedwing (τι να κάνουν και αυτοί όταν έχουν απέναντι τα συνδικάτα, τεσπα).

4) Δεν θα με χάλαγε καθόλου να έκλεινε η ΟΑ γιατί αυτό θα σήμαινε τέλος στην χωρίς λόγο αφαίμαξη των φορολογουμένων. ΟΚ, κακοδιαχείριση, κακές συγκυρίες κλπ να το δεχτώ. Αλλά γιατί να πληρώνω μια άρρωστη εταιρία? ΕΠειδή είναι κρατική? Αυτά συνέβαιναν το 80. Τώρα εχουμε 2005 και (ευτυχώς) η Κομισιόν βλέπει και διατάσσει.

5) Οι μόνιμοι υπάλληλοι και οι μέσω ΑΣΕΠ προσληφθέντες, σιγά μην απολυθούν. Θα πάνε να τα ξύσουν σε άλλες υπηρεσίες. Οι συμβασιούχοι θα μείνουν άνεργοι. Ε, και? Και εγώ απολύθηκα κάποτε από τον ιδιώτη εργοδότη μου όπως και πολλές χιλιάδες μη-προνομιούχοι. Έτσι και αλλιώς οι περισσότεροι στην ΟΑ με ρουσφέτι μπήκαν. Δεν τους λυπάμαι καθόλου.

6) Ας την πουλήσουν, ας την κλείσουν, ας την πετσοκόψουν. Μεγάλη εταιρία του παρελθόντος, ναι, αλλά τιμής ένεκεν ξεζούμισμα της τσέπης μου για να τρώνε τα γαλαζοπράσινα παιδιά που όλοι ξέρουμε πώς προσελήφθησαν, όχι! Να πάνε να δουλέψουν όπως όλος ο κόσμος.

7) Αν οι κυβερνήσεις ήθελαν να κόψουν την κάνουλα της ΟΑ θα το έκαναν. Αλλά δεν το κάνουν. Και μην πει κανείς ότι δεν φταίνε και οι εργαζόμενοι. Όταν ζητούσαν το ρουσφέτι ήταν καλά? Συνυπεύθυνοι λοιπόν. Από τη στιγμή που το ζήτησαν θα πρέπει να υποστούν και τις συνέπειες αν κάτι πάει στραβά. Που πήγε.

Πείτε με πεζό ή όπως θέλετε αλλά τις ρομαντζάδες όταν πρόκειται για εταιρίες τις βρίσκω άχρηστες και pathetic. Ας γίνει ότι προβλέπουν οι νόμοι με το μικρότερο δυνατό κόστος για τους φορολογούμενους. Λευκούς ελέφαντες και υπαλλήλους από ρουσφέτι βαρέθηκα να πληρώνω.
 
Όποιος είναι έξω απ'τον χορό, πολλά τραγούδια ξέρει... :roll:

Να κάνουμε όλοι αιτήσεις για δικαστές. Τώρα μάλιστα που περνάει κρίση ο χώρος, μας χρειάζονται.
 
OveLix":2fjt3fsn said:
Ïñßóôå ðþò ôá âëÝðù åãþ:

1) ÏðïéïáäÞðïôå éäéùôéêÞ åôáéñßá ìå ôï éóôïñéêü, ôçí êáêïäéá÷åßñéóç êáé ôá ÷ñÝç ôçò ÏÁ èá åß÷å êëåßóåé ðñï ðïëëïý.

2) Ç ÏÁ ðëçñþíåé, äõóôõ÷þò, ôç íïïôñïðßá ôïõ Äçìïóßïõ ðïõ Ýëåãå "âÜëå êüóìï ìÝóá íá ðáßñíïõìå øÞöïõò" êáé ç åôáéñßá íá ðëçñþíåé. Äåí èá ðñÝðåé êÜðïôå íá ëÞîåé áõôü?

3) Áí Þèåëáí íá åîõãéÜíïõí ôçí ÏÁ èá ìåôÝôáóóáí ôïõò ðëåïíÜæïíôåò õðáëëÞëïõò óå Üëëåò õðçñåóßåò, èá ðñïóëÜìâáíáí êáíïíéêïýò ìÜíáôæåñ êáé ü÷é äéïñéóìÝíïõò áðïôõ÷çìÝíïõò ðïëéôéêÜíôçäåò Þ ãåëïßïõò ôýðïõ speedwing (ôé íá êÜíïõí êáé áõôïß üôáí Ý÷ïõí áðÝíáíôé ôá óõíäéêÜôá, ôåóðá).

