ΥΠΑ,μια διεφθαρμενη υπηρεσια,που πρεπει να "κλεισει"....

  • Thread starter Thread starter sokratis_71
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
nanas44 προφανώς και η απάντηση μου δεν πήγαινε προς εσένα προσωπικά. Είμαι 7+ χρόνια σε αυτό το forum, και προφανώς γνωρίζω ότι συμμετέχουν και επαγγελματίες σε αυτό το forum, και ίσως πλέον να είναι και περισσότεροι από τους "χομπίστες". Από εκεί και πέρα όταν λέω ότι απαντώ στους χομπίστες, απαντώ σε αυτούς. Δεν καταλαβαίνω γιατί το παίρνεις προσωπικά.

Και ναι πιστεύω ότι υπάρχουν ΚΑΙ χομπίστες πουν έχουν ημιμάθεια γύρω από κάποια θέματα, που δεν είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν, αλλά ωστόσο νομίζουν ότι τα γνωρίζουν... όπως υπάρχουν και άλλοι που γνωρίζουν, είναι διαβασμένοι, έχουν πολυετή εμπειρία κτλ. Γενικεύσεις ότι στην Ελλάδα είμαστε οι εξυπνότεροι και καλύτεροι, δεν τις αντιλαμβάνομαι.

Αν διάβασες ολόκληρη την απάντηση μου, από τα πρώτα πράγματα που αναφέρω είναι ότι είμαστε πολύ πίσω σε αυτή τη χώρα σε πολλά θέματα που σχετίζονται με την πολιτική αεροπορία, και δεν έχουμε υιοθετήσει πρακτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης εδώ και χρόνια! Η ΥΠΑ είναι άλλη μια κακά οργανωμένη και γραφειοκρατική υπηρεσία του δημοσίου. Βέβαια εφόσον θέλουμε να κάνουμε σωστή σύγκριση με την υπόλοιπη Ευρώπη, πρέπει να γνωρίζουμε τι συμβαίνει σε κάθε χώρα χωριστά. "Όλη η υπόλοιπη Ευρώπη" δεν είναι ένα ενιαίο σύνολο.

Από εκεί και πέρα, με αυτά που διαβάζω σε ορισμένες από τις απάντησεις, αναγκάστηκα όντως να περιγράψω και να εξηγήσω πράγματα που σε σένα μπορεί να φαίνονται προφανή, αλλά σε άλλους όχι. Δεν αναφερόμουν ούτε σε σένα προσωπικά, ούτε στους άλλους επαγγελματίες του χώρου, και δεν είχα κανένα σκοπό να σας θίξω. Εφόσον γνωρίζεις αυτά που περιγράφω και δεν σε αφορούν, απλά τα προσπερνάς. :wink: :D
 
