INTERCOCKPIT

  • Thread starter Thread starter eliasg17
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ποτε μου δεν πεταξα ουτε εχω καμια σχεση με την Α3...αλλα τι σχεση εχει αυτο με το θεμα μας;

επειδη κατανταει off topic οτι θες PM να τα πουμε....
 
Elias το A-320 programme που εχει η Intercockpic ειναι αρκετα φθηνο σε σχεση με αντιστοιχα courses αλλων σχολων οπως Oxford,Cabair,SwissAviation κ.α. Ουσιαστικα αυτο που σου προσφερουν ειναι:
Αρχικα η εκπαιδευση 0-ATPL
Αφου βρεις δουλεια ή μαλλον αφου σου βρουν δουλεια οπως λενε οτι κανουν χωρις παντα να στο εγγυονται
Ξεκινας το type rating ενω παραλληλα εργαζεσαι στην εταιρια σου.Σιγουρα δεν ειναι τζαμπα το type rating αφου η τιμη ειναι 80000EURO απλα αυτoi στο προσφερουν σαν πακετο και με το δελεαρ του θα σου βρουμε δουλεια(χωρις παντα να στο εγγυονται).Παντως αν βαλεις και τα 2000EURO για accomodation στο Zadar και τα 600EURO περιπου καθε μηνα για accomodation στη Γερμανια πλησιαζεις τα 95000EURO που ειναι και το τελικο κοστοσ αν ακολουθησεισ αυτο το course.Aυτα για το Α-320 programme.
Σχετικα με το θεμα του αν ειναι αχρηστο το type rating και οτι χαλανε την αγορα οσοι μαζι με το ATPL κανουν και το type rating εχω να πω και βεβαια ειναι αχρηστο αν θες δουλευεις μια ζωη στα Turbo Prompt και να παιρνεις 1500-2500ΕURO(και πολλα λεω).Aπο την αλλη θεωρω πως ειναι πολυ λιγοι εκεινοι που τελειωνουν μια σχολη επενδυοντας ενα διολου ευκαταφρονητο ποσο με σκοπο να βγαζουν τοσα λιγα χρηματα και να πετανε τετοια αεροπλανα γιατι χωρις type rating μονο ελικοφορα μπορεις να πετας.Οποτε δεν καταλαβαινω σε καμια περιπτωση το σκεπτικο του AirbusPilot.
 
A, ξεχασα να συμφωνησω με τον alexandros ο οποιος πολυ καλα τονιζει πως το type rating χωρις ωρες στο log book ειναι αχρηστο. Δηλαδη θα πρεπει πρωτα να συμφωνησεις με μια εταιρεια για να σε προσλαβει και μετα να ξεκινησεις το type rating διαφορετικα το να πας σε μια εταιρεια και να τους δειξεις ενα fATPL και ενα type rating δεν αποτελει σε καμια περιπτωση προσον.
 
Top