4) Äåí èá ìå ÷Üëáãå êáèüëïõ íá Ýêëåéíå ç ÏÁ ãéáôß áõôü èá óÞìáéíå ôÝëïò óôçí ÷ùñßò ëüãï áöáßìáîç ôùí öïñïëïãïõìÝíùí. ÏÊ, êáêïäéá÷åßñéóç, êáêÝò óõãêõñßåò êëð íá ôï äå÷ôþ. ÁëëÜ ãéáôß íá ðëçñþíù ìéá Üññùóôç åôáéñßá? ÅÐåéäÞ åßíáé êñáôéêÞ? ÁõôÜ óõíÝâáéíáí ôï 80. Ôþñá å÷ïõìå 2005 êáé (åõôõ÷þò) ç Êïìéóéüí âëÝðåé êáé äéáôÜóóåé.

5) Ïé ìüíéìïé õðÜëëçëïé êáé ïé ìÝóù ÁÓÅÐ ðñïóëçöèÝíôåò, óéãÜ ìçí áðïëõèïýí. Èá ðÜíå íá ôá îýóïõí óå Üëëåò õðçñåóßåò. Ïé óõìâáóéïý÷ïé èá ìåßíïõí Üíåñãïé. Å, êáé? Êáé åãþ áðïëýèçêá êÜðïôå áðü ôïí éäéþôç åñãïäüôç ìïõ üðùò êáé ðïëëÝò ÷éëéÜäåò ìç-ðñïíïìéïý÷ïé. ¸ôóé êáé áëëéþò ïé ðåñéóóüôåñïé óôçí ÏÁ ìå ñïõóöÝôé ìðÞêáí. Äåí ôïõò ëõðÜìáé êáèüëïõ.

6) Áò ôçí ðïõëÞóïõí, áò ôçí êëåßóïõí, áò ôçí ðåôóïêüøïõí. ÌåãÜëç åôáéñßá ôïõ ðáñåëèüíôïò, íáé, áëëÜ ôéìÞò Ýíåêåí îåæïýìéóìá ôçò ôóÝðçò ìïõ ãéá íá ôñþíå ôá ãáëáæïðñÜóéíá ðáéäéÜ ðïõ üëïé îÝñïõìå ðþò ðñïóåëÞöèçóáí, ü÷é! Íá ðÜíå íá äïõëÝøïõí üðùò üëïò ï êüóìïò.

7) Áí ïé êõâåñíÞóåéò Þèåëáí íá êüøïõí ôçí êÜíïõëá ôçò ÏÁ èá ôï Ýêáíáí. ÁëëÜ äåí ôï êÜíïõí. Êáé ìçí ðåé êáíåßò üôé äåí öôáßíå êáé ïé åñãáæüìåíïé. ¼ôáí æçôïýóáí ôï ñïõóöÝôé Þôáí êáëÜ? Óõíõðåýèõíïé ëïéðüí. Áðü ôç óôéãìÞ ðïõ ôï æÞôçóáí èá ðñÝðåé íá õðïóôïýí êáé ôéò óõíÝðåéåò áí êÜôé ðÜåé óôñáâÜ. Ðïõ ðÞãå.

Ðåßôå ìå ðåæü Þ üðùò èÝëåôå áëëÜ ôéò ñïìáíôæÜäåò üôáí ðñüêåéôáé ãéá åôáéñßåò ôéò âñßóêù Ü÷ñçóôåò êáé pathetic. Áò ãßíåé üôé ðñïâëÝðïõí ïé íüìïé ìå ôï ìéêñüôåñï äõíáôü êüóôïò ãéá ôïõò öïñïëïãïýìåíïõò. Ëåõêïýò åëÝöáíôåò êáé õðáëëÞëïõò áðü ñïõóöÝôé âáñÝèçêá íá ðëçñþíù.

Oloi pia prepei na symfwnoume me ta parapanw pou grafei o filos OveLix.

O diasyrmos oxi mono tou onomatos ths Olympiakhs, alla kai twn idrytwn ths (pou 0a eprepe pleon na paroun phsw to copyright), alla kai tis xwras mas prepei na stamathsoun.

Egw peta3a auth thn etairia prosfata kai tha peta3w pali isa kai mono giati htan panta parwn se oles tis symantikes stigmes ths zwhs mou kathe fora pou me eferne sthn Ellada apo to e3wteriko. Me authn proto ta3idepsa me aeroplano, kai auth me ekane na agapw tous ai0eres alla kai thn Ellada!

Otan omws se prosfato ta3idi mou koita3a tnn tseph tou ka0hsmatos kai to mono pou brhka htan to sakoulaki ths trikymias tote katalaba pia poso xamhla exei pesei auth h etairia. To mono shmantiko einai oti enoiw0a akomh to ais0hma asfaleias gia to opoio h OA htan panta gnwsth alla dysaresth0ika omws pou mono to sakoulaki yphrxe gia en8ymio tou ta3idiou mou.