Χαιρομαι αφανταστα που η συζητηση πηρε αυτη τη μορφη(παρ`ολη την γκρινια και την οργη μου),και συμφωνω απολυτα με ολους σας στα τελευταια post. Ειναι γνωστο οτι λιγο πολυ, ολες οι δημοσιες υπηρεσιες ετσι δουλευουν,αλλα αυτο δεν ειναι δικαιολογια για να καθομαστε και να κλαιμε τη μοιρα μας. Πρεπει να διεκδικησουμε ενα καλυτερο αυριο για ολους μας. Κι αυτο σε ολους τους τομεις με πρωτον τους αχρηστους,ανικανους,ψευτες,κλεφτες πολιτικους μας. Απο εκει πηγαζουν ολα,και στη συνεχεια με την ασχημη νοοτροπια που εχει ο Ελληνας(ειδικα ο δημοσιος υπαλληλος).Κλεινοντας θα σας πω την εμπειρια μου πριν 10 χρονια περιπου.
Βρισκομαι στη μεγαλυτερη Νατοικη βαση της Ευρωπης,ειναι Σαββατοκυριακο,δεν υπαρχει επιχειρησιακη δραστηριοτητα και ο πυργος ελεγχου,ειναι κλειστος(μη επανδρωμενος,αν θελετε).Ειμαστε καμια 40αρια ατομα απο 3 διαφορετικα club.Οι περισοτεροι πολιτες και αρκετοι φοιτητες που ειχαν την μια Λεσχη που ανηκε στο πανεπιστημιο του Aachen. Στην βαση μπαιναμε ολοι μας με την ιδια απλη διαδικασια,δειχνοντας για δευτερολεπτα την ταυτοτητα μας,ο φρουρος μας χαιρετουσε ολους ανεξαιρετως φιλικωτατα,και χωρις την παραμικρη καθυστερηση μπαιναμε στο αεροδρομιο(υψιστης ασφαλειας,το οποιο δεν υπαρχει καν στο google earth!!!).Κανενας δεν μας αντιμετωπισε ποτε καχυποπτα(μιλαμε για Γερμανους,Αμερικανους κλπ)και παντα μας εξυπηρετουσαν αφου να φανταστειτε μας επετρεπαν να κινουμαστε μεσα στη βαση και να τρωμε στα εστιατορια τους!!!!!!!Η συμφωνια με την διοικηση και τους ελεγκτες ηταν να εχουμε ανοιχτους ασυρματους,2 ατομα απο ολους μας ηταν καθε φορα υπευθυνοι για τις συνομιλιες,το δε αεροδρομιο,δεχοτανε α/φη απο αλλα γειτονικα μικρα αεροδρομια τα οποια προσγειωνοντουσαν αφου καλουσαν κι εμεις τους απαντουσαμε.Οπως καταλαβαινετε,εμεις ειχαμε αναλαβει επισημα την εναερια κυκλοφορια!!!Στο χορταρινο τμημα διπλα στον διαδρομο,πετουσαμε ανεμοπτερα με βιντζι,την ιδια στιγμη που στον κυριως διαδρομο,πετουσαν αεροπλανα,μοτοανεμοπτερα και σχολες!!!!Λιγο παραπερα,μια Λεσχη μοντελιστων,πετουσανε μοντελα(και με jet κινητηρες)στο δικο τους μικρο διαδρομο πολυ κοντα σε εμας!!!!Στο δασακι που υπηρχε εντος του αεροδρομιου,κυκλοφορουσαν ελαφια,λαγοι,αετοι κλπ,ενω διπλα υπηρχε και Λεσχη τοξοβολιας.Καθε Λεσχη ειχε τις ψησταριες της και στο τελος της ημερας μαζευομαστε ολοι και ψηναμε,πιναμε μπυρες και περνουσαμε φανταστικα.Εχω αμετρητες φωτο και βιντεο απο εκει,και ποτε κανενας δε με πλησιασε να μου πει οτι απαγορευεται η φωτογραφηση ή η βιντεοσκοπηση.Ολα λειτουργουσαν τελεια και οργανωμενα μεσα σε εξαιρετικη ατμοσφαιρα.Ειμαι βεβαιος οτι και πολλοι απο εσας εχετε ζησει παρομοιες καταστασεις.....εκτος Ελλαδας.Γιατι να μην μπορουμε να κανουμε κι εδω ακριβως τα ιδια πραγματα? :roll:
 
Τελικά δεν έλαβα καμμία απάντηση ακόμα... Ξαναρωτώ λοιπόν τους υπαλλήλους της ΥΠΑ: πόσοι συνάδελφοι σας παίρνουν "τζάμπα" λεφτά τελικά κατά την κρίση σας;

Και από ότι φαίνεται πρέπει να ξανακάνω την διευκρίνηση: δεν είπαμε για όλους, ΣΧΕΔΟΝ όλους, την συντριπτική πλειοψηφία... Ας μην κάνουμε κάθε φορά αυτήν την διευκρίνηση!

Και να σας ρωτήσω και κάτι άλλο; Τι θα λέγατε εσείς αν είσασταν ο επιχειρηματίας που επένδυσε (πέταξε εντέλει) πόσα εκατομμύρια για τα υδροπλάνα και τελικά τον έφαγε η γραφειοκρατία;;;;

Άκουσον άκουσον, νομοθεσία: τα υδροπλάνα λέει μπορούν να κάνουν τρεις απο-προσνηώσεις σε συγκεκριμένα υδατοδρόμια, και όχι οπού θέλουν. Και φυσικά ας μην μιλήσουμε για την ανάπτυξη αυτών των υδατοδρομίων. Ή όταν έγινε η πρώτη απόδραση Παλαιοκώστα που συζητείτο να απαγορεύσουν στα ελικόπτερα να προσγειώνονται όπου θέλουν. Λέγανε λέει να υπάρχει αστυνομικός στον χώρο προσγείωσης για να ελέγχει τους επιβάτες!

