in-flight service

  • Thread starter rouho
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Προσωπικά εμένα δεν θα με χάλαγε και τόσο ένα Buy on Board με τις προϋποθέσεις ότι:

1. Θα υπήρχε και μια αντίστοιχη μείωση των τιμών στο εισιτήριο, έστω 5 με 10 ευρώ.
2. Οι τιμές του BoB θα ήταν λογικές - κάτι αντίστοιχο της Sky Express.
3. Θα υπήρχε μια καλύτερη ποιότητα και αρκετή ποικιλία.

Πάντως και πάλι τονίζω, με τον κατήφορο που έχουν πάρει οι παρεχόμενες υπηρεσίες στις Ευρωπαϊκές legacy, θα ήταν μια χρυσή ευκαιρία η Aegean να διαφοροποιηθεί προς τα πάνω. Σε μια αγορά 600+ εκατ. με μεγάλη μεσαία τάξη στην Ευρώπη , υπάρχει η ζήτηση για υψηλού επιπέδου προϊόντα και υπηρεσίες.

Αν η Aegean συνεχίσει την πορεία προς τα κάτω, όπως και όλοι οι υπόλοιποι, σε τι θα διαφοροποιείται και γιατί να είναι εταιρία πρώτης επιλογής; Η Aegean σχεδόν πάντα ήταν κερδοφόρος και επιτυχημένη από την αρχή της πορείας της, και πιστεύω ότι αυτό οφειλόταν κυρίως στην ποιότητα του προϊόντος της ( και την εξυπηρέτηση ). Άρα η ποιότητα και η εξυπηρέτηση «πουλάνε».

Και ξανά ρωτάω λοιπόν: γιατί αυτή η πρεμούρα να εξελιχθεί σε loco η Aegean;
 
Συμφωνώ με τα περισσότερα από τα γραφόμενά σου 6circles. Στην τελευταία και σημαντικότερη ερώτησή σου θα ήθελα να λάβω θέση ως εξής:

1. Οι ιδρυτές και συνεχιστές της Aegean δεν τη σχεδίασαν ούτε την εκλαμβάνουν ως χαμηλού κόστους. Ναι μεν έχει κατά καιρούς οικονομικά εισιτήρια, όμως στα ελληνικά η λέξη οικονομικός λέγεται και φθηνός, που σημαίνει αυτός που πέφτει, ο χαμηλός, ο μικρότερης αξίας. Φυσικά αυτοί που επένδυαν χρόνο, χρήμα, νεύρα, εργασία και πολλά πολλά άλλα για να τη χτίσουν δεν τη θεωρούν "φθηνή", αλλά εξαιρετικά μεγάλης αξίας και σημασίας.

2. Μερικοί εκλαμβάνουν την Aegean ως συνεχιστή της Ολυμπιακής ως εθνικού αερομεταφορέα. Η ίδια από όσο θυμάμαι πότε δεν αξίωσε τέτοιο τίτλο, όμως κάποιοι επιβάτες και πελάτες της, μεταξύ των οποίων ίσως και πολιτικοί αξιωματούχοι, τη θεωρούν ως μέρος της ελληνικής κουλτούρας και πολιτιστικής κληρονομιάς, κάτι σαν την Ακρόπολη ας πούμε. Είναι ζήτημα τιμής και κατά κάποιον τρόπο εθνικής καταξίωσης για μερικούς. Και φοβούνται ότι αν "πέσει" στη φτήνια θα απαξιωθεί. Μεταξύ μας, χωρίς να θέλω να λάβω πολιτική θέση, δεν έχουν και εντελώς άδικο. Κάτι που έχτισες με κόπο και συλλογική εργασία δε θέλεις να έρχεται κάποιος να στο χαρακτηρίζει φθηνό.

3. Οι συνεργάτες και μέτοχοι της Aegean τη βλέπουν σαν παιδί τους, και στα παιδιά τους οι Έλληνες δίνουν τα καλύτερα και δεν τσιγγουνεύονται. Προτιμούν να μπουν στα χρέη, να δυσκολευτούν, ακόμη και να υποφέρουν αν χρειαστεί, προκειμένου να έχουν τα παιδιά τους καλύτερη ζωή. Αυτό έχει να κάνει με την ιστορία τους, που είναι γεμάτη από πολέμους, απειλές και στερήσεις. Όσα πέρασαν οι παλιοί δε θέλουν να τα περάσουν τα παιδιά και τα εγγόνια τους, και σε αυτό περιλαμβάνεται η στέρηση, οι ελλείψεις και η "φθήνια". Μια παροιμία λέει ότι η φτήνια τρώει τον παρά, δηλαδή το να υποτιμάς μόνος σου το προϊόν σου σου στερεί τη δυνατότητα να το εκτιμήσει δεόντως ο αγοραστής ώστε να καταβάλλει το κατάλληλο τίμημα.