Telika auto pou 0a lypsei apo emas tous epibates alla kai apo olous tous Ellhnes 0a einai to logotypo kai oi kykloi giati pragmatika 0a xasoume mia megalh etairia tou parel0wntos ean kleisei.

Den a3izei omws na synexizoume na plhrwnoume forous gia auth.

To mono pou pikrainei olous mas einai to ti 0a mporouse na htan h OA. Poses etairies megalwsan apo ta la0h pou ekane h OA alla kyriws oi kybernhseis;

Gia paradeigma h geografia ths OA 0a mporouse na thn ekane mia etairia gefyra anatolhs kai dyshs. Kati pou shmera to kanei h Emirates alla kai polles alles. Ews kai prwhn aeroporikes etairies tou symfwnou ths Barsovias einai pleon kalyteres apo tis OA. Etairies opws h Malev, Lot, kai CSA exoun kanei almata se deka xronia pou h OA den exei kanei se 30.

Giati;

Lefteris.
 
OveLix":1dd15qz5 said:
4) Δεν θα με χάλαγε καθόλου να έκλεινε η ΟΑ γιατί αυτό θα σήμαινε τέλος στην χωρίς λόγο αφαίμαξη των φορολογουμένων. ΟΚ, κακοδιαχείριση, κακές συγκυρίες κλπ να το δεχτώ. Αλλά γιατί να πληρώνω μια άρρωστη εταιρία? ΕΠειδή είναι κρατική? Αυτά συνέβαιναν το 80. Τώρα εχουμε 2005 και (ευτυχώς) η Κομισιόν βλέπει και διατάσσει.

Ναι βέβαια... Και φροντίζει οι Γερμανοί/Γάλλοι/Άγγλοι φορολογούμενοι να πληρώνουν το development cost του Α380 και του κάθε νέου Airbus που είναι μάλλον αμφίβολο αν θα βγάλει τα λεφτά του!!!

Άσε μας ρε OveLix με την "καλή" και "ενσυνείδητη" κομισιόν!!!
 
Κι'επειδή λοιπόν η Κομισιόν κάνει τα "στραβά μάτια" γιά το ξεζούμισμα τών Αγγλογαλλογερμανών με το Α380,άς κάνη το ίδιο και γιά να πληρώνη ο Ελληνας φορολογούμενος την ζημιογόνο Ολυμπιακή......

Εγώ δέν λέω οτι η Κομισιόν είναι "καλή" και "ενσυνείδητη".Αλλά λέω οτι,τουλάχιστον,η απόφασή της να υποχρεώση την Ελλάδα να μήν διατηρή τον ζημιογόνο κρατικό αερομεταφορέα της είναι σωστή.Αν δέν κάνη το ίδιο γιά το θέμα τού Α380,κακώς δέν το κάνει,αλλά είναι άλλο θέμα.Ε,μέσα στα τόσα στραβά της άς πάρη και μιά σωστή απόφαση,δέν μάς χαλάει...

Εχω πετάξει και εγώ αρκετές φορές με την ΟΑ.Την πρόλαβα και στίς καλές εποχές της,επί Ωνάση,και τώρα πρόσφατα (πρίν 7 χρόνια η τελευταία φορά που ταξίδεψα) που είναι κρατική.Εντάξει,άν κλείση η ΟΑ θα νοιώσω άβολα που όταν θα πηγαίνω στο LGAV δέν θα βλέπω τίς μπλέ ουρές με τους πέντε κύκλους,αλλά εφ'όσον η εταιρεία είναι ζημιογόνος,δέν μπορώ εγώ ώς φορολογούμενος να πληρώνω γιά να διατηρήται.Θα νοιώσω άβολα επίσης γιατί δυό-τρείς φίλοι μου που είναι πιλότοι θα χάσουν την θέση τους,αλλά ξέρω οτι με την εμπειρία που έχουν,σίγουρα θα πάνε σε κάποια άλλη εταιρεία.Ακόμα και γιά όλους τους άλλους εργαζόμενους (που βέβαια δέν τους γνωρίζω προσωπικά) θα νοιώσω άβολα,ωστόσο σίγουρα κάπου αλλού θα μεταταχθούν-δημόσιοι υπάλληλοι είναι άλλωστε,άρα μόνιμοι...

Είπαμε,καλές οι αναμνήσεις και τα περασμένα μεγαλεία,αλλά να έχουμε και λιγάκι ρεαλισμό:)
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top