Υπάρχει κανείς εδώ που δεν τα κατατάσσει όλα αυτά στην σφαίρα του εξωπραγματικού;;;;;;
Θα αδικούσατε τον επιχειρηματία αυτόν, που τον ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ η ΥΠΑ εάν έβαζε βόμβα στα κεντρικά της ΥΠΑ (που λέει ο λόγος πάντα, μην το πάρει κανείς τοις μετρητοίς);;;; Εσείς στην θέση του τι θα κάνατε; Θα λέγατε απλά, εντάξει μωρέ, έτσι είναι όλες οι υπηρεσίες στην Ελλάδα;

Και τέλος να πω κάτι στον φίλο που είπε οτι η ΥΠΑ είναι απλά λίγο πίσω... Στην Ελλάδα το 1930 πετούσαν υδροπλάνα άνετα, τώρα;; Δεν είμαστε λίγο πίσω, είμαστε τουλάχιστον 80 χρόνια πίσω!

Αναμένω ακόμα απαντήσεις σας στο προηγούμενο ερώτημα....
 
@socratis_71
το παράδειγμά σου για την αεροπορική βάση μπορεί να ήταν έτσι- αν και πολύ εύκολα τα περιγράφεις περί security -αλλά είμαι σίγουρος οτι μετά το 9/11 άλλαξαν όλες οι προϋποθέσεις πρόσβασης... και τα ελληνικά αεροδρόμια ήταν "μπάστε σκύλοι αλέστε" με συρματοπλέγματα και κενά στην περίμετρο που κανείς δεν κοίταζε γιατί δεν υπήρχε λόγος... μετά όμως ήρθαν οι ελεγκτές της Ε.Ε., υψώσαμε σύρματα, ταυτότητες, έλεγχος , XRAY's και πύλες που έπρεπε να χτυππανε με το παραμικρό, ακόμα και έλεγχος στα υπηρεσιακά αυτοκίνητα και τους υπαλλήλους της ΥΠΑ όταν μπαινοβγαίνουν ( λές και δεν μπορεί κάποιος να κάνει κακό στο χώρο εργασίας του -αλλα αυτό είναι άλλη ιστορία).
Επιπλέον η συνύπαρξη μικρών και μεγάλων α/φ είναι δύσκολη όταν δεν υπάρχει χώρος, όταν υπάρχει ΤΜΑ κλπ κλπ. Αλλες χώρες έχουν την έκταση και τη μορφολογία να μπορούν να έχουν μικρά αεροδρόμια χωρίς ΕΕΚ μόνο για τα private , εμείς δυστυχώς έχουμε μορφολογία που είτε έχουν "πιαστεί" όσοι χώροι μπορούσαν να γίνουν αεροδρόμια, είτε κοστίζει τόσο πολύ η απαλλοτρίωση όσων έμειναν, που είναι ασύμφορο ακόμα και να το σκεφτούμε. Ωραία είναι να λέμε για "έξω". Και εγώ θυμάμαι την "άπλα" της Florida με ένα σωρό μικρά airfields, αλλά εκεί δεν έχει ούτε ενα βουνό και η γή είναι φτηνή.

