Elias το A-320 programme που εχει η Intercockpic ειναι αρκετα φθηνο σε σχεση με αντιστοιχα courses αλλων σχολων οπως Oxford,Cabair,SwissAviation κ.α. Ουσιαστικα αυτο που σου προσφερουν ειναι:
Αρχικα η εκπαιδευση 0-ATPL
Αφου βρεις δουλεια ή μαλλον αφου σου βρουν δουλεια οπως λενε οτι κανουν χωρις παντα να στο εγγυονται
Ξεκινας το type rating ενω παραλληλα εργαζεσαι στην εταιρια σου.Σιγουρα δεν ειναι τζαμπα το type rating αφου η τιμη ειναι 80000EURO απλα αυτoi στο προσφερουν σαν πακετο και με το δελεαρ του θα σου βρουμε δουλεια(χωρις παντα να στο εγγυονται).Παντως αν βαλεις και τα 2000EURO για accomodation στο Zadar και τα 600EURO περιπου καθε μηνα για accomodation στη Γερμανια πλησιαζεις τα 95000EURO που ειναι και το τελικο κοστοσ αν ακολουθησεισ αυτο το course.Aυτα για το Α-320 programme.
Σχετικα με το θεμα του αν ειναι αχρηστο το type rating και οτι χαλανε την αγορα οσοι μαζι με το ATPL κανουν και το type rating εχω να πω και βεβαια ειναι αχρηστο αν θες δουλευεις μια ζωη στα Turbo Prompt και να παιρνεις 1500-2500ΕURO(και πολλα λεω).Aπο την αλλη θεωρω πως ειναι πολυ λιγοι εκεινοι που τελειωνουν μια σχολη επενδυοντας ενα διολου ευκαταφρονητο ποσο με σκοπο να βγαζουν τοσα λιγα χρηματα και να πετανε τετοια αεροπλανα γιατι χωρις type rating μονο ελικοφορα μπορεις να πετας.Οποτε δεν καταλαβαινω σε καμια περιπτωση το σκεπτικο του AirbusPilot.