IndiGo Air (6Ε) στην Αθήνα.

  • Thread starter Thread starter AirNamibia
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δηλαδή υπάρχει η ανάγκη αυτή τη στιγμή για 3+3 πτήσεις απο αυτούς, (Δελχί-Βομβάη) και λίγο αργότερα άλλες 3 αν θυμάμαι καλά της Α3, δηλαδή 9 την εβδομάδα;
Θα μου πείτε "και η Κίνα περίπου τόσες έχει, και με μεγαλύτερα αεροσκάφη, και είναι και πιο μακριά, και πληθυσμιακά πλέον είναι περίπου το ίδιο", και είναι σωστό σαν παρατήρηση.
Απλά μου φαίνεται κάπως "απότομο" για μία σύνδεση που σωστά μεν ξεκινάει, αλλά δεν προϋπήρξε ποτέ.
Και η Κίνα ακόμα αραιά ξεκίνησε και σιγά σιγά "πύκνωνε".
 
Υπάρχει μεγαλη κοινότητα από την Ινδία και πέριξ αυτής.
 
Last edited by a moderator:
14 πτήσεις αλλά με narrow body, σε χωρητικότητα σα να λέμε 7 widebody δλδ 1 daily. Υπάρχει σίγουρα κινητικότητα από οικονομικούς μετανάστες από Ινδία και γειτονικές χώρες, επίσης πάνω από 45 εκ. Ινδοί ταξιδεύουν για διακοπές στο εξωτερικό. Ίσως η Αθήνα και η Α3 ως Star Alliance να λειτουργήσει ως hub για επιβάτες σε γείτονες χώρες πχ Βουλγαρία, Αίγυπτο κτλ κτλ. Μη ξεχνάμε και το Bollywood που κάνει κάθε χρόνο γυρίσματα Ελλάδα που δημιουργεί κοινό. Η Πορταρα στη Νάξο έχει 1 δις προβολές από βιντεοκλίπ Ινδού σούπερσταρ. Επίσης η IndiGo πηγαίνει IST πολύ κοντινή πτήση με ATH οπότε έχουν τις δικές τους μετρήσεις και προσδοκίες.
Από την άλλη ολοένα και περισσότεροι Έλληνες ταξιδεύουν για διακοπές στην Ινδία, Νεπάλ, Ταϊλάνδη, Βιετνάμ κτλ οπότε μπορούν να έχουν ένα πιο linear transit εκεί αντί να πάει κάποιος Γερμανία. Αν βάλουμε και ναυτικούς και κάτι επιχειρήσεις φαντάζομαι πως ναι υπάρχει κίνηση. Δεδομένο της προσεκτικής προσέγγισης της Α3 η κίνηση και η τάση έχει μετρηθεί με μεγάλη βεβαιότητα. Τέλος θυμάμαι που και η Jet Airways είχε στα σκαριά πτήση για Αθήνα. Άντε να δούμε.
 
Last edited:
Top