4. Είναι ζήτημα τιμής και αξιοπρέπειας στην Ελλάδα να μην κάνουμε οικονομία ή εκπτώσεις στο φαγητό. Ανήκει στην προαιώνια παράδοση να προσφέρουμε ακόμα και στον ξένο ένα πιάτο φαγητό ως ένδειξη φιλοξενίας. Γι' αυτό σε μερικά νησιά και χωριά θα δείτε να προσκαλούν εντελώς ξένους ανθρώπους για φαγητό. Βέβαια, στο σημερινό κόσμο που όλα μετριούνται με χρήμα και οικονομικούς δείκτες, αυτό πλέον φαντάζει εξωπραγματικό ενώ πολλοί άνθρωποι δεν έχουν καν τα βασικά όπως χρήματα για να φάνε.

Ελπίζω να βοήθησα κάπως, εν ολίγοις στη νοοτροπία των ελληνικών επιχειρήσεων το φαγητό δεν ταιριάζει τόσο ως εμπορεύσιμο προϊόν καθώς αποτελεί βασική ανθρώπινη ανάγκη. Γι' αυτό και στην Ελλάδα πολλά σούπερ μάρκετ, φοιτητικές εστίες, επιχειρήσεις, αλλά και ιδιώτες, συγκεντρώνει τρόφιμα που περισσεύουν ή δεν πουλήθηκαν, και κάποιες μέρες πριν τη λήξη τους τα δίνουν δωρεάν ή σε συμβολική τιμή σε όσους έχουν ελλείψεις ή σε επισιτιστικούς οργανισμούς.
 
Όσοι τυχεροί ταξιδέψαμε με την ΟΑ φάγαμε πράγματι με χρυσά κουτάλια. Τώρα ας φάμε και λίγα φιυστίκια με νερό για χώνεψη!!!!
 
Οι τυχεροί πληρώναμε το Αθήνα-Κοπεγχάγη-Αθήνα 150.000 δραχμές ακατέβατα. Τώρα, αν μας ζητήσουν 250 ευρώ θα μας φανεί ακριβό. Άλλες εποχές, άλλοι επιβάτες, άλλες ανάγκες.
 
Τότε ζήτημα να έκανες ένα ταξίδι εξωτερικού τη δεκαετία αν δεν ήσουν στους έχοντες. Και τώρα μπορεις να πας έστω και με Λίγδη εξωτερικό με χαμηλότερη τιμή απο ο,τι να πας στο χωριό σου με το ΚΤΕΛ.
 
To λες και... "inflight service" :mrgreen: όταν ο πιλότος της πτήσης που επέστρεφε την αποστολή του Ολυμπιακού από το Βελιγράδι, βγήκε από το κόκπιτ και έπαιξε στην τρομπέτα τον ύμνο της ομάδας!!!
 
Σοβαρά τώρα;;; Άμα είναι να πιει και ένα ποτηράκι με τα παιδιά για την ( άξια ) νίκη τους!
Χαίρομαι που ο συγκυβερνήτης δεν είχε ψυχολογικά προβλήματα και να σκεφτεί: «να μια ωραία ευκαιρία να ξεμπερδεύω με τον μάταιο αυτόν κόσμο».

Λίγη τροφή για σκέψη.


ΥΓ. Κρατάω μια επιφύλαξη γιατί ίσως αυτό να έγινε στο έδαφος. Το άρθρο δεν διευκρινίζει. Αν όντως έγινε στο έδαφος τότε άκυρα όλα τα παραπάνω που έγραψα.
 
Αν έχει τα ψυχολογικά προβλήματα που περιγράφεις, έχει άπειρες ευκαιρίες (π.χ. στα τελευταία δευτερόλεπτα της προσγείωσης).

Σε κάθε περίπτωση, ας μη γινόμαστε υπερβολικοί αν δεν ξέρουμε λεπτομέρειες. Θυμίζω την περίπτωση με τον εξομοιωτή πτήσης που έμοιαζε με cockpit A3 και κάποιοι ξεγελάστηκαν.
 
Όσοι τυχεροί ταξιδέψαμε με την ΟΑ φάγαμε πράγματι με χρυσά κουτάλια. Τώρα ας φάμε και λίγα φιυστίκια με νερό για χώνεψη!!!!



Ιστορική carte-postal από το επίσημο σετ της Ολυμπιακής, ταχυδρομημένη κατά την άφιξη επιβάτη (μάλλον από Λονδίνο) στις 9 Οκτωβρίου 1967. Το κείμενο στην πίσω πλευρά είναι περισσότερο ενδιαφέρον από την ίδια την εικόνα:

Hi Milly. Arrived safely. Good flight, also good dinner on plane. Feel very tired at moment but wiil soon perk up I am sure. Stopped at Corfu for 1/2 an hour. All for now. Love Cherie XXX
 
Top