@ piperwarrior
Το ξανάγραψε άλλος στο thread , αλλά μάλλον όταν είμαστε προκατειλημμένοι δεν δίνουμε και πολύ σημασία.. Ανάλογα με την δοσοληψία που έχει κάποιος με την ΥΠΑ, έχει να κάνει μέ κάποιο συγκεκριμένο κάδο και Διεύθυνση..ο περισσότερος κόσμος που βλέπω να γράφει, έχει να κανει με Αερολιμενικούς και Πτυχία, ενώ οι ιπτάμενοι έχουν να κάνουν με ΕΕΚ. Αυτοί όλοι μαζί δεν είναι ούτε το 40-50% του κόσμου της ΥΠΑ, άρα άσε τη συντριπτική πλειοψηφία στην άκρη...Οι γενικότητες και η ισοπέδωση κάνουν τον ένα να στρέφεται εναντίον του άλλου.. βλέπουμε σήμερα για παράδειγμά πώς τα ΜΜΕ προβάλουν τους "υπέρογκους" μισθούς των εργαζομένων σε κάποιες ΔΕΚΟ, ενώ την ίδια στιγμή δεν λένε οτι ουσιαστικά τα χρέη τα δημιούργησαν πληθώρα λάθος αποφάσεων των διοικήσεων , η ρεμούλα και οι μίζες. Και για την ΥΠΑ γράφονται κατα καιρούς τα υπέρογκα ποσά που παίρνουν οι "υπάλληλοι της ΥΠΑ" - χωρίς να λένε συγκεκριμένο κλάδο αφήνοντας έτσι να τους πάρει όλους η μπόρα... ενώ οταν έχει απεργία ακούμε " απεργούν οι ΕΕΚ και οι υπάλληλοι της ΥΠΑ"
Οσον αφορά τα υδροπλάνα, που και στην περιοχή μου ξεκίνησαν και τα αγκαλιάσαμε με κάθε τρόπο, να θυμίσω οτι εμπλέκονται 2 υπουργεία, το μεταφορών και το ναυτιλίας. Αυτά για αποφυγή παρεξηγήσεων ! Δεν ήταν η ΥΠΑ που απαιτούσε την προσγείωση σε α/δ που έχει Τελωνείο, αλλά το Υπουργείο Οικονομικών, που είχε επιβάλλει τη διάταξη, άσχετα αν ενα υδροπλάνο ερχόταν απο χώρα της Ε.Ε.... μετά απο καιρό και πολύ κόπο το πήραν πίσω !! Τα παράπονα λοιπόν στον υπουργό που φωτογραφιζόταν πηγαίνοντας βόλτα με υδροπλάνο στο Αιγαίο, που δεν εφάρμοσε αυτά που κάνουν σε άλλες χωρες, όπως στον Καναδά για παράδειγμα, οσον αφορά λειτουργία υδατοδρομίου, κανονισμούς κλπ κλπ
 
Εχω την εντυπωση,οτι οσον αφορα τα υδροπλανα,το οτι τα διωξαμ(τ)ε,ειναι κατορθωμα του κλαδου των αερολιμενικων,που θελουν να "ελεγχουν" οτι πεταει,και οταν καταλαβαν οτι με τα υδροπλανα θα εχαναν τον ελεγχο(μιας και στα λιμανια δεν υπαρχει ΥΠΑ,αερολιμενικος ελεγχος,handling,κλπ),καταφεραν και τα στειλανε απο κει που ηρθαν.......με ολα τα επακολουθα στη δυσφημηση της χωρας μας στο εξωτερικο.Ειναι επισης γνωστο οτι οι διαδικασιες εισοδου σε ενα αερολιμενα,διαφερουν απο αεροδρομιο σε αεροδρομιο.Καποιοι υπαλληλοι ασκουν επιλεκτικα ελεγχους,αναλογως τα κεφια τους,τη βαρεμαρα τους και τις "ιδιαιτερες" σχεσεις που εχουν με τους εμπλεκομενους.Αν ειναι να ερθει ας πουμε ενα VIP, ενος επωνυμου Ελληνα επιχειρηματια,τα αεροδρομια ανοιγουν διαπλατα οτι ωρα κι αν ειναι....Το εχω δει με τα ματια μου.Σε καποιους κανουν υποκλισεις και σε αλλους....υποκλεισμους!!!!Θεωρεις παραλογο satcorfu,να δειχνω μια ταυτοτητα και να μπαινω στο αεροδρομιο,ωστε να παω στο αεροπλανο μου, οπως γινεται σε πολιτισμενα κρατη?Και δεν μιλαω απλα για εναν επισκεπτη.Αναφερομαι σε ατομα που δραστηριοποιουνται μονιμα σε ενα αεροδρομιο για πολλα χρονια,και καθε φορα,υπομενουν την απιστευτη και ηλιθια γραφειοκρατεια των υπαλληλων λες κι ειναι καταζητουμενοι τρομοκρατες.Επιμενω και θα το λεω συνεχεια.Το οικοδομημα ειναι σαπιο και θελει συθεμελο γκρεμισμα και επανιδρυση εκ του μηδενος.Μονο ετσι θα παμε μπροστα.
 
@satcorfu
κατάρχήν θα ήθελα να πω οτι το επιχείρημα με τα δύο υπουργεία, δεν αποτελεί δικαιολογία.. Είναι μάλιστα και κλασσικό επιχείρημα, το λεγόμενο μπαλάκι των ευθυνών. Όταν υπάρχει ασυνεννοησία μεταξύ δυο υπουργείων φταίνε και οι δύο, τόσο απλά. Ας έπαιρνε πρωτοβουλία το Μεταφορών και ας το διευθέτηζε.

