Δύο πράγματα είναι πολύ δύσκολα όταν προσπαθήσει κάποιος να απαντήσει σε κάποια απορία μέσω ενός φόρουμ. Το ένα είναι ότι δεν μπορεί να καταλάβει σε ποιόν απευθύνεται. Το επίπεδο γνώσεων και τί ξέρει ή τί δεν ξέρει. Το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι οι απαντήσεις δεν πρέπει να είναι κατεβατά ολόκληρα. Μέσα σε λίγες γραμμές θα πρέπει να γίνει επεξήγηση που καλύπτει ολόκληρα κεφάλαια βιβλίων!
gianestras_kavala":i18ijk74 said:
Ένα scenery το οποίο εγκατέστησα (αν θυμάμαι καλά της aerosoft) όταν πηγαινα για προσγείωση στον 26 και έβαζα τη συχνότητα του LOCalizer sto HSI μου εμφάνιζε ILS1 και με το που πατούσα το APP με τραβόυσε κανονικά όπως ΄τνα κανονικό ILS.
Σε LOC only προσέγγιση, όπως στον 26 του Ινσμπρουκ, πατώντας APP, δεν πρέπει να κατέβει το αεροπλάνο. Στην πραγματικότητα, στους περισσότερους τύπους αεροσκαφών, δεν μπορείς να πατήσεις APP, αν δεν υπάρχει σήμα LOC και GS (glideslope). Απλά το αεροπλάνο δεν δέχεται την επιλογή. Το ότι σε κάποιο scenery που κατέβασες σε αφήνει να το κάνεις και κατεβαίνει το αεροπλάνο κιόλας, μάλλον σημαίνει ότι δεν είναι σχεδιασμένο σωστά και με πιστότητα (το scenery)
gianestras_kavala":i18ijk74 said:
Επίσης ποια η διαφορά του LOC από το VOR?
1) Λειτουργούν σε διαφορετικό εύρος συχνοτήτων
2) Το VOR έχει πολύ μεγαλύτερη ακτίνα εμβέλειας. Τα περισσότερα είναι πάνω από 120 ναυτικά μίλια. Το LOC έχει ακριβείς ενδείξεις μέχρι τα 25 ναυτικά μίλια
3) Το VOR είναι πανκατευθυντικό. Από όποια κατευθυνση και αν είσαι, σου λέει πώς να το βρείς και να πάς πρός το μέρος του. To LOC καλύπτει μερικές μοίρες δεξιά-αριστερά της τελικής προσέγγισης.
4) Το LOC είναι σαφώς πιό ακριβές. Ανάλογα την απόσταση, μία παρέκλιση ενός dot στο Localiser, σημαίνει μερικές δεκάδες ή εκατοντάδες μέτρα. Μία παρέκλιση ενός dot στο VOR, πάλι ανάλογα πόσο μακρυά του είσαι, σημαίνει απόκλιση πολλών ...μιλίων. Χρησιμοποιώντας Localiser, μία προσέγγιση γίνεται πιό ακριβής στο "δεξιά-αριστερά". Έτσι επιτρέπεται το αεροπλάνο να κατέβει ακόμα πιό χαμηλά, χωρίς να έχει οπτική επαφή.
gianestras_kavala":i18ijk74 said:
Βεβαίως, όπως πάει με το ILS. Μάλιστα το DME είναι απέιρως χρησιμότερο σε ένα LOC approach, από ότι σε ένα ILS. Μήν έχοντας Glideslope, στην LOC προσέγγιση η κάθοδος γίνεται βάσει αποστάσεων. ΠΧ: Η κάθοδος αρχίζει στα 12 μίλια από ύψος 3600 πόδια. Αν το αεροπλάνο χάνει 300 πόδια κάθε μίλι (σε γωνία πχ 3 μοιρών), στα 11 μίλια πρέπει να είναι στα 3300 πόδια, στα 10 μίλια στα 3000 πόδια κ.ο.κ. Οι LOC προσεγγίσεις αναφέρουν αυτά τα ύψη και τις αποστάσεις στο χάρτη.
Αν δεν υπάρχει DME, η εναλλακτική μέθοδος είναι η χρονομέτρηση. Άλλα όπως είπα, είναι εξαιρετικά σπάνιο να βρείς LOC προσέγγιση χωρίς DME, εκτός και αν το DME είναι χαλασμένο.
gianestras_kavala":i18ijk74 said:
To LOC σε τραβάει όπως ένα κοινό ILS?
Ναί, αλλά μόνο στο "δεξιά-αριστερά". Το "πάνω-κάτω" το κάνεις μόνος σου. Και όταν λές "τραβάει", προφανώς αναφέρεις στις ενδείξεις το Flight Director και στις εντολές που παίρνει από αυτό ο αυτόματος πιλότος.