IndiGo Air (6Ε) στην Αθήνα.

  • Thread starter Thread starter AirNamibia
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

AirNamibia

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
1.282
Likes
240
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Αναβολή των σχεδίων της εταιρείας να αρχίσει δρομολόγια για Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της Αθήνας, μέχρι να παραλάβει τα Α321XLR τα οποία είναι προγραμματισμένα να αρχίσουν δρομολόγια από το 2023.

Αυτή την στιγμή με τα α/φ που έχει, τα μακρινότερα αεροδρόμια που πετά είναι IST (έχει codeshare με την ΤΚ), HKG, SGN, SIN.

Η εταιρεία πετά 26 Α320neo και 10 Α321neo, ενώ έχει παραγγελίες για ακόμη 236 Α320neo και 388 Α321neo α/φ (με αδιευκρίνιστο αριθμό XLR).

Η προτεραιότητα της εταιρείας είναι να ξεκινήσει το Λονδίνο και το Τόκυο* όπου είχε σχέδια να αγοράσει Α330 για να ξεκινήσει νωρίτερα. Μάλλον θα κάνει μία ημερήσια πτήση από Ινδία για Η.Β. που υπολείπετε για να υπάρχει ίσο μοίρασμα μεταξύ Αγγλικών και Ινδικών εταιρειών.
Αυτό το σχέδιο κρίθηκε αντιοικονομικό, οπότε θα περιμένει την άφιξη των Α321XLR.
Αυτή την στιγμή τα α/φ έχουν μόνο θέσεις οικονομική, ενώ τα XLR θα έχουν και Business.
Αυτή την στιγμή προσφέρει Buy meal επιλογή & SonyLIV on demand IFE.
Το 47,5% των πτήσεων της είναι δρομολόγια εσωτερικού, πέρυσι μετέφερε 64 εκ. επιβάτες.

https://www.goindigo.in/
Best LCC Asia by Tripadvisor
Best LCC Central Asia by Skytrax
Passenger Choice Award.

*Δεν θα προλάβει την Vistara που με τα 2 Β787 που θα παραλάβει θα ξεκινήσει φέτος το Λονδίνο. Θα κάνει τις 3 ημερήσιες πτήσεις της Jet μάλλον από LGW. Αργότερα που θα παραλάβει τα άλλα 4 θα προσπαθήσει να αρχίσει το Τόκυο.
 
Πιστευα οτι με τα Neo βγαινει ενα δρομολόγιο ΑΤΗ-DEL 6,5-7h..H Jazeera πεταει με 320Ν ΚWI-LGW...H FZ με τα 738 βγαζει HEL/PRG-DΧΒ..Εξαλλου,προτιμοτερο δεν ειναι να αρχισουν με 320 μεχρι να δουν αν θα πιασει κ μετα να περάσουν στα 321?
 
Ας το βάλουμε εδώ (αν και το νήμα είναι μόνο για Αθήνα): Η Indigo παρήγγειλε 30 Α350 (με options για άλλα 70), που σημαίνει πως πάνε all-in σε longhaul έναντι του rebranding της Air India. Οι παραγγελίες είναι από το 2027 (έτσι για να πάρουμε και ένα δείγμα τι αναμονή υπάρχει για new entrants και όσους ονειρεύονται την Α3 να παίρνει αντίστοιχα).
 
Όχι μόνο re-branding αλλά και συγχώνευση με την Vistara. Πάντως με το LR έφταναν (indigo) μέχρι Κωνσταντινούπολη, οπότε ίσως να τους δούμε στο αναδυόμενο hub των Αθηνών νωρίτερα.
 
Στην Αθήνα βρέθηκαν στελέχη της IndiGo και συναντήθηκαν με τους αρμόδιους με την εταιρία να θέλει να ξεκινήσει πτήσεις Νέο Δελχί - Αθήνα από το επόμενο έτος! (με τα XLR να έρχονται μέσα στον χρόνο)
 
Και επίσημα από τα χείλη του CEO της Indigo Pieter Elbers, η εταιρία σκοπεύει να ξεκινήσει πτήσεις προς Αθήνα "μέχρι τον χειμώνα" με τα A321XLR

 
Ένα δάκρυ κύλησε στους γλάρους που θα τους μείνουν τα 321LR δίχως ουσία....
 
Ένα δάκρυ κύλησε στους γλάρους που θα τους μείνουν τα 321LR δίχως ουσία....
Take it easy Τάκη ;)
Μια χαρά τους έκατσε. Θα ξεκινήσει η IndiGo να στρώσει το δρομολόγιο που δεν το ξέρει κανείς μέχρι τώρα, και ψάξε, ψάξε θα πέσουν και πάνω στα γλαροπούλια οι Ινδοί. Πολλές φορές όταν έχεις ανταγωνιστή LCC με high visibility στο δρομολόγιο όπως η Ryanair ή Wizz κλπ, αντί να σου κάνει ζημιά σου φέρνει κόσμο :)
 
Όντως η Αιγαίου θα ήθελε να ξεκινήσει πρώτη το δρομολόγιο και για αυτό λένε ότι προσπαθούν να επισπεύσουν τα LR. Αλλά όταν τόσα χρόνια δεν έκανα σχετική παραγγελία, τώρα ας πληρώσουν την αργοπορία τους.

Πάντως η αιγαίου θα απευθύνεται σε άλλους επιβάτες και βασικά σε αυτούς που πάνε με ανταπόκριση για Ευρώπη. Ένα codeshare με την Air India και μια χαρά θα τα πάει και η Αιγαιου. Είναι αρκετά μεγάλη αγορά.
 
Top