Κατα δεύτερον εγώ αναφέρθηκα σε αερολιμενικούς, ελεγκτές, επιθεωρητές-μηχανικούς, και αναφερόμου και σε υπαλλήλους στα κεντρικά στο Ελληνικό, ΣΠΟΑ, Δ2 κτλ (που όσες φορές έχω ψάξει κάποιο γραφείο σε εκείνους τους διαδρόμους, κοιτάζω μέσα σε κάθε γραφείο και μου έρχονται εικόνες απο γραφεία σε Διοικητήριο στρατοπέδου, δεν υπάρχει δείγμα μύγας εκεί, αν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω). Τους πετυχαίνω κάθε φορά σε ώρα διαλλέιματος, τι να πω, μέχρι τις 2 το μεσημέρι πόσα τέτοια διαλλέιματα κάνουν;; Και γιατί ΑΡΑΓΕ όταν θέλω κάποιο έγγραφο από εκείνα τα γραφεία, το παίρνω μέτα από ένα μήνα, στην καλύτερη;

Απλά για να το διασαφηνίσουμε: εγω μιλάω για συντριπτική πλειοψηφία σε αυτούς τους χώρους που έχω ζήσει, εσύ δεν έχω καταλάβει σε ποιούς άλλους χωρους αναφέρεσαι και τι ποιότητα δουλείας βγάζουν εκεί. Και ρωτάω και εσένα συγκεκριμένα:
εσύ όταν σκέφτεσαι τους περισσότερους συναδέλφους σου, λες ότι καλώς έχουν την θέση που έχουν και παίρνουν τα λεφτά που παίρνουν;;;
 
-Κυθηρα καλησπέρα σας, το D-.... άδεια εκκίνησης και τροχοδρόμησης για τον 20, VFR στα 1000 πόδια ΑGL για Σπάρτη-Τρίπολη-Μέγαρα με άφιξη εκεί σε 1ωρα και 50 λεπτά μετά την απογείωση.
-D-....τα Κύθηρα, η ώρα 14:20,stand-by για την εκκίνηση, έχω προσγείωση την Ολυμπιακή σε 15 λεπτά, μπορείτε να εκκινήσετε όταν σταθμεύσει στην πίστα και σβύσει κινητήρες και πείτε μου πάλι τι σημαίνει 1000 πόδια AGL?...
-Από το D-...συγγνώμη, η Ολυμπιακή έρχεται από βορειοανατολικά και από μεγάλο ύψος, εμείς θα απογειωθούμε σε 5 λεπτά από τώρα και θα πετάξουμε βορειοδυτικά χαμηλότερα κι απ το υψόμετρο του αεροδρομίου που είναι 1045 πόδια και με ίχνη αποκλίνοντα πάνω από 45 μοίρες. Γιατί να καθυστερήσουμε την αναχώρησή μας χωρίς ουσιώδη λόγο διαχωρισμού αφού θα πετάξουμε στα 1000 πόδια πάνω απ τον Λακωνικό Κόλπο? AGL θα πει above ground level.
-D-....αν διαφωνείτε με το έλεγχο που κάνω κύριε να κάνετε αναφορά στη Διεύθυνση Εναερίου Κυκλοφορίας και να τους πείτε οτι ο ελεγκτής στα Κύθηρα εφαρμόζει μεγάλους διαχωρισμούς.

Γουστάρω!

-Athinai TMA Information, το D-.... 4 μίλια νοτιοδυτικά από τα Μέγαρα στα 1500, διαδρομή Dapori, Davro, Nafplio,Mega, Meli, Kalamata άφιξη εκεί στις 13:00 UTC.
-D-.... Athinai TMA Information, ελήφθη, συνεχίστε VFR ύψη και διαδρομές με κώδικα 7000, δώστε μια αναφορά στο ASTOV.
-Mε συγχωρείτε θα βγω 8 μίλια βόρεια του ASTOV, στους Μύλους Αργους, από κει πρέπει να πάω για το σκέλος Ναύπλιο-Mεγαλόπολη, δεν υπάρχει λόγος να κατέβω τόσο νότια και να ανέβω πολύ ψηλά για να περάσω τις Κυνουρικές Αλπεις για να πάω Μεγαλόπολη-Καλαμάτα.
-D-....δεν μπορείτε να παρεκλίνετε από τις VFR διαδρομές και ύψη, τα παράπονά σας στη Διεύθυνση Εναερίου κυκλοφορίας.

Ξαναγουστάρω! Να πληρώσω και σπατόσημο για την εξυπηρέτηση?
-
 
Καλα παιδια ετσι κι αρχισουμε να γραφουμε τις εμπειριες μας απο οσα εχουμε τραβηξει τοσα χρονια εξ αιτιας των υπαλληλων της ΥΠΑ,θα χρειαστουμε πολλες σελιδες και βδομαδες.Σοβαρα τωρα,επειδη ετοιμαζω εκπομπη σε τηλεοπτικο καναλι για το θεμα αυτο,ξερει κανεις ατομα που θα εβγαιναν ζωντανα να μιλησουν?Θελω ιδεες προτασεις και ονοματα.Ειναι ευκαιρια,να τελειωνουμε μια και καλη με αυτο το "καρκινωμα" που λεγεται ΥΠΑ.
 
@piperwarrior
Οι συνάδελφοι του δικού μου αλλά και των άλλων επιχειρησιακών κλάδων στο αεροδρόμιο που υπηρετώ κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους, φέρνουν σε πέρας ένα έργο κάτω απο όχι τις καλύτερες συνθήκες, διακινούν με ασφάλεια περίπου 1,5εκ κόσμο κάθε χρόνο μέ "καθαρό ποινικό μητρώο" ... Τα ποσοστά των συναδέλφων που αξίζουν τα λεφτά που παίρνουν είναι τα ίδια με αυτά που ισχύουν και στον ιδιωτικό τομέα.... αν εσείς πιστεύετε ότι όλοι οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα με το ίδιο ή αντίστοιχο επίπεδο γνώσεων, αξίζουν τα λεφτά τους, μπορούμε να το συζητήσουμε γιατί έχω πλείστα όσα παραδείγματα για το αντίθετο !!
Μήπως γνωρίζει κανείς απο τους συμμετέχοντες στο thread αυτό, το έργο που επιτελούν κάποιοι που κάθονται και συντάσσουν προδιαγραφές συστημάτων, διαβάζοντας τόμους ολόκληρους απο περιγραφές και τεχνικά στοιχεία ??? Οχι βέβαια, γιατί δεν θα τους συναντήσουν ποτέ, δεν θα έχουν καμμία συναλλαγή μαζί τους... όμως χάρη σε αυτούς και σειρά άλλων, όλοι πετάνε με ασφάλεια. Γνωρίζει κανείς πόσο κόπο θέλει για να παραγγείλει κάποιος με διαφάνεια ενα ανταλλακτικό που κοστίζει κάποιες χιλιάδες ευρώ ??? χρονοβόρο? μπορεί, αλλά αν δεν το κάνει έτσι- προσφορές διαγωνισμοί κλπ - οι ίδιοι που παραπονούνται τώρα θα κατηγορούν μετά για μίζες, απευθείας ανάθεση, ακριβότερη επιλογή κλπ.. .είμαστε στη χώρα της διαπλοκής, στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα εξίσου.. δεν είμαστε σε σκανδιναυική χώρα...άρα όλες οι προφυλάξεις είναι χρονοβόρες και δύσκαμπτες..

Η πολύ απλοποιημένη λύση που πρότεινες "Ας έπαιρνε πρωτοβουλία το Μεταφορών και ας το διευθέτηζε" νομίζω οτι δείχνει έλλειψη της εικόνας για την πολιτική στην Ελλάδα... αλλά και πάλι δεν είναι θέμα ούτε του υπαλλήλου στην Δ85, ούτε στα συχνά πυκνά διαλείμματα που μπορεί να κάνουν οι της Κεντρικής Υπηρεσίας

@socratis_71
η τηλεοπτική εκπομπή θα βγεί πρίν ή μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου περί αναδιάρθρωσης της ΥΠΑ ?

Οντως στα Κύθηρα δεν υπάρχει ελεγκτής, έχει AFIS απο τηλεπικοινωνιακούς !!..... και πάλι καλά που υπάρχει και λειτουργεί αεροδρόμιο στο νησί !!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top